wat ze mij hebben uitgelegd is dat je blaas nu in de verdrukking komt en dat je daarom het branderige gevoel heb en dat je geen pijn bij het plassen hoef te hebben omdat je zovaak moet plassen nu! en normaal als je dus niet zwanger bent hou je je plas langer op en doet het plassen pijn!
kroepie, als je zwanger bent heb je vaak geen pijn bij het plassen bij blaasonsteking. dus dat zegt niets!!
snel heeeel veel cranberry sap en vitamine c drinken, dan kun je het misschien nog oplossen zonder antibiotica!
nee ik wil ook neit heb er nog nooit last van gehad maar ik moet vanmiddag toch echt aan de pillen! ze zijn in bestelling dus moet er ook echt aan geloven! de vk zegt tegen me neem nou maar voor je problemen met je nieren krijgt dan ben je verder van huis! idd kaatje was je net voor hahaha
ja en ritje ha voor de zekerheid even laten testen hoe erg het is. ik ben zelf niet van de antibiotica maar dat is nu wel ff het beste voor jouw en de kleine!
Meldplicht! Heb meteen even nieuwe buikfoto's in mijn album gezet, link staat onder mijn banner! Hier alles goed, heb vannacht lekker geslapen en vandaag laatste controle bij de vk gehad. Vrijdag weer naar het zh en na de bevalling neemt de vk de controles weer over. Vind dat wel fijn, zou wel raar zijn als ik ze nu helemaal niet meer zou zien. Kroepie mooie tuin! Ik zou voor de zekerheid een plasje inleveren, je moet een blaasontsteking niet verwaarlozen dan krijg je alleen maar meer last! Sim 2 cm al! Wat goed zeg! Kaatje nog niets doorgezet bij jou dus, balen zeg... Hopen dat het nu wel snel gaat gebeuren! Marloes ik zou in ieder geval iemand bellen, je bent nu al sinds gisteren aan het twijfelen geloof ik en je kan echt nooit te vaak bellen! Manny wat goed dat je natuurlijk mag gaan bevallen, is vast een opluchting! Oem heel veel sterkte met je schoonvader... Zo, ik ga weer even naar boven voor mijn dagelijkse bejaarden-rust-uurtjes, tot later!
Heb vk maar ff gebeld... Morgen even plasje inleveren bij ha... en ga nu toch maar ff ritje winkel doen. Baat 't niet, dan schaadt 't niet. *zucht*
Hee stelletje kletstantes.. even vluchtig bijgelezen, want de kleine dame ligt op bed en gaat hopelijk even slapen, dan kan ik ook even gaan liggen, want ik ben ontzettend moe. Ik lig echt al vanaf vanochtend vroeg met mn dochter in de clinch.. kan geloof ik niet zoveel hebben vandaag. Anders zet ik haar straks ook een tijdje voor de tv, ja.. ook ik voel me dan slecht, maar soms heb je het gewoon even nodig om bij te tanken. Even wat korte reacties: @Joki: eindelijk iemands droomvrouw!! Ach.. dat smsen komt vast wel goed. Binnen 2 dagen zal vast wel lukken. @Manny: fijn dat je natuurlijk kan bevallen, hoe ligt de baby nu dan, gewoon goed & ingedaald? @Sabrina: jullie beeb is nu al verwend @Kaatje: jammer dat het niet heeft doorgezet, maar al dat voorwerk is hopelijk niet voor niks. @Oem: jeetje dat nieuws kan je er eigenlijk niet bij hebben. Veel sterkte @Kroepie: mooie tuin! Lekker strak, helemaal mijn smaak. Ik heb je idd wel op hyves,maar was er nog niet aan toegekomen om daar te spieken. @Sim: kijk dat gerommel heeft bij jou al wel resultaat opgeleverd, deze cm's zijn mooi meegenomen. Het is hier nog niet stil, maar ik ga alvast voorzichtig naar boven... Tot later!!
Heb vanmorgen de vk gebeld .... Had alleen nog niet de tijd gehad om weer effe hier online te komen! joey ligt nu op bed dus nu kan het effe voordat ik dadelijk plat ga Hele verhaal gedaan en gezegt dat ik niet voor niets naar het ziekehuis wilde omdat ik dan best wat moet regelen enz. en als ik dan zo weer buiten sta voel ik me toch lullig! Gelukkig had ik de vk die ik al kende dus erg fijn!! alles uitgelegt en ze vertelde dat ze dacht dat het echt van het gerommel komt en vooral omdat dat nu al een tijdje is zo... Ze vertelde ook dat vaak als je zwanger bent van een 2de meer last hebt van gerommel. klopt in mijn geval wel want bij joey had ik dit allemaal niet! Ook zei ze dat vaak al dat gerommel toch wel wat doet qua ontsluiting. dus hopelijk is dat bij mij ook het geval! enige wat ze me als advies kon geven was rustig aan doen en warmte op rug en buik... dus als ik veel last heb een kruik of een warm bad/douche... Verder moest ik nu afwachten tot er regelmaat in kwam... Maarja dat geld voor iedereen Hopelijk duurd dat niet al te lang meer want het breekt me wel op zo! Nou dat was het dus dames... Morgenvroeg weer ctg en controle gyn.... heb een vervangende gyn want die ik normaal heb is er niet! Ben benieuwd wat die zegt! Ga nu effe plat ben echt helemaal op en vannavodn hebben we nog verjaardag van me schoonzus , peettante van joey ...
EGO: Na het eten werd onze meid zo bewegelijk dat het echt pijn deed. Ook ging m'n buik helemaal gespannen aanvoelen en jeuken. Ben uiteindelijk naar de toilet kunnen gaan en moet zeggen dat het nu terug iets minder gespannen is, maar ben zo moe nu, het heeft me echt uitgeput. Zou me zo graag even neerleggen en een dutje doen, maar dat gaat hier niet hé Sorry, van het ego bericht, maar moest het even kwijt.
beeb niet ingdaald maar wel boven de uitgang..vermoed niet dat er nog gedraaid word..ben erg opgelucht dat ik niet zo lang in het ziekenhuis hoef te verblijven na de bevalling
@manny: ben blij voor je dat alles goed was @kroepie: misschien is het de beeb die verder aan het indalen is? Knuffel! Hier ook pijnlijke buik, met héél veel druk onderin @draadje: zo dat is nog een bescheiden buikje voor 38w. Mooi hoor !