@Sabrina, je hebt nu iig zekerheid. Nu afwachten dus...pfff.. Tja., wachten is nou eenmaal niet onze sterkste kant. haha.. Fijne avond en veel plezier met bankhangen.!!
idd nu zekerheid! nee wachten duurt lang maar goed dat het nu nog niet komt is nog wel ff vroeg als het wat langer zit dan is het beter. dus we wachten nog ff. jij ook een fijne avond!
Vertel... kan je dat zelf testen dan? In ieder geval goed dat je de vk even hebt laten langskomen, nu weet je zelf ook waar je aan toe bent. Hopelijk geeft dit je wat rust en kan je een rustig avondje tegemoet zien.
ben ook blij dat ze langs is geweest weet nu weer wat over me blaasontsteking en heb nu zekerheid van me vruchtwater. want het kindje lag van de week nog niet helemaal ingedaald en nu wel dus dat is alleen maar beter. als je je hand voor je mond doet en dan blazen! verlies je dan vocht en kan je het niet ophouden zoals je plas dan is het vruchtwater! nu ga ik echt meiden tot morgen!
Goede avond meiden, Zit ik net een kwartier te reageren...trekt mijn man per ongeluk de stekker eruit...GRRRR Dus kan ik weer opnieuw beginnen. @ Rian: Succes vanavond bij de dierenarts! En ga jij nou eens je vluchtkoffer inpakken...straks is het ineens zover. @ Manny: En hoe was de echo? Ik hoop ook voor je dat je geen keizersnede hoeft. @ Sabrina: Nou dat zal je man vast niet erg vinden nog een paar keer van bil gaan haha. Dus geen vruchtwater wat je veliest...nou hopelijk houd het gerommel dan op of zet het goed door! Denk aan je! @ Cleo: Succes morgen bij de gyn, hopelijk is alles oké met je wond...! En geeft niet hoor als je niet kan reageren als je bij C bent, geniet maar lekker van C en de meiden. @ Marloes: Ja, dat is een stuk makkelijker hé schoonmaken als er geen peuter rond je heen loopt. Succes vanavond bij de dierenarts, hopelijk is alles oké. Pffff...moet er niet over nadenken, mijn man te verleiden met mijn dikke buik ik heb er dus echt al een paar weken geen zin in... @ Kaatje K: Dat dat zo lang duurt eer ze de uitslag hebben of het vruchtwater is ja/nee. Ik heb toen een keertje bij de vk ook aangegeven iets te voelen lopen bij het opstaan, toen deden ze met een staafje wat vocht weghalen en als het zou verkleuren was het vruchtwater...dit was binnen 3 sec zichtbaar. Wel fijn te weten dat je baarmoeder al week is...maar goed dat wil natuurlijk nog niks zeggen. Stertke! @ Kippie: Fijn dat alles oké was bij de vk! @ Daggie: HiHi je kan je doos weer zien =D>! @ JoMi: Heel veel sterkte meisje, ik denk aan je! @ Draadje: Jammer dat je in het ziekenhuis moet bevallen. Is dat heel erg dat de buik van de beeb niet gegroeid is in 10 dagen? @ Kroepie: Ik heb me voor de rest van de dag rustig gehouden! Ow heerlijk nog tot half 1 in je bed gelegen! @ MisssZ: Ja, ik vind het wel zielig voor de katten hoor maar goed als ze het genoeg vinden laten ze dat ook wel weten aan Keano. Fijn dat je massage zo ontspannen was, ik wil ook haha! @ Colin: Owjeeh maagzuur tot overgeven aan toe, sterkte! Als je dan langs de kledingrekken bij de Prenatal is het wel jammer dat je niet weet wat er in je groeit hé...ach komt straks wel als de beeb geboren is! @ Evy: Heerlijk hé als ze zo bewegelijk zijn, kan daar ook zo van genieten! Ben dan ook zo benieuwd wat ze allemaal aan het uitspoken is daarbinnen. @ Webmiertje: Het zit je niet mee meisje, ik denk aan je! Een hele dikke knuffel voor jou. @ Makjuh/Buddy: Fijn dat de kleine is ingedaald! Ow laat je heerlijk verwennen door je vriendin, geniet ervan. Vanmiddag nog eventjes op bed gelegen, en nog wat geslapen. Helaas dacht Keano hier anders over, die werd na een half uur al weer wakker. Vanmiddag op kraamvisite geweest, ow wat heerlijk zo een klein mannetje in je armen! Keano heeft heerlijk met haar dochter van 6 gespeeld, dus die was ook lekker bezig. Hij zag de baby en hij zei gelijk ZUSJE ik nee dat is Mama's baby niet. Hij keek naar bij buik en wees erna en zij Mama's baby zo lief! Verder alles rustig hierzo, net even heerlijk met mijn man samen gedoucht. Dus die heeft mijn rug weer eens goed gescrubt hihi. Keano ligt op een oor en wij doen vanavond ook niks...heerlijk hoor een avondje niksen! Liefs, misspuma
hier nog niet veel nieuws... ik denk dat het ws toch geen vruchtwater was, het lekt na vanmorgen niet meer. stom dat ze hier niet zo'n staafje hadden! wel nog steeds weeen, het laatste uur wat regelmatiger, elke 10 minuten....dus het blijft spannend! ik was vanmiddag ook erg gestressd, de VK zei dat dat het kan blokkeren. nog steeds wel een beetje zenuwachtig, maar mijn man is nu thuis, dat helpt wel. Ben heel benieuwd wat de nacht gaat brengen, hopelijk gaat het eindelijk doorzetten!!
Oh kaatje wat spannend. Ik ga voor je duimen dat het doorzet vannacht.!! Misspuma, wat lief zeg. Die kleintjes kunnen zulke leuke en lieve dingen zeggen. Heerlijk zeg ff samen douchen. Ik wil ook wel weer eens samen met mn mannetje douchen, maar dat gaat echt niet passen in onze douchecabine. haha... Geniet van je avondje niksen.!
net terug van de voetreflex, kleintje heeft ht nog naar haar zin, dus duurt nog wel even, geeft niets, is ook de bedoeling, eerst moet papa thuiskomen! Kaatj:succes meis, hoop dat het doorzet!
@misspuma hahaha nee dat vind het mannetje niet erg maar niet te laat op de avond want hij moet vroeg het bed uit he! ow jij gedouched dus ook een poging gewaagd @kaatje k dus je bent net zo ver als ik ook niks op geschoten vandaag! nou meid jij mag eerst hoor! zet hem op je kan het! @majkuh ja jouw kleintje MOET nog even wachten tot het weekend! ja meiden ik zou film gaan kijken maar dat word niks diet duurt tot 23.05 nou dat word niks met manlief die er om 2 uur weer uitmoet en een hoog zwangere vrouw die helemaal op is. dus kom jullie maar lekker lastig vallen!
Nou we zijn naar de dierenarts geweest. Helaas was het inderdaad het laatste ritje voor onze beer. Zo kut. Zit heel de dag al te janken en nu nog steeds. Toch voelt het als een soort opluchting. Klinkt stom, maar we hebben dit al weken verwacht en nu is het dan toch over. Voel me verschrikkelijk. Gelukkig voel ik me nog niet schuldig. Misschien komt dat nog, maar er was toch niets aan te doen. Het zou alleen maar erger worden. Nu had ze nog niet veel pijn. Het is voor haar het beste. Sorry als ik nogal wazig klink, maar komt door de emoties denk ik. Morgen hopelijk beter bericht. Groetjes Rian
Sabrina, jammer dat de film niks wordt. Ik zou het ook niet volhouden tot 23:00. Rian, meid wat erg zeg. Niet schuldig voelen hoor. Het is toch het beste zo. Dikke knuffel.!! Jank maar lekker, dat lucht op.
@ Sabrina: Was je van plan om National Treaser te kijken...die zit mijn man nu te kijken goeie film hoor! Nee, we hebben gewoon samen gedoucht moet er eerlijk gezegt niet aan denken om van bil te gaan... @ Makjuh: Gelukkig dat de beeb het nog naar haar zin heeft in je buik, ze moet nog even op papa wachten hoor! @ Kaatje K: Inderdaad vreemd dat ze die staafjes bij jou niet hebben...is toch veel makkelijker dan zo lang te moeten wachten. @ Rian: Dikke knuffel voor jou! Wat vervelend zeg. Liefs, misspuma
@rian *KNUFFEL KNUFFEL KNUFFEL* heb het met je te doen meid! weet helaas ook hoe het voelt om een hond in te laten slapen! huil maar lekker dat lucht op! @joki nee dat trek ik nu ff niet meer! dan maar een andere keer komt vast nog wel vaker op tv.
@sabrina Nou, je hebt in ieder geval duidelijkheid Ennuh... kun je de film niet gewoon opnemen? Wij kijken 'm ook... ben benieuwd of ik 't volhoud, maar ik vind 'm zoooo leuk! @Kaatje Ik duim dat het doorzet vannacht... nu niet meer stressen en tegenhouden hoor! @Rian DIKKE KNUF voor jou... ik leef met je mee. En inderdaad huilen kan zooo opluchten. Liefs @Kippie Foto's van de tuin staan op hyves... heb je dat? Ik zet ze morgen hier ook nog wel even neer. @Majkuh Lekker hoor die voetreflexmassages van jou! Mijn meissie gaat vanavond nog even lekker mijn voetjes kriebelen Dit was 't even vanuit mijn hoofd. Nu weer verder in de film!! Liefs
@misspuma ja die wilde we kijken maar dat duurt veel te lang me man is nu op animal planet aan het kijken! niet van bil gaan lekker toch!!!!!
@Rian: ppff wat ontzettend moeilijk.... Maar jullie hebben gedaan wat het beste voor haar was! Ze zal jullie dankbaar zijn ! Ze heeft nu rust en gene pijn meer.... En je hebt het op het juiste moment gedaan want wat je al zegt de ergste pijnen zijn haar nu bespaard gebleven! Heel erg veel sterkte !!!! En laat je tranen de vrije loop.... ps :Mijn man kwam thuis om half 9 en had het over zo'n zelfde soort hond (ben effe de naam kwijt)... Dacht effe dat jullie het waren... @Sabrina : Dat wordt dus niks vannavond... avond forummen... @Kaatje: oohhh ben benieuwd ! hopelijk zet het straks/vannacht door! Sucses @Majkuh : Fijn dat de kleine het nog naar zijn zin heeft.... Moet idd wachten tot papa thuis is @misspuma: Ohh vervelend... Heel verhaal getypt en weg is het! en kraamvisite geweest! Leuk..... Nog effe en ze komen naar jullie Ik ga nog niet bellen.... Mijn rugpijn is iets minder! Buik voelt nog steeds continu erg hard aan , doet ook gewoon zeer en is erg vervelend! zie wel wat de avond en nacht brengt.... Maar zoals ik al eerder zei zijn wij ervan overtuigt dat het zowiezo een mei kindje gaat worden hoor