Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cleo79

Cleo79 Actief lid

3 mrt 2009
    123
    0
    0
    Groningen
    Ook even gekeken of er al bericht van Webmiertje was, maar helaas voor haar nog niet...zat al te denken van wat voor naam deze kleine zal krijgen, vermoedt iets engels achtig iets, haar meiden hebben toch ook van die namen?
    Misschien een Dylan of een Jesse of zo, hopelijk weten we het snel.

Verder las ik iets over bitter lemon of zo en direct met 37 weken of liefst nog sneller willen bevallen, is geen aanrader, ook al heb ik het hier niet zo laten blijken, ik ben best wel ongerust geweest over mijn meiden, niet alle beebs doen het gelijk goed en geloof mij, ik had ze liever nog een paar weken langer veilig in mijn buik gehad.

Nou dames, ik ga mijn bed nog even in, Chiara is de halve nacht aan het spoken geweest en heeft Charissa aangestoken, gevolg is dat de dames nu slapen en mama hier met wallen tot op de grond op de bank zit, gelukkig komt mams me zo helpen poetsen en zo, dat is dan wel weer lekker, misschien even misbruik van de situatie maken en even snel boodschappen doen in de tussentijd

PS Tip van de Vanish ga ik proberen, was in de zon hangen is niet echt een optie aangezien ik alleen maar een piepklein balkonnetje heb, alles gaat hier de droger in...

2. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Ja, inderdaad, wat een verhalen he? Dat is erger dan bij jou Maaike, je vriend moet wel weg, maar je kunt tenminste met hem commnuniceren!
    Dat van mijn zus heb ik laatst pas gehoord, wist ik helemaal niet. Mijn oma heeft laatst ook zwangerschapsverhalen en bevalling verteld, heel erg leuk om te horen hoe het toen ging! Ze heeft 2 kids gehad in 10 maanden, niet normaal!!

3. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @majkuh wat kan ik doen voor je om je wat op te vrolijken!!! gaan we op k3 dansen????
    ojale le ojale le ik voel me plotseling zo ojale le!!!!
    of
    draai een keer in het rond stamp met je voeten op de grond zwaai je armen in de lucht ga nu zitten met een zucht!
    Ik heb al verschillende keren me slijmprop verloren maar zonder bloed en heel anders dan de foto's op internet.

@kroepie jij heb al heel lang meldplicht want je bent er elke ochtend en als je er een keer niet bent gaan we ons zorgen maken!!!

4. Jah man :(
    Evy is nog 2 dagen later dan ik ben... maar goed.
    Als het zo gaat als met mijn meissie dan beval ik echt in juni! Zelf denk ik dat ook al steeds, dus ik reken er eigenlijk al een beetje op (vandaar mijn verwachte datum 4 juni)
    Ik zie al jullie perikelen voorbij komen en ben dan stiekem wel een beetje jaloers hoor...

@Cleo
    Oooooh lekker nog even slapen hoor!

@Sabrina
    Thanks lieverd :oops:

5. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Hey dames

vandaag de 37 weken gehaald en klein laat het goed merken, gisteren heel de dag op bed doorgebracht en gisterenavond even bij mijn ouders geweest niet lang want heb onwijs veel pijn me hele buik doet pijn en voel echt iets stevigs naar beneden drukken maar het voelt net alsof het neit verder kan, als het zo blijft bel ik nog de verloskundige wel misschien zit die toch wel ver ingedaalt nu, maar pijn is niet prettig loop de hele dag alles weg te puffen vannacht gelukkig wel even geslapen maar liep om 5 uur al weer op te spoken. hou jullie op de hoogte heb even d epuf neit om op anderen te reageren ben blij dat k met dit dtukje net een kan zitten.

6. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    ****************************meldplicht***********************************

En alweer 38 weken.....

ff klaagmodus. Toon kon niet slapen. Heeft liggen draaien tot 1 uur Hij wilde wel maar het lukt hem echt niet. Heb naast zijn bedje gezeten met een hand op hem waar hij dan wat troost in vond. Heeeeeeeeeeeeeeeeel zielig. Om 1 uur sliep hij dus eindelijk pas! En vanochtend om 7 uur schreeuwen. Had hij alles onder gepoept. Er zat dus duidelijk wat dwars... (wat er in de nacht dus uit is gekomen) Maarja mama lag eindelijk op bed begaven de rookmelders het. Baterijen leeg. Piepen de ganze nacht dus elke keer werd ik weer wakker. (Hij maakt ook alarm zonder stroom zo'n nood ding.) Had geen nieuwe liggen (ga ik zo halen) dus moesten het er maar mee doen.... Ben dus BRAK.

Ga zo eerst naar een vriendin haar zoontjes 2de verjaardag. Gezellig en weer mooi weer was vorig jaar ook op zijn verjaardag. Vanaaf nog 1x uit eten met de dames. Dat zal hierna voorlopig wel niet meer zijn.

****************************einde meldplicht***********************************

7. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Och Harmless, wat een ellendige nacht? Is Toon weer wat beter nu?
    Mijn zoontje heeft last van tandjes en spookt ook steeds, gelukkig heb ik een lieve man die er steeds 's nacts uitgaat! Veel plezier vandaag!

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Bitter lemon en tonic moet je 17 liter per dag van drinken en ananas moet je er 8 van eten, dus dames, maak je niet druk, gene mens doet dat, dus het is meer voor je eigen gevoel dat je iets doet om het op gang te helpen, het doet werkelijk NIETS ;)

9. @Harmless
    Damn... dat is pas een rotnacht zeg!
    Leuk hè, die nieuwerwetse rookmelders :(
    Hoop dat het met Toontje nu weer wat beter gaat... veel plezier op de verjaardag!!

@Ria
    Sterkte meid... als je het niet vertrouwt bellen hoor!

10. 8 Ananassen?! Oh my god...
    Kun je gelijk op de wc gaan leven.... auch.

11. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Mamalieske, hoe is het met jou?

@ Mamasuusjuh, he meid alles goed? Je bent geloof ik al een beetje op de hoogte gebracht?

@ Evy, spannend, woensdag! Hoop dat ze dan wel goed ligt..

@ Oem, haha ja jij was ook al zo bezig met cleanen. Eigenlijk gaat het niet zo goed meer, met reuma enzo. Maar ja ik MOET gewoon, met gevolg dat ik nu veel last heb, maar nog niet genoeg geloof ik want heb alweer plannen voor vandaag haha

@ Draadje, fijn dat je redelijk heb geslapen, hoop 't beste voor je bij de vk!

@ Misspuma, minimaal tot na 't weekend! ;) Nou ja wil ook niet over de datum heen, maar vind 't nog zo fijn om zwanger te zijn, wil eigenlijk nog niet dat 't over is! Ondanks veel klachten enzo, geniet ik er nog elke dag van! Gefeliciteerd met je 37 weken! En heerlijk hoor dat je goed heb geslapen

@ Sabrina, gefeliciteerd met je meldplicht!

@ Majkuh, hier al weken veel slijm verlies, echt onwijs goor slierten kleine beetjes maak niet uit zit van alles tussen, blegh! Maar zou natuurlijk een stuk slijmprop kunnen zijn, al zegt dat nog niet zo veel als je die verliest..

@ Missz, he bah heel de nacht naar de wc, hoop dat je je nu wat beter voelt? Heerlijk witlof! Doe 't altijd in de oven met lekker ham en kaas.. MMm

@ Kroepie, wat een rot nieuws over die kleine zeg, wat zielig! Succes met de tuin

@ Kaatje, hoop iig dat je niet over de datum gaat meis enne gefeliciteerd met je 39 weken!

@ Ria/buddy, wat naar dat je je zo voelt, knuffel! Enne hou je me op de hoogte? ;)

@ Harmless, ja klinkt idd als een rot nacht, hoop dat je vanmiddag wat kan bij rusten

Het gaat hier nog steeds goed. Wel veel reuma last van gisteren, maar ja wat wil met wat ik allemaal heb gedaan en ben nog niet klaar vandaag gaan we verder! Hmm nooit gedacht zo'n last van nesteldrang te hebben hihi. Voel me erg vrolijk vandaag, nieuwe droger en vriezer zijn gebracht. Wel veel te vroeg was nog in pyama haha. Mensen zijn aardig vandaag, hoop dat 't zo blijft vandaag! Zal wat vrolijkheid naar jullie 'sturen', hoop dat jullie er wat aan hebben ;)

*Danst met Sabrina mee en zingt ipv kusjesdag, knuffel dag knuffel dag*

Haha denk dat we met z'n alles wel op kabouter plop en zijn vrienden lijken met die dikke buiken *ziet het voor zich*

12. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Even proberen.. Voor majkuh.. De ipig, so cute!

13. @Manootje
    Fijn dat 't zo lekker met je gaat (op je pijn na dan hè)
    Hier ook verrast door de bezorger van het tuinmateriaal... in pyama.. argh!
    Doe je rustig aan met het poetsen vandaag? Straks kan je geen stap meer verzetten!!

14. Ooooh ik heb geen Iphone... maar zo eentje wil ik ook wel!!!
    :)

15. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Yeah gelukt!

16. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Mogguh meiden,

ik kom mij ook weer braaf melden :D

@marooz, fijn je weer te zien!
    pittig hoor je bevalling, wel lekker dat het laatste stukje vlot ging!
    Geniet van je kleine man!

@misspuma, goed nieuws dus, fijn dat je lekker bij de vk kan blijven.

@majkuh, hier nog een die niet altijd even lief is hoor.
    Manlief is meestal de pineut, soms ook Damian,want die maakt er momenteel handig gebruik van dat mama amper uit de voeten kan :evil:
    Manlief kreeg gister ook weer de volle laag omdat hij iets vergeten was om terug te leggen :oops:

Ooow wat irri ben het weer kwijt :(

Oh ja peuterpuberen, heeeeeeeeeeeel bekend.
    Slaan en spugen was het hier,gelukkig hebben we die fase nnu net achter de rug.
    Op dit moment zijn de driftaanvallen favo, dus we hebben dde time out ingelast.
    Meneertje mag dan even apart afkoelen.
    De eertse paar keer werd hij nog bozer, tot hij door had dat mama echt niet kwam en juist pas kwam als hij gekalmeerd was.
    Ook het gevaar van voor straf niet buiten op zijn zeer geliefde speelhuis met glijbaan mogen spelen werkt over het algemeen.

nu is meneer lekker op de psz en ik heb even met de juf gebabbeld.
    Hij is helemaal thuis op zijn nieuwe schooltje en de juf had nu een goed beeld van hem,dus tijd voor te kijken hoever hij voor loopt en hoe we dat aanpakken.
    Ze was er al achter dat ze niet meer hoeven aan te komen met dingen die hij al kent, want dat is niet spannend en gaat hij de clown uithangen
    Dus na de meivakantie komt een leraar van de kleuterschool en mag hij kleuterwerk gaan doen.
    Zucht, mijn ventje wordt groot :)

Maar ik ga eens wat doen hier, want de nestdrang slaat weer toe en heb de rust niet om op mijn kont te blijven zitten.

17. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Kroepie, ja loop nu al moeilijker.. Maar heb gewoon een gevoel van dat MOET schoon krijg echt de kriebels als het niet gedaan is.. En die mannen reageerde helemaal niet verbaast, alsof ze het vaker mee maken hihi

18. @Mamasan
    Door alle baby perikelen vergeet ik helemaal dat jij met je zoontje nogal wat gedoe had.
    Fijn dat hij het op zijn nieuwe school zo naar zijn zin heeft en tja... hij wordt groot, zeker als ie al met kleutermateriaal bezig mag. Maar beter zo dan zich vervelen en nog lastiger zijn. Wat heerlijk dat hij nu uitgedaagd wordt en zijn hersens kan inzetten!
    Ben blij voor je.

@Manootje
    Hier ook hoor. Die man gaf geen krimp whahahahha.
    Mijn haar staat ook nog alle kanten op :confused: dus ik zag er erg charmant uit.
    Gelukkig was mijn mannetje ook al wakker, dus die heeft 't afgehandeld!

19. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Haha ik had m'n lenzen niet in en zag bijna niets en marissa liep ook nog in pyama, maar echt doen alsof ze het normaal vonden, hihi

20. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Mamasan fijn dat je ventje het beter doet!

Deel Deze Pagina