39 weken, gefeliciteerd!!! Evy, fijn gevoel is dat he?! Het zit gewoon zo goed tussen ons, heerlijk is dat
Goedenmiddag meiden kom jullie nog heel even gezelschap houden. hier is alles lekker schoon weer! (kan er niet tegen als er visite komt en het niet schoon genoeg is) manlief verklaarde me alweer voor gek dat ik op zondag stond te stofzuigen! ja sorry doe ik normaal ook altijd nee heeft niks te maken met nesteldrang! als er mensen komen maar ook wanneer we samen zijn moet het schoon zijn anders geen rust in de kont! maar manlief kan er na 6 jaar nog steeds niet echt aan wennen! ik moet er altijd wel om lachen. @misspuma heerlijk is dat af en toe hoor! nu kan ik het nog straks niet meer! leuk joh met je zwangere zus op de foto! @mamasan nou ben benieuwd of je vandaag dan gaat bevallen. @kippie75 wel lekker dat je dat niet hoefde te betalen ben benieuwd wat de blokjes gaan kosten. @majkuh hahaha ja ik zonder koffie reageren nee dat kan niet he! jezus nee dat is zeker niet normaal als je zoveel werkt! hier heb ik af en toe zoiets van hallo ik ben er ook nog en nu die rem erop! morgen moet die van mij ook werken hij werkt normaal niet op maandag maar ze hadden hem gevraagd ivm koninginnendag en wie zegt er weer eens ja! baal er zo van maandag is altijd onze dag samen! nog ff en dan is me mannetje 4 weken vrij heerlijk! hier ook nog handje vast hoor als we gaan slapen! heerlijk he nog steeds zo verliefd zijn! moet er niet aan denk dat het anders is want dan is er iets niet goed in de relatie vind ik! Feli met je 38 weken! lekker belangrijk jullie hebben dus ook niet veel ruzie maar af en toe eens een menings verschil! ben dus niet de enige met zon lekker makkelijke en oneindige relatie!! mooi nummer is dat he! zo ben weer bij! nu wachten op de start van de f1 die kijken we altijd samen! en wachten op de visite.
goede buik evy! Rian, ga eens snel pronken met je buik. Je moet er echt een foto van maken, is toch heel speciaal. Kun je eindelijk eens trots zijn op je buik. Hier ook zo'n relatie trouwens, wat een heerlijk gevoel is dat als je je daar nooit zorgen over hoeft te maken, en altijd iemand bij wie je 100% terecht kan... Ook al hebben we best wel eens ruzie, ik ben nogal verbaal en extravert...En samen oud worden, dat lijkt me heerlijk. Nu we echt een gezin beginnen te worden wordt het alleen maar nog mooier! Zo'n kind versterkt het verder, dat je samen zoiets gecreeerd hebt, alsof je samensmelt. Alhoewel ik onze tijd met z'n tweeen ook geweldig vond, maar dat komt wel weer terug als de kinderen ouder zijn. Sabrina, dat schoonmaken van jullie allemaal, ik heb daar dus echt geen enkele last van! woensdag komt de werkster pas weer, tot die tijd staan er gewoon lekker vieze handjes op de ruiten!!
hey hey dames alles goed met jullie allemaal ik heb even geen tijd om alles bij telezen maar dat doe ik wel vanaaf of morgen. hier rommelt het heel erg heb constant harde buiken en voorween word er ook wakker van snachts maar aan de regelmaat kan ik nog geen touw aanvast knopen.Maar ja het zijn nog geen echte weeen dus nog effe geduld. Mijn zoon heeft heel leuk iets in het afvoer putje van de douche gegooid het zit precies helemaal beneden om de bocht waar ik niet bijkan en ik heb ook geen idee wat het is maar als ik de wc doorspoel loop de wc pot vol en als ik ga wassen loopt de afvoer put van de douche vol Heb nu echt geen geld om een onafhankelijke loodgieter te bellen dus zit ik lekker met dit tot morgen tot dat ik de woning bouw kan bellen.Hopelijk moet iedereen alleen plassen vandaag groetjes en sterkte aan iedereen
Goede middag meiden, Heb 3 uur geslapen had het nodig denk ik...voel me nu in ieder geval een stuk beter! @ Kaatje k: HiHi dan is de buik van mijn zus maar een kleintje hé, maar goed het is haar 1e en mijn 2e en ik ben natuurlijk bijna 20 weken verder. @ Makjuh/Buddy: Bedankt, ik ben ook erg trots op mijn buik! Ow heerlijk nog even geslapen tot half 11. Snap dat je het 's avonds moeilijk hebt nu je man er niet is, en zeker in slaap vallen zonder je man als je gewend ben om iedere avond zijn hand vast te houden lijkt me dan ook niet makkelijk. Nou hopelijk slaap je vannacht goed als je jongste bij je in bed ligt! Ben ook benieuwd wat die vrouw van de voetreflex zegt over de bevaldatum, en veel plezier morgen bij de vk! @ Kippie: Bedankt, ik vindt die ene foto ingezoomd op onze buiken ook erg mooi! Ben ook super trots op mijn buik. @ Evy: Jammer dat ze nog steeds in stuit ligt, ik hoop voor je dat ze toch nog gaat draaien hoor! Gefeliciteerd met je 35 weken! Ik zie geen foto's in je album staan...? @ Rian: Gefeliciteerd met je 39 weken! Spannend hoor, Keano werd met 39 weken geboren...! Ik vindt het ook veel fijner als ik de beeb meerdere malen per dag goed voel, maar inderdaad naarmate je langer zwanger bent dan gaan ze ook minder bewegen. Succes met het vullen van je vluchttas! En ik ben benieuwd naar een buikfoto van je hoor. @ Sabrina: Fijn dat je huisje weer schoon is, en ik heb dat ook hoor zwanger of niet als er bezoek komt moet het schoon zijn... Nee, je moet er echt van genieten hoor van dat uislapen...Keano wordt gemiddeld om 06.00u wakker dus bereid je maar voor hihi. @ SiStaBigBones: Owjeeh...ik hoop ook dat iedereen vandaag alleen moet plassen...morgen inderdaad maar gelijk even de woningbouw bellen. Succes! En dus ook al zo aan het rommelen, ik hoop voor je dat het doorzet. Nou hier alles rustig, mijn man is om 15.00u klaar met werken en dan haalt hij Keano op bij zijn ouders. Dus ze zullen over een uurtje beiden weer thuis zijn, toch een heerlijk idee hoor. Ik vindt het om eerlijk te zeggen ook wel eens lekker om alleen te zijn, maar ben dan ook altijd weer blij als ze allebei weer heelhuids thuis zijn gekomen. Liefs, misspuma
KLETSMAJOREN!!! @poetsen/nesteldrang Nog niets hier... zal ook niet komen. Zoals ik al eerder heb gezegd, ik mis het schoonmaak/opruim-gen hahahahahhaah. (Mijn dochter ook geloof ik... pffff) @trots op je buik Ik herken dat wel. Ik heb in de eerste weken ook steeds met mijn buikspieren opgetrokken gelopen. Was bang dat mensen zouden zeggen dat ik dik was... Kan dan ook niet wachten tot ik straks kan beginnen met sporten. Die extra 20kg die nu meezeul tov hoe zwaar ik nu ben, die zitten me echt in weg!! (zijn overigens 14kg van de zwangerschap) Mijn lijf doet zeer van die extra kg's. @rommelen Hier nog niet veel. Dames die rommelen: succes!!! Ben zooooo benieuwd wanneer de volgende komt @alleen slapen Ik ben 't wel gewend... maar wordt wel altijd wakker als mannetje nog niet thuis is en dan kan ik niet meer slapen. @relatie Hier ook nog vreselijk verliefd... nooit ruzie, maar wel 's een meningsverschil, wat we gewoon uitpraten. Zo anders tov mijn ex. Die kon gewoon 2 dagen niet tegen me praten. BLEGH. @Zogelukkig Majkuh, ik heb 't zelfde onrustige gevoel als jij... ben ook beetje bang Dat was 't voor nu. Ik zit hier te knikkebollen achter de laptop. Van het zwemmen word ik altijd zo rozig, en we hebben nu ook nog een broodje gegeten in de stad en bij de Intratuin bloemetjes gehaald voor de tuin! Ga ik zo lekker met dochterlief planten Allemaal een fijne middag met jullie plannen. Dames in het ziekenhuis, hou je taai!! Nog niets van Webmiertje?? LIefs
Nieuw bericht van Webmiertje: Hoi hoiiii, Zo, net het eten op. Het is hier nu ff rustig op de pc. Ben gisteren even naar huis geweest, een rustdag. Moest om zeven uur weer terug zijn, maar had het tegen zessen al gezien en heb me terug laten brengen. Thuis alleen op de bank gelegen, wasje gevouwt en gedoucht, verder niks, maar ik was bekaf en mijn voeten waren weer aardig opgezet. Was dus blij dat ik weer op mijn bedje kon kruipen. Vanmorgen hebben ze gekeken of er nog wat verandering was, maar nog steeds niet. Heb nu weer een nieuwe veter gekregen en nu maar hopen dat die zijn werk een x gaat doen. Ben inmiddels bekaf, maar van een keizersnede willen ze nog niets weten. Eerst op de gewone manier proberen. Ze vinden het nl zonde omdat ik al 2 kids gewoon op de wereld heb gezet. Nou jah, we zullen zien wat deze veter voor werking heeft... Er moet nog 1 cm bijkomen, dan kunnen de vliezen doorgeprikt worden en krijg ik infuus met weeënopwekkers, maar die cm laat lang op zich wachten. Nou, dat was ff een update. Dre neemt het weer van me over. Ben het zat, ben moe en uitgeput. Dus hoop dat ze snel babynieuws kan plaatsen. Geplaatst door Webmiertje zelf op hyves om 12.36u Liefs, misspuma
Dit staat op de hyves van Webmiertje: Hoi hoiiii, Zo, net het eten op. Het is hier nu ff rustig op de pc. Ben gisteren even naar huis geweest, een rustdag. Moest om zeven uur weer terug zijn, maar had het tegen zessen al gezien en heb me terug laten brengen. Thuis alleen op de bank gelegen, wasje gevouwt en gedoucht, verder niks, maar ik was bekaf en mijn voeten waren weer aardig opgezet. Was dus blij dat ik weer op mijn bedje kon kruipen. Vanmorgen hebben ze gekeken of er nog wat verandering was, maar nog steeds niet. Heb nu weer een nieuwe veter gekregen en nu maar hopen dat die zijn werk een x gaat doen. Ben inmiddels bekaf, maar van een keizersnede willen ze nog niets weten. Eerst op de gewone manier proberen. Ze vinden het nl zonde omdat ik al 2 kids gewoon op de wereld heb gezet. Nou jah, we zullen zien wat deze veter voor werking heeft... Er moet nog 1 cm bijkomen, dan kunnen de vliezen doorgeprikt worden en krijg ik infuus met weeënopwekkers, maar die cm laat lang op zich wachten. Nou, dat was ff een update. Dre neemt het weer van me over. Ben het zat, ben moe en uitgeput. Dus hoop dat ze snel babynieuws kan plaatsen. Ik hoop dat die cm snel komt!!
@ kroepie: Ow heerlijk dat je zo lekker hebt gezwommen, ik wordt daar ook altijd rozig van. Veel plezier met de bloemetjes te planten! Dus nog niet aan het rommelen, ik ook niet hoor. @ Webmiertje: Heel veel sterkte en ik hoop zo dat die laatste cm snel komt! Succes ik denk aan je, hou nog even vol! Liefs, misspuma
Vraagje, sinds madam helemaal is ingedaald (echt, dieper kan niet OMGH!) is ze ineens veel beweeglijker, enig idee hoe dat kan??
MISSPUMA: ik denk het zelf ook, normaal beweegt ze nooit zoveel, eigenlijk hele zwangerschap niet Nu heb ik steeds voetjes en knietjes in mijn zij en dat koppie draait rond in mijn bekken (AUW!!!)
Oh ben helemaal blij Heb allemaal achterstallige klusjes gedaan, bv de bank was doorgezakt, dat heb ik gemaakt, we hebben hele mooie grote fotolijsten in de slaapkamer boven het ebd hangen, maar die waren al een jaar leeg (ze zijn groot en ovaal, dus er past niets in) maar nu iets gevonden en erin gedaan! Mooie batikschilderij van mijn oma opgehangen in de slaapkamer, schilderijtje van baby opgehangen, spulletjes naar zolder gebracht, allemaal van die klungelkusjes maar die alles weer net even AF maken ;D Vriendje heeft alweer gebeld de schat, hij heft het erg naar zijn zin, ben echt blij voor hem !
BUDDY NIEUWS JOMI bloeddruk 142/96 iets lager wel eizit in urine door hoge bloeddruk. verder nog niks bekend einde buddy nieuws
Goedemiddag Dames, Er is een hoop afgekletst sinds de laatste keer dat ik hier was, ik heb helaas geen puf om op iedereen te reageren. Ik was even benieuwd of er al iets meer nieuws was van zogelukkig en webmiertje. Hier is alles rustig, ik heb alleen last van harde buiken maar dat heb ik nu al 3 weken. Verder heb ik geen voorww zoals de meeste hier of andere verschijnselen. Ikzelf heb dan ook het idee dat de kleine lang op zich zal laten wachten. Terwijl ik niet langer wil lopen dan 40 weken (ivm groei van de baby). Uitgerekend nu moet mijn eigen gyn 2 weken op vakantie gaan :x .. terwijl ze me heeft gezegd me niet over de 40 weken te laten lopen. Maar jah, als ik 40,5 ben komt zij pas weer terug van vakantie. Pff, ik kan hier best ongerust over worden. Ooh ja, en ik moet inleidbaar zijn anders gaat bovenstaand 'feestje' niet door. Majkuh: Fijn dat je nog zo verliefd bent op je vriend. Je verhaal is erg herkenbaar, ik en mijn man kennen elkaar nu 7 jaar en nog steeds weet ik gewoon dat dit mijn ware is. Ben blij dat er meerdere zijn die met dit gevoel lopen. Wat fijn dat je hubbie het naar zijn zin heeft en nu maar hopen dat jullie kleine meid nog even besluit te blijven zitten Kroepie: Wat een schoonheid van een dochter heb jij zeg! En Giovanni ken ik idd van 'so you think you can dance' ... hij was één van de beste vond ik. Jammer dat hij er toen uit moest! Zogelukkig: Ik denk dat ze nog in het ziekenhuis ligt. Ze zou nu ongeveer bijna 37 weken zwanger zijn, dus misschien dat ze de kleine aanstaande week gaan halen of misschien is ze zelfs al bevallen. Nou, ik blijf kijken of ik nog iets nieuws van haar zal treffen hier. Daggie & Marooz: Wat een pracht ventjes hebben jullie beide! Geniet ervan, het begint hier toch wel te kriebelen als ik het zo zie Jomi: Ontzettend veel succes in het ziekenhuis meid!
Ik ben er ook nog hoor.Ben niet stiekem aan het bevallen. (helaas) Heb de hele middag geslapen. Kom net mn bed uit rollen. Zal het wel nodig hebben. Ben er echt nog duf van, zo vast heb ik geslapen. Heb nu mn mannetje er op uit gestuurd om chinees te halen, had geen zin in een gezonde maaltijd. Morgen weer een nieuwe dag.. Heb even snel bijgelezen. @Webmiertje, meid ik hoop toch zo dat het snel doorzet. Dit is toch geen doen.? Sterkte meid.!! @Jomi, sterkte en dikke kuffel. @De rest, ik kom vanavond weer langs. Reageer ik verder.
@misspuma: nochtans staan ze er op hoor, onder het mapje buik @webmiertje: blijven hier duimen en hoop dat die cm snel komt