Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cleo79

Cleo79 Actief lid

3 mrt 2009
    123
    0
    0
    Groningen
    Nog even snel @ Sabrina, mijn kleine zusje is pas 20 geworden, ik kom met een beetje geluk aan het einde van de middag nog even koekeloeren of er al nieuws is van Webmiertje, ga nu nog even snel een broodje baopao eten en dan meiden voeden en dan lekker even een poosje naar buiten.

2. colin

colin Actief lid

11 sep 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    goedemiddag allemaal,

Webmiertje: duurt allemaal wel lang he balen maar er is er nog geen 1 blijven zitten!!

maarooz: wat een dropje kan zelf niet wachten tot ik de kleine friemel in mijn handen heb.

Cleo: succes met shoppen of boodschappen doen hoe je het noemen wilt

Sabrina en kroepie: jullie mogen vin diesel leuk vinden geef mij maar Jack van GTST vind ik leuk!!! (ieder zijn eigen smaak maakt niet uit niet dat vin er slecht uit ziet!!!)

Kaatje: we zijn gelijk nieuwsgierig als wew even niks van je horen!!

majku: jammer dat je man nu vertrokken is maar die kleine blijft gewoon zitten tot dat hij terug is dan is er niks aan de hand met de bevalling dan he

vanochtend de klossen onder het bed gezet moet toch ondanks dat ik pk wil bevallen met z`n tweeen heel de bovenverdieping gesopt en nu is mijn man met mijn zoontje aan het fietsen ga zo het eten klaar maken.
    heb alleen zo last van allergie ben gewoon mijn stem kwijt kan dat dat je een allergie opbouwt tijdens je zwangerschap die je normaal niet hebt lijk wel een hijger!!!

Groetjes Colin

BEN TROUWENS ALWEER OVER DE 36 WEKEN!!!!!!!!!!!!!

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Doe mij maar gewoon mijn eigen man ;) gaat echt helemaal NIETS boven! :D

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Uhhhm, heb beetje bloedverlies, druppel of 6 in totaal *ieks* wat een moment om te gaan rommelen aargh!

5. Meimama

Meimama Lid

9 sep 2008
    28
    0
    0
    marooz jij ook gefeliciteerd met je manneke :)

Geniet ervan :)

6. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @marooz nee nog niks vernomen van zogelukkig! wat wil je allemaal weten je kan me smsen he! ik laat jouw een beetje met rust want je wilt natuurlijk ook genieten van je mannen.

@majkuh ow foto van je man!!!! showen!!!!! ieks bloedverlies nee niet doen1!!!!! ow mijn god moet er niet aan denken dat je nu begint hier gelijk de zenuwen in me lijf.

@colin feli met je 36+1 week! nog ff en je heb ook meldplicht!
    jack is ook niet mis maar dat ie speelt in een soap bah!

@cleo79 ow kijk jouw zusje heb smaak dus! ook bsb tijdperk gehad???

zo meiden heb ff weer bijgelezen maar ga jullie verlaten voor vandaag!
    vanmiddag krijgen we visite van me schoonouders en vanavond eten bij vrienden (heb ons zelf uitgenodigd =D> ) en gezellig daar bakkie doen ed!
    morgen ochtend ben ik zeker weer van de partij!

liefs sabrina

7. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik ben er nog steeds!

al doe spierbundels hoeven voor mij niet... zal eens kijken of ik wat lekkere kerels kan vinden. maar dan maandag, nu zit mijn man steeds op m'n vingers te kijken!!

8. NEEEEE niet nu!!!

9. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Oe Majkuh, spannend. Zeg maar tegen je meisje dat ze nog even moet blijven zitten.

Hier is het serieuze voorwerk begonnen geloof ik, ik heb de afgelopen uren om de 15 min lichte weeën. Ik ben benieuwd of het gaat doorzetten, vind het best spannend :)

10. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    MELDPLICHT.. jaja ook hier!

Zoals ik al dacht was mijn dagje gisteren te druk om langs te komen. Ik heb wel af en toe meegelezen, maar reageren is er niet van gekomen. Hier nog steeds rond en gezond en alles lijkt rustig. Gisteren heeft mijn man de box in elkaar gezet.. (we waren de schroeven kwijt en die waren eindelijk binnen) kwamen we er achter dat de blokjes om de box hoog te zetten ook ontbreken. Nou.. toen ik dat hoorde zag ik het allemaal even niet meer zitten.. je kan zo'n klein beebje toch niet helemaal onderaan in de box leggen en ik zag me alweer in de auto richting de Prenatal gaan om die blokjes te bestellen. Pffff.. gelukkig bood een vriendin aan om de blokjes voor mij te bestellen, dus die heeft het geregeld.. over 2 weken als ze binnen komen haalt zij ze ook op. Dus beeb moet hier óf nog 2 weken blijven zitten of we moeten beeb de eerste tijd helemaal onderaan in de box leggen. Nou ja.. vandaag denk ik weer "het zal zich wel redden", maar gisteren zag ik het toch even net wat anders. Sowieso had ik gisteren een emodag.. heb om alles ruzie gemaakt met mn man en ook om alles gehuild. Zal wel met de laatste loodjes te maken hebben.

Gistermiddag bij een kennis met een tweeling geweest. Is toch leuk, die meiden lekker met elkaar aan het spelen en zelf kan je dan wat bijkletsen. Alhoewel die kleintjes toch veel aandacht vragen. Onze dochter wil nu telkens fietsen, maar kan het nog niet.. dus hobbel ik met die dikke buik achter die fiets aan. Ook vermoeiend.

Gisteravond had ik een verjaardag van twee vriendinnen en dat was erg gezellig. Lag pas om half 1 op bed, dus duik zo even mn bedje in (als dochterlief gaat slapen tenminste, nu maakt ze nog een hoop herrie).

Ok.. nu even over de rest (ik hou het even bij reacties op postjes van vandaag, er wordt nl zoveel geklept...):
    @Misssz: leuke foto's, vooral die ene van het gemiste kusje. Mooie toeter hoor, ik blijf het geweldig vinden die dikke buiken.
    @Sim.. hoe gaat het nu met je. Rommelt het nog??
    @Majkuh: aan het rommelen... zal je altijd zien als vriendje net weg is.. Ik heb dat ook hoor dat het me leuk lijkt om jullie te ontmoeten en inderdaad je vormt je een beeld bij iemand en in mijn plaatje paste het ook niet dat Zonstraal moslim was.. maar ook mij maakt dat natuurlijk niks uit, maar vond het wel grappig om te lezen. Door hyves/foto's weet je nu van een aantal meiden wel hoe ze er uitzien.. foto's vind ik ook altijd erg leuk om te bekijken.
    @Mamasan: getver een autoband in de fik.. kan jij vooral gebruiken nu.
    @Draadje: gewoon rustig aan blijven doen.. fijn dat je bloeddruk niet nog verder gestegen is. Het is ook zwaar voor onze lichamen die laatste loodjes.
    @Sabrina: Thanks voor de heerlijke foto's, heb ze met plezier bekeken. Best smakelijk hapje hoor die Vin Diesel (mjam, mjam.. ;))
    @Kroepie: fijn voor je dinnetje.. is zo zielig he die kleintjes in het ziekenhuis. Rota virus ook niet fijn.. maar gaat hopelijk snel weg. En lekker hoor die monchoutaart..lust wel een stukkie (lijkt me bij nader inzien toch niet zo'n goed idee met vriend weegschaal op het oog).
    @Ria: benieuws hoe je lichaam verder gaat reageren na gisteren. Knap hoor dat je ondanks de pijn toch bent gegaan, jullie vrienden zullen het vast erg fijn gevonden hebben.
    @Marooz: ** SMELT ** oh wat een mooi mannetje en wat klink jij gelukkig. Helemaal super om te lezen.. GENIET ervan.. geweldig..
    @Kaatje: wij mogen toch ook wel een beetje egoistisch zijn.. ik merk ook dat ik aan mezelf genoeg heb en als alles goed/gewoon loopt dat ik het dan net trek. Zit er wat tegen.. lees dochter gaat links terwijl ik rechts wil, dan is het me al snel teveel met chagarijnige bui en een hoop gepuf tot gevolg. Hoop dat je man snel opknapt zodat hij jou kan ontzien...

Oh meiden volgens mij is het boven stil.. ik duik ff mn bedje in.. dan ben ik vanmiddag/vanavond ook weer gezellig.

11. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Ohhhh Draadje.. las nog net je berichtje.. SPANNEND!! Hou ons maar op de hoogte als het lukt.

12. ******************************meldplicht********************************

Hallo meiden ,

Hier ben ik weer...
    Wat een beroerde dag gehad gisteren en ook erg slecht geslapen!
    Harde buiken en veel krampende ongi achtige buikpijn en het ergste vond ik nog de pijnlijke onderrug :(
    Moest gelijk denken aan rug weeen ... brrr hoop zo dat ik die dit keer niet krijg...
    Vannacht ook een keer flink naar de wc gemoeten :oops: sorry....
    Vanmorgen werd ik helemaal brak wakker en mijn buik en rug zijn super gevoelig!
    Verder gaat het wel vandaag , alleen gewoon rustig aan doen!
    Merk wel dat ik de laatste dagen veel meer afscheiding heb... Dikker en wit/geel van kleur... ( sorry nog een onsmakelijk detail) :oops:

Vanmiddag boodschappen doen en verder lekker niks... ook geen zin in wil lekker rust!!!

@vin diesel : tja lelijk is ie niet maar super knap ook niet... al moet ik zeggen dat die foto van hem met al die tattoo's erg smakelijk is! Maarja ik geil dan ook wel op mannen met een mooi lichaam en vooral tattoo''s!!!!!! =D> :)

@zogelukkig : Ook hier zorgen om haar! hoop echt snel iets te horen...
    Kan het niet zo zijn omdat ze nog geen 37 weken is dat ze haar opgenomen hebben om haar in de gaten te houden en dat ze straks met 37 weken of 38 weken de baby gaan halen...
    Weet nie hoor! als alles maar goed gaat!

@Marooz :wat een schatje is Mees! Echt een knapperd! Fijn dat hij het ook zo goed doet!

@Sabrina: Hahaha jezelf uigenodigt! Wel slim haha... Lekker eten en er zelf niks voor hoeven te doen!
    En thanks voor de foto's ;) kunnen we effe zwijmelen he :D

@Majkuh : Hij is dus al weg... Nou kom maar vaak hier kleppen! En bloedverlies ??? effe in de gaten houden anders effe bellen met vk hoor...

@Webmiertje : ppfff duurd lang zo he! hopelijk kan je het nog opbrengen allemaal!

@Colin : Gefeliciteerd met de 36 weken....

@kroepie : mmmmmmm lekker ik wil ook een stukje!!!!!

@backstreet boys : whahaha das lang geleden idd! Was toen altijd gek van AJ hahaha

@meimama : nou dat is ook een bevalling dan waar vele van dromen! Echt snel gegaan en zonder dat je er erg in had ...

13. oooeeee spannend!
    hou je ons op de hoogte als het kan ?

Sucses!

14. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    DRAADJE: spannend!!! idd op de hoogte houden hoor!

Hier alles rustig *gelukkig!* geen bloedverlies meer, was oud bloed, dus misschien van dat manlief en ik laatst gevreeën hebben, dus ik maak me niet druk, ook geen krampen, harde buiken of wat dan ook, dus ik ben cool :D

Boven bezig met de kamers, meiden hebben nog lege fotolijstjes hangen en daar heb ik superleuk inpakpapier ingedaan, staat geweldig!

Nu kamer van jongste zoontje, krijgt nieuwe lattenbodem en matras en er moet een hele zooi naar zolder. Doe alles in een slakkentempo.

Zei tegen mijn vriendin dat ik een schoonmaakschema had gemaakt: Waaaaaaaat??? Wat ga je in godsnaam NOG MEER schoonmaken dan Maaike??!! Hahahaha, blijkbaar valt het op dat het schoon is hier *bloos* tsja, instinct, valt niet tegen te vechten ;)

15. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Mmmmm, denk niet dat het doorzet. Het rommelt nog wel vanonder maar het wordt niet erger. Als er meer nieuws is meld ik me wel weer, ga nu lekker in bed liggen en ER kijken.

16. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Draadje, ook al aan het rommelen...Hier rommelt het ook maar door, maar niets concreets helaas! Het is eigenlijk vooral 's avonds steeds, elke 15 minuten, en dan is het 's morgens weer weg.. Ze worden wel langzaamaan pijnlijker... Ik blijf het raar vinden, bij mijn vorige bevalling nooit iets aan voorwerk gehad, dus ik weet niet wat ervan te denken.. Ik word er wel een beetje moe van. Begin langzamerhand mijn trucendoos te starten.. Gisteravond al mijn man verleid (had al heel lang weinig zin, me ertoe gezet in het kader van je weet maar nooit of het helpt, maar ik moet zeggen, het was zeeeer aangenaam! Dus zowieso een aanrader, al was het maar voor je (en zijn) humeur!!) ). Ook maar wat tonic en bitter lemon gekocht. Nee, geen 17 flessen, maar baat het niet dan schaadt het ook niet en het is wel lekker! Alhoewel ik de gin een beetje mis bij de tonic!!
    Vanmiddag misschien maar eens een lange wandeling maken en vanavond pittig eten, dan heb ik de meeste bakerpraatjes wel geprobeerd! Ben over de 39 weken dus het mag wel he?

Maaike, jij moet even wachten!!! Wanneer is hij weer terug?

Kippie, ik heb een ouderwetse box, en die kan niet eens omhoog, dus zo erg is het niet toch? Alleen wat meer bukken voor jou, en uitkijken met tocht op de grond (waar het tocht de randen afschermen helpt). Ik heb de box zowieso nog niet staan, doe ik pas na een paar maanden... Ik heb een ouderwetse kinderwagen staan en daar gaat ie de eerste tijd in.

Ik ben zooooooo benieuwd naar wie/ wat er in mijn buik zat!! Hebben jullie dat ook? Het is waarschijnlijk erger omdat ik het geslacht niet weet, maar het is niet alleen dat, ook uiterlijk, karakter enzo ben ik zoooo benieuwd naar!!

Het is nu een week geleden dat we van zogelukkig gehoord hebben.... Ik blijf het positief inzien, maar toch..... zou wel graag wat horen.

17. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Marooz: wat een knap mannetje heb je zeg! Hoe gaat het met je?
    Ik lees dat er het rommelt bij meerdere meiden, majkuh, hoe is het bij jou?? KLinkt wel spannend hoor....bloedverlies enzo....neem lekker je rust in ieder geval en kijk er niet tegenop.

Iemand anders had ook flink naar de wc gemoeten vanacht..ik dus ook...ontzettende hevige buikkrampen (darmen) en flinke diarree.....heb laatste dagen veel menstruatiekrampen en harde buiken maar nog niks hoor..ben nu 39 weken..ik denk dat het nog wel ff duurt..bij Demi rommelde het ook super lang....maar spannend vind ik het wel..wanneer zal het gaan gebeuren?
    Wat minder fijn is, is dta mijn oren dicht zitten..nu heb ik sowieso snel last van mijn oren maar nu zitten ze al 4 dagen dicht...uitspuiten heeft gisteren niet geholpen helaas...dus denk het echt diep zit ofzo..heb neusspray gehaald, wat ik veilig mag gebruiken en schijnt goed te helpen bij dichte oren..ik hoop echt dat mijn oren snel opengaan want is echt niet fijn als ik zo half doof moet gaan bevallen!

DRaadje: bij jou ook spannend dus!

Majkuh: over dat schoonmaken...heel herkenbaar...ik kan bijna niet meer , en schoon is het wel, maar als mn meisje in bed ligt ruim ik alles op, stofzuigen, dweilen (manlief: dat heb je vanmiddag ook al gedaan..) met poetsdoekje overal overeen gaan nog eens, al komt e rniks mee rvan af, haha, en de keuken netjes achterlaten..manlief wil soms zo'n zooitje achterlaten als ie ergens mee bezig is geweest, dan ligt weer heel de tafel vol..erg vervelend..maarja, mannen he, jij is verder wel schoon en opgeruimd maar hij heeft nu wel zoiets van: dat doet zij wel allemaal..

jA, het is zwaar zo, de laatste loodjes maar we houden vol!

Ben ook benieuwd hoe het met Zogelukkig gaat..

Marloes: bij jou ook al zo aan het rommelen....jeetje, wat een spanning allemaal! Doe maar lekker rustig aan!

Liefs
    Syl

sorry dat ik niet op iedereen reageer

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Kaatje: hij is vanmorgen weggegaan en komt donderdag pas thuis.......

Bij mijn andere dames ook niet echt gerommeld, welw at harde buiken en een week voordat Noa kwam 1 uur serieuse weeen gehad die na een uur ophielden, verder niets. Bij Noa ging het van et een op andere moment, bij Lisa verloor ik een deel van de slijmprop en ene paar uur daarna een eerste wee etc etc, ben echt heel benieuwd met deze ;)

Trouwens je kan nog ananas proberen Kaatje ;)

19. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Oh, waar ik trouwens wel knettergek van word is dat ik al een week af en aan darmkrampjes heb, niet hele heftig, maar genoeg om op de wc te gaan zitten en dan gebeurt er niet, heel irri.....of er gebeurt een hoop *ahum* maar goed, misschien dat dat ook zo'n 'eindkwaaltje is...??

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hoi meiden,

Late reactie van mij, maar ik wil hierbij even zeggen dat ik nu ga douchen en dan word ik zo door iemand opgehaald en gaan wij naar ziekenhuis.
    Ik ben nog steeds misselijk, heb nog geen eten gehad. Word van water al misselijk en ik heb vanochtend ook overgegeven. Ook heb ik zware hoofdpijn. Lig al de hele ochtend op de bank, heb er ook diarree bij en voel de kleine nog steeds weinig bewegen.
    Ik krijg zo bij het ziekenhuis een ctg, bloedprikken en in ieder geval ook bloeddrukmeting.

Jullie horen nog van mij, anders wel via mamasan.

Liefs JoMi

Deel Deze Pagina