Hmmm laatste erin, eerste eruit..... Moet altijd plassen en drinken tussen 4 en 6 en lag er net in toen vriendje smste dat hij gaat slapen, arm arm vriendje ze werken van 1 tot vijf snachts, jnetterlange dagen dus en hij is al zo gesloopt, komt hij donderdag thuis moet hij goochelen van 9 tot 12 snachts en dan komt straks de baby... Hen vanaf het begin al gezegd dat ik de nachtvoedingen ga doen, anders valt hij straks neer, hij werkt echt ALTIJD, zo sneu, wou dat hij wat rust kreeg. Ik fa nog even proberen te slapen xxx
hallo dames! veel gerommel bij jullie.. hoop dat het doorzet! sterkte en succes! jomi/buddy, sterkte meis! laat gauw wat van je horen! heb ff 2 foto's geplaatst in het album.. wou graag ook mijn wonder met jullie delen.. de foto waar hij alleen opstaat, houd hij met 1 vingertje de speen vast! haha tot gauw dames! dikke knuffel voor ieder!
Goede morgen meiden, Het is nu 08.09u en ik ga nu beginnen te reageren...kijken hoe lang ik erover doe hihi. @ Manny: Wow wat een mooie Mama-Fiets! @ MisssZ: Wow wat een mooie buik heb je zeg, en wat is Gwen een mooi meisje echt een poppetje om te zien. @ Manootje: Fijn dat je man zijn rommel weer netjes heeft opgeruimd, dat is altijd een handig een man die zijn eigen rommel opruimd...dat kent die van mij helaas niet hihi. Ow wat een leuke foto van je buik en de hond, die het van je buik aflikt. @ MaMaSuusjuh: Fijn dat jullie een woning hebben gevonden, inderdaad dan heb je nog even de tijd om dozen in te pakken en thuis te bevallen als jullie er in December inkunnen. @ MamaSan: Getver een auto-band naast jullie huis in de fik...lijkt me inderdaad niet prettig ruiken. @ Sabrina: Ik houd dus ook absoluut niet van dat soort programma's als de X-Factor etc. Nee, het is zeker niet de bedoeling dat we allemaal in een depressie komen te zitten...dit is de mooiste tijd van je leven! Ik hoop dat je snel nog een mooie luiertas vindt! @ Makjuh/Buddy: Sorry dat ik je gisteren niet meer heb gesmst was té moe na mijn verjaardag. Wel jammer dat je man weg is, maar nu MOET de beeb nog wel even blijven zitten totdat hij terug is! Mij lijkt het inderdaad ook leuk om elkaar eens te ontmoeten, nu heb je eigenlijk zelf altijd een beeld bij iemand...maar ben wel benieuwd hoe iedereen in het echt is. @ Draadje: Nee, ik was gisteren niet echt jarig. De 17e was ik echt jarig, maar toch bedankt voor je felicitatie! @ MaMaSan: Jammer dat het nog steeds niet door wilt zetten, ik hoop toch dat het binnenkort gebeurd hoor! @ Kroepie: Ow wat een heerlijk nieuws dat het dochtertje van je dinnetje weer thuis is! Snap dat je blij bent. @ Marooz: Ow wat fijn dat de borstvoeding zo goed loopt, en dat Mees er goed op groeit! Wauw wat een mooi mannetje, goed gedaan jullie! @ MeiMama: Dus je kleine wilde gewoon naar buiten toe hihi. Fijn dat het een sterk mannetje is! @ JoMi: Heel veel sterkte meisje, ik denk aan je! @ Daggie: Wow wat een heerlijk mannetje! Goed gedaan jullie! Nou mijn verjaardag zit erop, wat was het druk zeg. De eerste kwamen om 10.00u en de laatste ging om 22.30u weg...was dus doodop, goed geslapen alleen werd Keano om 05.30u al wakker... Vandaag houden we dus ook een pyama-hang-dag, mijn man is aan het werken dus Keano en ik doen samen lekker lui! Ik ben flink verwend: - Een hoge vaas met rozen erin - Een ophangsysteem voor foto's, kaarten etc - Geld (ben aan het sparen voor een nieuwe laptop) - Veel bloemen/plantjes - Een geurpakket van Rituals Dat was het geloof ik wel een beetje, in ieder geval dit kan ik me herinneren . Nou gelijk aan mijn meldplicht voldaan voor vandaag. Het is nu 08.42 en ik ben klaar met reageren hihi! Liefs, misspuma
Goeie morgen meiden.!! Vandaag is het DE dag. Ik heb altijd gezegd 26 april ga ik bevallen. Nou laat maar komen.. Er is alleen nog geen teken van te bekennen.. Wel goed geslapen, heb alleen het gevoel dat ik nog uren kan slapen. Ga vanmiddag maar weer even plat. Ik heb ook steeds meer last van harde buiken, vooral ik wacht met naar de wc te gaan. @Majkuh, nog een beetje kunnen slapen.? Ik heb er ook zo'n hekel aan om alleen te zijn. Vandaag lekker afleiding zoeken. @Marooz, wat een heerlijk mannetje heb je. En idd echt heel blond. @Webmiertje, ik hoop dat het snel doorzet en dat je snel je kleintje in je armen hebt. Sterkte. @Daggie, wat een heerlijk mannetje.!! @Misspuma, hou maar lekker een pyama dagje. Lekker hoor. Dat mag ook wel na zo'n drukke dag. Kan me voorstellen dat je kapot bent. Ik hoop echt dat we snel wat van zogelukkig horen, ga me toch wel een beetje zorgen maken om haar.
@ Joki: Ik hoop dat je gelijk hebt en dat je vandaag bevalt, we zullen zien! Ja, ik ben echt kapot en Keano ook...die doet niks anders als huilen sinds hij uit bed is pfff. Misschien schoonma straks even bellen of ze Keano even een uurtje van me over kan nemen want dit red ik echt niet de hele dag. Ik hoop ook dat we snel iets van zogelukkig horen, ik begin me ook zorgen te maken. Liefs, misspuma
@Misspuma, wat zielig zeg dat Keano zo moe is. Hopelijk kan je schoonmoeder even een uurtje met hem weg ofzo. En hopelijk slaapt ie dan vanmiddag lekker. Heb jij ook een beetje een rust moment. Succes vandaag.! Ik hoop ook echt dat ik vandaag ga bevallen. Zal wel niet. Ik zal wel net als bij mn dochter 8 dagen overtijd lopen. Kom dan uit op 20 mei.!! pfff, wat een eind weg nog...
Joki, ik ben benieuwd, ik zei altijd de 24set, en zoals je ziet.... MissPuma, lekker zo'n feestje! Doe maar goed lui om uit te rusten! Jomi, heeel veel sterkte toegewenst. Maaike, red je het nog alleen? Je krijgt wel de kids weer vandaag toch? Dat zal wel schelen, kun je lekker met z'n allen in het grote bed! Verwarring Manny/Manootje, sorry: ben zwanger!!! Mamasuusjuh, fijn van je nieuwe huis! Wanneer gaan jullie verhuizen dan? Wij de 27ste juni... Webmiertje, jeetje dat schiet echt niet op he bij haar.....Blijf duimen.... Daggie, wat een lief ventje!! Geniet ervan! Marooz, hij ziet er zo mooi en blozend uit, helemaal niet of hij te vroeg geboren is! Lekker hoor. Marloes, ik zou niet zo nadenen over die slijmprop, het zegt toch allemaal niets... Ik verloor hem tijdens de bevalling. Ook hier veel slijm de laatste weken. Rugweeen weet ik niets van. Harde buiken en plassen, ik heb het andersom. Ik moet altijd naar de wc van harde buiken, het drukt blijkbaar op mijn blaas. Heel veel weer gehad gisteren. Vannacht slecht geslapen hierdoor. Soms is hij gewoon continu hard. Ik word er erg moe van. Mijn hele buik doet heel veel pijn en is zo gevoelig, elke druk erop wordt hij hard en doet heel veel pijn. Door mijn hele buik heen eigenijk... Ik krijg zo'n beetje bij elke beweging die ik maak een harde buik, opstaan, omdraaien, iets optillen een harde buik. Als ik rustig aandoe krijg ik ze af en toe, zo om de 20 minuten... En dit dus al dagenlang. Ze doen niet echt pijn zoals weeen, soms een beetje. Is dit nou normaal? Mijn blaasonsteking is over dus dat is het niet..
Daggie, wat een schatje! Gaat alles goed met jullie? MissPuma fijn dat de verjaardag leuk was. Je bent goed verwend! Ik ben erg blij dat ik ons verjaardagsfeest (manlief en moi) heb afgezegd. Het rommelde gisteren overdag best wel bij mij en had het ook niet gered denk ik. Nu combineren we het straks gewoon met de kraamvisite (driedubbel feest ) Zoveel gerommel als er gister overdag was, zo rustig was het vannacht. Heb dan ook heerlijk geslapen. Ik ben alleen wel bang dat ik straks vier weken met voorweeën rondloop Maar ja, we zien het wel! Majkuh, balen dat je niet zo goed kon slapen. Komen vandaag de hulptroepen je gezelschap houden? Jomi veel sterkte! Mamasan heeft de tzaziki nog geholpen vannacht?
draadje, mijn banner blijft soms ook hangen, en een dag later is hij dan weer goed... vreemd, snap het ook niet
@Majkuh Heb je nog een beetje kunnen slapen?? Ik hoop 't wel... nog even volhouden lieverd. Straks komt je 'dinnetje en dan zul je zien dat de week zo om is! @Joki Ik hou je in de gaten Hoop dat het niet nog al te lang duurt... @Kaatje Balen van je harde buiken steeds. Misschien vandaag overdag nog even wat slapen? @Misspuma Misschien nog even lekker met 'm in bed gaan liggen? Of vind ie dat niets? Anders hoop ik dat je schoonmoeder hem even kan halen... kun jij nog even rustig aan doen. Wat ben je lekker verwend!! Goed zo! @daggie Ik ga zo even je foto's checken! Nou... het heeft hier geplenst vannacht, dus vandaag genieten van mijn tuin zit er denk ik niet in Voordeel is wel dat het stof van het split gespoeld is, dus dat scheelt weer rommel in huis. Wij gaan zo eerst even zwemmen. Spreek jullie later!
HIER BEN IK!!!! IK LAG NOG MET ME DIKKE BOLLE LIJF LEKKER IN BED! kom er net uit! maar ik ben er hoor ga nu ff reageren!
Nu heb ik met de juiste do-date een banner en dan komt ie op 38w1 uit Nou ja, het zal wel goed zijn.... Sabrina:Meldplicht! Kroepie veel zwemplezier!
*********************meldplicht************************** Heeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen. En alles gisteren rustig doorgewaggeld. Nu is het echte 'wachten' begonnen. Alhoewel... Begin mei van 1 tot 5 mei back-to-back vrjaardagen..... We zien wel wat ik er wel en niet van mee kan pakken Toon zit te knoeien met eten en ik ben eitje aan het maken voor manlief. Vandaag rustig aan hebben we afgesproken. HAHA we zullen wel zien wat er van komt. Heb gedroomd dat de ww begonnen. In de auto ver van huis. HAHA en thuis. Weg ww... HAHA wat zou dat nu weer inhouden. @Maroooz: Wat een schattepetatje @Meimama: Dus ook al geen mei mama Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Nieuws van webmiertje en/of zogelukkig? Jomi opgenomen lees ik. Wat sneu nou. Vind het echt heel vervelend dat vele van jullie toch niet echt kunnen/konden genieten van de zwangerschap. Zoiets moois en dan zoveel klachten vind ik echt sneu voor jullie. Even algemen HUG!!! @KaatjeK: Ik sluit me aan bij j opmerking HAHA. Dames nog zonder kleintjes probeer te slapen. Echt waar dat zal zooooooooooooooooooooooooo lang duren waarschijnlijk straks... Hier ook weer vroeg MAMA!!! Wat een Bud weer Wat zullen we doen vandaag : *********************einde meldplicht**************************
Buddynieuws!!! Jomi heeft me net weer gesmst. Haar bloeddruk is nu 122/100, maar ze is nog steeds niet lekker en verwacht dat ze nog moet blijven. Dinsdag groot overleg of ze de kleine eerder gaan halen. We zijn het er maar over eens geworden dat we dan maar samen moesten bevallen Ik moet in ieder geval iedereen de groetjes doen en als er nieuws is laat ze het weer weten. Einde buddynieuws
hmmmmmmmmmmm hoe is het met Sim en Remmar?? @Manootje: Wat een super foto's met je buik. Die met de hond echt cool! @Mamasan: Bedankt weer voor buddynieuws hoe gaat het nu met jou?