@majkuh ja dan kan ik me voorstellen dat je dat wil doen.en tuurlijk uit liefde! nog nooit van gehoord maar zal het in gedachten houden misschien probeer ik het ook wel! @oemhudaifa ja dan zal ik als ik jouw was ook een plan schrijven want het kan zijn dat ze de kleine snel weg halen.
@Joki; Beterschap, klinkt erg naar wat je hebt zeg! Bah, gelukkig kan je kleine meisje bij opa en oma spelen. Dat scheelt enorm. @Makjuh; hahaha ik ben de blondie en Kroepie de dappere dodo die haar wimpers durft te verven Ik heb sinds ik bevallen ben van Gwen goed lichtblond haar, was een kraamkado'tje van 2 (lkapster) vriendinnen van me. En sindsdien heb ik het, ben er echt heel blij mee. Maar bruin vind ik ook erg mooi alleen dan echt bruin en niet roodbruin, dat maakt mij heel erg bleek. Jij hebt er dus ook een vriendinnetje bij als het goed is. Ik vind het zo lastig. Pfff gelukkig heb ik nog even en zeg in die tussentijd niets tegen haar. Ik verras haar wel als ik het wil ja of nee @filmen; het word als er gefilmd wordt wel een nette film. Dus van de zijkant, niets geen ontplofte mol op de camera hoor, ben je mal. Maar ik weet van de bevalling van Gwen niet zo heel erg veel meer, het uitdrijven bedoel ik dan. Achteraf is er wel weer veel naar voren gekomen maar nog heb ik dingen die ik gewoon echt kwijt ben. En met zo'n film kun je het toch weer een beetje naar boven halen. Maar goed, mijn vriend en ik zijn er nog niet helemaal over uit. We zijn nu gewoon aan het brainstormen hoe en wat met de bevalling. @Bevallingsplan; Ik doe dat niet, ik heb het de vorige keer ook niet gedaan en toen is alles goed gegaan. Maar ik vind jou plan er goed hoor Makjuh, ziet er netjes uit. Ik heb net mijn zus gebeld of ze misschien een klein boodschapje wilt halen voor me, ik heb zo'n last van mijn onderbuik. Word er tuureluurs van, kan niet anders dan waggelen en zie het niet zitten om die kleine meid op sleeptouw te nemen terwijl ik haar amper kan tillen. Heel vervelend, hopelijk trekt het straks weg.
nieuws van webmiertje Miranda is nu naar de verloskamer toe, hier zal ze een keizersnee krijgen omdat het handje ervoor ligt waardoor ze niet normaal kan bevallen, en het hartje van de kleine man klopt te snel Gelukkig duurt het nu niet meer lang, en kan ze zo haar kleine vast houden geplaatst 10.29
Nou ik hou geen slok water binnen. Bah. Is het ook normaal dat ik de kleine bijna niet voel nu ik zo ziek ben.? Maak me wel een beetje zorgen.
@webmiertje; Nog even meid en hij is er. Pfff wat een lange weg was het voor jullie. @Oem; heel veel sterkte vandaag, hopelijk kun je je gedachte ook ergens anders naartoe plaatsen.
Joki, bel anders je vlos even. Heb je ook koorts? Want dan moet je volgens mij sowieso bellen. Daar zijn ze voor hoor
hou je er ook rekening mee dat een oorthermometer (als je die gebruikt) meestal iets lager uitvalt dan een rectaaltemp (of heb ik gewoon een rot apparaat ) Ik ben benieuwd, helemaal niets waard om nu zo ziekjes te zijn.
goedzo, bellen kan nooit kwaad O ja, ik had toch een nieuwe luiertas gekocht bij de prenatal. Weet je wat ze vergeten zijn. Dat alarmding eruit te halen. Je weet wel, zo'n ding die ze met een speciaal apparaat los moeten halen... Dus ik moet nu terug met die tas, wat mijn vluchtkoffer is. Hahaha echt, waarom nou toch. Blijf aan de gang bij de prenatal
meiden ik ga jullie verlaten. me schoonmoeder kan elk moment komen en dan gaan we heerlijk shoppen! tot vanmiddag liefs sabrina
@ Webmiertje: Meisje jij hebt het niet makkelijk! Nog even en je mag je kleine mannetje in je armen houden! @ MisssZ: Ow handig zeg dat ze dat alarmding er niet uit hebben gehaald...zo blijf je wel bezig hé. JoKi: Ik zou inderdaad voor de zekerheid ook even bellen!
Kom even snel bijlezen en zie ineens dat Joki als de wiedeweerga de verlos moet bellen, als je zo ziek bent, kan de verloskundige even voor je kijken/voelen hoe beeb zich voelt. En Webmiertje straks eindelijk mama, het zou tijd worden en nog net de dag voor koninginnedag (lijkt me dus 10x niks om dan jarig te zijn). Nou dames, ik kom zo weer hier kijken als de meiden het toe laten, heb terwijl ik dit tik Jaraatje op mijn benen liggen, die heeft zó'n last van buikkrampjes en in deze houding met buikje op mijn bovenbenen, ligt ze het lekkerste, af en toe even zachtjes heen en weer schommelen door mijn knieen langzaam van links naar rechts te bewegen, het is alleen wat ongemakkelijk typen omdat ik wat verder van de tafel zit (heb ding op mijn eethoek staan, moet maar even nu).
@ Cleo: Zielig hé als je kindjes last hebben van darmkrampjes kunnen ze zo huilerig van zijn. Sterkte hoor! @ Joki: Fijn dat je direct langs kan komen, succes! Liefs, misspuma
Alleen Chiara heeft er zo'n last van, Charis niet, die slaapt als een roos, ze is zo zielig nu, je wilt die pijn wel van haar overnemen, maar ja....
@ Cleo: Ja, je wilt die pijn zeker van je kleintje overnemen...maar helaas gaat dat niet. Hopelijk is ze er snel vanaf, anders misschien even in een lauw badje doen...? Liefs, misspuma
@ Zonstraal, meid ik zei vorige keer al dat ik niet snapte waarom ze je er een beetje bij laten hangen. Ik blijf bij mijn opmerking en als deze arts je vrijdag niet serieus neem, dan heb jij het recht op een andere arts! Je moet gewoon gerustgesteld worden op welke manier dan ook. Dikke knuffel meis, blijf bij jezelf! @ Rian, en?? Al begonnen?? Hmm jammer meid, duim voor je @ Cleo, ahh zoooo zielig die darmkrampjes!! Knuffel voor die kleine meid! @ Misspuma, hoe is het met je laptop? Wel fijn zeg dat je in elk geval achter de pc kan, we zijn n iet verslaafd haha @ Sabrina, wat gaaf joh, leuk hoor dat ze elke keer wat mee neemt! Is dit de vriendin die zelf ook probeert zwanger te worden? Hoe is 't met je blaas? Leuk shoppen, veel plezier! @ Joki, hoop dat je een beetje aan je rust komt meid, vooral met je bloeddruk.. Denk om jezelf Ahh wat zielig voor de kids, je wilt zo graag dat ze leuk spelen.. M'n vriendin was er gister met een van 3 jaar, en dan merk ik ineens wat vermoeiend zo'n kleintje moet zijn, vooral als je zwanger bent, petje af hoor! He nu ziek? Beterschap meid! Oei lees net dat je naar de vk moet, sterkte! @ Kroepie, denk dat je er een moet toe spreken Kan me wel voorstellen dat ze om je heen schrikken, hier ook af en toe als er ineens een rib wordt geschopt dan spring ik ineens op en zie je ze hier kijken... Ah schatiig die katten.. Succes bij de ha @ Ria, jeetje wat een verhaal weer bij de vk zeg.. Ben benieuwd verder meis.. @ Majkuh, Jammer hoor dat ie pas in de middag komt morgen... Wel heel goed va je hoe je er over denkt, na alles wat ik gelezen heb vind ik het heel knap dat je nu rustig bent, you go girl! @ Kaatje, ook al zo'n druktemaker, hihi Kan me idd voostellen dat het raar zou zijn als je weer je 'oude' figuur heb, zeker na zo'n lange tijd.. @ Marloes, en? Hoe was het bij de gyn? @ Missz, oh heerlijk dat je haar weer is gedaan, nog een beetje geslapen vannacht? Ja kan me voorstellen dat het een dilemma is. Je moet doen waar jij je goed bij voelt meis.. Vind het zo wie zo kanp hoor met z'n kleintje. M'n vriedin was hier gister met haar dochter van 3, pff echt petje af zeker als je zwanger bent kunnen ze echt vermoeiend zijn.. @ Harmless, haha ik ken dat gevoel, 's ochtends rustig oh nou dan hebben we de hele dag nog.. 's Avonds krijg ik pas weer 't gevoel dat het wel eens zou kunnen komen.. @ Mamasan, waar ben je meid?? @ Evy, spannend hoor, succes vanavond bij de gyn! @ Jomi, gefeliciteerd, ben benieuwd hoe het me je is.. @ Kippie, ah wat heerlijk zeg, laat je maar lekker verwennen hoor! @ Oem, sterkte meid! @ Webmiertje, ahhh spannend wat een ellende zeg, fijn dat het nu bijna achter de rug is!! Zo ben weer bij... Ik was vanaf het begin overtuigd dat ze 28 april geboren zou worden.. Nou dag is voorbij nu echt afwachten haha. Vanmorgen bij vk, alles was goed alleen weer een kilo kwijt, hmm hoop dat het niet meer gaat worden, ben nu alweer 4 kilo kwijt en 2 weken.. Kleintje ligt vast in het bekken, waardoor m'n ribben weer zichtbaar zijn echt een gek gezicht. Eerst een paar ribben en dan zo'n toeter haha. Buikomvang op 98 cm.. Vk zei nog wel heeeel optimistisch tegen marissa ja baby kan ook nog na je vakantie komen, nou hoop dat nou toch ook weer niet zit dan in m'n 42 ste week.. Ben het nog niet zat, maar wil ook niet zover over de datum! Nu effe wat gaan doen, straks lekker naar het park, zonnetje schijnt, jee!
Joki veel sterkte, ik las je eerste berichtje met je klachten en dacht meteen dat daar veel klachten van zw.vergifiging bij zitten. Ik hoop voor je dat het meevalt meis... Webmiertje vandaag gaat het dus echt gebeuren, heel veel sterkte met de ks! Hier even een snelle meldplicht, mijn moeder komt zo helpe in huis en dan gaat ze nog even met mij naar de kapper. Even de gespleten punten laten knippen, zie ik er weer mooi uit in mijn kraambed straks. Verder is de kleine vandaag heeeeeel rustig terwijl ie e laatste dagen heel erg aanwezig was. Als dat zo blijft bel ik straks even het zh.