thanks Oem! Ik ben ook van het rechtstreeks mailen en anders bellen. Doe wel 's een bod om te kijken wat voor reactie ik terugkrijg... maar liever op de directe manier. Ach weet je... Ik kan pas op z'n vroegst over een 9 mnd met die kleine gaan fietsen, dus ik ben nog niet echt driftig op zoek. Maar aan de andere kant ben ik wel van 't moet gister hahahaha. Als ik iets moois tegenkom en het staat me aan qua financiën en ik kan het ook betalen, dan wil ik er nu wel eentje hebben. Maar op zich istie nu nog niet echt nodig. Ik heb een superfiets voor naar m'n werk, maar daar kan helaas geen zitje (voor)op. Dus straks zal ik daarnaast toch een andere nodig hebben. @de rest ík ben kapot. Heb op zich niet eens zo heel veel gedaan, maar heb al een paar keer een harde buik gehad vandaag, dus moet 't toch rustiger aan doen. Heb ook nog mijn ochtenddutje gemist, dus ben moe. Straks lekker X-factor kijken met mijn dochterlief. Mannetje is al weg om te draaien (bruiloft) dus we hebben meidenavond hahahaha Wie was dat ook al weer met banden met Roan?? Ik hoop dat ie vanavond weer zo goed is als vorige week Lieverds, fijne avond en tot morgen! KUS
@majkuh ja jouw kleintje moet nog een weekje blijven zitten zou jammer zijn als je mannetje er niet bij kon zijn! maar gaat vast en zeker goed komen! fijn dat je je vandaag zo lekker voelt heerlijk is dat he! jij bent ook een planten gek dus ja hier ook heerlijk lekker de lente binnen halen! @cleo79 meid je heb het druk dus maakt niet uit als je niet op iedereen reageerd! @kroepie ach hetgaat wel weer heb mezelf er boven op geholpen! ik heb nu ook die crandberry pillen van a vogel! tering dingen zijn duur zo niet normaal klein potje voor 15 euro! hoop dat het helpt! wat ik ga niet het risico lopen nu! kusje voor jouw! @ria32 ja dat hebben ze tegen mij gezegd! heb urine na laten kijken! toen zegt de ha tegen me van hoelang moet je nog ik zeg 3 weken hij zegt ow want in de laatste week mag het niet ik zeg ja en wat als ik nu beval ja zegt dat is niet bewezen dus ik zo van nou dan ga ik het risico niet nemen en wil iets homeopatische! ik weet het ook niet meer ik probeer het zo ik had het ook nog maar in het begin stadium! misschien heb jij al een verdere blaasontsteking en dan kan homeopatische niet meer helpen. @oem haha ja heb vandaag geoefend met puffen en ff lekker zitten schelden tegen iemand in de auto ja moet ie zich maar aan de snelheid houden en geen 40 rijden waar je 50 mag!!! @x factor wanneer gaat die vervelende valse luiciano eruit!!!!
@Sabrina, wat een middag..! Ben je een beetje afgekoeld.? Ik heb er echt een hekel aan dat alles anders loopt dan gepland. @Misssz, ben je nog terug geweest naar prenatal.? @Ria, fijn dat je wat gerustgesteld bent. @Kroepie, succes met je zoektocht. Ik kwam vorig jaar toevallig deze actie tegen. Gewoon alles in de gaten houden. Lekker rustig aan doen en geniet van je meiden avondje. @Jomi, bedankt voor het buddy nieuws. Doe je wel rustig aan meid.? Ben net op ziekenbezoek geweest bij die vriend van ons. Gaat gelukkig goed met hem. Nu echt aansterken. Ben zo blij dat alles goed is afgelopen. Had er niet meer op durven hopen. Verder voel ik me wel wat beter. Het slapen heeft me wel goed gedaan. Moet echt rust houden, al is dat soms wel heel moeilijk.!!
Goede avond meiden, @ ZonStraal: Dus je baarmoeder is al verweekt, mooi zo hoor! Ik snap dat je liever gewoon hebt dat de bevalling spontaan begint, ik hoop het ook voor je hoor. @ Rian: Ik hoop ook voor je dat je bevalt voor 4 mei...lijkt me inderdaad niks als je eigen huisarts er dan niet bij kan zijn. Mijn duimen draaien voor je, dat de beeb maar op 29 April mag komen. @ MaMaSan: Ik snap dat je graag had gewilt dat je de zwangerschap uit kon dragen. Ik heb liever ook niet dat onze kleine meid "te vroeg" komt het liefste zo rond de 39 weken, Keano is ook met 39 weken geboren. En hoe smaakten de kleine pannenkoekjes...hihi? @ Ria: Jeetje wat een vervelende verloskundige, ze zijn er toch zeker voor jou! Ik zou een klacht indienen hoor, daar schiet je nu natuurlijk niks mee op...maar ik zou het wel doen! Hoe is het nu met je? @ Sim80: Ja, nu heb ik ook officiele meldplicht hihi! Ja, het gaat nu eigenlijk voor iedereen wel opschieten hé. En is het geboorte bord mooi geworden? Ben er benieuwd naar. Lekker van de zon genoten vandaag? @ Sabrina: Krijg gewoon tranen in mijn ogen van jou peptalk wat lief zeg =D> *knuffel voor jou*! Jou man dus ook al zo in de zorgen...haha die van mij ook. Die is volgens mij nog meer zenuwachtig als ik. Nu maar hopen dat de andere spulletjes werken, en je snel van je blaasonsteking afbent! En die luiertas...ook zonde! @ Webmiertje: Ik hoop voor je dat het nu eindelijk eens doorzet, dit is ook niks voor je! Sterkte en succes! @ Joki: Ach jeetje meisje je hebt je daagjes niet hé. Kom op meisje, nog eventjes volhouden. Hoe is het nu met je, heb je nog even lekker kunnen liggen? @ Tinke: Wat een rot mens zeg van het kraambureau...anders een particuliere kraamvezorgster zoeken...? Ik hoop zo dat je eruit komt, en dat je vk je hierbij een handje kan helpen. Doe wel rustig aan hoor, je bloeddruk moet niet te hoog worden hé. Fijn dat je mannetje vandaag terug komt, geniet ervan! @ Kroepie: En hoe is de tuin geworden? Ik kan het ook niet altijd hebben hoor als mijn moeder hier is...zullen ook wel de hormonen zijn... @ Marloes22: Hoe is het nu met je? Zijn de krampen er nog? @ Manny: Nou die kleine van mij is ook druk hoor! Ik hoop ook voor je dat hij ingedaald is, snap dat je geen keizersnede wil. Ow gaaf een Mama-Fiets, kan je straks lekker met de kleine op pad! Ik heb van de zwangerschaps-yoga ook al geboortekaartjes ontvangen, dat stelt je geduld zeker nog meer op de proef hihi. HaHa ja liggen jij in de supermarkt haha! @ MeiMama: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Milan! Ow wat een mooi mannetje, geniet er maar lekker van. Hoe is het gekomen dat hij 3 weken te vroeg geboren is? @ Rian: Ach wat een sneu nieuws...ik hoop toch dat het hondje weer mee terug naar huis mag komen! Sterkte. @ Makjuh/Buddy: Ow heerlijk inderdaad niemand die je huisje meer vies maakt! Geniet maar lekker van je tijd alleen, ook al zal het niet altijd even makkelijk zijn. Fijn dat je je voor de rest wel oké voelt, ik hoop dat je toch snel mag bevallen hoor ik denk aan je! *knuffel*! @ Cleo: Je moet je echt niet verontschudigen dat je niet kan reageren, je hebt het immers druk zat met je meisjes! Wel fijn dat je ma je vandaag heeft geholpen, en je vriezer vol heeft gedaan met bakjes eten! Ga lekker op tijd naar bed meisje, en hopelijk slapen de meiden vannacht goed voor je. Zo ons huisje is weer schoon, druk aan de poets geweest samen met mijn man. Hier en daar nog wat opgeruimd. En net het terras even schoongespoten, de plantjes water gegeven en nu RUST ben er wel aan toe. Morgen dus een drukke verjaardags-dag vol visite voor mij. Zal dus weinig of niet online zijn, ik stuur mijn buddy (Makjuh) wel even een sms-je om jullie gerust te stellen. De kleine meid in mijn buik is lekker druk aanwezig zo nu en dan, volgens mij is ze met haar hoofdje aan het draaien en keren ofzoiets. Moet ook steeds meer naar de w.c. kan mijn plas bijna niet meer ophouden en dan komt er maar zo een klein beetje uit... Mijn man is weer helemaal beter, hij noemt het een 24-uurs griepje ik noem het STRESS maar daar wil hij niks van weten haha. Keano was vandaag heel erg lief, heeft ons goed geholpen met schoonmaken/opruimen. Hij heeft het ook weer erg naar zijn zin gehad op de psz, nu heeft hij anderhalve week vakantie. Fijne avond allemaal! Liefs, misspuma
Goedenavond allemaal, Ik lig al vanaf half 6 op de bank en heb het zo koud en hoofdpijn. Ook iedere keer harde buiken en misselijk. Het gaat echt niet zo lekker. Ik heb ook nog geen eten gehad, maar ik neem zo even een broodje. Ik moet wel even wat eten en drinken, maar weet niet of ik het wel binnen kan houden. Ik hou wel de hyves van Webmiertje in de gaten en lees hier dan ook snel wel mee. Maar zodra mijn mannetje thuis is gaan we lekker douchen en dan kruip ik er gelijk in. Ik voel mij zo beroerd dat ik niet alleen wil douchen. Ik heb anderhalf jaar geleden mee gemaakt dat mijn mannetje niet lekker was en onder de douche stond om half 4 's nachts, in 1 keer een dikke plof en ik snel kijken. Hij lag languit en reageerde wel 10 seconden niet, dus was flauw gevallen. Dus wij hebben afgesproken als we het niet vertrouwen niet alleen thuis en dan onder de douche gaan. Dus ik wacht tot hij thuis is, ben toen heel erg geschrokken. Voor de rest ik leef wel allemaal met jullie mee hoor, geef jullie een knuffel. Welterusten alvast en tot morgen. Liefs JoMi
@Jomi, meid hele dikke knuffel voor jou. Kan me voorstellen dat je niet alleen wilt douchen. Hoop dat je mannetje snel thuis komt. Hopelijk voel je je snel beter, anders even de vk bellen hoor. Hoe is het met je bloeddruk.? @Misspuma, ja idd x-factor is populair. haha.. Het gaat nu weer redelijk met me. Heb heerlijk geslapen, had ik echt nodig. Hoop alleen dat ik vanacht wel weer goed slaap. Meestal lig ik dan vaak wakker als ik overdag geslapen heb. Heerlijk een schoon huisje. Fijne dag morgen.
@ JoMi: Dan snap ik dat je liever niet alleen wilt douchen en wacht totdat je mannetje thuis is. Duurt het nog lang voordat hij thuis is of is hij ondertussen al thuis? Hopelijk voel je je snel weer beter! *knuffel voor jou*! @ Joki: Ik heb het in de gaten, ik hou absoluut niet van de X-Factor... Ik hoop ook dat je vannacht wel slaapt, ik kan dat prima hoor overdag slapen en dan 's nachts weer gelukkig ben ik wel blij mee want heb mijn slaapje overdag echt nodig. Liefs, misspuma
@Jomi Wat rot dat je je zo beroerd voelt... Ik hoop dat je man snel thuis komt zo en dat je dan lekker kan douchen en in je bedje kan. Beterschap meid!
Ik kijk totaal niet naar de X-Factor dus geen idee over wie jullie het hebben...hihi. Net even heerlijk gedoucht, had rugpijn die is nu gelukkig een eindje weggezakt. Nu heerlijk met een bakje chips op internet neuzen! liefs, misspuma
Misspuma, ik kijk ook omdat er echt niks anders op is. Vind het wel lekker om even stom tv te kijken, even mn hoofd leeg maken. Fijn dat de rugpijn is weggezakt. Douchen is dan zo lekker hè.? Het liefst ga ik 3 x per dag douchen, haha. Zo lekker. Mmm.., chips. Ga zo ook maar eens een bakje vullen. Al heb ik nog niet zolang geleden mn friet en frikadellen op. Chips gaat er altijd in. Nog wat speciaals aan het zoeken op internet.?
@ Manny, ohh ik snap het.. Dus als je vliezen nu breken moet je ook plat? Spannend joh! @ Meimama, gefeliciteerd! @ Mamafiets, mss dom maar wat is dat? Een bakfiets? @ Rian, och meid wat erg zeg, wilde nog vragen naar je hond, maar was bang een gevoelige snaar te raken.. Heel erg veel sterkte! @ Jomi, hoop dat je je wat beter voelt? @ sabrina, heeft 't een beetje opgelucht 't klagen? @ Majkuh, fijn dat je je wat beter voelt, geniet ervan @ Cleo, lief zeg dat ze lekker eten heeft achtergelaten, scheelt een hoop nu je het zo druk heb @ Ria, fijn dat ze je eindelijk serieus hebben genomen meid! @ Oem, mamafietsen zijn opoefietsen? @ kroepie, geniet van je meidenavond!! Leuk hoor @ Joki, fijn dat je je iets beter voelt en idd wel goed naar je lichaam luisteren! Haha moet ik nodig zeggen.. @ Misspuma, fijne dag morgen en fijn dat je man zich weer beter voelt! We hebben vandaag weer van alles in het huisje gedaan. Aan de ene kant wel fijn natuurlijk, maar het maakt weer zoveel rommel en had net alles schoon.. Nu ontzettende kramp in m'n been, argg. Ga denk maar effe douchen. Kom denk nog wel effe kijken voore babynieuws en anders fijne avond allemaal!
Manootje, ik voel mij nog steeds niet lekker. Maak mij zelfs een beetje zorgen. Ik heb de kleine vandaag bijna niet gevoeld. Alleen soms een beetje onderin, maar dat is nog niet eens 20% van wat ik normaal voel. Zou het kunnen als je zelf niet lekker voelt dat je kleine dan ook rustiger is? Weet desnoods iemand anders het? Alvast bedankt. Liefs JoMi
@Manootje, we kunnen altijd heel goed tegen een ander zeggen dat ze rustig aan moeten doen. Maar we denken dan wat minder aan onszelf. haha.. Een mamafiets is een fiets met een lage instap en een wat grotere afstand tussen zadel en stuur waardoor je meer ruimte hebt als je kindje in het voorzitje zit. Verder heeft ie een brede standaard zodat ie rechtop blijft staan. Hij trapt ook heel licht, ivm met de vele kilo's die je mee zeult. Snap je het een beetje.? @Jomi, dat zou er niks mee te maken hebben denk ik. Ik zou echt even de vk bellen hoor. Daar zijn ze voor. Ze heeft mij gisteren ook echt duidelijk gezegd dat ik moet bellen als ik me niet beter voel of de kleine minder voel. Heb je nog wel gedoucht.?
@ Joki: Chips gaat er hier ook altijd in hoor jammie! Er is inderdaad ook weinig op t.v. mijn man zit nu iets op Discovery te kijken. Ja, douchen is heerlijk zou ook wel 3x per dag willen...maar ja dat kost zoveel water hé en je krijgt er zo een droge huid van hihi. @ Manootje: Wel fijn dat je van alles in huis hebt gedaan, maar het geeft inderdaad nogal een rommeltje hé. @ JoMi: Gewoon de vk bellen hoor, als je het niet vertrouwd daar zijn ze voor! Sterkte en ik hoop dat je je snel weer goed voelt! Toen ik mezelf niet lekker voelde, voelde ik de beeb ook wel minder maar toch nog wel regelmatig hoor. Liefs, misspuma