Oh... even EGO. Krijg net een mailtje van mijn 'dinnetje dat ze gisteravond met de kleine meid naar huis mochten. Beentjes zijn helemaal in split, rood gips (want modisch verantwoordd whahahah) maar ze is thuis! Ze heeft wel 't ROTA virus, het is overdraagbaar via ontlasting en braaksel, maar ze mocht naar huis. Wat heerlijk nieuws hè??? BEN ZO BLIJ!!!!!
@MAMASAN WORD WAKKER KIJK WAT EEN LEKKERE VENT OW JAM JAM LEVER DE MIJNE ZO IN VOOR EEN NACHT!!! @KROEPIE IK GLIBBER MET JE MEE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKWIJLKWIJLKWIJL!!! GEWELDIG NIEUWS VAN JE VRIENDIN!
Miranda kreeg gisteren weer weeen erg sterke ook... Ze is lekker onde de douche geweest, waar ze ze goed kon opvangen! Ze gaan vandaag kijken of de veter zijn werking heeft gedaan, dus Miranda heeft vannacht alleen maar kunnen afwachten.... Verder nog geen nieuws gehad... stond op de hyves om 9.14
Goedemorgen dames Nou hier ook meldplicht nu dus maar even vertellen hoe het ervoor staat. Gisteren ben ik bij de bruiloft van onze vrienden geweest ondanks de pijn, ben op gemeentehuis geweest voor ceremonie mijn moeder heeft me gebracht zodat ik alleen daar was met ceremonie, en daarna is me man doorgegaan en ben ik naar huis gegaan heb al die tijd plat gelegen en ben in de avond nadat ik geruststelling van ziekenhuis had naar het feest geweest heb daar lekker languit gezeten en af en toe met mannetje gelopen, kreeg veel complimenten over me buik en iedereen vond het heel erg fijn dat ik er was ondanks dat velen zagen dat ik er echt klaar mee ben, dit was het laatste wat ik voor mijn gevoel wilde halen en heb een hele hoop rust gekregen nu, en dat was vanmorgen wel te merken had gelijk echt een hele dikke sliert slijm sorry voor die onsmakelijke info maar voel nu minder steken dan gisteren dus medi slaat gelukkig wel aan en vannacht heerlijk geslapen. gisteren zei verloskundige en het ziekenhuis wel dat me lichamam zich nu aan het klaar maken is voor bevalling zie er tot nu toe helemaal niet tegenop zie het meer als een genietpunt want ondanks de pijn die ik ga ervaren komt er zo iets moois uit mij en ben trots dat ik het met mijn pijnlijke ziekelijke lichaam tot een mooi ventje heb kunnen brengen die het goed doet in mijn buik en weet zeker dat die alle pijn waard zal zijn, ben erg trots op mezelf en al helemaal op die kleine in mijn buik. Nou las dat we van zogelukkig nog niks gehoord hebben jammer want iedereen maakt zich tot erge zorgen. heb gelukkig een buddy eerst hoefde dat van mij niet maar nu echt wel blij mee zie mijn man niet echt gelijk als die op is van de zenuwen achter de pc zitten tikken hahaahahha X factor volg ik eigenlijk niet, Najib tje heb weer wat gemist en met de lama's ook dat vind ik dus echt hillarisch maar ja kon toch nog neit veel lachen gisteren dus dat scheelt dan weer. Nou meiden geniet van het heerlijke weer en tot later.
@kroepie, jippie goed nieuws! @sabrina, uhm ik denk dat ik mijn eigen vent maar hou Webmiertje...spannend!!!
en dan dat zware gehijg van hem in je nek en dan van die heerlijke stoere mannepraat hij heeft zo/n aparte stem ah moet er niet aan denken maar ja fantaseren mag he. Zo vind ik zelf Orlando bloom ook echt een geweldige vent die heeft ook zo'n fantastisch mannelijk jongensuiterlijk heel erg gaaf die zag ik in lord of the rings met dat lange witte haar als elf en was gelijk weg van hem zo stoer en zo mooi, dat is echt mijn favorietje daarna ook nog in priates of the carribean ja hoor dat is mijn ventje al kan die niet tippen aan mijn man natuurlijk of was het nu andersom whahahahahahahahah nee hoor geintje.
Dag dames! Miranda nog niet bevallen zie ik? Beetje zelfde verhaal als ik heh... komt ze vandaag aan het infuus? Hier gaat alles goed! Mees is geweldig, en heel zoet. Geeft geen kick joh! Heb hem nog niet 1 keer horen krijzen, alleen wat jengelen als ie honger heeft. Verder gaat de borstvoeding ook super, me tieten staan nu alleen wel op springen en ik spuit Mees zijn mond soms overvol hahahah .... oh nee zielig ... dan heeft ie de druppels aan zijn mond hangen... Mees groeit zelfs al op de melk, dus helemaal goed! Oh meiden hoop zo dat jullie allemaal snel gaan bevallen! Dan kunnen we lekker babypraat houden! Hoe gaat het verder hier met alle zwangere meiden? Zijn er nog dingen die ik gemist heb? Wil vanaf nu natuurlijk wel weer wat bij blijven! Oh ja cleo... jij had al een topic voor de mama's geopend? Nou meiden ik ga weer proberen om een foto te uploaden... dat wil steeds niet namelijk, en jullie moeten hem nu echt een keer bewonderen hoor! Hele dikke knuffel!!!!
Marooz Nu goed je best doen, want ik ben dodelijk nieuwsgierig naar je mannetje!!! *kijkt boos* Wat heerlijk dat ie zo goed gaat en dat de bv ook zo goed gaat. Arm kereltje... verdrinkt bijna in de moedermelk hahahahah... nou ja, beter zo, dan dat het zo verschrikkelijk veel moeite kost! Ik geniet al helemaal met je mee hoor. Liefs!
hij ken zo lekker geil kijken!!!! mmmmmmmmmmmmmm[attachment=0:kbtmg5aj]i-3-3191_vindiesel-wp4.jpg[/attachment:kbtmg5aj] mamasan je mist wat!!! kroepie zitten blijven he! ria geniet lekker mee