Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hey Sim... vroege vogel!
    Meestal ben ik toch wel de eerste hahahhhhah
    Fijn dat je zo lekker geslapen hebt meid... kun je er de hele dag weer tegenaan!

@Mamasuusjuh
    Sim heeft gelijk. Maak je niet druk hoor. Het enige wat wij willen (meldplicht) is dat we af en toe even van je horen of je al bevallen bent ja/nee. Verder moet je lekker doen wat je zelf wil, wat voor jou goed voelt, je hoeft echt niet op iedereen te reageren.
    Als je er behoefte aan hebt, dan dump je lekker je verhaal hier. Ben jij er even vanaf en weten wij gelijk hoe het met je gaat. ENNNN krijg je natuurlijk mega veel knuffels en peptalk van ons :D (goeie deal of niet?)
    Verhuizen... gelukkig is het pas in december meid.
    Geniet nog even van de laatste weekjes zwanger, je hebt daarna nog tijd zat om je overal ongerust/druk over te maken, maar je zult zien dan het dan een stuk minder erg lijkt (hoezo invloed hormonen??) dan nu.
    Hou je taai! *dikke knuf*

@Jomi
    Ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad hoor...
    En anders vandaag gewoon bellen (als je dat nog niet hebt gedaan) en om jezelf denken.

@Webmiertje
    Zal zo even kijk.... heb al gekeken. Nog geen nieuws op d'r hyves.
    Oh wat zal ze moe zijn :(

Hier niet echt lekker geslapen. Had vannacht weer ongelooflijk last van zuurbranden.
    Teveel gesnoept bij X-factor met dochterlief :oops:
    Eigen schuld natuurlijk, maar ja, kon wel wat slaap gebruiken. Gelukkig ben ik rond 4.00 uur nog weer in slaap gesukkeld.

Vandaag gaan ze de tuin verder afmaken!!
    Dan kan ik daarna lekker plantjes kopen en het helemaal zonnig maken hahahahah.
    Heb ik zo'n zin in *doet een dansje*

Nou, ik kom later nog wel weer ff spieken!
    X

2. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Mogguh meiden,

@daggie welkom thuis!!

@jomi, hoe is het nu met je? als beeb vandaag nog zo rustig is bellen hoor meid!
    Ik hou de tel bij de hand, voor als er wat is.
    Dikke knuf!

Nog geen nieuws van webmiertje?

Hier vannacht een brakke nacht gehad.
    een stelletje idioten had een autoband naast ons huis in de fik gestoken, dus we werden uitgerookt :evil:
    Bah wat is dat een gore lucht zeg, ik heb ook de hele nacht flink liggen hoesten.

Nou ik ga eerst eens een sloot koffie naar binnen werken, want ik ben zo duf dat ik niet meer weet wat ik wilde zeggen.

3. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    MELDPLICHT::::::: hier ben ik dan rond en gezond!!!

vannaacht weer een heerlijke nacht gehad en geslapen als een os! wat wil je na zon dag pfff als ik er nu aan terug denk dan lach ik me dood! en dat me mannetje belde omdat ie bezorgd was zo lief =P~ gisteravond in bed zei die nog je mag niet meer alleen weg!!!!
    hahaha nou dat word wat!

@joki ben eindelijk afgekoeld kan het altijd snel naast me neerleggen.
    maar wel balen van de plinten want kost ons nu weer meer dan we wilde.
    lekker dat het zo goed gaat met de vriend van jullie! ik weet hoe je je voelt heb er helaas ook ervaring mee.

@misspuma graag gedaan hoor! af en toe moet ff iemand hier met realiteit komen!
    anders zitten we straks met zijn allen in een depressie en dat is niet de bedoeling.
    hier ook man zenuwachtiger dan ik. ik hoop ook dat alles werkt!
    en ja van de luiertas loop vast nog wel tegen een leuke tas aan.
    hahaha24uurs griepje geweldig!
    heel veel plezier vandaag meid.
    ik heb geen x factor gekeken ik boycot dat stomme programma.
    we lagen er om kwart over 9 in.

@jomi jee meid bah vervelend dat je je zo beroerd voelt. gaat het nu wat beter?

@manootje ja idd pfff moest er gister ff uit!
    me man moest lachen dat ik het hem allemaal vertelde wat er was hij zegt schat hormonen want normaal vind je het niet erg.

@misssz meid mooie buik heb je hoor!

@mamasuusjuh hahah meldplicht is elke dag verplicht melden en het liefst in de ochtend!
    lekker hey dat huisje laat lekker alles rustig op je afkomen dan komt het allemaal goed.

@sim80 heb nu ook grandberry pillen en sap.laten we hopen dat het werkt.
    je bent vroeg trouwens niet gewend van je!

@mamasan nou ik pak er ook nog een bakkie bij!
    heerlijk die roo gatverdamme!

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    **********MELDPLICHT VOLDAAN********** ;)

Goeiemorgen vroege vogels!

Hier ook netw akker, vriendje is er al een tijdje uit, al zijn spulen aan het pakken voor zijn week bij Jean Michel Jarre.

vannacht slecht geslapen, moest er wel 4 x uit plassen, pfff, dat hoeft nooit zo vaak en heeeeel veel harde buiken gehad.
    Nu weer buikpijn (darmkramp) ben toch redelijk zenuwachtig dat hij weggaat blijkt :( Voel me verder wel goed eronder, ij is redelijk dichtbij, kan naar huis komen als er wat is en ik kan naar hem als er wat met hem gebeurt, toch blijft het spannend, ook als ik niet zwanger ben hoor *bloos*

Mijn meisje is al 2 dagen echt eorm actief, heel apart want meestal is ze behoorlijk rustig, maar vind het wel leuk :D

JOMI, meis wat naar dat je je zo rot voelt zeg, hoe gaat het nu met je, misschien al bevallen?

KAATJEK, niets gehoord een ele dag? Where are you??

MAMASAN, oei, een autoband in de fik, dat STINKT zg en is nog giftig ook, bah, en je slaapt al zo slecht :( Hoe gata het nu met je?

WEBMIERTJE, arme arme meid, ik hoop zoooo dat je bent bevallen anders word het een ware uitputtingsslag!

KROEPIE, doos! Niet zoveel snoepen ;)

SABRINA, wat is dat nou, ben jij er nog niet??! Kom je eens even melden! ;)

SIM80, Lruk wat van je te horen, maar je loopt er dus nog steeds meid, hoe gaat ie verder??

MISSZZ, ik ga even je foto's bekijken :D

5. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Goede morgen meiden.

Heb heerlijk geslapen wel wat kort. 6 uur was het weer feest. De zon schijnt, dus we gaan genieten van een prachtige dag.

@Jomi, hoe gaat het nu met je.? Nog een beetje kunnen slapen.?

@Misssz, mooie buik meid.!!! Leuke foto's van Gwen. Geniet lekker van je weekend met je mannetje. We zien je vanzelf wel weer.

@Kroepie, ben ook heel blij dat ie eruit is.
    Ja dat krijg je als je teveel snoept.!!
    Lekker dat ze de tuin afmaken vandaag. Lekker plantjes kopen.!! (maakt een dansje met je mee)

@Mamasuusjuh, Doe lekker rustig aan meid en probeer wat te ontspannen. Dikke knuffel.

@Sim, fijn dat je lekker hebt geslapen. Hoe gaat het nu met je.?

@Mamasan, lekker dan. Is ook zeker een gore lucht. Is de stank inmiddels weg.?
    Hoe gaat het nu met je.?

@Sabrina, wat een lief bezorgd ventje heb je. haha..
    Lekker dat je goed geslapen hebt.

@Kaatje, joehoe..waar ben je.?

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    wahahahah, Sabrina, TEGELIJK!

BUDDY, hoestie met jou dan? Als ik al je verhalen zo lees ben jij echt een ongelooflijk leuk mens :) jammer dat je zo ver weg woont anders kwam ik koffie bij je doen! :D

Hahaha, maar dat geld voor meer dames hier hoor! Lijkt me superleuk om elkaar strakx allemala te ontmoeten en het leuke van internet is dat je geen vooroordelen heb ;) Zo had ik NOOIT gedacht dat ZONSTRAAL moslim is, niet dat het uitmaakt ;) Maar ik was verbaasd, echt leuk om zo mensen te leren kennen zonder dat je van te voren een plaatje op ze kan plakken ;) (gaat toch snel als je er een beeld bij hebt)

NOOD: even over zogelukkig, i begrijp dat ze een hyves heeft?? Kan er iemand via hyves een berichtje versturen? Ik heb al 2x gePB't en het zit me zo vreselijk dwars, een week lang niets laten horen, ik ben zo bang dat er wat aan de hand is en uiteraard zit ze dan niet op ons te wachten, of op het plaatsen van haar verhaal hier, maar ik zou zo graag iets voor haar willen doen al heb ik bij God geen idee wat..........

7. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Present!

Hier ook een goede nacht gehad gelukkig, had ik ook wel nodig want gisteren voelde ik me niet zo goed. De controle bij de vk was gelukkig wel goed, mijn bloeddruk is niet verder gestegen, maar zoals de vk ook al zei zijn de laatste loodjes nu gewoon zwaar voor mijn lichaam. Dus vandaag geen verjaardag vieren, maar gewoon weer rustig aan doen.

Sabrina wat balen dat je blaasontstekinge hebt, hopelijk werken de cranberry-pillen.

Majkuh veel sterkte de komende dagen en houd de kurk er nog even op totdat je vriend weer terug is ;)!

Sim voel je je weer wat beter nu je goed geslapen hebt?

Kroepie niet zoveel snoepen! Ik heb nu ook weer meer last van zuurbranden terwijl de baby al helemaal is ingedaald... Gelukkig helpen Rennies hier nog wel redelijk :)

Misszzz leuke foto's van jou en Gwen!

Jomi hoe voel je je nu?

MissPuma veel plezier met je verjaardagsfeest vandaag. Ben je vandaag ook echt jarig? Zo ja, gefeliciteerd!

8. Majkuh...
    Sterkte vandaag met afscheid nemen!
    Kan me voorstellen dat het spannend is hoor... zeker nu ...maar anders ook. (Heb ook al vaker in dat schuitje gezeten) Doe rustig aan en als je je k*t voelt, wij zijn er voor je.
    Liefs!

Mamasan
    Balen van die autoband zeg... wat een sukkels!!
    Vandaag maar ff rustig aan

Zogelukkig
    Volgens mij had ze juist geen Hyves... dus we kunnen nergens wat van d'r vinden over hoe het gaat... mijn ongerust kriebels worden ook steeds heviger. En ik weet wel dat we positief moeten blijven, maar ... nou ja.

Sabrina
    Fijn dat je lekker geslapen hebt!
    En X-factor boycotten??? Tsssssss *maakt wegwerpgebaar met de hand*

9. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    heb zogelukkig hyves? ik heb der nog nooit gezien heb geprobeerd om te zoeken maar nee niks gevonden!
    vaag ook dat kaatje k niks meer gemeld heeft heeft zij een buddy?

10. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    ************************************meldplicht***********************************
    Heb even geen internet, dus van andere computer even voldoen aan meldplicht ;) Maar heb mobiel bij de hand dus draadje mocht je gaan stuur ik het gewoon door naar Kroepie als het niet al is opgelost. Maar malief is er behoorlijk van over de pee dus kans dat het over een uurtje is gefixt is aanwezig. (Enneh kroepie nog ff niet he bud ;) )

Alles zit er nog in ;) hier... Vandaag drukke dag weer. 3de verjaardag din haar dochter en ook haar eigen verjaardag. Zij is ook zwanger kijk of ze te porren is voor een duo foto ;)

Ook een vriend zijn verjaardag vandaag en een afscheidsborrel bij de duikvereninging.

Iets van webmiertje vernomen??? Ik ben haar kwijt als hyves vriendje :(

Zogelukkig hyves? Ik dacht van niet maar kan het mis hebben.

Sorry dames ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI

************************************einde meldplicht***********************************

11. Volgens mij heeft Kaatje geen buddy
    D'r man zou posten als het los ging... als ik het me goed herinneren, maar ja, ik blijf natuurlijk wel zwanger :confused:

@harmless
    Echt nog niet... ik heb besloten gewoon nog ff 5 weekjes te wachten ...

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Thanx KROEPIE!
    Voel me wel goed hoor, ga zometeen heerlijk de bovenverdieping helemaal naar mijn zin maken (lees: opruimen en schoonmaken) Wil bij de meiden op de kamer graag valgordijntje ophangen, hun kamer staat op het zuiden en ze hebben wel gordijnen, maar die zon brand er de hele dag op.
    Op de kamer van Carlo ga ik zijn bed even goed maken en opruimen, andere kamer hoeft alleen schoon. Dit alles in slakkentempo natuurlijk ;)

verder beneden, lekker wassen en strijken en morgenavond komen de dames het pas weer vies maken, maandag nog 3 dames erbij (vriendin, meisje van 12 en baby) maar goed, vriendin helpt wel poetsen!

Ik denk dat de week heel snel voorbij gaat en dan duurt het nog maar heel even en dan komt ons kleintje al, dus stiekem is dit best een lekkere onderbreking ;)

KaatjeK, geen idee of die een buddy heeft, maar die was aardig aan het rommelen toch?

SABRINA, lekker dat je zo goed geslapen hebt, maar ja, na het plintenverhaal hihi, dat vreet energie zo boos zijn ;)

13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hoi HARMLESS, nice to see you ;)

14. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Jullie begrijpen wel dat ik natuurlijk 6 dagen ga SPAMMEN he??!! :evil:

Manlief is weg en ik ben 'zielig' alleen dussssss, heb jullie hard nodig! hihi :)

15. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @joki ja zeker wel lief van hem. hij belt normaal niet snel en nu telkens weer ff checken of het goed gaat. als ie om 2 uur naar zijn werk gaat gaat ie eerst vragen of ie weg kan :)

@majkuh hahah handig he tegelijk! heb ook zin om wat af te gaan spreken met zijn alle!

@draadje ik hoop ook dat de pillen gaan werken!
    hier ook de laatste loodjes zwaar maar nog maar heel even meid kop op!

@kroepie ja al die maffe programma's idols,x-factor,hollands got talent en al die bullshitt!!! geld klopperij is het meer niet gooi er lekker een goeie film in met VIN DIESEL =P~
    ZO DAT IS ERUIT!!!!

@harmless ow balen dat ie stuk is!!!

webmiertje nog geen nieuws op der hyves heb net ff gekeken.

16. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Majkuh kom maar bakkie doen hoor!!! maakt niet uit om te spammen!
    af en toe boos zijn helpt heerlijk ff lekker er alles uitgooien en ja daar ben ik nou eenmaal een kei in!

17. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Zo de eerste lading caffeine zit erin :)

@majkuh, het is vandaag aldat je mannetje gaat? Hemel ik ben er echt niet meer bij, dacht dat het later was :oops:
    Veel sterkte ennuh we helpen je de week wel door.

Kaatje is dus nu ook ineens stil?
    Meestal is ze er toch vroeg bij?

Zogelukkig, het duurt nu inderdaad wel erg lang.
    Laten we hopen op geen nieuws is goed nieuws.

@hiero, tja we sukkelen gewoon aan.
    Nog steeds ww,voornamelijk uit mijn rug, dus ik sta 3x per dag onder de douche voor verlichting.
    Dus ik ben blij als het vrijdag is want alles doet nu onderhand zeer.
    Ik wordt trouwens ook gek van de tel, dat kreng blijft gaan dat er gebeld wordt of er al verandering is.
    Het is vast lief bedoeld, maar kan nog geen eens rustig naar de wc.
    vanavond wel een leuk uitje, lekker naar de griek.
    Het is het laatste weekend met zijn 3tjes, dus we nemen het er nog even van.
    damian is trouwens ook helemaal vol van de bevalling.
    hij heeft het al heel de tijd over dat hij bij oma gaat spelen en dat mama dan haar dikke buik kwijtraakt :)
    Ow en niet te vergeten dat hij na de vakantie beschuit met muisjes mag trakteren :D
    Is ook errug belangrijk.

Ooow ja, ik las iets over fietsen.
    ik heb vorg jaar een omafiets gekocht.
    Lang leve wonen in de stad,want fietsen worden aan de lopende band gejat hier, dus ik vond het niks om een mamafiets aan te schaffen.
    Wel gaan we van de zomer nog een fietskar aanschaffen, dan kan ik met beiden mannen op pad.

18. Oooooooh VIN DIESEL... maak me gek zo op de vroege ochtend =P~

@mamasan
    Fijn dat je er ook weer bent!
    Veel plezier vanavond :D

19. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Nou zeg ik vast iets verkeerd, maar wat is dat met die Vin Diesel?
    Mijn dinnetje is ook al helemaal weg van hem en ik vind het nou helemaal niks bijzonders :oops:

@kroepie, tnx, loop nu al te kwijlen bij de gedachte van een heerlijke tzaziki =P~

20. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    OKE FF SPAMMEN!!![attachment=0:3jixj3do]vin_diesel_1.jpg[/attachment:3jixj3do][attachment=0:3jixj3do]vin_diesel_1.jpg[/attachment:3jixj3do]

Deel Deze Pagina