Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @kroepie duik er maar weer lekker in dan gelijk heb je! slaapse!

2. PS
    Ik had hier iets neergezet over pillen van dr Vogel voor blaasontsteking.
    Zelf heb ik ooit Solidago complex gebruikt van 'm (dat zijn druppels) en nooit meer blaasontsteking gehad!! Helpt echt heeeeel erg goed.

3. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ahahaha ja je moet wat toch mannetje had het ook niet meer verwacht!
    vandaag ga ik lekker niks doen!!!! alleen maar boodschappen maar ik moet wachten tot manlief thuis is die heeft aangeboden om vandaag te werken ipv donderdag. helaas
    maandag is hij altijd vrij en ik vind het dus niks he dat ie nu weg is.

ik geloof ook niet in die datums maar ben benieuwd of er nog iemand gelijk gaat krijgen.

4. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    goedemorgen dames,

Nog geen kindje bij Webmiertje lees ik. Jeetje, ze is al aardig lang bezig maar er is een vordering las ik.
    Voor de rest al het een en ander aan gerommel, Manootje ik ben benieuwd of het doorzet.

Hier een redelijk relaxed weekend gehad, gisteren zijn we naar Amsterdam geweest, naar de Prenatal en ja ik heb mijn korting terug :D En het scheelde enorm!!!
    Heb nu een nieuwe luiertas van little company (echt een grote) en een leuk canvasdoek, popje en een mooie 1e babyalbum gekocht voor de kleine man.
    Gisteren hebben we ook gelijk ons bed op kratjes gezet, jeetje wat is hij weer hoog zeg!
    En we hebben het wiegje in elkaar gezet en opgemaakt, ledikantje opgemaakt, vluchtkoffer klaar gezet en de maxicosi in alvast neergezet. Hahaha hij mag komen ;)
    Heerlijk dat dat al is gebeurd, hoef ik me daar niet meer druk over te maken. Moet eigenlijk alleen nog even een leuk shirt vinden om in te bevallen.

Ik ga me even klaarmaken want om 11 uur heb ik een heerlijke mama massage van Weleda!!! Ik zal aan jullie denken als ik op dat warm waterkussen lig weg te dommelen :D

Kus

ps en nu koffie!!!

5. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @Joki & Kroepie: Bedankt!!
    En een slaapwel voor kroepie, we hebben zo onze rust nodig :)

@webmiertje: sterkte meid, hopelijk zet het door!

@MisssZ: goed dat je je korting terug hebt, you go girl :D
    Ooooooooooooh, zo jaloers hier, wil ook een massage ;)

6. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Sabrina, ik heb ook geen andere plannen dan boodschappen doen. Ga zo na de teletubbies. (ja dat ga je straks ook krijgen) Heb dan lekker de kasten weer vol. Ze zijn u echt leeg.
    Hopelijk komt je mannetje snel thuis.

@Misssz, ben helemaal niet jaloers hoor op de massage die je krijgt..!! Ahum...!!
    Ik wil ook met je mee.!!
    Wat fijn dat je toch de korting hebt gekregen. Zei ik je toch.? De kleine kan komen lees ik. Je bent er helemaal klaar voor.!

7. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Goedemorgen ladies,

Hier ook wakker geworden met hoofdpijn, misschien ook zo maar ff paracetamolletje nemen. Verder goede nacht gehad, 1x eruit geweest om te plassen, maar daarna redelijk snel weer in slaap gevallen.

@Sabrina: wat dacht jij.. eens kijken of de verhalen waar zijn.. opwekken die bevalling ;)
    @Joki: heb gister heel de dag naar mn gsm gekeken, maar nee.. geen berichtje.. jammer.. maar wie weet duurt het niet meer zo lang. Wat balen dat je je zo gebroken voelt. Heb je nog gelegenheid om ff te gaan liggen vandaag?
    @Ria: ook al geen beste nacht gehad. Als ik het zo lees ligt jullie baby echt heel laag.. nou kom er maar uit zou ik zeggen!
    @Sistabigbones: moeilijk he opvoeden.. hier een peuterpuber van bijna 3, die zit ook regelmatig in de hoek. Enne succes met je afvoer. Achteraf (als alles opgelost is) kan je altijd wel om dit soort dingen lachen, maar als je er middenin zit.. nee dan is het echt niet leuk.
    @Evy: zwaar he om nu nog werk en zwanger zijn te combineren. Nog even meid en dan heb jij ook lekker verlof!

@andere meiden: lekker geslapen, hoe gaat het met jullie?

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    **********MELDPLICHT***********

Voldaan ;)

Redelijk vroeg wakker ook vanmorgen, uiteraard weer om de 2 uur naar het toilet vannacht pffffff.......

Vandaag om 14.20 naar de VK.

Nog iets gehoord van remmar, is die nog niet bevallen??

9. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ben het hele weekend druk geweest, leuk druk, dus niet bijgelezen. Heb er nu ook niet echt de puf voor maar dacht laat wel even een berichtje achter.

Vandaag alweer 36 weken, ongelovelijk. Heb zin in woensdag dan gaan ze met een echo kijken of het hoofdje werkelijk is ingedaald, spannend.
    Die steken in mijn schaambeen heb ik ook, ene dag wat meer dan de andere. Verder steeds regelmatiger last van zuurbranden, echt pijnlijk is dat zeg.

Wat is er eigenlijk met Jomi aan de hand?

10. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Kippie, ik had je zo graag willen sms-en gisteren, maar helaas gebeurde er niks. Ben bang dat je nog heel lang moet wachten tot er iets gebeurd hier. Het zal wel weer overtijd gaan. :cry:
    Ik ben vandaag alleen met mn meisje. Ik hoop dat ze vanmiddag even slaapt. Kan ik ook even liggen. Zul je net zien als je er op rekent, gaat ze niet slapen. We zullen zien.
    Balen dat je ook met hoofdpijn wakker bent geworden. Hoort dat erbij ofzo de laatste weken.? Ik kan het me niet meer herinneren van de vorige keer.

@Majkuh, succes bij de vk vanmiddag.

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Kippie: Het is bij harde buiken gebleven...

@ Kroepie: Nog last van harde buiken? Doe je vandaag wel rustig aan! Jammer dat je zo slecht hebt geslapen vannacht, kruip nog maar even lekker je bedje in!
    En inderdaad anders gebruik je vannacht die 2e slaappil...kan je tenminste weer een goede nacht slapen.

@ Makjuh: Helaas was er niks om je op de hoogte te houden...het is bij harde buiken gebleven. HaHa snel terug naar huis, als wandelen de bevalling op zou wekken want de beeb mag nu echt nog even niet komen hoor.
    En lekker geslapen met die kleine meid in je bed?

@ Manootje: Ow spannend...je bent ook aan het rommelen!

@ Ria: Wat vervelend dat de Rennie's niet meer helpen tegen het maagzuur...ik hoop dat je snel van het maagzuur af bent.

@ Evy: Nog even volhouden meisje dan heb je ook verlof, snap dat het zwaar wordt voor je.

@ Joki: Jammer dat je voorspelde datum niet is uitgekomen, kom op nog eventjes en je hebt je kleine in je armen!
    Bedankt voor het nieuws over Webmiertje.

@ Webmiertje: Meisje ik hoop zo dat het vannacht heeft doorgezet, of dat ze je vliezen hebben kunnen breken. Denk aan je!

@ Sabrina: Ik heb dat ook als ik iets vettigs heb gegeten dan ben ik ook misselijk en ga dan ook snel aan de diaree...hihi.
    HaHa je eigen schuld die harde buiken/krampen...ach het kan helpen om de bevalling op gang te zetten mits je baarmoeder rijp is hé! Ik ben ook heel benieuwd of er iemand is die zijn geschatte datum goed heeft.

@ MisssZ: Ow heerlijk een Mama Massage van Weleda, geniet ervan! Fijn dat je zo heerlijk hebt geshopt.

Hier een redelijke nacht gehad, de harde buiken zijn ook bij harde buiken gebleven...verder niks gebeurd.
    Lag om half 10 op bed, maar om half 11 was ik nog wakker...schiet je ook wat mee op denk je ik ga lekker op tijd naar bed lig je nog een uur wakker.
    Daarna nog 1x naar de w.c. geweest, en toen in slaap gevallen tot 06.00u toen werd Keano wakker.
    Net even boodschapjes gehaald op het dorp, bah wat een rotweer zijn helemaal nat geregend.
    Vanmiddag op kraambezoek bij de buren, hun zoontje is nu 2 weken oud. Heerlijk zo een kleine baby zien, heb er zin in en ben benieuwd hoe Keano reageerd op de baby.
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

12. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    *******************************************meldplicht*******************************************
    Hoi Hoi! Baby in progress meld zich weer.

Alles rustig. Mijn eerdere 'dromen' komen dus niet uit :) =D> =D> (Die dromen dat we verrast werden op 27 april) Dus heb er goede hoop op dat de droom van eergisteren ook niet uitkomt. HIHI Het was wel heel vreemd want na die nacht dacht ik gelijk. Oja ZO voelt een wee....

@Manootje: Ja ik probeer zeker nog even te genieten. Gisteren lag beeb heel vervelend had er wat last van. Was echt lamlendig bijna niets gedaan. Manlief heeft alles geregeld de schat! We hadden wel een lekker wandeling gemaakt door het bos. Ik werd echt omvangen door een gelukzalig gevoel. Toon voor ons uit rennen en wij erachteraan sjokken. Toon breeduit lachend. Weer ff lekker mijn man omarmen heeeeeeeeeeeeeeerlijk. Lekker stoeien met de kleine vent die elke slak leuk vond.

Oja we zagen een vlaamse gaai vliegen. (Naar een boom) Man: "Oi kijk daar gaat een... hoe heet zo'n beest" Toon: "Vogel" Man: "Ja schat een vogel, heel goed was alleen op zoek naar de soort naam......... hmmmm een... oja vlaamse gaai". Toon keek heel verbaasd: "Vogel!". HAHA om je dood te lachen in een toon van, doe niet zo mal papa dat is een vogel hoor!

Ik heb vandaag weer niets te doen. :D Dus denk dat ik ga poedelen met Toon in het babybadje in het zwembad. Abbo is tot 1mei geldig nog ff misbruik van maken :D

Kortom: Alles goed. Nog rustig hiero!

Ik lees aardig wat mensen met een redelijke nacht. Super. Dat is een mooie voorbereiding zo dames!

@Webmiertje: Suc6! Hopelijk wil het wat vlotten vandaag. Enneh als het een jongen wordt MOET dat wel een willem-alexander worden he ;)

Hoe is het met Oem? Sim? Remmar? We hebben heel wat mensen met meldplicht, meld je ook !!! ;)

Goed zo Majkuh! Ook aan meldplicht voldaan. :D

*******************************************einde meldplicht***********************************

13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ha Buddy!

Jammer voor je dat het niet door heeft gezet ;)

Ik heb inderdaad goed geslapen met mopje naast me ;D Slaapt toch heel anders hoor.
    Vriendje belde net om te zeggen dat het vannacht half 2 was toen hij naar het hotel is gegaan en dat deze man superaardig is, maar nog wispelturiger dan een vrouw wat betreft de dingen die hij wil in de show hihi. Dus het word eniet alleen een zware klus, maar ook eentje met tijdnood EN iemand die constant alles anders wil, arm vriendje ;)

Ik ga zo lekker douchen en opruimen, ik verwacht mijn vriendin tegen een uur of 12 en wil wel graga dat alles klaar is dan.
    Misschien nog even nara IKEA vandaag of naar de Action, ook leuk want ik wil graag wat fotolijstjes.

14. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Ik ga ff boodschappen doen. Tot straks.

15. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi is het met Jomi in het z-huis?

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen meiden!!

Nee hoor, nog niet bevallen.. waggel er nog steeds rond ;) haha..
    kwam net online en zag toevallig je berichtje bovenaan staan! hihi...

Hoe is het hier verder met iedereen???

X

17. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Harmless: Ow wat heerlijk die reactie op die vogel van Toon, heerlijk hoe kinderen kunnen reageren hé.

@ Makjuh: Fijn dat je zo lekker hebt geslapen. Jammer alleen voor je man dat die klant nogal moeilijk is...
    Veel plezier met shoppen, hopelijk vindt je nog leuke foto lijstjes!

@ Joki: Succes met de boodschappen, niet te zwaar tillen hé!

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Remmar: Wow morgen ben je uitgerekend! Spannend...ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt voordat de kleine zich aandiend!

19. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Goedemorgen,

Pff wat een nacht. Gisteravond heel veel harde buiken. Toen ik naar bed ging werden ze erger en steeds pijnlijker. Dat is eigenlijk de laatste paar avonden al, en het wordt steeds erger. Maar elke ochtend is het weer weg... Gister was het zo erg dat ik echt dacht dat het door zou zetten. Ik hab mijn man maar laten slapen want die was wat grieperig, maar ik lag maar te woelen en rond te spoken, ben wel 20 keer per uur naar de wc geweest voor mijn gevoel. Maar na een paar uur ben ik blijkbaar toch in slaap gevallen, en toen ik wakker was was het veel minder. Wel nog harde buiken nu maar ze doen geen pijn meer... Jeetje wat vermoeiend dit heb ook bijna geen slaap gehad. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, betekent dit dat het een dezer dagen eindelijk gaat doorzetten, of kan ik nog weken zo doorrommelen? Ik had dit helemaal niet verwacht omdat het vorige keer zo anders ging, veel sneller en geen voorwerk.
    Wel was ik helemaal vergeten dat de oppas vandaag zou komen, die stond net opeens voor de deur. Wel erg fijn, ik duik er dus weer even in!

Verder geen puf tot reageren ,wel even doorgelezen maar zag geen schokkend nieuws nog... Wel dat het bij webmiertje ook niet echt opschiet. En mamasan, ik begin te snappen hoe je je voelt!!

20. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Remmar: Nou jou frummel zit er goed in HIHI wil er gewoon niet uit! Achteraf kun je blij zijn dat je zo lang hebt kunnen genieten.... Toch uniek die buik..... We wachten op de klap. Maar kan me van vorige keer nog herinneren dat het erg frusti was dat iedereen die NA jou was uitgerekend al bevallen waren en ik maar rondwaggelen...... Achteraf wel leuk. Kan ik alle cadeau ideen afkijken ;)

@MissPuma: Ja die kinderlogica is echt heerlijk. Zeker met die vragende uitdrukkingen soms. Of in dit geval incl. schoudertjes ophalen. HeerlijK!

Deel Deze Pagina