Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    Buddy nieuws JOMI

als alles zo blijft en ik mij er goed bij voel morgen of vrijdag naar huis mag. morgen ochtend nog bloedprikken!
    einde buddy nieuws

ik zal jullie felicitaties naar haar toe sturen!

@webmiertje, zet hem op meis!

@ alle dames... kom op he! bijna mei! :)

2. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    boh er is ook al een januari 2010! boooh...

3. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @Oemhudaifa, sterkte. Wat jammer dat jullie in deze periode zoveel nare dingen moeten meemaken.

@Majkuh: ziet er goed uit je bevallingsplan. Ik vond weeën liggend opvangen ook helemaal niks. Gelukkig lieten ze me bij mn vorige bevalling mn gang gaan, behalve dan op het laatst toen heb ik wel op mn rug gelegen, maar dat vond ik niet erg.

@Kaatje: na al die drukte in je buik komt het zeker niet onverwacht dat beeb weer anders is gaan liggen.

@Ria: lekker dat je zoveel hebt kunnen doen, maar idd ook maar wat aan je man overlaten, je bent wel hoogzwanger!

@Joki: he wat vervelend allemaal. Beterschap & sterkte en hou ons maar op de hoogte als dat gaat.

Ik ga zo n broodje eten en dan even slapen.. ben zoooo moe vandaag!

4. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @Joki: beterschap hoor, wat een moment om ziek te zijn. Dikke knuffel
    Dus naar het ziekenhuis, hopelijk blijft alles goed hoor

inleiden/strippen/...: hier zijn ze daar allemaal niet voor te vinden. Ze vinden het beter om de natuur z'n gang te laten gaan en zullen niet snel inleiden ed. Toch zeker niet vóór de vermoedelijke bevallingsdatum.

@majkuh: ja ik zit op 98cm en 15kg en begin ook vocht op te houden, vooral in de benen.

@webmiertje: oei, wordt dan een keizersnede. Beter zo hé, jullie ventje komt eraan :D !!

@manootje: goed dat met de baby alles in orde is. Oei 4kg al afgevallen, hoe komt het?

figuur: moet eerlijk zijn, zou ook wel graag vlug m'n oude figuurtje terughebben, alleen vrees ik er een beetje voor ;) . Dit weekend de kleerkast leeggemaakt en heringedeeld, heb broeken gelegd waarvan ik denk zeker snel in te kunnen en ook waarvan ik 'hoop' terug in te kunnen :) hihi, we zien wel hé.
    De baby komt op de eerste plaats en dan pas m'n lijn(tje) ;)

Nu vlug gaan eten, heb honger mmmmmmmmmmm holle bolle Evy heeft honger :D

5. Zo... weer terug van de ha en wat zie ik?? :confused:
    5 pagina's bij te lezen en webmiertje aan de keizersnee!! MANNNNN... gelukkig gaat 't nu snel en kan ze straks lekker bijkomen.

Joki
    Succes in het ziekenhuis straks

Majkuh
    Goed plan dat bevallingsplan.
    Over aanleggen... ik heb het mijn vk gevraagd en die zei dat we er zelf heel allert op moesten zijn, omdat ze toch vaak de neiging hebben om eerst van alles met het kindje te gaan doen. Ze heeft het op mijn kaart gezet en ook mijn mannetje instructies gegeven om er boven op te zitten, mocht het nodig zijn.

Oem
    Sterkte met wachten op de uitslag van de operatie.
    Ik duim voor je dat het goed gaat!

Dat was alles wat ik kon onthouden... erg hè?
    Heb ook even geen zin om terug te lezen.

Ik heb dus wel een (fikse) blaasontsteking. Kuur meegekregen... balen, maar ik hoop dat het snel over is. Heb er echt flink last van :( Niet met plassen (vreemd genoeg) maar echt pijn in mijn onderbuik. Nou ja, kon er ook nog wel bij... grmpf.

Dochterlief is ziek. Heeft vanochtend overgegeven en ligt met koorts in bed, met daarbij een flinke hoofdpijn. De arme lieverd. Net nu 't weer wat mooi weer is...

Tot later X

6. Cleo79

Cleo79 Actief lid

3 mrt 2009
    123
    0
    0
    Groningen
    WEBMIERTJE NIEUWS!

Miranda is bevallen van een dreumes!
    Zijn naam is Roan en is meer dan 5100 gram en 55 cm lang!
    Alles is goed met mama Miranda en Roan!!!!

Van harte gefeliciteerd van ons!!!

Leuke naam ook, zat er aan te komen dat Roan van X factor gauw eens vernoemd zou worden hahaha

7. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

tja kroepie, welkom bij de club!! Mijn urine was schoon vanmorgen, dus ik ben clean verklaard, joepie!! En je dochter ziek, balen.

Joki, waarschijnlijk dus 'gewoon' ziek? Ben je lekker klaar mee dan nu!

Ik zou ook een plan maken als ik naar het ziekenhuis ging denk ik. Maar thuis is het minder nodig, daar gaat het zowieso al meer zoals jij het wilt. En mocht ik naar het ziekenhuis gaan dan is er een complicatie, dus dat valt lastig te plannen...

Evy, ik meette net de omtrek (voor het eerst) 115 cm, hmmm, jouwe is maar klein dan! Ben wel benieuwd hoe groot deze baby wordt, ik denk groter dan mijn zoon, die was heel klein (2900g). Mijn buik lijkt groter...

Inleiden, ik wacht ook tot het bittere einde. We hebben vanmorgen besloten met de VK mijn latere datum aan te houden, dwz 6 mei, van de echo. Dan kan ik zo lang mogelijk lekker thuis blijven! Ik hou m'n banner hier wel nog op de oude datum, klinkt zo lekker optimistisch!

Ik heb echt heel veel energie vandaag opeens. Heb al twee wassen gedaan. Het huis is schoon (ahum, door de werksters, maar het voelt wel goed...). maar het is dan ook mooi weer. Ik had allemaal leuke dingen gekocht op ebay, die komen langzaam binnen. En nieuwe, grotere luieremmer. Ik heb hem net beplakt met nijntje stickers, superleuk geworden. En een klok voor de babykamer (handig met BV). Wacht nog op een koeienlamp, ben benieuwd of hij in het echt ook zo cool is! Maaike, is het eigenlijk nog gelukt met je zeepaard?

8. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

WOW Miranda gefeliciteerd!!! 5100 g, jeetje wat een reus!!! Logisch dat ie er niet uit wou! Had ook niet langer moeten blijven zitten denk ik, haha!

9. Webmiertje:
    !!!GEFELICITEERD MET ROAN!!!

Waaaaah... 10 pond!!!

10. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    webmiertje proficiat meis! en nu lekker genieten! heerlijk is het! hopelijk herstel je goed!

11. colin

colin Actief lid

11 sep 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    GEFELICITEERD WEBMIERTJE EN PARTNER MET ROAN 10 POND (die kan z`n nachtvoeding gelijk overslaan!!?? grapje hij heeft genoeg reserves in ieder geval :) )

oem: sterkte met je schoonvader!!!!

Hoe is het met mamasam, sim 80 en rammar??? niks van gezien of heb ik last van zwangerschapsdementie???

Joki: succes in het ziekenhuis toch fijn dat ze het extra checken

Ben zelf weer eens moe zoontje vandaag bij schoonouders lekker het rijk alleen grote boodschappen doen enzo ga eerst een dutje doen tot vannavond denk

Groetjes Colin

12. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    WEBMIERTJE, MAN EN KIDS: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN ROAN!!!!

eindelijk is ie er!! :D hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaa

en idd :confused: een 10 ponder!!! jemig.. ;)

13. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Webmiertje: : O, : O, ; O, Wat een grote baby!!!!! Van Harte met de kleine eigenwijs en veel sterkte met je kraamtijd!

Schoonvader gaat als het goed is nu onder het mes. Mijn man heeft hem maar een minuut ofso mogen spreken. Het is echt heel spannnend. Het kan tussen de 4 en 8 uur duren. Het is erop of eronder.

Moge Allah ons geven wat het goede voor ons is

groetjes

14. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Joki, he bah wat naar meid, heel veel sterkte!

@ Cleo, ja zou zonde zijn om te stoppen als het op zich lekker gaat! Ze groeit wel goed toch?

@ Evy, geen idee waarom ik weer afval.. Eet toch goed en bewegen is ook niet altijd even veel. Weet wel dat met marissa ik ook zo ging afvallen, denk dat die kleintjes gewoon te veel van m'n lichaam vragen. Na de bevalling van marissa had ik met een week mijn oude kleren weer aan, en dan nog maatje 34.. Had dan ook wel last van m'n schildklier waardoor ik ook veel afviel en was al niet zo veel aangekomen. Nu hoop ik toch echt dat dat niet gebeurt, wil bv geven en dat schijnt ook veel te vragen van je lijf, nou ja we zien wel ;) Hier ook aan de boterham ;)

@ Kroepie, he bah wat rot! Beterschap jullie allebei!

@Kaatje, doe je wel rustig aan meid? Mss toch een beetje nesteldrang, zou het??

15. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    en ja... ik loop er nog steeds ;) haha...

@ oemHudaifa: heeel veel succes en sterkte voor je schoonvader!!

@ JoMi: GEFELICITEERD!!!
    En ik hoop dat je gauw naar huis mag!

@ Joki: beterschap!!

@ cleo: misschien dan kolven voor je één meisie een idee?!? (zeg ook maar wat hoor...)

@ all: Vanaf zondag een heel rustig kindje in mn buik. Voel hem / haar wel, maar minder dan normaal. Begon me toch echt een beetje zorgen te maken... Maarja, toen ik dat had gezegd, hobbelde hij / zij alweer lekker door mn buik! haha.. nu al een mafkees / dwarsligger dus.. ;)

16. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Webmiertje, gefeliciteerd!!!!!! Wauw echt fijn dat het eindelijk zo ver is!!

17. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Webmiertje, gefeliciteerd met Roan.
    En petje af hoor, 10 pond! Hij heeft het goed gehad bij je

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ manoontje: je lijkt mijn vriendinnetje wel! Die zit ook alweer in der oude kleren (kleintje is ook paar weken), maatje 34/36 en (vr)eet echt alles wat los en vast zit! Maar het komt er gewoon niet bij!! ze ziet van haarzelf er al vaak wat pierig en witjes uit, dus gaan mensne zich ook meteen altijd zorgen maken!! Terwijl het juist hartstikke goed met haar gaat!!
    Niets aan te doen, lijkt me.. maarja, wel vervelend...

ps. hier nog steeds niet weer op mn oude gewicht, maar nu kon ik de nodige kilo's ook wel missen ;) hihi..

19. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ja er hoeft maar iets te zijn en kilo's vliegen eraf..En idd ook meestal best een wit gezicht, moet echt goed in de zon wil ik er een beetje 'gezond' uitzien.. Moet voor m'n darmen veel water drinken nou dan blijft er niets van me over.. Maar als ik zo zie wat de buikomvang van de meeste is, kom ik met m'n 98 cm.. Jij was ook afgevallen, dat je nog niet op je oude gewicht zit?

20. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ps in m'n album staat een foto van van de week en dan zie je ook dat m'n armen enzo gewoon nog dezelfde afmeting hebben...

Deel Deze Pagina