Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooie toeter Evy!!
    Prachtig.

Even een raar vraagje over een pijntje... :oops:
    Ik heb steeds zo'n pijn bij mijn schaamlippen, voorkant, alsof ik spierpijn heb.
    Hebben meer mensen dat? Voelt echt niet fijn :(
    Denk dat 't komt door 't indalen, maar het beperkt me echt in al mijn bewegingen.

2. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Kroepie, dat heb ik ook. Heel vervelend. Alsof ik net hele heftige sex heb gehad.. :oops:

3. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Misspuma: Wat leuk dat je zusje ook zwanger is! En jullie lijken ook wel op elkaar!

Majkuh: Nu niet gaan rommelen he, nog even uitzingen tot vrijdag. Hier ook veel meer activiteit en ik denk dat als ie nog dieper in mijn bekken gaat liggen hij er spontaan uitfloept hahah

Jomi: Heel heel heel veel sterkte

Webmiertje: Balen zeg. Hopen dat die cm snel komt.

Voor de rest:

Ik heb niet meer de mogelijkheid om veel online te zijn. Daarom zal ik miss minder actief zijn. Ik lees alles mee, maar ik kan echt niet meer op iedereen reageren. Daarvoor gaat het veel te snel ;P.

Hier vandaag rugpijn en een beetje trillerig. Weer de hele tijd lopen poetsen (gister kreeg ik de kriebels weer). En eindelijk vluchttas ingepakt.

Maar nog geen baby : P

Groetjes

4. Ja zoiets inderdaad!!
    Was 't maar waar hahahhahaha... dan wist ik waar 't van kwam ;)

5. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Kroepie, het zal er wel bij horen. Herken het verder niet van de vorige keer.

6. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag dames!

Dank jullie wel voor de complimentjes... hihi... tjah ik moet hem gewoon aan jullie laten zien! Ben ook zo benieuwd naar de volgende baby's!! Daggie wat heb jij een heerlijk kereltje! Bij jullie ook zo druk met visite? Kom je al wat bij van de keizersnede?..

Alle rommelende meiden, nog even volhouden! Heb er vandaag wel een aantal gemist idd, dus ben benieuwd of er al iemand serieus bezig is!

Maaike buddy!; meid jezelf lekker verwennen hoor nu vriendje weg is, dikke knuff voor jou... en dank je wel! Mees lijkt idd erg veel op mij! alleen de ogen zijn van papa! En daar kan hij toch scheel mee kijken joh! hahaha

Ik las dat er meiden zijn die last van het schaambot hebben! Super goed teken joh, komt de baby dieper te liggen! Alleen iets minder gevoel idd... :-s

Wat heb ik nog meer gelezen?... oh ja kaatje! Je ziet idd niet dat Mees te vroeg is heh? Alleen aan het feit dat ie wat aan de kleine kant is, hij weegt nu maar 6,5 pond.. hihi dat had ik dus nooit verwacht!

Nou meiden om het af te leren zet ik nog een foto van Mees en papa in het album! Die is van vandaag, Mees is wel een beetje geel hier maar nog acceptabel!

Dikke knuff meiden!

Oh ja Jomi, hoop dat alles goed gaat daar
    En webmiertje, kom op meid! Ik hoop dat die cm opschiet, wat een gedonder met die veter zeg! knuff!

7. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Ach Marooz, wat een droppie. Zo lief.!!!
    Kan me echt niet voorstellen dat ik dadelijk ook zo'n kleintje heb.
    Hoe gaat het nu met je.? Ben je alweer aardig herstelt na de bevalling.?

8. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Marooz, wat gaan ze nu verder doen met de nierstenen.? Word je nog verder behandeld.?
    Heb je daar nog pijn aan.?

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Makjuh/Buddy: Dat ronddraaien in je bekken is een vervelend gevoel hé. En ik denk inderdaad dat de beeb nu meer ruimte heeft omdat ze ingedaald is.
    Dus weer allerlei klusjes gedaan die nog gebeuren moesten, lekker gevoel is dat hé!
    Fijn dat je man het naar zijn zin heeft. Veel plezier met je kids straks.

@ Daggie: Bedankt voor het buddy-nieuws!

@ JoMi: Sterkte meisje, ik denk aan je. *knuffel voor jou*.

@ ZonStraal: Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je geen puf hebt om op iedereen te reageren, we kletsen hier ook zoveel hihi.
    Snap dat je er ongerust over kan worden, omdat je gyn pas terug komt als je 40,5 weken zwanger bent...
    Je moet inderdaad wel inleidbaar zijn, anders doen ze het ook niet. Sterkte meisje.

@ Joki: Dan zal je het inderdaad nodig gehad hebben dat slaapje! Ow heerlijk Chinees, wij hebben hier ook een pizza in de oven gedaan...had ook geen zin in gezond eten.

@ Evy: Ja, nu zie ik je foto's wel! Wow wat een mooie buik heb je zeg.

@ Kroepie: Geen idee of die krampen bij je schaamlippen door het indalen komt...ik herken het niet.

@ Oem: Bedankt, ja we lijken best wel op elkaar. Ik heb ook nog een jonger zusje en die lijkt ook op ons.
    Goed zo, eindelijk de vluchtkoffer ingepakt nu mag beebje komen hé!

@ Marooz: Tuurlijk moet je je mooie Mees aan ons laten zien! Ow wat een mooie foto van Mees en zijn Papa!

Mijn man heeft Keano opgehaald bij Opa en Oma. Hij heeft daar van 12.00u - 15.00u geslapen dus die was ook doodop.
    Net is mijn man samen met Keano in bad geweest, en ik heb gelijk heerlijk gedoucht dus allemaal weer schoon en fris.
    Vanavond een rustige avond voor de boeg, dus echt even helemaal NIKS!
    Nou de controle van mijn moeder is begonnen geloof ik...ze belde net en zij ik ga je vanaf vandaag iedere dag even bellen hoe het met je is... :rolleyes: :) wel lief deed ze toen ik zwanger was van Keano ook.
    Fijne avond allemaal!

Liefs, misspuma

10. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Misspuma, bijna vergeten., wat een mooie foto's.!! Jullie ijken zeker op elkaar.
    Ben je een beetje bij gekomen vandaag.? Keano had zn slaap dus ook echt nodig.
    Was de pizza lekker.? Heerlijk hè, af en toe lekker ongezond doen.?

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Joki: Bedankt, ja we lijken inderdaad op elkaar. Keano had zijn slaap inderdaad ook hard nodig. De pizza was heerlijk, en inderdaad af en toen lekker om ongezond te doen.

Liefs, misspuma

12. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    zo dames even snel over dat schaambeen gebeuren ik heb dat ook heel erg en herken dat ook niet van de andere zwangerschappen
    soms lijkt het wel als oftie breekt ofzo en ik ben er echt minder mobiel door ook jah

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Net nog even op de hyves van Webmiertje gekeken maar nog geen verder nieuws!

Liefs, misspuma

14. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    nou ik hoop echt wel voor der dat het snel komt want ze zal wel helemaal gebroken zijn
    hoop dat ze in ieder geval haar vliezen kunnen breken dan hopen dat het van daar uit snel gaat

15. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

@daggie, ik zag dat je het buddynieuws al neergezet had bedankt!

Manlief is de kids naar huis brengen,dus eindelijk rust.
    Ik ben ook helemaal gesloopt,want ze waren megadruk en constant aan het ruziemaken :evil:
    Ben ook flink pissig op de ex van hubbie, er werd ons medegedeeld dat 6 en 8 mei de kids er zijn zonder te overleggen.
    En ze weet dat ik dan net bevallen ben grrr.
    Ik heb dus maar medegedeeld dat ze niet hoeft te verwachten dat ik voor van alles en nog wat ga zorgen, dan had ze maar moeten overleggen.
    Of even nadenken dat ik dan i mijn kraamweek zit...
    Ik ben het zo zat dat we de kids alleen krijgen als het haar uitkomt, wat inhoud als ze geen oppas heeft.
    Sorry voor mijn gemopper, maar heb het even helemaal gehad.

16. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Goedenavond meiden

lekker het eten op we hebben heerlijk snack zitten eten ben er alleen nu een beetje misselijk van en me buik doet wat raar.
    maar was wel heerlijk.
    vanmiddag gezellig visite gehad en mannetje is nu ff een rondje lopen normaal loop ik altijd mee maar heb er de puf niet meer voor!
    wel jammer want we zijn gek op een stukje wandelen.

@sistabigbones balen zeg dat de afvoer verstopt zit! kan je hem niet losmaken voorbij de bocht?

@misspuma ben dus niet de enige die van een schoon huis houd! om 600uur wakker zo dat is optijd ja idd geniet ik er nog maar even van.
    hier ook heerlijk ff alleen maar ook lekker als er weer iemand is.
    tanks voor de update van webmiertje!

@kroepie me man vraagt of je een beetje gen wil hebben van mij! maar sorry ik wil het niet missen.

@majkuh wat word het nog erger dat bewegen pffff nee dat kan niet hoor ben ik straks blauw :D

@webmiertje meid dat die cm maar snel mag komen!

@daggie1984 tanks voor buddynieuws.

@jomi ow meid hoop dat je snel weer thuis bent.

@zonstraal wanneer ben je inleid baar dan?

@oemhudaiufa heb je een buddy of niet?

@mamasan kan dat zo maar je bent toch geen dumphuis voor de kinderen?

meiden ik ga jullie verlaten voor vandaag en lekker languit op de bank liggen! dan lekker optijd ons bedje in.
    fijne avond allemaal en slaap lekker!

liefs sabrina

17. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ MaMaSan: Ik snap dat je pissig bent, snappen ze dan niet dat je in je kraamweek wilt genieten! Ik zou het er niet zo bij laten hoor!

@ Sabrina: Ow heerlijk gesnackt zo te lezen, jammie krijg er ook honger van. Bankhangse en voor straks weltrusten!

Liefs, misspuma

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Marooz: Je hebt nog niet in het topic geboren aangegeven dat Mees is geboren ;)!

@ Daggie: Jij hebt ook nog niet aangegeven in het topic geboren dat Rivano is geboren ;)!

Liefs, misspuma

19. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

marooz, 'maar' 6,5 pond? Mijn zoon was 2900 g bij de geboorte, dus zo klein is dat niet toch?

20. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Kaatje k: Keano woog ook 2905gr bij zijn geboorte.

Liefs, misspuma

Deel Deze Pagina