Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hihi, weet niet of alles kan hoor, maar dan weten ze iig wat ik prettig vind ;)
    En waarom niet zo'n plan maken, het is JOUW bevalling, stel je voor dat ze je baby WEL meteen weghalen en je man die gebedsoproep niet kan doen omdat niemand weet dat je dat graag wilt....is mooi lullig....

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Manootje: Nee, ben niet internet verslaafd...haha!
    Ja, 28 April is voorbij...succes met afwachten ik hoop niet dat je overtijd gaat lopen...!

@ Draadje: Veel plezier bij de kapper, lig jij er mooi bij in je kraambed!

@ Remmar: Stiekem aan het bevallen...of ben je nu toch officieel overtijd...?

Nou meiden nog 2 dagen en dan is het Mei, laat de babyboom dan maar losbarsten!

Liefs, misspuma

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    OHHHH jeetje, wat spannend, kom op Miranda!! =D>

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0

JOKI, NU BELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    ja en ik vind aanleggen ook wel belangrijk!

Is toch zeker mijn kind en die van hun!

Ik wordt soms zo benauwd van het feit dat alles en iedereen zich maar in je leven mengt en beslissingen voor je maakt, zonder dat je daar behoefte aan hebt. Ik draag het 9 maanden, ik baar het dus dan mag ik zeker ook wel zelf weten wat er verder met mijn baby gebeurt! (Samen met vaders natuurlijk)

6. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Draadje, vanmorgen zei vk dat je de baby min 3 keer per dag moet voelen.. Fijn hoor nog even naar de kapper!

@ Majkuh/Oem, helemaal mee eens je moet doen waar jij je prettig bij voelt en hun moeten zich (als het medisch kan) daarop aan passen

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    gelukkig maar meis, laat je het meteen even weten als dat kan?!

8. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Joki: Je hebt gebeld gelukkig. Klinkt niet best. Succes ermee.

Webmiertje: Toch een ks! In ieder geval veel sterkte en succes (niet dat ze dit leest ihih,maar goed)

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    En dat is nou precies de reden dat ik wel besloten heb tot zo'n plan ;)
    De vorige 2 heb ik thuis gebaard, dit is volkomen anders in een hele andere omgeving, ik wil zelf enige mate van controle over MIJN kind hebben ;)

10. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Met marissa was ik nog heel jong en liet het allemaal maar over me heen komen, maar nu heb ik ook mijn wensen en sta ik veel sterker in m'n schoenen, en die zal ik zeker ook aangeven! Maar volgens mij doen ze daar ook niet heel moeilijk over, toch?

11. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Nou zeg zit te lezen en te huilen tegelijk en vandaag ook al in 2 uur tijd de hele woonkamer gedaan man is helemaal kwaad, en dan lees ik hier even bij voor men rust en zie ik dat er een keizersnee al aan de gang is daar word ik al emo van want miranda krijgt nu echt haar kleintje dus word er emo van zo lang gewacht en zoveel meegemaakt en dan ineens zo'n kleintje wat je weer zo gelukkig maakt.
    en dan Joki die zo ziek is gelukkig kan je gelijk terecht is wel verstandig kunnen ze alles nakijken en daar zit ik dan ook om te huilen leuk hoor zwanger zijn tranen rollen over me wangen.
    Majkuh hier komt het zuur echt omhoog
    Nou ga me zo maar weer storten op het huishouden lekker muziek erbij aan en wie weet door de bewegingen die ik maak gaat die eindleijk indalen, o ja gisteren werd ik echt gek van d ejeuk bij me mol heb aan me man gevraagt of die me alsjeblieft wilde helpen daar te scheren want kan echt niks meer zien daar dus samen onder de douche f=gezeten ik op me krukkie en me mannetje ervoor was geen gezicht maar men dit lucht me een partij op heb nu geen oerwoud meer :) :) :) :) zo een lach tussen de tranen door, ga ze drogen en verder met me nesteldrang lijkt wel of die kleine over een paar uur komt heb het nooit zo erg gehad :confused: man was al kwaad die zegt je dnekt er wel om he maar kan om de 1 of andere reden niet stoppen moet het af hebben zal het zeker gaan bezuren dat weet ik en kleine drukt ook tegen bovenkant van me buik met izjn kont maar ga gewoon door we zien wel hoe het loopt ben al lang blij dat ik weer eens wat doe in al die maanden.

12. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    He buddy, kan me heel goed voorstellen dat je het af wilt hebben, ben tenslotte ook al een paar dagen bezig om het hier schoon (lees nog schoner) te hebben, maar denk je wel een beetje aan jezelf?? Dikke knuf!! Wel fijn dat je geen ontplofte mol meer heb! Mijn mannetje durft het niet aan en moet elke keer met een spiegel aan de slag, pff ook geen doen hoor, maar uiteindelijk lukt het wel. Erger is dat ze denken dat je kind een dot haar heeft en het is je eigen haar haha

13. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    @ JOKI, verloskundige meteen bellen. Toevallig vertelde mijn dokter gister nog dingen waarbij ik METEEN moest bellen en daarbij zei ze ook als het voelt alsof je een soort band om je maag hebt!!!!!!!!!!

Dus bellen jij!

14. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Hee Joki/buddy.. ik lees dat je ziek bent en je helemaal niet lekker voelt. Goed dat je de vk gebeld hebt en dat je meteen langs mag komen. Laat je ons even weten wat de vk zegt?

15. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Eindelijk, ze heeft het verdiend hoor, zo lang wachten...

16. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Ja hoor buddy doe nu echt niks meer want voel me rug dat wil je niet weten zo even liggen en goed uitrusten, maar heb wel kamertje van kleine klaar hal en woonkamer, en mannetje mag vanavond afwas en slaapkamer doen en even het toilet chloren :) :)

En ja lucht op als die mol weg is hoor pfffff wat werd ik er chagerijnig van zeg dat gekrab iedere keer, en ja idd je zou echt denken dat die kleine een volle bos met haar heeft whahahahahahhaahah krijgt die gelijk een toupetje mee bij geboorte :) :)

17. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

sooo, wat een geklets in een uurtje!

Maaike, dat schatje is uiteraard mijn zoontje! Lief he! Je plan ziet er goed uit. En helemaal eens met dat rugliggen. Ik vond ook de weeen echt niet te dragen als ik lag, terwijl ik op m'n handen en knieen of lopend ze goed kon opvangen. Als ik had moeten liggen had ik wel pijnstilling gewild, nu hoefde ik niet! En je gaat op die manier toch tegen de zwaartekracht in dus het gaat langzamer.

OemHudaifa, sterkte met de nare tijd. Hopelijk wordt de baby straks een lichtpuntje voor de familie.

oei, webmiertje ene keizersnede. het duurde ook wel erg lang!

cleo, naar zo'n kleine met pijn. hopelijk gaat het snel over!

hier alles goed, het zonnetje schijnt. VK is weer even langsgeweest. Alles prima, druktemaker is uiteraard weer in een hele andere positie gaan liggen, haha!
    ZOn schijnt en zoon wil aandacht, ik ga even naar buiten.

18. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Haha een toupetje! Goed zo, rusten jij! ;)

19. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Bedankt meiden voor de lieve reacties. Knuffel.!!
    Ben weer terug van de vk. Urine nagekeken en er zaten geen eiwitten in. bloeddruk was goed.130/80. Ik trok helemaal wit weg daar, viel zowat flauw. Ze heeft even snel een echo gemaakt en de kleine doet het goed. Maar ik moet toch naar het ziekenhuis dadelijk. Voor de zekerheid. Een ctg en weer een echo maken. Ook gaan ze bloed afnemen. Ze waren wel bezorgd daar. Voel me nog steeds zo slap als een vaatdoek. Lig nu maar weer even in bed. Over een uurtje moeten we weg. mn vriend komt zo thuis, dus die gaat mee.Heb nog gevraagd of het kwaad kon voor de kleine, maar dat was gelukkig niet het geval. Gewoon vervelend voor mezelf.

20. Cleo79

Cleo79 Actief lid

3 mrt 2009
    123
    0
    0
    Groningen
    Zo, heb even een kleine 10 minuutjes voor mezelf, kop thee erbij, Chiara zojuist even lekker in de wikkeldeken gelegd en nu even bijlezen, maar nog geen nieuws van Webmiertje dus.

Zit me hier wel te bescheuren om de verhalen, wie is de mol en wie heeft een behaarde hahaha, maarre, jullie hebben nog geluk met mannen in huis die het eventueel kunnen doen, dat kon ik niet, maar huup huup huup, barbatruuc, je gaat gewoon zo laag mogelijk op je hurken in de douche en dan lukt het wel aardig met het scheren van die mol :D

Nou, ga nog even mijn mail checken en dan zo eens kijken of Charis wakker genoeg is, want voeden is soms (lees relatief vaak) een drama, steeds even ietsje lostrekken en dan pakt ze weer goed, weer verslappen en even bij de wangetjes aaien helpt ook, maar daar ben je zo een half uurtje zoet mee.
    Wat dat betreft is Chiaraatje toch wel een stuk sneller...
    Zit af en toe wel te twijfelen om ze toch over te zetten op de fles, dan weet ik tenminste precies wat er in gaat, maar vind t zo zonde omdat ik melk genoeg heb.

In elk geval tot later vandaag...

Deel Deze Pagina