even een update, VK is langsgeweest. ze hebben een swap gedaan om te kijken of het vruchtwater, maar dat duurt heel lang voor ze het weten, een paar dagen voor de uitslag. daar heb je dus geen bal aan. Maar het kan heel goed volgens hen... Verder hebben ze inwendig gekeken, ik heb nog geen ontsluiting, maar de baarmoedermond was wel week. met de weeen die ik heb had ze wel het idee dat e.e.a. begonnen was, en ik goed voorbereid moest zijn. Tijdens dat ze aan het voelen was kreeg ik weer zo'n wee, en ze vond het voelen als een echte wee en geen oefenwee. Wel een lichte, 2 op een schaal van 10, maar wel degelijk dat er iets gebeurde. Nu is het dus afwachten, het kan snel gaan of nog lang duren. Ik moest maar gaan wandelen om de boel op gang te brengen. Alleen jammer dat het regent.. De baby was ook weer gedraaid trouwens. Nu met de rug over rechts, heel diep naar achteren. Ze vond het bizar dat er nu nog zoveel gedraaid werd! Het hoofdje ligt heel diep in het bekken, dat wel, ze konden het hoofdje niet eens vinden! Maar goed, we wachten af. ik houd jullie op de hoogte!!
@Kaatje: Wat een dubbel bericht. Het lijkt dus dat het begonnen is maar het kan ook nog heel lang(zaam) gaan. Pff tja moet je dan blij zijn of niet. Probeer te ontspannen. Hoop dat er vlug meer duidelijkheid komt voor je. (En wie weet een beeb!)
hey meiden ik heb ff geen puf om te reageren we hebben net boodschappen gedaan en ben nu bek af. VRAAG: net met het boodschappen doen voelde ik wat druppels. heb net gekeken in me inlegkruisje maar geen afscheiding ofzo te herkennen. kan het zijn dat ik vruchtwater verloren ben? want het is wel wat nattig. maar kan dat want het kindje is nog niet voledig ingedaald! wat moet ik doen???? toch maar even de vk bellen???
Sabrina ik weet het niet! Maar anders gewoon effe bellen hoor.... Want dat het aan het rommelen is bij je is duidelijk... sucses!
ppfff hier ook een hulp vraag...... Heb sinds vanmiddag weer gigantische pijn in men onderrug.... Daarbij is mijn buik aan de bovenkant echt super hard en voelt onprettig aan. Weet niet goed wat ik moet doen. Joey is nog weg , die komt straks na het avond eten thuis... Mijn man komt rond half 6 thuis maar gaat dan meteen naar sleeuwijk met de hond en die zal niet voor half 9 thuis zijn... Als ik op bel naar het ziekehuis weet ik zeker dat ze zeggen dat ik langs moet komen voor copntrole en ctg ... als het niks blijkt te zijn en ik gewoon weer vrolijk naar huis kan voel ik me enorm schuldig want de hond heeft echt pijn en we kunnen anders woensdag avond pas weer gaan met haar! Maar aan de andere kant denk ik ja maar wat als het wel wat is en ik straks niet kan gaan want manlief is weg Zelf geen vervoer.... wat zouden jullie doen... Gewoon maar erop wagen en effe afwachten ?
tanks marloes heb dus net gebeld en ze komt vanavond kijken. ze vermoed geen vruchtwater want dan was ik een plons verloren zij ze of het is een scheurtje bovenin de vliezen. nu moet ik een opvang bakje creeren in me onderbroek nou dat gaan we maar even proberen dan. ook voor jouw geld ff bellen! dan maar ff na het ziekenhuis maar dan ben je wel van je onzekerheid af. kom vanavond ff melden wat het was. liefs sabrina
Nieuws hyves Miranda.... Gisteren 19:51 : Ze hebben Miranda gestript en de weeen komen nu mooi snel chter elkaar en zijn pijnlijk!!!! Nou das alleen maar een goed teken Dit zou wel eens kunnen betekenen dat het nu gaat doorzetten en dat het niet meer lang duurt nu! Gisteren 21.51 : Miranda gaat zo naar de louberroom lekker douchen. De weeen zetten nog steeds lekker door en zijn niet te harden! Denk dat ze nu doorzetten Vandaag 08.14 : Miranda stuurde gisteravond een bericht toen ik al sliep dus voor de mensen die nog hebben gekeken of er al nieuws was, sorry.... Er was een doorgag van 1 cm en waarschijnlijk kunnen vandaag de vliezen gebroken worden tenzij het vannacht vanzelf zou doorzetten. Ze heeft pijnstilling gekregen en een slaapmiddel. Toen ze me de sms stuurde was ze al lekker high! (zit gewoon te genieten daar hihihi) Wacht nu zelf ook op meer nieuws dus zodra dat binnen is zet ik het er meteen op. Vandaag 14.10: Miranda komt niet verder dan 1 cm ontsluiting... Ze is weer thuis en moet daar afwachten ppfff zit Miranda echt niet mee... Wat duurd het toch lang allemaal en wat zal ze uitgeput zijn! Wens haar heel veel sterkte en hopelijk zet het vandaag toch nog echt door!
Nou hopelijk kan je er iets van opvangen ! Voel je nu nog gedruppel ??? Of is het zo nu en dan ? Fijn dat ze vannavond even komen kijken! Hopelijk weet je dan hoe en wat , sucses! Lees het vannavond wel ik wacht nog effe af tot manlief thuis is en kijk dan effe wat hij zegt! Denk dat ik hem gewoon weg stuur met de hond en als het vannavond als hij terug komt nog niet over is dat ik dan effe contact opneem met ziekehuis! Dan zijn we er ook zo als het nodig is
@marloes22 ja dat is zo! ben benieuwd hou je me op de hoogte! we kunnen niet tegelijk bevallen we moeten wel elkaars nieuws vertellen. het druppeld zo nu en dan. ik moest een plastic zakje in me onderbroek leggen! dus zit nu met een boterhamzakje tussen me benen hahaha kom zodra ze weg is het ff melden.
Oooooooooooooh wat is het hier spannend!!!! Kaatje, Sabrina, Marloes... ZET 'M OP! En arme Webmiertje... het duurt al zo lang voor d'r
hahaha Sabrina, dat zal ook wel lekker lopen denk ik met zo'n bammetjes zakje ertussen Marloes, jij ook al zo lang gerommel, vervelend zeg. Ik heb ook constant een rotgevoel in mijn buik, lekker gerommel zeg maar. Ben blij dat die kleine meid van mij zich goed kan vermaken dus ik heb even rust. Ik ga even aan het eten beginnen. Liefs
hallo!! Alles ok bij de vk, meisje lekker ingedaald, bloeddruk iets hoger 110/60 volgende week maandag weer, harde buiken snachts waren normaal en ook dat ze meer druk op de onderkant uitoefenen. Daarna de stad ingewerst met dinnetje, ze gaat nu koken hmmmm heerlijk! Ben wel erg moe, dus hou het bij succes wensen van de rommelende dames!
@kroepie ja kom maar op met de aanmoedigingen want van die onzekerheid word je ook gek! @misssz nee dat loopt voor geen meter gelukkig loop ik nu niet veel. @majkuh lekker dat alles goed was meid! geniet van het eten meid! nou ik ben net klaar met eten en nu wachten op de vk. hoop toch stiekum dat er wat is en dat ze misschien van binnen wil kijken! x sabrina
Oh wat voel ik me brak. Heb wel in bed gelegen vanmiddag, maar niet geslapen. @Marloes, heb hetzelfde als jij, zoveel last van mn onderrug en bovenin mn buik. Voelt ook keihard. Moet het echt weg puffen. Heel vervelend gevoel. Kan niks doen of k krijg het weer. Niet heel pijnlijk, maar gewoon vervelend. Ga je nog bellen straks.? Sterkte meid. @Sabrina, wat spannend. Ben benieuwd wat de vk zegt. Lijkt me idd vreemd met zo'n zakje. Haha.... @Webmiertje, het schiet ook niet op hè.? @Kaatje, succes meid. Ik heb verder geen puf om uitgebreid te reageren. Moet wel 6 x verzitten om de pijn een beetje dragelijk te krijgen. Hou jullie wel in de gaten hoor. Iedereen dikke knuff.!!
@Daggie: haha wat heerlijk zeg om alles weer te kunnen zien!! En Rivano is vandaag alweer een week oud..! Hoe gaat het met jou en het herstel? En bedankt voor het buddynieuws. @Jomi: spannende dag morgen, ben benieuwd wat er besloten wordt. Sterkte meis, is niet leuk. @Draadje: kan me voorstellen als je het liefste thuis had willen bevallen, dat het dan een tegenvaller is als je in het ziekenhuis moet bevallen. Gelukkig heb je nu wel even om aan het idee te wennen en is het niet tijdens de bevalling. @Rian: oh wat naar zeg.. weet niet meer te zeggen als heel veel sterkte. @Misssz: wat heerlijk zo'n massage. Ik ga (buiten mijn zwangerschap om) regelmatig naar de sauna, daar neem ik ook wel eens een massage, echt heerlijk. De massages tijdens mijn zwangerschap kwamen vanmijn fysio en die deden ronduit pijn (bindweefselmassage i.v.m. geen goede bloeddoorstroming).. maar da's heel wat anders!! @Colin: zo.. 4 kilo in 3 dagen da's veel idd. Ik kom gemiddeld een kilo per week aan de laatste 10 weken en dat vind ik eigenlijk ook teveel, maar ja.. zit nu op +18, hmmmm! Jij was toch bij de eerste veel aangekomenof vergis ik me nu? @Cleo: wat spannend allemaal.. ja ik kan me voorstellen dat je best tegen de reis opziet. Hoe vervoer je de meiden? In de wandelwagen? En dan een rugzak op je rug en een tas onderop de wagen. Mijn ervaring met reizen met de trein met een uk is dat er altijd wel iemand klaar staat om je te helpen met in- en uitstappen. @Harmless: kijk da's een goede aanpak.. afmatten dat jochie in het zwembad en zelf aan de kant hangen @Kaatje, Marloes & Sabrina.. rommelende meiden.. ik denk aan jullie en ben benieuwd wat de avond/nacht gaat brengen. @Webmiertje: ach die arme webmiertje.. het duurt allemaal wel ontzettend lang. @Kroepie: dacht dat er foto's van je tuin in je album stonden, maar zag niks toen ik ging spieken.. zag wel dat wij dezelfde klamboe hebben.. alleen mijn man moet m hier nog ophangen.. @Joki: wat dacht je van jij een dikke knuff..
hey meiden ben ik weer de vk is net weg. heb last van waterige afscheiding de krampen die ik heb kan van me blaasonsteking komen en ze heeft me nu een naam gegeven voor een antibioticakuur want ze zegt deze mag je wel hebben maar als je geen kuur neemt kan het erger worden en op je nieren slaan. morgen dus ff de huisarts bellen voor een kuur. verder geen vordering hier dus en moeten we gewoon afwachten tot wanneer de kleine van plan is om te komen.(voorlopig nog niet helaas) ik weet nu iig hoe ik kan testen of ik vruchtwater verlies ja of nee! meiden wij gaan bank hangen,koffie drinken,en film kijken! we wachten gewoon weer verder wanneer onze klein meid zich gaat aandienen. liefs sabrina