Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    GOEDENMORGEN DAMES!

jullie hebben er lekker af geklept met zijn allen!
    hier ben gister niet geweest dus nu maar ff alles gaan lezen en reageren.

@draadje ow spannend meid! kijk een berichtje voor die van jouw!

@kippie75 wat een gedoe met de box meid! is dat niet net zo duur als een nieuw box aanschaffen?
    ow nog een vin diesel gek lekker is ie he!!!

@marloes22 ja was ook heerlijk dat er gekookt werd voor me!
    ow ja aj die is nu nog lekker hoor! ben er vorig jaar nog geweest :oops: hahaha zo goed dat de mannen zijn heerlijk!
    hier ook last van veel afscheiding! moet nu echt inlegkruisjes in.

@majkuh hahaha ja zo komen ze hier ook vaak! als manlief thuiskomt vraagt ie wat ik gedaan heb ik zeg schoongemaakt wat dan alles is al spik en span zegt ie dan!
    leuk die reactie's altijd.
    doe jij een beetje rustig met je schoonmaak enz. is leuk maar straks ga je zo je weeen nog opwekken en je wilt niet dat de kleine nu komt dus rustig nu jij.
    damn dat zijn ook geen werktijden he!

@sheila82 spannend hoor dat het bij jouw ook zo rommelt!

@jomi jee meid dat klinkt niet goed SUCCES! wow jee meid snel eten en drinken meid! hoop dat het nu een stuk beter gaat.

@kroepie leuke foto!ja hier ook ik heb ook besloten om zelf geen auto meer te rijden!
    hier ook geregend en de komende week word het ook geen mooi weer hier.
    das wel makkelijk scheelt een hoop stof.

@mamasan ow ja zeeman ik kan ook niet laten om er ff naar binnen te lopen!

@manootje mooie buik foto meid!
    wat geweldig met de hond! en je dochtertje! hier geeft de kat steeds koppie's tegen me buik aan.

@marooz je blijft spammen meid! gelijk heb je lekker showen die kleine man!

@misssz haHAHA al mocht ik dat niet van manlief dan doe ik toch dat beschuitje eten dan heb ie niks meer te vertellen.

@daggie1984 had al gespiekt op je hyves! lekker ventje hoor!

@misspuma ik heb al een luiertas maar wil een leuke knallende voor de zomer maar goed daar moeten we maar tegen aan lopen. maar we hebben iig wat.

@joki kom op je kan het!!! dan ben je de eerste van de lijst!

zo ben weer bij!

gisteravond een gezellige avond bij vrienden gehad lag er alleen laat in.
    heerlijk geslapen vannacht en ook heerlijk uit geslapen tot half 10!
    ja en iedereen is van mij gewent dat ik er al om 8uur ben en ja dan krijg je problemen met me meldplicht!
    hhahaah wel grappig dat jullie je zorgen maken hoor.
    vanmiddag ben ik er niet krijg vanmiddag een oom op visite.
    dus kom later wel reageren.

fijne zondag allemaal

2. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Mamasan, bedankt voor het buddynieuws. Wens haar veel sterkte.

@Kaatje, ik ben het met je eens. De meiden zonder kids moeten echt maar eens goed uitslapen. Vanmorgen was het hier ook weer 6 uur. Het gaat echt niet wennen hoor zo vroeg opstaan. Heb altijd een paar uur nodig om bij te komen.

@Kroepie en Harmless, hier schijnt de zon. Het heeft wel geregend, maar dat mag niet echt een naam hebben. Ik zal wat zon jullie kant opsturen.!!

@Kroepie, ik zal me de hele dag melden hoor. ;)
    Veel plezier met zwemmen.

@Draadje, ik hoop dat het snel door zet voor je.

Ik ben lekker gedoucht. Heb alleen geen idee wat ik moet doen vandaag heb nl nergens zin in, maar aan de andere kant ook weer wel. Haha.., hoezo zwanger..!!

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Mijn schoonvader heeft Keano net opgehaald, die blijft vandaag eventjes een dagje bij Opa en Oma moest net zo huilen...ben ook zo moe. Ik haal hem vanmiddag weer op.

@ Joki: Pfff 20 mei...dat is inderdaad nog een eind weg. Maar goed de dag is nog niet om hé hihi.
    Doe dan lekker niks vandaag, heerlijk hoor een dagje niksen.

@ Kaatje k: Ja, heel leuk zo een feestje je wordt er alleen zo moe van...hihi.
    Wat vervelend dat je zo snel last hebt van harde buiken, ik denk toch dat dit echt voorwerk is...sterkte en doe rustig aan.
    Ja, dat wil ik ook al een tijdje zeggen...mensen zonder kinderen blijf op je bed liggen! Keano was vanmorgen ook alweer om 05.30u wakker... :rolleyes:.

@ Draadje: Slim om je verjaardag samen met het kraambezoek te houden, 3x feest inderdaad hihi.
    Ik heb er ook van geleerd, ik doe dit dus ook NOOIT meer hoogzwanger zijnde...maar goed dat zal niet meer voorkomen aangezien dit mijn laatste zwangerschap is.

@ Kroepie: Samen met Keano in bed liggen is een ramp...die wil er na 3 sec weer uit...die heeft weinig rust in zijn billetjes.
    Hier heeft het vannacht niet geregend, maar nu regent het wel...jammer dat je nu niet van je tuin kan genieten maar inderdaad wel goed voor het stof van de split!
    Zwemse!

@ Harmless: Ik vind het ook erg jammer om te lezen dat er hier zoveel zijn die niet hebben kunnen genieten van hun zwangerschap. Het is zoiets moois!
    Veel plezier met niks doen vandaag, ik doe met je mee!

@ MaMaSan: Bedankt voor het buddynieuws!

@ JoMi: Sterkte meisje, ik ben benieuwd na het gesprek a.s. dinsdag. Ik denk aan je *knuffel*!

@ Sabrina: Ow heerlijk uitgeslapen tot half 10, dat zou ik ook zo graag weer eens willen hihi.
    Jij ook een fijne Zondag gewenst.

Liefs, misspuma

4. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Toen ik nog even kort...

De kids van hubbie zijn er net, dus het is gedaan met de rust.
    Vannacht was hubbie even in paniek, toen ik me omdraaide in bed kwam er een keiharde knak uit mijn buik en was bang dat er iets mis was met uk.
    Hij heeft dus midden in de nacht het ziekenhuis gebeld :)
    Daar dachten ze dat het wel eens kon zijn dat de buitenste vliezen zijn geknapt, maar voor de bevalling zegt het weinig.
    Zolang de binnenste vliezen intact zijn is er niks aan het handje.

Wat wel apart is, is dat ik al meerdere keren gedroomd heb dat de bevalling begint met het breken van de vliezen terwijl we bij mijn schoonmoeder zijn met de kids.
    Vandaag zijn de kids er en gaan we vanmiidag even naar schoonmoeders, dus wie weet :D

Nou meiden ,ik ben er vantussen, want van rustig reageren is geen sprake.
    Het is gekkenhuis met 3 kids.

5. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Hier ook een goede nacht gehad.. Esmee werd om half 8 wakker.. da's ook echt uitslapen voor ons. Nu zit ze met papa in bad, dus ik heb even tijd om bij te lezen. Reageren doe ik even uit mn hoofd, dus wat korte reacties:

@Daggie: wat een schatje, mooi jochie hoor.
    @Marloes: ja.. kermis en dan vooral de draaimolen is echt heel leuk met die ukken. Ze vindt het nog wel spannend, maar wel leuk. Over je vraag mbt rugweeën.. ik vermoed dat de bevalling hier ook wel mee zou kunnen beginnen. Ik heb ze zelf bij mn eerste bevalling ook gehad en au wat is dat pijnlijk he.. mijn verloskundige zei dat ik er maar op moest rekenen dat ik ze deze keer weer zou krijgen.. dat was over het algemeen zo vertelde ze. Ik hoop niet dat ik je hiermee schrik aanjaag, want we moeten het allemaal maar afwachten en er toch doorheen, maar toen ze het zei had ik wel zoiets van "HELP"...
    @Joki: ik hou mn gsm in de gaten buddy ;)
    @Misspuma: lekker dat Keano is opgehaald, kan jij even een beetje bijtanken.. heb je wel nodig.
    @Sabrina: ja.. wat een gedoe met die box he.. voor die schroeven hebben we niet hoeven te betalen (echt service van Bopita), misschien de blokjes nu wel, maar dat zien we dan wel.. Heel goed dat je zo lekker uitgeslapen hebt.. you never know..

Ik kom later ff terug.. even een meisje afdrogen & aankleden.

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    AWWWWWWW snoepie!!!

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ MaMaSan: Nee, dan zal uitrusten er voor jou vandaag niet inzitten. Ow je mannetje zo in paniek...kan het me wel voorstellen hoor!
    Nou hopelijk komt je droom vandaag uit...we horen ervan!

@ Kippie: Ow heerlijk uitslapen tot 07.30u! Zit jou man ook zo graag met de kleine in bad, die van mij vindt dat ook heerlijk om te doen.

Gisteren heeft mijn man nog wat foto's gemaakt van de zwangere zussen.

Mijn zus is de linker (maar goed dat zal wel opvallen hihi) mijn zus is nu 20 weken zwanger en Keano moest er ook nog even bij staan:

Liefs, misspuma

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    **********MELDPLICHT VOLDAAN 38 WEKEN VANDAAG!!!!!**********

MISSPUMA: wat fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad en inderdaad , leuke cadeau's hoor! Wij hadden ook altijd regelmatig ene pyamadag, gewoon niet omkleden, gordijnen bleven dicht en lekker niets doen ;D

JOKI: Nou , kom maar op met die baby dan!

KAATJEK, ik heb het ook, krijg snachts een harde buik en moet daarvan plassen en overdag ga ik plassen en krigj daarvan een harde buik, argh, heel irri. Ik heb sinds 3 dagen ook heel erg veel harde buiken snachts, word er soms wakker van. ZE doen niet pijn, maar zijn erg onaangenaam, juist omdat ze mijn blaas zo fijn persen. Bovendien is mopje enorm beweeglijk sinds ook 3 dagen en ik moet dus nu snachts om de 2 uur.....zucht......ik ga maandag aan de vk vragen of dat normaal is. Ik denk dat het bij mij komt omdat ik overdag heel druk ben, ik poets en poets en poets hahaha en volgen smij is mijn bui dat snachts ana het verwerken ofzo....of het is het begin van de bevalling kan natuurlijk ook, dat dat dagen of weken duurt op deze wijze....

DRAADJE, ik heb ook mijn verjaardagsfeest afgezegd en doe ook ene verjaardag/kraamfeest ineen straks, ook wel handig. Fijn dat je zo lekker hebt geslapen, van die nachten ertussendoor heb je dan wel nodig!

OEMHUDAIFA: Joehoeeeeeee waar beeeeen je????!

Wat betreft ZOGELUKKIG, spijt me zeer maar de moed zakt me echt in de schoenen, als er niets ernstigs aan de hand was had ze toch allang aan haar man gevraagd om een berichtje te posten? Ik hoop echt zoooo dat ik het mis heb, maar het is al 8 dagen..........

SABRINA, meisje, je bent er weer, met een sloot koffie neem ik aan? ;)

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Makjuh: Joepie gefeliciteerd met je 38 weken! Ja, heerlijk hoor zo een pyama-dag ben er echt even aan toe. Doe hier en daar wel een wasje, maar thats it meer doe ik niet!

Liefs, misspuma

10. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

eens dat het nu wel heel lang duurt met zogelukkig.... en inderdaad, OemHudaifa. En Sim. Remmar? Wie was er nog meer aan het rommelen?

11. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

MissPuma, leuk die foto's. De buik van je zus steekt wel een beetje schamel af zo!

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    HARMLESS, nice to see you again ;) jij loopt ook nog steeds rond :) IK heb ook van die rare dromen, laatst 2x in 1 week dat mijn vriend echt heel gemeen tegen me was, echt stom. Moet zeggen dat ik best wel genoten heb van mijn zwangerschap hoor, behalve die depressieve periode en die heeft toch zeker 6 weken geduurd......ik ben nu behoorlijk mobiel, meisje ligt compleet ingedaald, dus zorgt wel voor steken en lamgelegde zenuwen in bil en been, maar ik loop als een kievit! Ben het nu ook niet meer zat op de een of andere vreemde manier ;) het is nog maar zo kort, ze komt vanzelf, vin dhet eigenlijk wel prima zo ;D

MAMASAN: Hihi, nou ben benieuwd, gooi die baby er maar uit hoor! Hoe komt het eigenl;ijk dat jouw kindje zoveel ween voorloopt op de groei, 4 weken i best veel toch? Ben je niet gewoon langer zwanger ? (of zeg ik nu iets heel doms?)

JOMI: Meis nog even volhouden, je bent in goede handen! Ben benieuwd naar je kleintje!

SABRINA: ja, dat zijn inderdaad geen werktijden, dat is gewoon 16 uur per dag, maar ja, dat is het werk wat hij doet. Daarom wil hij ook overstappen want het is niet meer te doen, hij word er te oud voor icm met een gezin ;) Gelukkig zit hij bij een legende aan tafel. We hebben even gebeld om kwart over 5 vanmorgen en hij vind het wel heel gaaf alleen is het zoveel werk dat hij denkt dat hij het niet afkrijgt, dus lange dagen en keihard zwoegen, heb dan zo'n medelijden met hem.
    Schoonmaken, tsja, ik kan nu echt niet meer poetsen ;) Heb nog een enorme berg strijk en dan houd het op, verder is het echt SCHOON.

KIPPIE: hier ook eentje met rugww, ik ga er ook vanuit dat ik het deze keer (helaas!) weer ga krijgen....

MISSPUMA: wat een leuke foto's en wat heb je een mooie buik!

EGO:
    Nou, toch nog in slaap gevallen dus tot half 11, heb wel enorm veel last van mijn rug, mijn lijf trekt het extra gewicht in bed niet meer, dus hoe ik ook lig, mij rug zakt door en dat doet behoorlijk zeer ondertussen (heb redelijk zacht matras wat normaal heeeerlijk is) En ik heb vreselijke spierpijn, mijn kuiten en benen staan strak, oh mijn hele lijf staat strak, ben blij als ik weer fatsoenlijk yoga kan doen ;)

Vanavond om 1900 komen de kids en vanavond mag mijn jongste bij mij in bed slapen, dus dat is heerlijk. De dag kom ik wel door, dat vind ik niet zo'n probleem, maar zo in je eentje op de bank en alleen gaan slapen, brrrr. Vriendje en ik hebben nog steeds elke avond elkaars handje vast als we gaan slapen (lekker soetsappig *bloos*) we zijn gewoon echt heel erg gek met elkaar. Vroege als mijn ex wegging was ik blij als hij opgesodemieterd was ;)

Maar goed, morgen dus vriendinnetje en naar de VK en savonds voetreflex (ben benieuwd wat ze nu zegt over de bevaldatum hihi)

13. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Nou.. Majkuh.. lekker toch dat jullie zo gelukkig zijn saampjes.. en nu nog die liefdesbeeb! Maar beeb.. eerst even wachten tot hubbie Majkuh terug is hoor!

14. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @Mamasan: een knal uit je buik?? Daar zou ik ook van schrikken hoor.
    @Misspuma: leuk die foto's, vooral die met die ingezoomde buiken tegen elkaar aan. Je hebt echt een mooie buik zeg, prachtig! Ja, samen badderen is hier een favoriete bezigheid op zondag.. de rest van de week hebben we daar geen tijd voor.
    @Harmless: nog plannen gemaakt? Wij hebben vanmiddag nog een verjaardag van de opa van mijn man. Hij wordt 87. Die mensen zijn echt nog hartstikke fit en happy samen, is zo leuk om te zien. Alhoewel ik nou niet echt zin heb in die verjaardag...

Rommelende meiden sterkte, andere meiden waar we even niks van gehoord hebben (en zogelukkig in het bijzonder).. KOM VERTELLEN HOE HET GAAT..

15. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ja KIPPIE, ik prijs me echt heeeeeeel erg gelukkig, ben na 4 jaar nog steeds enorm verliefd en ga alleen maar meer en meer van hem houden en hem waarderen, ik heb serieus waar mijn prins op het witte paard gevonden, wou dat iedereen zich zo gelukkig voelde in de relatie als ik dat doe (wat niet wegneemt dat we af en toe best een meningsverschil hebben hoor ;) het is niet alleen maar zoetsappig, maar de basis is meer dan OK)

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Als we dan toch zoetsappig doen......ZOEK MAAR OP, VIND HET EEN EINDELOOS MOOI NUMMER!!!

BEYONCE HALO:

Remember those walls I built
    Well, baby they're tumbling down
    And they didn't even put up a fight
    They didn't even make up a sound

I found a way to let you in
    But I never really had a doubt
    Standing in the light of your halo
    I got my angel now

It's like I've been awakened
    Every rule I had you breakin'
    It's the risk that I'm takin'
    I ain't never gonna shut you out

Everywhere I'm looking now
    I'm surrounded by your embrace
    Baby I can see your halo
    You know you're my saving grace

You're everything I need and more
    It's written all over your face
    Baby I can feel your halo
    Pray it won't fade away

I can feel your halo halo halo
    I can see your halo halo halo

Hit me like a ray of sun
    Burning through my darkest night
    You're the only one that I want
    Think I'm addicted to your light

I swore I'd never fall again
    But this don't even feel like falling
    Gravity can't forget
    To pull me back to the ground again

Feels like I've been awakened
    Every rule I had you breakin'
    The risk that I'm takin'
    I'm never gonna shut you out

Baby I can see your halo

Pray it won't fade away

Halo, halo

Baby I can see your halo

Pray it won't fade away

17. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Sinds vrijdag niet meer geweest en al weer 16p, pff zie dit even niet zitten, misschien lees ik vanavond wel bij.
    Toch vlug even zoeken of webmiertje al bevallen is ...
    En misschien is er al nieuws van zogelukkig ...

In m'n fotoalbum vlug even foto'tjes bijgeplaatst want ja, eindelijk vandaag 35 weken, JOEPIE.
    Ze is hier héél actief in m'n buik (doet soms pijn), maar ze is nog steeds niet gedraaid, dus nog steeds stuit, alhoewel ze wel flink probeert hoor ;)

18. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Nou meiden hier ook meldplicht.
    Gisteren las ik nog dat jullie vonden dat je de baby juist veel voelde terwijl gezegd wordt dat je ze rond deze tijd minder kan voelen. Ik voelde hem ook heel goed afgelopen tijd, meer juist dan rest van de zwangerschap, maar sinds gisteren is het toch rustiger geworden hoor. Misschien dat dat betekend dat tie vaster ligt ofzo. Was gister een beetje paniekerig, omdat ik dacht dat ik heel de dag nog niets had gevoeld. En toen ik erop ging letten nog niet. Ben niet zo snel paniekerig, maar toch wel een beetje. Heb het niet zo aan mijn man laten merken en even later, toen ik voor de televisie zat voelde ik toch heel zachtjes iets.
    Vandaag trouwens ook nog niet veel gevoeld. Heb toch liever dat het wat beweeglijker is daarbinnen hoor. Niet fijn zo.

Ben trouwens vandaag 39 weken!!!!!!

En het mag nu wel komen! Ben het wachten zat!

Daggie leuke foto`s! Mooi kindje hoor!

Ik heb trouwens heel mijn zwangerschap geen enkele foto van mezelf genomen, maar denk dat ik toch wel iets wil. Zal vanmiddag eens kijken.
    Ik ben altijd stevig geweest en heb altijd een buikje gehad, dus altijd geprobeerd het te verbergen. Om nu ineens met zo`n enorme buik te lopen is dan toch wennen en zeker als je het nu niet hoeft te verstoppen, maar juist gezien mag worden. Jammer dat ik dit gevoel pas zo laat in de zwangerschap heb. Miscchien had ik meer van mijn buikje kunnen genieten.

Nou nu ga ik toch echt mijn "vluchttas" maar eens inpakken. Heb een lijstje gevonden met wat je erin kan doen, dus nog even verzamelen!

Fijne zondag iedereen!!!

Groetjes Rian

19. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @daggie: wauw, zo'n schoon ventje!

@marooz: idd het is een echt dropje!

=> alletwee, nogmaals proficiat en mooi gedaan hoor

20. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @rian: proficiat met je 39 weken!! Kan goed geloven dat jullie beebje nu stilaan mag gaan komen ;)

@majkuh: zoals jij je voelt met je vriend, zo voel ik mij na 9 jaar ook nog steeds met de mijne. Ik heb echt wel de perfecte man gevonden en wil hem nooit meer kwijt.

Deel Deze Pagina