nog niks van jomi gehoord ? Die was toch naar het ziekehuis gegaan ??? Ben benieuwd , hopelijk alles goed! @Marooz : Ohhh wat een mooie foto's! Wat een knapperd is het en idd wat is hij blond! Hier weer flink last van de onderrug... Wordt er zo moe van he... En heb nog wel zo rustig aan gedaan.... Nou ja ga effe lekker voor de tv zitten... en misschien nog wat lijntjes op het geboortebord trekken. latersssss
Weet je het echt niet of maak je een grapje? hahahhaha Dochterlief doet aan Street Dance, dus wij lagen altijd plat voor de buis bij 'So you think you can dance'. Gianinni was wel 1 van de favorieten. Ze heeft nu deze foto op haar telefoon en ze zit er steeds helemaal verliefd naar te staren. Zo schattig hahahhah De lieverd. Fijn dat je mannetje je zo veel belt!! Komt helemaal goed met jou deze week... Knuf
kroepie: weet het serieus niet, wij kijken echt bijna geen tv....... Hooguit in het weekend iets of een uurtje inde week, maar verder haha, dus echt geen idee, maar wat leuk zeg dat E dat heef gedaan! Jaaaaah vriendje is superlief echt super superlief hou dan ook zooooooo belachelijk beel van hem !!!
@makjuh,jeetje aan het rommelen..wie weet? spannend... ik snap dat je je mannetje mist..maar wel een kanjer dat ie je vaak belt.. @kroepie I remember dancing Gianni leuke foto hoor @manootje prachtige foto, mooie buik en een heerlijke dochter @jomi STERKTE MEID
Hoi Meiden, Echt weer de hele dag last gehad, al wat ik doe wekt hier voorweeen op lijkt het wel. De hele dag last van gehad, harde buiken, krampen, steken voor/oefen weeen en ook rugpijn. Ik weet het allemaal niet maar ik kan niet bukken of tillen of ik barst van de pijn. maar het zakt gelukkig ook weer af. Ik hou mijn gemak een beetje, heb vandaag niks gedaan ben overal heen gereden met mijn moeder omdat ik zo'n ongemak had, aangezien het bij mijn vorige zwangerschap ook ineens doorzette en zo vlug ging, en het vaak bij de 2e nog sneller gaat zeggen ze ben ik zo bang hoe of wat en wanneer... Pfff, Ik leef ook met de rest mee, succes iedereen!! Ik hou jullie op de hoogte. Knuffel!
@Jomi: hmm klinkt niet goed.. meid ik denk aan je en hopelijk horen we snel goed nieuws via je buddy. @Kroepie: bezoek kost ook veel energie.. dan kan je niet je eigen gang gaan, ben je verplicht gezellig te zijn. Kan net teveel zijn. Ik heb so you think you can dance wel gevolgd, dus ik weet wie het is. Super die foto! @Mamasan: je zoekt afleiding zo te lezen.. goeso! Als je buddynieuws hebt, meteen plaatsten he als je kan.. @Majkuh: zit je net lekker op te wachten nu zo'n gesprek over je zusje.. maar ja.. je ouders zullen er ook wel mee zitten. Het is tenslotte een volwassen vrouw, maar ze hebben er zorgen over zo te lezen alsof het een klein kind is.. @Manootje: LEUK die foto's! @Cleo: je zal inderdaad wel heel veel bekijks hebben met je meiden. Ik vind het zelf ook altijd magisch zo'n tweeling. Een beeb is al bijzonder, maar een tweeling is dubbel bijzonder. Ik ben alleen niet zo dat ik boven een wildvreemde wagen ga hangen.. @Marooz: hou eens op met ons jaloers te maken, haha nee hoor.. wat een heerlijk ventje heb je.. kom maar lekker spammen. Ben vanmiddag na een heerlijk dutje (oh zo lekker) met onze dochter even het dorp ingeweest, het is hier kermis... dochterlief een paar keer in de draaimolen geweest, touwtje getrokken en even samen met een vriendin & kindje bij de Mac gegeten. Voel me verder ook ok, alles rustig.
Buddynieuws!!! Jomi is voor observatie voor een nachtje opgenomen. Haar bloeddruk was te hoog en ze heeft een blaasontsteking. Omdat ze zo misselijk is geweest heeft ze ook te weinig voedingstoffen binnen gehad en ze moet nu wat gaan eten en drinken, anders krijgt ze een infuus. Ik moest iedereen de groetjes doen en als er nieuws is laat ze het me weten. einde buddynieuws
@mamasuusjuh Rustig aan... wel spannend als 't zo maar kan beginnen en je weet van een vorige keer dat het zomaar zover kan zijn! @Jomi Laat je nog even weten hoe het is??? Ben heel nieuwsgierig @webmiertje Nog geen nieuw nieuws op haar hyves. Alleen dat ze vanmiddag naar huis ging en vanvond weer terug moest komen. Hoop dat 't nu snel door gaat zetten. Oh... ingehaald door de tijd. Thanks Mamasan voor het buddy nieuws van Jomi!!
Jomi heel veel sterkte meis. En marooz wat een lekker jochie zeg heerlijk om naar te kijken kan echt neit wachten tot ik dat droppie van mij in men armen krijg hoor, geniet ervan meis het is je zo gegunt naar alles wat je hebt meegemaakt.
Dit even apart, mijn internet hapert en wilde eerst het buddynieuws even melden voor het straks er weer uit vliegt. Hier een heerlijk avondje bij de griek gehad en ben nu goed moe, dus ik duik zo lekker onder de douche en dan in bed. Morgen zijn de kids van hubbie er, dus een drukke dag voor de boeg. Ik meld mij morgenochtend weer, hopelijk met goed nieuws van jomi. Truste meiden!
@Jomi : He toch opgenomen... nou ja ze kunnen jou en de baby daar wel goed in de gaten houden ! Hopelijk mag je morgen weer naar huis! dikke knuffel voor jou! @Mamasan : Thanks voor het buddynieuws! Fijn dat het gezellie en lekker was bij de griek!!! Lekker rustig aan en betijds naar je bedje idd... @Webmiertje : ppfff nog geen baby nieuws... Duurd wel lang zo joh! hopelijk houd ze het allemaal een beetje vol , valt niet mee zo! Knuffel! @Kroepie: Leuke foto ! Ze is dus helemaal in love nu ? Ken het programma wel maar hem zo niet meer... Maar ziet er leuk uit! @kippie: Nou dat klinkt leuk en gezellig! Kermis en daarna hapje eten bij de mac Vooral leuk om te zien dat de kinderen het dan zo naar de zin hebben he... Vooral in de draaimolen @mamasuusjuh : klinkt me bekend... zodra ik ook maar iets doe merk ik het ook meteen aan de harde buiken en de vreselijke rugpijn! Hier nog steeds het zelfde... veel last van de rug! Nu heb ik een vraagje he... of eigenlijk 2! @slijmprop : sommige verliezen hem al eerder maar sommige pas tijdens de bevalling/breken van de vliezen.... ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap op het einde toen net als nu veel slijmverlies gehad... Dikker en wit/geel van kleur! Heb een foto van een slijmprop gezien en heb dat nooit in het echt bij mij gezien... toen niet en nu niet! Denk dus dat ik hem niet verloren ben maar wat is dan al dat slijm wat ik toen en nu weer heb ? Gewoon afscheiding ??? @lage rugpijn : Na het breken van mijn vliezen tijdens de eerste zwangerschap had ik alleen maar rug weeen.... hoop dat niet te krijgen nu want dat was echt een hel ! Nu weet ik dat de bevalling zich op meerdere manieren kan aankondigen... Breken van de vliezen en weeen ..... De echte weeen zal ik wel herkennen als het zo ver zal zijn straks. Maar nu vroeg ik me af kan het ook beginnen met rug weeen ??? Dat lijtk me moeilijk te herkennen want heb nu de laatste 2 dagen veel last van de onderrug en vroeg me af of dat ook iets kon betekenen ? Denk stel de vragen gewoon misschien weer iemand het en hebben andere er ook iets aan
Hmmm zo overdag wilwel, maar zo alleen op de bank...pfff mis mijn vriendje toch wel heel erg, zometeen in mijn eentje in dat 3 persoonsbed nix an! Rugww, gen idee of het daarmee kan beginnen, denk het wel. Ik begin ook steeds meer witverlies te krijgen zal er toch mee te maken hebben. Hoop egt voor je dat je geen rugww weer krijgt, ik had ze ook en et is echt de hel, ben er ook een beetje bang voor want die krengen zijn niet op te vangen helaas..... Hmmmm ben echt heel blij dat de kids morgen komen, vind dit alleen zitten in de avond helemaal niets..
Heb van de week gevraagd aan de verloskundige wat dat slijm is en dat is de voorbereiding van je lichaam op de bevalling zei ze tegen mij ik heb da took sinds 3 dagen en vannochtend echt een hele dikke sliert dit kan geen kwaad en hoort er allemaal bij. onsmakkelijk maar we krijgen er wat moois voor meot je maa rdenken hahahahahhah
Pfff baby is al drie dgrn best druk, grappig meestal is ze niet zo actief. Vraagje, elke keer als ik ga plassen krijg ik een harde buik en kan dus niet leegplassen, best vervelend, ben ik de enige?
Ik krijg ook veel harde buiken ... op de wc. Heb niet 't idee dat ik daardoor niet uit kan plassen. Wel om denken, straks blaasontsteking!! Ik ga ook koesen. TRUSTEN!
ik ga een poging doen bij te lezen en een paar reacties te plaatsen gaat me alleen niet allemaal lukken denk ik Anders alvast een goede nacht en tot snel Liefs
Zooo, zusje is net de stad in gegaan op mijn ouwe fietsje, sleutel mee en die redt zich vannacht maar, als ze maar geen kouwe voetjes tegen me aandrukt vannacht. Meiden liggen nog te doezelen waardoor ik even snel bij kan lezen en wat zie ik net, een superblonde Mees, mooi mannetje Marooz!!! Maar nog geen nieuws van Webmiertje dus, maar wel van JoMi die in het ziekenhuis ligt, hopelijk komt ze er snel weer gezond uit met een gezonde baby in de maxi cosi. Nou meiden, ik ga morgen nog even proberen te kijken hier, maar of dat gaat lukken weet ik niet, krijg morgen visite, ga zo Charissa nog even wakker maken voor een laatste voeding en dan duik ik mijn bed weer in, truste en tot morgen
Jomi; succes in het ziekenhuis Marooz; Wat een heerlijk kereltje *smelt* At all; hahaha laat maar wat een geouwehoer zeg, heerlijk ik hou ervan . En Vinnie is idd te hot gewoon, daar mag ik legaal een beschuitje mee eten als ik die tegen kom van vriendlief Thanx voor de leuke berichtjes op Gwen en mijn buik. Is echt leuk om te horen als mensen je kindje leuk vinden . Ik ga weer, sorry dames maar ik kan er nu even niet aan tippen. Wij gaan ons bedje opzoeken, de visite is net weg. We hebben heerlijk gebbq't en daarna ben ik met mijn dinnetje even de jacuzzi ingedompeld. Even relaxen in de tuin. Nu ben ik zo rozig dat ik gewoon half aan het loenzen ben hahhaa, kijkt erg makkelijk zeg maar. Liefs en dikke kus