Ik heb nog niet gedouchet, maar dat ga ik nu zo doen. Mannetje is net thuis. Een week of vier geleden was ik op zondag ook beroerd en toen was de kleine zelfs een paar uur dat ik hem niet voelde. Ik kom zo nog wel even kijken of er nog iemand gereageerd heeft. Ben nu onder de douche. Tot zo.
Nog geen verder nieuws op de hyves van Webmiertje...heb met haar te doen al zo lang bezig en nog niks...ik hoop toch dat het vannacht zover is ze zal wel doodop zijn nu.
nou daar zeg je wat nog steeds bezig ermee..zware puf hoor.. hier ook geen xfaCTor..geen zin ...me bui stond er niet naar. heb najib gezien en wat satirische programma's met die van de lama's ... lachuh ik heb wat last van me buikje...hij beweegt al uren...en heb er veel harde buiken van...misschien indalen?
@ JoMi: Ik hoop ook dat het douchen helpt. Kruip na de douche maar lekker je bedje in! Ik ga ook mijn bedje opzoeken, morgen een drukke maar o zo gezellige dag voor de boeg! Weltrusten allemaal, en morgen weer gezond op! Hopelijk met baby-nieuws van Webmiertje! Liefs, misspuma
Ik ga ook lekker slapen. Welterusten en tot morgen. Jomi, hopelijk kun je lekker slapen en voel je je snel beter.
Hallo hallo, Ik heb ook een mamafiets, een amazone trendy in het paars. Erg stoer maar wel prijzig idd. Heb ook die bobike set erbij genomen en een wandelwagendrager. Erg handig. En nu helemaal trouwens met mijn dikke buik op de fiets. Even geen puf om te reageren. Ga zo nog even een paar foto'tjes plaatsen van mijn buik en van Gwendolyn. Weltrusten allemaal. Denk dat ik maandag weer iets actiever ben, weekend is meestal toch iets van mijn vriend en mij. Kus
@ Jomi, ik had het vorige week ook dat de kleine erg rustig is en volgens mij is er wel een verband met hoe je je voelt, maar als je 't niet vertrouwt echt bellen hoor!! @ Joki, aha ja snap hem een luxe opoefiets hihi @ Misspuma, ja idd maar ja mannetje moest nog een stuk laminaat leggen en moet dan ook zagen enzo.. En 't was boven, dus beetje onzin om elke keer naar buiten te gaan om te zagen, maar hij heeft heel lief zijn rommel weer opgeruimd @ manny, aha nu een beeld erbij Slaap lekker meiden!
Zoooooo blij dat ie er uit is!!! Sorry, moest ik nog ff kwijt. @Jomi Je moet echt bellen als je het niet vertrouwt hoor!! Beter safe than sorry. Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je kleintje weer helemaal beweeglijk is! Ik ga ook zo slapen. Trusten meiden!
Ik ben weer onder de douche vandaan, heb het nog steeds koud en heb soms het gevoel dat ik moet overgeven. Heb net paracetamol ingenomen en als het zo eventjes zakt ga ik toch eerst een poging wagen om mijn bedje in te gaan. Maar moet de misselijkheid wel wat minder zijn. Ik kan natuurlijk met mijn dikke buik en alle pijntje niet zo snel over de rand heen hangen en als het moet boven de emmer. Als het erger wordt ga ik bellen hoor en ik hoop dat de kleine op bed zo nog wat extra gaat bewegen. Dat hij mama uit de onzekerheid haalt. In ieder geval bedankt en jullie horen morgen wel hoe het gaat. Liefs JoMi
Jee, Mama's die zijn bevallen, KEI gefeliciteerd!! Super....! Mama's die nog bezig zijn, of waar het eraan zit te komen, succes kop op... Jullie kunnen het!! Wat kunnen jullie dames lulle zeg, het is voor mij echt niet bij te houden, ben de hele dag druk met Fabiënne, en heb voor mijn gevoel nog zo veel te doen. Wij hebben gisteren een huisje toegewezen gekregen via woonbedrijf. Nieuwbouwwoning met vaste trap naar zolder en vele eventuele extra opties. Super fijn nadat de woningruil van laatst niet kon door gaan! In deze woning kunnen we in December in, dus nog tijd genoeg om rustig aan dozen te pakken en thuis te bevallen enz. Maar het brengt ook o zo veel stress met zich mee!!!! Ik heb de hele dag al oefenweeën, en heb echt flink gehuild al omdat ik het denk ik allemaal niet aan die de bevalling op dit moment, ik heb zoveel aan mijn hoofd, financiën, nieuw huisje, fabienne krijgt op DIT moment ook nog een 6 tandjes waarvan 4 kiezen, echt zielig en ontroostbaar, het is me echt allemaal te veel. Het liefst zou ik de baby nog 2 á 3 maanden in mijn buik hebben om wat meer voor te bereiden op alles, terwijl ik een maand geleden nog zei dat ik er al genoeg van had, jee wat een wispelturigheid, en angst hiero zeg! Helaas ook niet veel tijd en ook bijna geen puf om hier te reageren, ik hoop dat ik vanaf a.s. dinsdag(37 weken) wat meer rust heb in mijn hoofd en lichaam zodat ik hier die MELDPLICHT kan uitvoeren....? (wat houd dat eigenlijk in?) Ik mis jullie wel vreselijk, zou zo graag iedere dag heerlijk reageren en mijn verhaal kwijt kunnen, maar loop zo over van alles en heb het nog zo druk met dingen... Ik doe mijn best hier wat vaker te komen, lucht voor mezelf ook vaak wel op. Succes allemaal dames, hopelijk voor iedereen een voorspoedige bevalling!!
Hoi Meiden Ik weet dat het vroeg is maar heb toch heerlijk gslapen vanaf 12.00 uur. En heb gewoon niet een keer hoeven plassen , echt wonderbaarlijk. Iedereen slaapt hier nog dus kom even lekker bij lullie spieken, maar ik zie nog een bevallingsnieuws. Heb alles bijgelezen, dus even uit mijn hoofd. @JoMi, he meid hoe is het nu met je. heb je nog de vk gebeld of is de misselijkheid al over. Hoop dat je snel iets laat horen. @Joki, vervelend dat je je zo rot voelt, het valt ook niet mee die laatste weken. Tempo tik omlaag en probeer te ontspannen en hier en daar wat slaap in te halen, knuffel. @Misspuma, fijne dag vandaag hoor. Fijn dat je je huis weer op orde hebt. @Daggie, welkom thuis, bevalt de kraamzorg een beetje. Jammer dat de kleine zo moest huilen. Hoe is het verder met hem en natuurlijk met jouw? Ben benieuwd naar een foto. Geniet er maar lekker van samen. @Sabrina, he wat vervelend bij die bouwmarkt zeg. Ja soms zit alles tegen, bah. En dan ook eens die blaasonsteking, had je hier al klachten van. Mag je hier nu niks voor slikken? Je mag toch wel van die cramberry pillen? @mamasuusjuh, Ik zeg je wat ze hier ook tegen mij zeiden. je komt gewoon wanneer het jouw uitkomt en we zullen aan je denken. Laatste weken zijn zwaar, weet er alles van. Doe lekker rustig aan en ontspan. met meldplicht bedoelen we gewoon dat je af en toe een klein berichtje achterlaat of je al bevallen bent ja of nee. want daar zijn we natuurlijk erg benieuwd naar . Knuffel. @Meimama, ja jouw kan ik me nog wel herinerren. Wauw zeg al bevallen. PROFICIAT met je mannetje, hoop dat alles goed gaat. Iemand nog iets van Kaatje gehoord of ligt ze gewoon te bevallen . Hoop vandaag ook goed nieuws te krijgen van Webmiertje. Zo dit was even uit mijn hoofd, sorry als ik iemand vergeten ben. Ik hoor boven wat getrippel, dus ga zo eens even kijken. Fijne dag iedereen.
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het erop komt.. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan * Sim80~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh ~ BEVALLEN 3 mei * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : ~ Buddy: Ria32 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN 5 mei * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje * Cleo ~ Tweeling ~ BV ~ PHZ ~ 2 Meisjes ~ BEVALLEN 6 mei * KaatjeK ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# Buddy: Sabrina84 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie * ZonStraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ (med ind) ~ Jongetje 10 mei * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz en MissPuma * Draadje ~ 1e kindje ~ TB ~ BV ~ :-# 11 mei * Manny~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian 12 mei *Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75 13 mei * Sistabigbones ~ 3de kindje ~ PHZ ~ FV 15 mei * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje *Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ MeisjeBuddy: Marloes22 * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ MeisjeBuddy: majkuh 16 mei * Zogelukkig ~ TB ~ BV 18 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie en Mamasan 19 mei *MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje 20 mei * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV 21 mei * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje * Tinke ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~Meisje 29 mei * Kroepie ~ 2e kindje ~ bV ~ PHZ ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig * Fairy ~ PHZ ~ Jongetje 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85 2 juni * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: JoMi Er zijn op dit moment 30mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, Geslacht: 5 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten) Afspraken: * 28 april: Sim80, afspraak vk 10.00 uur. * 29 april: Evy, controle gyn, 18.00 uur ~ JoMi, afspraak gyn 11.00 uur en JARIG * 1 mei:MissZ, afspraak Vk * 15 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur * 29 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur De aanpassingen zijn: @JoMi, dank je voor je pb, lief. Maar het lukt zo wel hoor. BEVALLEN Mama - Geb d.d - Kindje(s)- Duur zwschap - Tijd - Gewicht - Lengte [*] Cleo - 28 maart - Chiara & Charissa - 34 weken - 01.42 & 01.45 uur - 2300 gram - ??[/*:m:lffyy17v] [*] Daggie1984 - 20 april- Rivano - ?? 11.20 uur - ?? - ??[/*:m:lffyy17v] [*] Marooz - 21 April -Mees Tygo - ?? 16.31 uur - ?? - ??[/*:m:lffyy17v] Tussenstand: 2 meisjes - 2 jongens