Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    jeetje Jomi, dat klinkt niet goed, sterkte meis, ik denk aan je!!!

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Pff, bovenverdieping klaar, nah jah, had nog graag de spiegelkasten gezeemd en de badkamer gepoetst, maar dat trek ik niet meer, tis beneden ene zooitje en moet ook nog globaal opgeruimd, dus morgen weer een dag!

3. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Och, Jomi ook al naar het ziekenhuis... Sterkte meid. Hopelijk niet ook zwangerschapsvergiftiging ofzo..

Maaike die darmkrampjes horen er geloof ik wel bij. Ik heb er ook last van in ieder geval...

4. Jomi
    Hou je taai meid en ik hoop dat je snel goed nieuws kan laten horen!
    Succes in het ziekenhuis.

Ik heb de puf er uit.
    Heb eigenlijk niets gedaan... mannen in de tuin, mams in huis, maar het bezoek put me zo uit dat ik nu kapot ben. Kost me mega veel energie.
    Heb nog een uur op bed gelegen vanmiddag, niet geslapen maar wel even lekker plat.
    De tuin is klaar, nu plantjes er in en dan zijn we er. HEERLIJK!!

Dochterlief heeft vanmiddag een workshop gehad van Gianinni (so you think ...) dus ik spam even een foto! *trotse moeder*

Ik zou vanavond bij mijn mannetje gaan kijken in de tent waar hij draait (vanavond Ben Liebrand... kennen jullie 'm nog??) maar ik heb al gezegd dat ik niet kom. Had me er zo op verheugd, maar 't is me echt teveel. Heb vandaag een paar harde buiken gehad, dus ik neem de waarschuwing maar serieus nu.

Vanavond of morgen meer reacties op jullie hoor.
    Liefs

5. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Helaas nog geen nieuws van Jomi, dus ik hoop dat ik wat hoor voor we naar de griek aan.

Webmiertje zit het ook al niet erg mee las ik, hopelijk krijgen we nou toch snel goed nieuws.

@ de rommelende meiden, ga eens bevallen! :D

Nog een tip voor de meiden die nog rompers willen halen.
    Bij de zeeman hebben ze er een heleboel afgeprijsd naar 1,50.
    Ik heb nu een berg blauw gemeleerd gehaald en ze zijn van superzacht katoen, heerlijk voor uk voor van de zomer als het warm is.
    Ze hadden ook weer hele leuke baby en peuterzomerkleding, dus ik heb weer een tas vol :D
    Het is gevaarlijk hoor een zeeman naast de supermarkt.

Ik zal zoonlief eens uit bed hengelen, hubbie komt zo thuis en dan naar de griek
    Ik hoor de tzaziki al roepen :)

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Pfff, mijn ouders zijn net geweest en uiteindelijk gaat het gesprek altijd over mijn ontspoorde zusje (in het kort: zusje heeft kindje gekregen op haar 19e,is weggegaan bij die vent en vanaf oen ontspoord, kind woont bij mijn ouders nu al bijna een jaar)

nah jah, word er soms een beetje moe van, ze is 24 en snapt het gewoon niet, hefet ze laatst haar haar zwart geverfd (ze is megadun, echt dik 15 kilo onder haar gewicht, graatmager dus 1.80 en 57 kilo en lijkbleek, want superblank en dan uds zwart haarwaar ze an die strepen uitgeschoren heeft bij haar oren, VRE_SE_LIJK ziet er niet uit en zo vind je dus nooit een goeie baan van 8 tot 5) maar goed, ze doet gewoon niet genoeg en denkt veels te veel aan zichzelf. Best sneu want ze heef een hoop meegemaakt, en is aardig veknipt en weet net of dat met haar ooit goedkomt, aar ja...... nah jah, laat maar, kan me er alleen maar over opwinden.......

7. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Missz, leuke foto's!

@ Jomi, he meid je laat me schrikken.. Sterkte!!

@ Mamasuusjuh, he meid wat een depri berichtje! Kun je alleen maar adviseren om je zo min mogenlijk druk te maken. Ik ben met 36 wk nog verhuisd en heb echt de zorgen zo veel mogenlijk naast me neer gelegd.. Zorgen hebben kunnen we altijd nog, maar zwanger zijn we niet zo vaak meis.. Sterkte en een dikke knuffel!!

@ sabrina, ja die hormonsters.. ;) Fijn dat je je beter voelt!

@ Majkuh, ja kan me goed voorstellen dat je je daar druk over maak, hoop dat je weekje snel voorbij is en je mannetje er weer is. Bloedverlies, aai.. Mss om je gerust te stellen, had zondag ook bloedverlies en ze zit er nog steeds..

@ Joki, fijn dat je zo lekker heb geslapen, heerlijk!

@ Draadje, jarig vandaag dat je geen verjaardag gaat vieren? Zo ja gefeliciteerd!

@ Harmless, hoop dat je snel weer internet heb

@ Mamasan, hoop voor jou ook dat 't snel vrijdag is, wel leuk dat damian zo enthousiast is! Mmmmm griek, geniet ervan!!

@ Kroepie, fijn zeg dat die kleine meid naar huis mag! Enne gave foto hoor!

@ Vin diesel, dames! Haha moest zo lachen over glibberen enzo, zolang het jullie vliezen maar niet zijn haha

@ Ria, fijn dat het gisteren zo leuk was en ben het helemaal met je eens over buddyen! ;) Eerst had ik ook niet zo'n drang, maar nu.. Hmm zit net te denken, als het bij jou rommelt en ik ben al bijna 39 wk.. Niet te gelijk he? Haha! En je mag idd trots zijn op jezelf hoor!

@ Marooz, foto foto!! Oh ja! Wat een schatje!!!

@ Kaatje, hmm dacht ook al waar blijft ze, maar nog steeds rond.. Sterkte met je man..

@ Cleo, hoe was je uitje?

@ Colin, vervelend zeg die allergie

@ Kippie, tsjee wat irri zeg met die box! Kan me idd voorstellen dat dat niets is achter zo'n fiets aan rennen, pff!

@ Marloes, hoop dat je je snel beter voelt, knuffel!

@ Silvia, ook al aan de dia, sterkte ermee!

8. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Het is hier nog steeds rustig, nou ja die kleine zelf is niet rustig ;) Niet veel te melden, alleen dat ik nieuwe foto's erop heb staan, als ik dan zo vergelijk denk ik jeetje wat is ie gegroeid! Maar ja wat wil je met bijna 39 weken ;) Fijne dag allemaal!

9. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Deze moet ik even delen..

10. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    En deze...

11. Haahahhahaah die hond!!
    En je dochtertje.. zo schattig!
    Zal de rest zo even bekijken :D

12. Cleo79

Cleo79 Actief lid

3 mrt 2009
    123
    0
    0
    Groningen
    Leuke foto's Manootje, maar ik had gedacht dat die buikschildering er al af zou zijn toch?

Verder hebben we hier heerlijk gewandelt, maar allemachtig, dat ging niet snel, je zou bijna denken dat er een bord aan de wagen hing met een tekst van kom allen kijken of zo, ben er zelf niet zo'n liefhebber van dat iedereen boven die wagen gaat hangen, maar ja, je wilt ook niet al te onbeleefd overkomen, gelukkig was mijn zusje bij me, dat is net een pittbull hihihi, zoals zij dat doet durf ik zelf niet zo.

Nu is zus even met mijn autootje shoarma halen, altijd goed en handig ook nu ze der rijbewijs eindelijk heeft (na anderhalf jaar lessen en drie keer zakken mag dat ook wel een keer hahaha) en het is weer eens iets anders dan het OV.

Jammer van Maaike haar zusje, die is zo te lezen wel behoorlijk ontspoort, kan me voorstellen dat je daar flink mee in de maag zit...maar toch, ondanks dat je ermee zit, wel om jezelf denken hé.

Wat betreft alle rommelende dames hier, help, kom me snel versterken op het andere topic, ik voel me daar zo eenzaam dat ik steeds hier kom kijken of er alsjeblieft nog meer zijn die bevallen zijn.

13. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag dames!

Ok nog 1 foto om het af te leren... hihi... wat is ie blond heh?!

Wat naar dat we nog niets van zogelukkig weten... ze wou geen buddy dacht ik toch... hoop wel dat alles goed gegaan is daar... denk dat ze opgenomen is en misschien zelfs wel bevallen inmiddels...

Veel meiden aan het rommelen zeg! Succes meiden! Maaike ik hoop wel dat je meisje nog even blijft zitten! * duim duim duim *!

Ik ga wel proberen weer wat bij te blijven en zal me even melden op het mama onderdeel! hihi Is dat wel van de mei mama's dan cleo???

Nou meiden fijne avond!

Dikke knuff... zal Mees even voeden, hij heeft zijn dag vandaag niet met die gestuwde boobs van mij... arme jongen... haha

14. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Oh ja ik heb in mijn map nu eindelijk ook foto's geplaatst! Moest ze allemaal verkleinen...! grrrr.... Ook van de bvalling wat foto's maar wel discreet hoor! hahah je kan ze zo bekijken!

Fijne avond!

15. Wat een schatje is het zeg... en inderdaad wat istie BLOND!! hahaahahah
    Ga snel even de andere foto's bekijken.

Kleintje hier is erg onrustig.
    Heb 't idee dat autorijden niet meer zo goed valt daarbinnen. Steeds als ik zelf in de auto rij en heb gereden is het hommeles van binnen.
    Hebben nog meer meiden dat??

16. Ooooooh ik wil ook ik wil ook ik wil ook ik wil ook!!!!

17. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    :) :) :) :) :) :) :) :) :)

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    MAROOZ, wat een verschrikkelijk lekker ding, echt waar, om op te vreten en weet je, ik vind dat hij op jou lijkt!

KROEPIE, prachtige dochter heb je zeg pfffff, heb alleen geen idee wie die gast bij haar op de foto is ;)

BUIKFOTO"S hihi, afgelebberd worden door de hond, zit straks wel goed als die kleine er is!

Ik ben helemaal munt! Bovenverdieping is helemaal af, heb beneden ook nog gestofzuigd, gedweild, fotolijsten van de muur en iets erin gehangen, was uitgezocht echt van alles en nog wat gedaan en ik ben stuk.......

Ook mijn nieuwe dekbed erop gelegd, hmmm, ziet er erg leuk uit! Bloempjes gekocht,kaarsjes, van alles zodat ik mezelf lekker voel in huis en tot nu toe gaat het goed.

Meisje ligt net als gisteren echt vreselijk diep ingedaald, vandaar misschien de druk, menstruatiepijn en de harde buiken. Anyway, vriendje heeft al 3x gebeld de schat, en belt vanavond weer als hij klaar is of pauze heeft, ik verwacht namelijk dat ze doorgaan vannacht (arme schat, hij is al zo moe :()

Ik ga pyama aandoen en in bed tv kijken denk ik, ben echt kapot........

19. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    oooooooooh maroooz wat een dotje!!!!!!!

20. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Marooz, wat een schatje!!!! Ik wil oooooook!!! Doe mij ook maar zo'n blondie, mijne was helemaal kaal. Ben benieuwd of deze wel haar heeft!

Manny wat cool die buik met hond, haha!

Geen last met autorijden hier..

Deel Deze Pagina