@marloes22 ach dan heb je nog 3 dagen meid en dan is het mei!!! meiden ik ga jullie verlaten wij gaan naar bed! en ja we gaan slapen meer niet weltrusten!
Hoi Meiden, kom ook even langs, Zie dat er vandaag weer heel wat gebeurd is. @Sabrina dus was het de blaasonsteking waar je die krampen van kreeg? Goed dat je de vk gebeld hebt. Hoop dat je wat gerustgesteld bent. Wel spannend he als je zoiets voelt. @Kaatje, bij jouw dus ook nog niets, zouden we dan toch opdelfde dag gaan bevallen??? @JoMi. ach meid wat een toestand zeg allemaal, balen dat het zo gaat. Je zult het wel niet lezen maar heel veel sterkte. Knuffel. @Misspuma, leuke kraamvisite gehad, dan verlang je weer des te meer naar z'n kleintje in je armen he, zo lief. @Rian, bij jouw is het ook spannend hoor. En dan je hondje, ach meid toch wat een ellende zeg. Wil je heel veel sterkte wensen met je verlies, huil maar lekker. @Manny, proficiat met je 38 weken. @Cleo, succes morgen bij de gyn, heb je nog veel last van je wond dan? auw lijkt me pijnlijk. @Marloes, jij ook al zorgen om je hond, echt zielig hoor. Heel veel succes vanavond, laat je weten hoe het was geweest, sterkte. @Kippie, goed dat alles goed was bij de vk. Mooie bloeddruk ook. En proficiat met je 39 wkn. Ik hoop voor je dat je volgende week niet meer hoeft terug te komen . @Daggie, hahaha je kan je doos weer zien, nou dat heb je er dan toch weer mee bereikt . Maar wat een ontzettend mooi mannneke heb jij op de wereld gezet zeg. echt een droppie. @Draadje, wat vind ik dat vervelend voor je zeg, je wilde toch graag thuis bevallen? Zal spannend worden vrijdag. @Kroepie, wauw dat heb je goed gedaan zeg tot 12.30 uitgeslapen . Meid je hebt groot gelijk. Kan je er weer effe tegenaan. Hoop dat je vannacht dan wel wat kan slapen. @MisssZ, ooh dat lijkt me lekker z'n massage zeg. heb je dat vaker gedaan dan. Lig je dan op de zij of zo. @Harmless, fijn joh dat je zoontje zich zo kan vermaken in het zwembad, wij hebben hier ook 2 waterratjes, echt leuk om te zien. @Webmiertje, jee zeg wat een toestanden. Hoe lang is ze nu al bezig, wat een uitputting. @Majkuh, fijn dat alles goed was bij de vk. Hoop dat je kleintje nog even blijft zitten tot je mannetje weer thuis is. Wanneer ben je bevallen met je andere meiden?? @Joki, veel sterkte meid, hoop dat je je weer wat beter voelt.
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het erop komt.. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan * Sim80~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh ~ BEVALLEN 3 mei * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : ~ Buddy: Ria32 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN 5 mei * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje * Cleo ~ Tweeling ~ BV ~ PHZ ~ 2 Meisjes ~ BEVALLEN 6 mei * KaatjeK ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# Buddy: Sabrina84 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie * ZonStraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ (med ind) ~ Jongetje 10 mei * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz en MissPuma * Draadje ~ 1e kindje ~ TB ~ BV ~ :-# 11 mei * Manny~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian 12 mei *Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75 13 mei * Sistabigbones ~ 3de kindje ~ PHZ ~ FV 15 mei * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje *Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ MeisjeBuddy: Marloes22 * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ MeisjeBuddy: majkuh 16 mei * Zogelukkig ~ TB ~ BV 18 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie en Mamasan 19 mei *MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje 20 mei * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV 21 mei * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje * Tinke ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~Meisje 29 mei * Kroepie ~ 2e kindje ~ bV ~ PHZ ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig * Fairy ~ PHZ ~ Jongetje 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85 2 juni * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: JoMi Er zijn op dit moment 30mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, Geslacht: 5 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten) Afspraken: * 28 april: Sim80, afspraak vk 10.00 uur. * 29 april: Evy, controle gyn, 18.00 uur ~ JoMi, afspraak gyn 11.00 uur en JARIG * 1 mei:MissZ, afspraak Vk ~ MissPuma, afspraak vk, 16.15 uur ~ Kroepie, afspraak vk 9.30 uur. * 15 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur * 29 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur De aanpassingen zijn: Kroepie en Misspuma, jullie afspraken staan erbij. @daggie, heb even de gegevens aangepast van je mooie ventje. BEVALLEN Mama - Geb d.d - Kindje(s)- Duur zwschap - Tijd - Gewicht - Lengte [*] Cleo - 28 maart - Chiara & Charissa - 34 weken - 01.42 & 01.45 uur - 2300 gram - ??[/*:m:2kxlm3av] [*] Daggie1984 - 20 april- Rivano - 38 weken 11.20 uur - 3585 - ??[/*:m:2kxlm3av] [*] Marooz - 21 April -Mees Tygo - ?? 16.31 uur - ?? - ??[/*:m:2kxlm3av] Tussenstand: 2 meisjes - 2 jongens[/quote]
@Rian: gevoel en verstand liggen op zulke momenten ver uit elkaar. Je weet dat dit het beste is, maar je had haar nog zo graag bij jullie gehad. Kan me voorstellen dat dit heel emotioneel is. Veel sterkte meis.
Hoi Dames, Ik dacht ik kom me ook even melden ... ik heb alles braaf bijgelezen maar heb de energie niet om op iedereen te reageren. De laatste paar dagen heb ik veel last van misselijkheid en maagzuur. Erg vervelende klachten en word er echt moedeloos van Misschien merken jullie het wel aan me dat ik steeds vaker alleen maar bij lees en niet op iedereen reageer, maar het vergt veel energie van me om het hier bij te houden. Ik houd wel elke dag de site meerdere keren op de dag in de gaten voor nieuwtjes Dus dames blijf lekker schrijven, is een goede tijdverdrijf van me geworden hier deze site haha! Iedereen met voorwerk enorm veel succes en hopen dat het doorzet. De harde buiken hier gaan gewoon door maar meer dan dat is het ook niet. Dikke knuffel, Zonstraal
@ Rian, veel sterkte meid, leef met je mee! Dikke knuffel! Heb vandaag zeker mee gelezen, wordt steeds spannender! Heel veel gedaan vandaag, dus te moe om op iedereen te reageren.. Slaap lekker allemaal en hopelijk morgen babynieuws, zeker van webmiertje!
Film is afgelopen.... ik duik mijn bed in! Buik is volledig overstuur... of nou ja, buik? ...kleintje is overstuur volgens mij. Druk druk druk, het doet me echt zeer. Tot morgen lieverds, X
Goedemorgen dames Rian heel veel sterkte toegewenst weet dat het inslapen van een trouwe vriend je niet in de koude kleren gaat zitten en helemaal niet op zo'n moment als dit, je weet dat je er goed aan gedaan hebt omdat verder lijden bespaart blijft maar dat neemt de pijn en het verdriet niet weg, heel veel sterkte. Hier een brakke nacht en avond achter de rug gisteren begon het heel zwaar te rommelen en gisterenavond lag ik al om 9 uur op bed om er vervolgens al puffend een uurtje later weer eruit te komen nog steeds veel druk onderin en kan moeilijk zitten vandaag maar eens kijken wat het word vrijdag meot ik weer naar de verloskundige toe.
Goeiemorgen dames @kaatje k: hopelijk heeft het doorgezet deze nacht en komt er vandaag een beebje bij @sabrina: nu heb je zekerheid en kan je rustig terug afwachten hé @webmiertje: meid het zit je toch niet mee hé, maar we blijven duimen hoor @Rian: leef met je mee, weet hoeveel pijn het kan doen. Dikke knuffel EGO: Gisteren gemerkt toen onze meid de hik had, dat ze nu dwars ligt. Ben echt benieuwd naar morgenavond bij de gyn wat hij te zeggen heeft. Voor de rest blijven we moe en voelen we meer pijn (liezen, schaambeen, ...) maar genieten we nog steeds ten volle
Goedenmorgen meiden ben ik weer en ja weer na een top nacht. ben blij dat ik gister de vk toch gebeld heb en gerust gesteld ben anders had ik denk ik niet geslapen. @sim80 idd is het de krampen van me blaasontsteking omdat de kleine druk is en dan me blaas pijn doet. hoe is het met jouw???? @zonstraal maakt niet uit als je op niemand of bijna niemand reageerd zolang je af en toe maar ff komt vertellen hoe het gaat! trouwens niet af en toe maar elke dag. @manootje o o nesteldrang! misschien kom jij wel heel snel met babynieuws? @kroepie meid heb je een beetje kunnen slapen vannacht? @ria32 jee meid ook niet lekker dan! hoop dat het doorzet bij je! @evy77 ja idd nu zekerheid en het is heerlijk we wachten nu af wanneer de kleine meid komt. overdwars??? doet dat geen zeer ??? vandaag ga ik ff lekker beneden schoonmaken en om 12uur komt me vriendin(degene die steeds kado's voor de kleine meeneemt) dus ben benieuwd wat ze nu weer mee heeft genomen. ze was me de vorige keer aan het uithoren over het nijntje pakje bij prenatal. mannetje is later thuis vandaag ze hebben hem gevraagd om extra te werken. maar heb vertier van me vriendin dus we vermaken ons wel met meiden en babypraat!
goede morgen dames.. nog geen baby nieuws van webmiertje? of iemand anders? blijft wel spannend zo he!! blijven melden dames!! kraamhulp heb ik vandaag nog voor 3uurtjes en morgen, en dan heeft manlief donderdag vrij.. de vk komt vandaag rivano wegen. morgen komt het consulatie bureau... mensen zeggen wel eens Rivana............. het is toch duidelijk dat dat een meisjes naam is... en rivano echt een jongens naam.... zal wel aan mij liggen!! meiden ik heb het met jullie te doen.. ik zou nou ook al 39 weken zwanger zijn! en het is ff toch een omschakeling.. je hoeft nergens meer rekening te houden qua eten drinken.. wel natuurlijk met de kleine ik ga duimen voor jullie dames.. stuk voor stuk.. en stuk voor stuk krijgen jullie een knuffel van mij! zet hem op!!! gooo lady's gooo lady's.. WE CAN!!! ps. bedankt voor de reacties van de foto's
Goedemorgen ladies, Ook ik ben weer van de partij met beeb in buik. Goed nachtje gehad, 1 x wezen plassen, maar daarna weer snel ingeslapen. @Sim: ben benieuwd of ik die afspraak op 5 mei nog ga halen.. de vorige keer ben ik 1 dag na de uitgerekende dag bevallen, best een mooie traditie. Hoe ist met jou? @Zonstraal: het is al gezegd.. maar reageren hoeft echt niet, laat gewoon weten hoe het met jou gaat als je daar de puf voor hebt. @Daggie: ik vind Rivano een jongensnaam en Rivana inderdaad een meidennaam. Ach over een tijdje is iedereen aan de naam gewend en zal dat vast veel minder/niet meer voorkomen. @Sabrina: toch weer aan de poets vanmorgen? Jij kan het ook niet laten he.. veel plezier met je vriendin. @Rest: lekker geslapen? Alles nog rustig? Ik ga zo bakkie doen bij een vriendin, dus ik meld me later weer!
Goede morgen meiden, @ Sabrina: Pfff, het is lekker maar ik heb er echt de puf niet meer voor...Fijn dat je zo een lekkere nacht hebt gehad, snap dat je opgelucht bent dat je de vk hebt gebeld. Heel veel plezier met je vriendin vandaag, maar dat zal wel lukken denk ik. @ Marloes: Ja, inderdaad nog even en ze komen bij ons op kraamvisite . @ Sim: Het is heerlijk om zo een klein babytje vast te houden, nog even en dan mogen wij ook! Bedankt dat je mijn afspraak op de lijst hebt gezet! @ ZonStraal: Vervelend dat je zo een last hebt van maagzuur en misselijkheid, sterkte. @ Kroepie: En is de kleine nog rustig geworden in je buik? Hopelijk heb je lekker geslapen. @ Ria: Wat vevelend dat je zo een rot avond/nacht hebt gehad. Ik hoop dat het rommelen doorzet of stopt, want dit is ook niks. @ Evy: Grappig gevoel hé als de kleine de hik heeft. Ik hoop dat de kleine toch nog wel gaat draaien hoor, succes morgen bij de gyn! @ Daggie: Ja, kwa eten en drinken hoef je nu lekker nergens meer op te letten...maar je hebt nu wel een kleintje die aandacht van je vraagt. Geniet er maar lekker van. En tja, ik vindt Rivana een meisjes naam maar Rivano is een echte jongensnaam en ik blijf hem mooi vinden! @ Kippie: Fijn dat je zo een lekkere nacht hebt gehad, dat doet een mens goed hé! Veel plezier bij je vriendin, lekker kletsen! Hier een redelijke nacht gehad, lag om 22.00u op bed. Ik werd 2x wakker om te plassen en viel daarna gelijk weer in slaap. Keano werd om 06.00u wakker, lijkt wel of dit standaard gaat worden... Mijn man is vanmorgen lekker thuis, hij moet vanmiddag om 15.00u pas gaan werken. Hij gaat straks nog even wat dingetje ophalen samen met Keano, dan heb ik eventjes rust. Fijne dag allemaal, hier regent het pijpenstelen...BAH BAH! Liefs, misspuma
@daggie ow wat vervelend dat iedereen hem anders noemt. kan ook niet wachten tot de kleine er is ook vooral met eten en drinken heb hier al klaarstaan: BIEFSTUK, ZOETE WITTE WIJN! dus dat ga ik hier ff nuttige als de kleine eris.
@kippie75 hahaha nee sorry kan het niet laten heb gister niks gedaan en dan moet er vandaag wel weer even wat gebeuren. jij ook veel plezier bij je vriendin. @misspuma hahaha ik ben ook kappot hoor na de tijd maar goed heb me dan wel vermaakt;P gaat zeker wel lukken met me vriendin.
Ik meld me ook!!! Heb op zich wel goed geslapen, maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat het niet van de slaappil komt... dus ik hoef geen nieuwe als ze er vrijdag naar vraagt. Werd wakker met een blaas op knappen en kon 'm bijna niet legen, zo pijnlijk. Toen nog even er in gedoken en nu een uurtje later moest ik weer plassen en het deed me toch zeer. Ben bang dat ik me ga scharen bij de rest van de blaasontstekingen Zal morgen even een in een potje piesen en langs de huisarts gaan... als het vandaag zo blijft. Bah. @sabrina fijn dat je een rustige nacht hebt gehad meid. Zo zie je maar weer, je kunt beter bellen en gerust zijn dan niet en de hele nacht wakker liggen. Ouwe poetsmuts! @daggie Mensen zijn sukkels... sorry hoor. Wie haalt er nou Rivano en Rivana door elkaar?! Maar goed, kleed een babymeisje in het roze en mensen vragen nog steeds... wat is het? Zo dom. Fijn dat je zo lekker aan 't genieten bent! @misspuma Dat die kleine van jou steeds om 6.00 uur wakker is joh Echt niet leuk! Gelukkig is je hubbie thuis vanochtend, kun jij even rustig aan doen. Ook doen hè?? @Kippie Was 't gezellig bij je 'dinnetje? @Evy Grappig hè, dat ze de hik hebben... mijn wurm gisterochtend ook... dochterlief kon 't gewoon voelen door mijn buik! Ligt die van jou overdwars?? Auch @Ria Ben benieuwd wanneer 't bij jou los gaat!! Hier vandaag geen plannen, gelukkig. Ben nog steeds moe... 's kijken wat wurm vandaag allemaal doet. Gister was echt niet leuk meer. Ik vind 't voelen geweldig, maar je kunt 't ook overdrijven *zucht* Mannetje is de hele ochtend in 't ziekenhuis voor gesprekken voor zijn operatie, dus ik ga even wat ontbijten en ik denk dat ik er dan lekker nog even in duik. Het weer is niet echt om over naar huis te schrijven, duss....
@Sabrina: nee, doet geen zeer, ze is wel heel bewegelijk en soms doet dit pijn, maar meestal niet. Have fun met je vriendin vandaag @Daggie: geen rekening meer houden met eten, lijkt me zalig. Heb al zo lang zin in een goeie boterham met americain préparé mmmmmmmmmmmmmm @kroepie: allez, ik denk toch dat ze dwars lag, voelde haar poep gisteren echt in het midden links, dus ... nu begin ik te twijfelen hihi
@ Sabrina: Ja, snap dat je daarna kapot bent...maar ik heb er gewoon echt geen zin in...al dat geklier aan mijn lichaam... @ Kroepie: Ja, ik zal me rustig houden vandaag...althans proberen hihi. Hou jij je ook rustig vandaag, spannend dat je man gesprekken heeft in het ziekenhuis over zijn operatie. En nee het is inderdaad niet echt lekker weer met al die regen. @ Evy: Owjaah heerlijk een broodje met préparé, praat er niet over heb ik ook al maanden zin in haha! Ik weet nog dat ik net van Keano bevallen was en dat ik mijn man direct naar de supermarkt stuurde om harde broodjes en een bakje préparé jammie! Liefs, misspuma
Ik kan niet wachten tot ik eindelijk weer een biefstukje kan eten!!! Helaas mag ik dan nog niet mijn favo drankje drinken aangezien ik bv ga geven... maar dat geeft niet. Dat biefstukje... dat roept mijn naam al weken!! hahahhah