Ja, dat las ik ook, maar er stond ook iets bij van 17 liter en 8 ananassen? Toen dacht ik, ik wacht wel.
Ik wil ook een mamafiets. Zit ook al even te kijken op internet. Maar nu heb ik wel even geduld. Het is toch maar volgende zomer dat ik er iets aan zou hebben. Dan mag de kleine pas mee op de fiets toch? Een roze had ik nog niet gezien trouwens, klinkt leuk. Gazelle zat ik naar te kijken maar zooooo duur.....
Hey dames, Even snel hoor Sabrina: Yep nog hartstikke vol baby hier. Majkuh: ik verlies al bijna heel de zwangerschap dit soort afscheiding. Niet om je te ontmoedigen, maar het kan heel goed zo zijn dat het geen slijmprop is. Kroepie: Ik heb zelf ook een mamafiets en ik heb er ook een te koop staan (zie fotoalbum). Alleen komt er zo iemand kijken. Ze zijn inderdaad pittig geprijsd. Anders moet je even bij halfords kijken. Daar hebben ze een mamafiets zag ik van het merk limit. De prijs was iets van 349. manny: Hier ook nog een hele drukke baby. En hoe... Sista: Hopelijk gaat het helemaal goed komen. Heb geduld! Webmiertje: Lijkt me zwaar allemaal zeg. Hopelijk zet het snel door. Ik ben nu even de rest even vergeten. Ik hoop vanavond terug te komen met een uitgebreidere reactie : P. Groetjes
Gefeliciteerd meimama met de geboorte van zoon Milan. Alles goed gegaan en heb je al lekker kunnen genieten van je kraamtijd?
Zo ben weer wakker. Heb ruim 2 uur geslapen. Voel me wel iets beter, maar nog niet top. Zal ook wel niet meer gebeuren. Moet ook niet zo klagen, heb straks weer een wondertje erbij en daar moet ik wat voor over hebben. Bedankt voor de knuffels.!! @Ria, dikke knuffel.! @Marloes, denk maar even lekker aan jezelf. Knuffel.! @Manny, ik hoop dat je geen ks hoeft. Hier beweegt de klein ook nog heel veel. De vorige x was het veel minder, maar ze schijnt nu meer ruimte te hebben. De kleine is bij mij ook nog niet ingedaald hoor. Was een tijdje geleden wel, maar ook er weer boven geschoten. Als mn vliezen nu breken moet ik direct liggen. @Webmiertje, hopelijk zet het snel door. Dit put ook alleen maar uit. @Kroepie, ik heb een mamafiets via de kruidvatsite besteld. Een prima fiets. Voor 300,- Rijdt echt super. De aanbiedingen in de gaten houden zou ik zeggen. Ik hoop dat je even van je moeder weg kan. Begrijp je gevoel heel goed. Knuffel.! @Tinke, wat een reactie zeg. Probeer een ander bureau zou ik zeggen. @Rian, ik duim voor je.!! @Majkuh, lijkt me ook de slijmprop. Wil nog niks zeggen hoor. Maar wel spannend. @Meimama, gefeliciteerd.!!
Hoihoi allemaal, Ik lees vanmiddag zoveel mogelijk mee hoor. Ook kijk ik iedere keer op de hyves van Webmiertje, dus als daar nieuws staat zet ik het hier wel weer op. Ik heb vandaag niet zo mijn dag, moe, pijn, harde buiken en ook nog een ontstoken oog. Dus gaat vandaag wel weer lekker. Niet dus. Maar ik ben hier de ramen en vitrages beneden even aan het wassen en nu op de helft zit ik hier eventjes met een glaasje drinken. Even een rust momentje ingelast. Vanavond is de bedoeling dat ik de enveloppen ga schrijven, in ieder geval die ik allemaal weet en dan moet mannetje vanavond laat nog maar even zeggen wie er van zijn kant nog bij moeten. Dus ik zal er voor de rest niet zoveel zijn vandaag om mee te schrijven. Wens iedereen alvast een heel goed weekend en geniet nog even lekker van het mooie weer. Liefs JoMi
We hebben net afspraak gemaakt bij dierenarts. Maandag om 10 over 6 mogen we komen. Hondje gaat toch wel hard achteruit. Ze ademt nog, dat is ook alles. Verder heeft ze er zelf weinig meer aan. Waarschijnlijk komen we dus zonder hond terug. Verschikkelijk. Gelukkig hebben we het weekend nog om afscheid te nemen. In mijn achterhoofd verwacht ik ook dat de baby daarop zou wachten. Hopelijk verzacht dat ook het verdriet. Voor ieder nieuw leven..... moet er een gaan (lijkt het wel op)
Ja geniet echt van het kleintje ...de kraamtijd alweer voorbij... een deel ziekenhuis en een deel thuis. Ik ben nog wel snel moe ...gebroken nachten he... ik geef borstvoeding om de 3 uur meld hij zich Hij doet het hartstikke goed Bevalling ging ook snel... ik dacht dat ik darmkramp had... maar had 7 cm onsluiting #-o
@indalen...ben blij dat ik niet de enige ben dan..en als ze breken die vliezen zal ik gaan liggen...(midden in de supermarkt) eh mevrouw??
Buddynieuws Daggie1984: Ik kreeg net de volgende sms van Daggie1984: Hey, hoe is t met jou meis? Rommelt t nog? Wij zijn gister laat in de middag thuis gekomen. Ontslagpapieren waren niet goed. Kraamhulp kwam 3 uur later pas. Had nog een ander gezin. Rivano heeft alleen maar gehuild, arm kind. Was allemaal nieuw. Ik ook huilen. Vandaag huilt hij niks. Zal vanavond wel komen . Voor de rest gaat t goed. Ik ben veel moe. Nog babynieuws? Zeg t de meiden maar. En doe ze de groeten X Sms terug gestuurd dat het bij mij nog steeds rommelt en nog niks bij Webmiertje. Dat ik haar op de hoogte zou houden. Dus bij deze heb ik mijn buddyplicht weer gedaan.
gatver de gatver de gatver NU GA IK FF KLAGEN!!! net naar de karwei geweest moest daar een nieuwe plint halen voor in de hal! hebben ze die kleur niet meer gvd alle karwei's hier in omg afgebeld ook niet de leverancier heeft die kleu eruit gehaald!dus nu moeten we nieuwe plinten halen en de gang opnieuw doen met de kleur die het meest bij in de buurt komt. al goed ik was 1.5 uur verder. toen naar de huisarts urine na laten kijken! lichte vorm van blaasontsteking en kon een kuur krijgen! maar als je in de laatste week van de zwangerschap zit kan de kuur gevaarlijk zijn! ja ik zit in de laatste 3 weken wat als de kleine volgende week komt ja dat kan gevaarlijk zijn. dus gevraagd wat dan! nu aan de granberry sap en pillen omdat het nog in begin vaze is! gatver wat is dat spul smerig dat iemand dat door zijn strot krijgt! toen naar de kruidvat had ik een leuke luiertas gezien en groot denk gelijk als handtas nou not 1 groot vak dus dat ging ook niet door! moest nog naar de da om de spullen voor de blaas ontsteking te halen en wat ziet mijn oog 20procent korting op alles! hahah laat me geurtje van mexx (waar ik zeer verslaafd aan ben) ice touch nou op zijn goh wat erg! maar goed na een hoop tegenslag nu eindelijk lekker ff in de zon! mannetje heeft tussendoor gebeld waar ik bleef wat hij en ik hadden verwacht dat ik met 1 uur terug zou zijn ben 3 uur weggeweest hahah zo lief van hem dat ie belde! maargoed ben weer blij heb alles me dutje weg maar vanavond lekker optijd het bedje in. nu ff reageren!
@dancevally you go girl \/ {|= @joki kop op meis nog ff!!! @tinke lekker een ander kraambureau bellen! hun moeten alleen van de trap en jij bent boven met de kleine want je komt op de trap alleen uit in een gezamelijke hal. dus wat is haar probleem. lekker dat je man thuis komt! en dat de kleine het goed doet! denk een beetje om jezelf meid en maak je niet te druk. @kroepie ik vind het niet erg wat je zegt over je moeder! ik heb geen contact met der en dat is haar fout niet de mijne! maar kijk het van een zonnige kant huis is weer schoon. @marloes22 je mag me altijd smsen he! @manootje hahah geen knappe mannen ow jij blij dat ze weer weg waren. @meimama van harte met jullie zoontje milan!!! @daggie1984 WE MISSEN JE!!!! geniet maar lekker van je mannetje!!! zo meiden ik ben weer bij! ga nog ff lekker van de zon genieten en dan eten maken en lekker optijd naar bed! tot morgen allemaal!!!
Even spieken, nog geen babynieuws..... Ben ook erg benieuwd wanneerr de spontane bevallingen beginnen! Hier vanmorgen oor het eerst echt ongipijn gehad, zere RT en hel veel druk van onderen, gewoon een zeurend gevoel, herder gelukkig niets want ze moet nog een weekje blijven zitten! Manlief gaat morgen weg en ik zie hem vrijdag pas weer....... Kids hebben nu vakantie en de jongens zie ik over 1,5 week pas weer en mijn meisjes komen zondag 3 nachtjes slapen als mijn vriendin er ook is ( ivm eventueel bevallen) verder ben ik lekker alleen en ga heerlijk op visite, in de zon , opruimen en poetsen! En niemand ok me hen die het vies maakt jaaaaaaahhhhh!! Vandaag mooie kleine blauwe hortensia s gekoch voor op mijn sidetable en spaanse magrietjes voor buiten, huisje is gezellig zo. Voel me vandaag best goed, fysiek gaat het prima en beebje zit me niet in de weg. Vind het wel een heel gek idee dat het elk moment kan beginnen en dat ze er dan gewoon is! Toen ik die pijn kreeeg vanmorgen dacht ik:'dat kan niet, ik ga echt niet bevallen!' haha het is gewoon zo onwerkelijk dat ik er straks een dochter bij heb haha kun je nagaan heb di al 2 §d eerder gedaan en het blijft miraculeus! Wil zo graag haar naam uitspreken tegen haar, haar aankijken, kusjes geven en haar ...... Noemen aaaahhh zo leuk! Nou, ik ga zo pasta koken voor het mannetje, eet zelf wel een bolletje ofzo ...
Nog steeds geen nieuws van Webmiertje zie ik. Ben even te moe om op iedereen te reageren, sorry, meiden zijn al een paar nachten onrustig en dat begint zijn tol te eisen hier, el is mijn mams de hele dag geweest om me te helpen met mijn huishouden en de meiden, die is nu net weggegaan, ze heeft allemaal bakjes eten achtergelaten in mijn vriezertje, dus ik kan er de komende dagen weer tegen aan. Heb nog even het plan gehad vanmorgen om even goed uitgebreidt boodschappen te doen, maar meer dan drinken, brood en beleg heb ik niet ingeslagen, ja wel baopao's, altijd gemakkelijk voor even tussendoor hihi. Ik kijk nog even of ik vanavond kom spieken voor nieuws, wilde eigenlijk ook nog X factor kijken, maar moet eerlijk bekennen dat ik geen puf heb om me daar op te concentreren...
@meimama Gefeliciteerd met je zoontje! @Sabrina Wat een pech zeg Knuf voor jou! @Daggie Fijn dat je weer thuis bent!! Balen dat de kraamzorg niet goed van start ging... met je kleintje gelukkig wel alles goed Rustig aan doen lieverd. @Rian Sterkte meid. Probeer nog even te genieten van jullie tijd met je trouwe hond. Hele dikke knuf voor jou! @Jomi Bah... ook al niet zo'n goede dag dus Doe je rustig aan? Bedankt voor 't buddy nieuws! @Joki Bedankt voor de tip van de fiets! En bedankt voor je knuffel... @Oem Hoe groot ben jij? (Weet ik even of ik op de fiets pas) En wat vraag je voor de fiets? @Blaasontsteking Is Cranberry Monarda ook wat voor jullie? Het is van A.Vogel... is homeopatisch en kan gebruikt worden als je zwanger bent (zijn tabletten) Kusje!!
Euh is dat gevaarlijk een kuur aan het einde van je zwangerschap dan fijn dat ze me dat verteld hebben ben net begonnen met en kuur van 10 dagen en rommelt aardig
Nou heb voor de zekerheid het ziekenhuis maar even gebeld daar waren ze wel vriendleijk gelukkig, uitgelegt dat ik er nu over inzat doordat die medicijnen gevaarlijk kunnen zijn maar ze hebben het nagekeken en dit kan absoluut geen kwaad zeggen ze daar, ze vond het vervelend van die pijn maar die kan wel van d eblaas afkomen ze heeft wel gezegt dat de kuur nu met 1 of hooguit 2 dagen wel aan moet slaan zo niet dan gaarne contact opnemen met ziekenhuis of huisarts dan moet er verder gekeken worden of zodra ik koorts zou krijgen, maar mocht ik nu gaan bevallend an kan die medicatie geen kwaad, gelukkig vandaag nog wel een beetje gerust gesteld.
Kroepie: Ik ben zelf 1.81 maar de fiets is net weg : S. Ze hebben hem genomen. Is ook wel logisch. Hij was praktisch nieuw en er zaten ook allemaal extraatjes op. Als ik jou was zou ik overigens goed speuren op internet. En een beller is altijd sneller hahahhaha. Als je een leuke fiets ziet een goed bod doen (beetje onderhandelen he) en dan vragen of ze het willen reserveren. Reageren met een bod op mp is waardeloos. Je wordt altijd weer overboden en het duurt allemaal zo lang. Manlief heeft naast zijn werk een beetje een fietsenhobby. Hij koopt dan fietsen in, doet er hier en daar wat aan en dan doorverkopen. Het is een keer voorgekomen dat hij met een praktisch nieuwe mamafiets thuiskwam (en moooiiii) voor 75 euro! Maar hij kan ook onderhandelen, dat wil je niet weten : P. Je kan ook proberen te zoeken op mp op seniorenfietsen. Dat zijn dus mamafietsen. Die worden miss voor een lagere prijs aangeboden, maar is dus een mamafiets. (Wow wat een verhaal alleen om fietsen pfff krijg je als je man een leuke hobby heeft hahhaha) Sabrina: Meid meid meid, ff uitpuffen en loslaten. Wat een pech op een dag. Marloes: Je klinkt ook een beetje op he. Ik hoop dat de pijn wat afzakt (of dat er juist iets doorzet). Rian: 8 ananassen en 17 liter tonic : O. Mennnn dat doe je jezelf en je kind toch niet aan : S. Succes met de laatste loodjes. Jomi: Lekker is dat he, tussen het poetsen een rustmomentje. Majkuh: Ohw ohw, mooi moment om te gaan rommelen zeg : S. Hopelijk kun je het nog uitzingen tot vrijdag. Nog geen babynieuws dus...Spannend hoor Scherm gaat weer verspringen en ben ook erg moe. Ik ga er weer vandoor... Groetjes