***********MELDPLICHT voldaan********** Goodmeuning, net wakker grumph....... Vraagje, ik heb eigenlijk vooral s'nachts last van harde buiken, iemand anders ook?(best flinke dan ook hoor, niet pijnlijk, wel echt knetterhard en harder dan overdag)
en maak me ondertussen echt VEEL zorgen om zogelukkig, vind bijna een weke niets horen wel heeeeel erg veel
Goede morgen allemaal, @ Joki: Leuk idee hé dat als je de volgende keer die dames van de gym ziet, dat je dan met je beebje komt! Ja, ik ben ook super blij dat ik bij de vk mag blijven en niet naar de gyn moet voor die paar weekjes. @ Marloes22: Nee, mijn man wil maar niet beter worden...en hij is altijd ziek in zijn vrije dagen (slimmerik). En heb je de ananas nog opgegeten...? @ Kippie: Dus dat slaan van een peuter komt jou ook bekend voor..., nou gelukkig dan hoef ik me verder geen zorgen meer te maken. Veel plezier op de verjaardag vandaag! @ JoMi: Bedankt voor het doorgeven van het nieuws van Webmiertje! @ Webmiertje: Ik hoop zo dat je de kleine snel in je armen houdt! Zet hem op meisje. @ MamaLieske: Bedankt, ik ben ook zo blij dat de bacterie weg is! @ Manootje: Bedankt, ik ben ook zo blij dat de bacterie weg is! Dus jou nesteldrang begint ook op gang te komen...nu maar hopen dat de kleine meid tot na het weekend blijft zitten, dan kun jij op je gemakje alles nog schoonmaken hihi. @ Evy: Dat lichte gevoel in mijn hoofd, heb ik soms zomaar ineens en niet zozeer als ik opsta maar ook gewoon als ik rustig op de bank zit...zal wel door de warmte komen denk ik. Ik hoop ook dat de kleine aan het indalen is, en niet meer in stuit ligt! @ MisssZ: En is Gwen nog wakker geworden vannacht of heb je lekker door mogen slapen van haar? @ Draadje: Veel plezier vandaag bij de vk! Gelukkig dat je een goede nacht hebt gehad, want een halve nacht opzitten is ook niet leuk. @ Makjuh: Die harde buiken 's nachts kan komen omdat je dan als het goed is in totale rust bent, dus kan je buik snel harder worden... Goed zo dat je je aan je meldplicht hebt gehouden! Nou ik heb nu ook voor de eerste keer mijn meldplicht gedaan, joepie vandaag 37 weken! Straks Keano naar de peuterspeelzaal brengen, en dan hup om boodschappen voor morgen als ik mijn verjaardag vier. Mijn man ligt nog op bed, dus die laat ik nog maar even lekker liggen hopelijk is hij nu een stuk opgeknapt. Een lekkere nacht gehad, ben 1x wakker geworden om te plassen maar daarna gelijk weer in coma tot 06.30u dus lekker hoor! Nou ik ga Keano aankleden, anders moet hij straks nog in zijn pyama naar de psz hihi! Liefs, misspuma
Update Webmiertje: Miranda is de hele nacht bezig geweest maar heeft nog niet genoeg verweking waardoor ze de vliezen niet kunnen breken.... Heeft weer een nieuwe veter ingebracht gekregen dus nu maar weer afwachten. Dit stond op haar hyves om 08.02 Zet hem op Webmiertje!!!
GOEDENMORGEN MEIDEN!~!!!!! Yoepie ik heb ook officieel meldplicht!!!! 37 weken alweer zo vreemd dat ukkie nu mag komen! maar goed we zijn er helemaal klaar voor dus we gaan ervoor! nu natuurlijk ff reageren met een bak koffie erbij!
Toch als ik kijk naar de meeste inleidingsverhalen en zeker die voor 39 weken, het lichaam wil blijkbaar liever niet, het duurt zo lang allemaal, wel sneu hoor.... Vraagje, beetje VIES yakkie, maar verloor vanmorgen een of andere witte slijmerige sliert....geen afscheiding want dat is dunner, maar echt, tsja....een witte slijmerige sliert! wat is dat??
Hmm, als ik google kom ik uit op een deel van de slijmprop, zou het?? Ik dacht het vanmorgen nog even, het was tsja, wit maar ook doorzichtig op sommige plekken, beetje taai, maar ik kon het wel uit elkaar trekken (bah, bah, bah ;0) en ga ervanuit dat die slijmprop eigenlijk 1 geheel is...... Nah jah, ben benieuwd, had het met lisa en 4 uur later had ik ww mag vandaag nog net, vriendje gaat morgen pas weg
Hmm, als ik google kom ik uit op een deel van de slijmprop, zou het?? Ik dacht het vanmorgen nog even, het was tsja, wit maar ook doorzichtig op sommige plekken, beetje taai, maar ik kon het wel uit elkaar trekken (bah, bah, bah ;0) en ga ervanuit dat die slijmprop eigenlijk 1 geheel is...... Nah jah, ben benieuwd, had het met lisa en 4 uur later had ik ww mag vandaag nog net, vriendje gaat morgen pas weg
goedemorgen meiden, Misspuma en Sabrina; Gefeliciteerd met jullie 37 weken grens!!! Ik voeg me volgende week bij jullie Webmiertje; oef, dat is volgens mij wel een domper dat het nog niet voldoende heeft gedaan. Succes vandaag! Makjuh; Hier ook in bed hele harde buiken, en menstruatiekramp. Denk dat het idd met totale ontspanning te maken heeft. (maar overdag heb ik die harde buiken ook regelmatig nu, en totale ontspanning overdag is er niet bij ) Kippie; Succes met je drukke dagje vandaag. Veel plezier op de verjaardag. Marooz; Mooi verhaal zeg. Klinkt als goed heftig in het begin met een mooie afsluiting. Jij hebt het gehad meis, je ben een mooi mannetje rijker. Weet je nu al meer over een eventuele operatie??? Want dat was de reden toch dat ze je ook niet al te lang wilde laten lopen? All; Gwen heeft idd lekker geslapen vannacht, ik iets minder. Sinds 2 dagen ga ik bijna 5 keer per dag naar de wc. Roosvicee laxo hebben we hier niet nodig. Maar daardoor vannacht zoveel pijn in mijn buik dat ik de halve nacht op de wc heb gezeten maar het lukte niet dus die pijn in mijn buik bleef. Nu doet het gelukkig niet meer zo'n zeer meer, maar ik denk dat ik voorlopig geen vette muk meer ga eten. We hadden namelijk een patatje gehaald gisteren en die heeft flink op mijn darmen lopen etteren. Gwen is aan haar ontbijtje, broodje met vruchtenhagel. Wat een feest om naar te kijken want het gaat hagelslagje voor hagelslagje Raar kind, ze eet haar brood trouwens daarna wel op hoor. Ik ga zo even een lijstje maken met wat er allemaal moet gebeuren, mijn vriend is vanavond laat want op vrijdag hebben ze altijd een borrel op kantoor. Dus Gwen en ik eten met z'n 2tjes, lekker witlof met een zigeunersnitzel. Liefs
Kan Makjuh, dat je nu een deel van je slijmprop hebt verloren. Ik verloor hem bijna in zijn geheel tijdens de weeën en die kan je dan niet missen zeg maar. Maar denk dat jij idd een deel hebt verloren. Spannend heur
@cleo 79 lijkt me inderdaad ook raar zon veter alleen het idee al dat er een veter uitsteekt @marooz zo meid de bevallings update hebben we gehad! kan me voorstellen dat je het mega druk heb met alle visite maar het geen wat nu is geweest heb je al niet meer voor de boeg!!! geniet lekker van je mannen en we zien je wel weer verschijnen. @draadje misschien is je lichaam zich wel aan het voorbereiden op de bevalling meid! laten we het hopen en neem de rust die je pakken kan! @misspuma ja het gaat nu echt snel ben er ook helemaal klaarvoor!!! wat een topper dat de k bacterie weg is! feli!!! ow lekker nog meer hormonen!! @kroepie ja doe ik ik blijf rustig aan doen!!!!! hahah alleen maar zitten in de zon word je zo lekker duf van!! @jomi heb me plicht alweer gedaan! @oemhudaifa hey bolle!!!! nog niet bevallen!!! @kippie75 ja ik weet het ook niet ze zei iig dat mocht het nu komen ik moet gaan liggen! gister eigenlijk geen pijn gehad en me eigen dingen kunnen doen. misschien heb ik dinsdag wel te veel gedaan. @marloes22 ik weet het af en toe niet meer ze zei wel als je twijfelt of ergens mee zit gelijk bellen. en hoe was je ananas al last van www??? @evy77 ja je ligt dubbel af en toe met die buik van mij die gaat werkelijk alle kanten op! @mamasuusjuh binnenkort moet je elke dag komen he vanaf 37 weken heb je meldplicht!!! @misssz hoop dat je een goeie nacht heb gehad met gwen. @majkuh je slijmprop!!! zo nu weer een bakkie
Even zonder gein, ben ik de enige die echt het meest belabberde humeur EVER heeft sinds een paar maanden?? Ik vind mezelf serieus waar NIET meer aardig, ik maak OVERAL een punt van, voel me meteen persoonlijk aangepsproken, zie constant het negatieve, zie bijna nergens de humor van in, niet constant hoor, wel wel HEEL veel En echt waar, normaal ben ik niet zo ik ben zo'n overvrolijk, springerig altijd positief iemand waar mensen vaan doodmoe van worden Ik mis mezelf...... Ik weet niet meer hoe het was bij de meisjes, was ook zoveel jonger toen, ben echt zo bang dat ik deze irritante zuurpruim blijf!
IIIIIEEEEUUUWWWW!!! ik ben iig niet mijn hele slijmprop verloren, heb net een plaatje gezien ervan *spuug* en dat was het niet, tenminste niet het hele deel......yakkes.....
*gaap* Hier nog geen meldplicht... ...maar ik ben er wel weer!! !!!VANDAAG 35 WEKEN!!! Nog geen babynieuws zag ik... jammer. Had me er op verheugd om weer wat te horen. Ik kreeg vanmorgen wel babynieuws. 1 van de dames uit mijn oude team, is gister bevallen van een dochter Senna. (Zijn de vorige keer met 24 weken hun zoontje verloren, deze zwangerschap ging ook al niet zo lekker, dus dit is echt fantastisch nieuws) Ben dus helemaal blij. Niet zo leuk nieuws: dochtertje van mijn 'dinnetje wat met spreidbroek in 't ziekenhuis ligt, heeft een virus opgepakt en ligt nu met hoge koorts en diarree op isoleer. Waarschijnlijk is het 't ROTA virus... vandaag horen ze de uitslag. Ze zou anders vandaag naar huis mogen, maar nu is het allemaal onzeker. Zo sneu. Zometeen wordt 't spul van de tuin bezorgd, dus als het goed is, is dat 't weekend ook klaar... nu kan ik lekker gaan genieten!! @Majkuh Vervelend die harde buiken 's nachts. Hoop dat je nog wel een beetje kunt slapen en anders overdag lekker je rust pakken hoor? Je bent toch al wel gestopt met werken?? En ik denk dat 't inderdaad een deel van je slijmprop is! Spannend!!! Meid... zoals ik laatst al schreef... ben ook mezelf kwijt. Herken mezelf niet... en doet me pijn. Humeur gaat aardig, maar er hoeft maar iets te gebeuren of ik schiet uit mijn slof, vlieg tegen 't plafond en ben ook vreselijk assertief (beetje is niets mis mee, maar dit is TE) @Sabrina Goed gemeld meid! @Webmiertje Wat spannend... nog steeds niets!! Hoop dat 't vandaag toch echt doorzet... volgens mij heeft ze het behoorlijk zwaar. @Misspuma Jij ook goed gemeld hahhhahah Succes met boodschappen doen, wel rustig aan en niet te zwaar tillen hoor!! @Draadje Succes bij de vk! Laat je ons even weten hoe het ging? Nou.. ik hou het eerst voor gezien. Ga me aankleden en een tekening maken voor de tuin. Blijkt dat mannetje en ik toch weer net iets anders er over denken dan we dachten hahahahah. Fijne dag allemaal! X
Kroepie, ja, ben niet meer assertief, maar agressief echt niet leuk meer, reageer zo basaal, vreselijk, normaal DENK ik eerst, maar nu flap ik er alles uit met benodigde irritaties etc, normaal maak ik me nauwelijks druk.......vind het heel naar, alleen daarom al wil ik graag bevallen, at fysieke is prima te doen, maar dat emotionele, bah........
Ja ik herken dat wel. Kan iedereen wel slaan die me in de weg loopt ahahhahaha. Wil ook overal iets van zeggen (wat me niet zint) terwijl ik anders nog wel 's denk, ach laat maar... blegh. Nog even volhouden meid. Je hoeft nog maar een paar weekjes. Ik heb nog wel ff te gaan
Goeemorgen, Het is hier weer heerlijk weer! Ik kan helaas niet meer slapen, maar ik g ahet zo nog even proberen. MissPuma, wat fijn dat je bacterei weg is!! Kind dat slaat, hier ook! Hij kijkt er zo sneaky bij, niet echt gemeen, maar een naar lachje... Ik hoop dat het overgaat! MissZ, ha, dat van die hagelslagjes zie ik zo voor me! Maaike, het kan ook gewoon wat dikker slijm zijn, je weet het niet.... Het zegt niet zoveel in ieder geval... Webmiertje schiet niet echt op he. Ik krijg ook inderdaad het gevoel dat het lichaam er zo vroeg gewoon niet klaar voor is! Maar ja, wat moet dat moet he...Hopelijk voor haar gaat het snel doorzetten! Ananas: je moet er wel 8 ofzo eten wil het helpen! En dat vooral de harde binnenkant, mmmmm Sistabigbones: die bitterlemon lijkt me voor jou inderdaad wat vroeg! Tot minimaal 38 weken kan de kleine echt nog beter blijven zitten. En ze komen er gewoon uit als ze klaar zijn! Tonic werkt trouwens ook! Maar je moet wel heeeeel veel drinken! Ik ben nu 39 weken, misschien dat ik er toch maar eens aan ga beginnen dit weekend! Ik ben zelf geboren op een mengsel van kinine (en dat zit ook in tonic en bitterlemon) en wonderolie. Ik was 2 weken te laat en dat was toen wat ze veel gebruikten! Ik bedacht me net trouwens dat mijn moeder haar eerste kind ook ruim een week te vroeg kreeg en de tweede twee weken te laat! Als dat voor mij maar niet ook gaat gebeuren! Er was nog best wel stress toen trouwens, mijn vader moest bijna weer terug naar Oman (waar we toen woonden, ze was met 7 maanden naar Nederland gekomen om te bevallen omdat daar geen ziekenhuizen waren toen) en ik was nog steeds niet geboren. Mijn moeder wilde samen met mijn vader terugreizen, ze zag het niet zitten met een peuter en een pasgeborene alleen... Maar het schoot dus niet op. Uiteindelijk is het gelukt met behulp van de VK en de kinine en wonderolie. Ik was pas 14 dagen toen weer naar huis gingen, de stewardessen wisten niet wat ze zagen! Mijn zus was juist veel te vroeg. Toen was er ook stress, ze was begin januari uitgerekend en mijn vader zou op kerstavond aankomen in Nederland. Mijn oom ging hem ophalen op Schiphol, maar hij zat niet in het vliegtuig.... Mijn moeder helemaal in de stress... hij was thuis en op kantoor niet te bereiken, en er waren nog geen mobiele telefoons natuurlijk. Uiteindelijk bleek dat hij het vliegtuig had gemist (ik weet niet meer preceis wat het verhaal daarachter was..), en dat er vlak daarna een andere vlucht ging naar Rome, en hij die genomen had omdat hij anders nooit met kerst in Nederland kon zijn. Op het vliegveld daar kon je toen niet bellen, was heel primitief. Vandaaruit is hij toen de volgende dag doorgevlogen, maar kon naturlijk pas opbellen toen hij geland was in Rome! Mijn moeder heeft dus de hele nacht niet geslapen.. De volgende ochtend was eindelijk mijn vader er, en mijn moeder kreeg spontaan weeen toen ze hem weer zag!! Mijn zus is toen tijdens het kerstdiner geboren. Maar goed, mijn moeders verhaal is dus heel anders dan het mijne, dus hopelijk betekent dat niet dat ik ook over tijd ga bij de tweede. Mijn eerste werd heel relaxed geboren, niets geen stress, dus ik ben vast anders dan mijn moeder.
@Kaatje Je bent sowieso anders dan je moeder Maar wat een verhalen zeg!! Dat zijn van die dingen die je later aan je kleinkinderen vertelt. Die niet snappen hoe je hebt kunnen leven zonder mobiele telefoon!!!
Maaike, ik herken dat heel erg. Ik voel me vooral schuldig wanneer ik het op mijnzoontje afreageer. Hij is nog maar zo klein... Mijn man heeft al voorgesteld dta ik een boksbal koop, hij is het meest de pineut, voor anderen kan ik me wat beter groot houden... Ik heb zo'n zin weer gewoon mezelf te zijn!!!! Ik ben normaal al wel een beetje bijdehand, maar nu is het niet leuk meer! Kroepie, jij bent echt helemaal aan het einde he? Wat irritant, maar het kan ook meevallen. En tegen voor anderen...
@MissZ Die hagelslagjes... hahahah. Mijn dochter deed dat ook toen ze klein was. En dan gewoon daarna droog brood eten