Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    TINKE: lekker overnemen dat plan, daar had ik het voor gepost ;)

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Net naar IKEA geweest en ijs gegeten, ben helemaal dood, ga film kijken met de meiden en breng ze om 19.00 naar hun papa.....

**********BUDDYNIEUWS**********
    Marooz smste dat het goed gaat met kleine Mees, is een schatje, helaas is ze zelf ziek geworden nu de kraamverzorgster niet meer komt, maar alles gaat goed n manlief doet een beetje meer ;)

3. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

zo, even lekker in het zonnetje gelegen. lekker rode kop nu, ondanks de factor 50!! Ik begin wel een goed vakanite kleurtje te krijgen met dit verlof!

wij gaan pas bellen als de kleine er eenmaal is. vind ik wel zo makkelijk. behalve dan natuurlijk iemand om op mijn zoon te passen indien nodig.

je kunt gewoon voedsel kleursotf kopen als je champagne wilt kleuren. hebben ze wel bij een grote supermarkt, anders een kookwinkel ofzo. wij deden dat in mijn studententijd met bier! Maar roze champagne kun je gewoon kopen! Denk alleen dat blauw moeilijk wordt, dat zal al snel groen worden.

4. Joh... tuurlijk mag je dat zeggen!! hahahahah
    Ik had het gepost en realiseerde me dat het inderdaad bij zwangerschappen anders is en sowieso natuurlijk voor iedereen ook nog verschillend. Je hebt helemaal gelijk!

Hier gaat 't aardig. Nog steeds moe, maar wel rustig in mijn hoofd en daar ben ik al heeeel blij om! Nu die blaasontsteking erbij helpt niet echt mee, maar goed, dat overleven we ook wel weer. :)

Oh over bellen...
    Als mijn dochter bij ons is, moet ze ook naar mijn ouders ,dus die zijn dan inderdaad op de hoogte dat 't gestart is... en ik weet niet meer wie 't zei, maar wij willen eerst ook nog ff geen drukte hoor. Laat ons maar even bijkomen en kaartjes gaan ws ook later op de post!

Ben gewoon heel benieuwd wanneer mijn kleine wurm komt.
    Jullie zijn allemaal al bijna uitgerekend of al uitgerekend en ik moet nog echt 4 weken!
    Denk ook niet dat 't eerder komt eigenlijk.

5. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    Buddy nieuws MAMASAN

haar vliezen zijn gebroken en heeft 3 cm ontsluiting!

einde buddy nieuws

6. Wow jeetje...... Spannend Mamasan!
    Vandaag en anders zeker morgen hebben jullie ook jullie kleintje in de armen!
    super =D>

Zet hem op!!!

ps: Zou de babyboom beginnen nu ?

7. OOOOOH nu gaat 't hard hiero!!!
    Wiehoeeeee

8. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    krijgen nu super veel kaarten binnen vanwege de geboorte.. maakte vandaag weer een stapel open, zat er een kaart bij van de ex van mijn man, met haar vriend.met de bruiloft had ze ook al ene gestuurd... wat moet ik ermee... pfff... sorry moest het ff kwijt..

ik wil jullie wel ff zeggen ik lees trouw mee.. maar neit veel tijd om te reageren.. ben blij als ik de buddy nieuws al kwijt kan hier! haha

9. colin

colin Actief lid

11 sep 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Spannend mammasan nog even en je hebt de kleine in je handen
    Is ze toch bijna 36 weken denk heeft ze het mooi weten te rekken maar ze was die weeen al aardig beu geloof ik

Succes
    Groetjes Colin

10. ja idd wat raar...
    Wat moet je ermee.... :(

En gefet niet dat je weinig tijd hebt joh!
    Hebt genoeg andere dingen te doen nu ... zoals het zorgen voor die kleine knappe man van je!
    Fijn dat je wel effe het buddy nieuws komt vertellen ...
    We zijn super benieuwd!

11. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    *** Buddynieuws ***

Joki smste net dat ze een nachtje in het ziekenhuis moet blijven. De hartslag van de baby was erg hoog en ze heeft koorts. Joki heeft een infuus gekregen om wat aan te sterken.

*** Einde buddynieuws ***

12. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

go mamasan! Ze zou anders vrijdag worden ingeleid toch? Wel lekker dat het natuurlijk op gang is gekomen. Alleen haalt ze waarschijnlijk net mei niet...

daggie, ga jij maar lekker van je zoon genieten, en maak je niet druk om ons!

13. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

oei joki, hopelijk zal ze snel opknappen...

het wordt wel allemaal spannender hiero!!!

14. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    oei joki!
    beterschap meis!

15. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Wauw, we zijn in gang geschoten hoor.
    We duimen voor je mamasan :D

16. He bah....
    Maargoed dat ze haar daar houden!
    Kunnen ze haar en de kleine goed in de gaten houden!
    sterkte en beterschap joki!

17. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Sterkte Joki, Dikke knuffel voor jou

18. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Ik hou jullie op de hoogte en als ik weer wat van Joki hoor, dan laat ik het jullie ook weten.

@Kroepie: goed dat je even langs de huisarts bent geweest. Blaasontsteking is echt niet fijn, hopelijk ben je er snel vanaf.
    @Zonstraal: ik drink ook veel water, maar moet relatief gezien ook weinig plassen, veel minder als normaal. Bij mij zou het inderdaad wel eens kunnen komen dat ik meer zweet.
    @Cleo: er zijn druppeltjes tegen darmkrampjes (cinababy en wat nieuws), bij onze dochter hielp dat een beetje. Zielig he die krampjes, helaas hebben de meeste baby's hier last van. Lekker bij je dragenmet opgetrokken voetjes en soms kan je het wat wegmasseren.
    @Webmiertje: GEFELICITEERD met jullie zoon Roan
    @Marloes: fijn dat alles goed is met de kleine uk.
    @Mamasan: SPANNEND! Hoop dat het goed doorzet en dat je een vlotte bevalling mag krijgen.

Ik heb even heerlijk geslapen, ja.. daar was ik echt aan toe. Voel me nu alleen zo duf.. heb ook nergens zin in..

19. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Miranda gefeliciteerd!!!!!!!!!!
    Echt eindelijk een beeb!

Mamasan, succes!

Zal de babyboom dan nu beginnen?

Spannend hoor. Leef helemaal mee!

Nou ga weer even wat doen, grotjes Rianne

20. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @Evy: ik herken dat wel dat mensen zeggen.. bij jou zie je niks aan de achterkant en het is alleen je buik.. ook ik weet met mijn 18 kilo wel beter. Voel me natuurlijk wel gevleid dat mensen dat zeggen, maar ook ik ben benieuwd wanneer ik straks weer in mijn eigen kleding pas. De vorige keer was ik over de 20 kilo aangekomen en toen duurde dat best een tijd. Het is niet het belangrijkste, maar straks je eigen kleding weer aan, lijkt me toch echt weer heerlijk!

Deel Deze Pagina