Ja, wel het is identiek met mij, denk dat ik tegen mijn 39 weken ook aan ong 17 à 18kg zal zitten. Voor mij is het het eerste dus weet niet hoe snel mijn lichaam zich weer gaat aanpassen. Het is idd niet het belangrijkste, maar als we eerlijk zijn, zijn we er allemaal wel een beetje mee bezig hé
@Mamasan; Jeetje, het is zover. Misschien dan toch een Qday baby??? @Joki; Beterschap meis. @Bellen; Ehm, ja als het 's nachts gebeurd dan bel ik niemand (of mijn vriendin dan die er misschien bij is) maar is het overdag dan moet ik wel iemand voor Gwendolyn hebben natuurlijk. En dat is in mijn geval dan mijn moeder. Moet ik 's nachts naar het ziekenhuis dan bel ik ook mijn moeder en dan gaat zij hier verder slapen zodat die kleine meid ook kan blijven slapen. Ik ga gauw weg, moet naar de fysio Hahaha Marloes, zulk ouwehoeren jij hier joh . En alweer 39 weken, wat gaat alles hard!!! Vanaf morgen heb ik ook meldplicht
Joki, sterkte meis!!!! Mamasan, wauw , drie centimeter, nog meer babies! Nu gaat het hard, wie is de volgende??
Even snel vanuit mijn zieke kraambed... (ja ja wat een timing) MiRANDA super gefeliciteerd met de kleine jongen!!! De mannen leiden hier nu! GEniet ervan meid en ik hoop dat het je allemaal toch meegevallen is. Mamasan; GO GIRLY!!! nog even doorzetten! Hoop dat alles goed verloopt, dikke knuff Joki; beterschap meis... hoop dat het infuus je snel beter doet voelen, dikke knuff... Buddy maaike dank je wel dat je me op de hoogte houdt! Dikke knuff voor jullie allemaal!
Wauw begint het dan eindelijk de babyboom??! Marooz: Beterschap! Mamasan: Veel succes met de bevalling, ik hoop voor je dat het opschiet! Jomi: Wat balen zeg voor haar, maar goed dat ze haar in het ziekenhuis houden kunnen ze haar en de baby tenminste goed in de gaten houden. Kroepie & Remmar: Bedankt voor jullie reactie over de blaasontsteking. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap wel een blaasontsteking gehad, en de verschijnselen die ik toen had heb ik nu gelukkig geen last van. Joki: Ik zweet idd erg veel de laatste tijd, vooral in bed druipt het zweet soms letterlijk van me af (sorry voor de details)
jij wil nog niet maaike, je vriend is nog niet terug!!!! net heerlijk gewandeld op de green. zo lekker weer en de kleine 'uitgelaten'. hoezo zwanger, had de achterdeur wijd open gelaten... heb zin in chips, maar als ik die neem gaat mijn zoon ook willen. mijn man heeft hem laats gegeven en nu is hij er gek op. maar hij mag van mij niet...dilemma! marooz beterschap!
\/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ Doet mee aan de weeendans! ik wiiiilllll ookkkkkk!
Haha, vrolijke boel hier met die weeëndansjes! Voor mij nog even wachten, ik wil morgen nog heel even de kleedjesmarkt over, daarna mag het hier ook losbarsten. (mijn haar zit iig weer goed na een knipbeurtje vandaag ) Webmiertje gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Roan! Mamasan heel veel succes! Joki fijn dat je toch gebeld hebt en goed dat ze je nu in het zh onder controle houden, veel sterkte!
Oh, ik heb ook nog eventjes geshopt met mijn moeder na de kapper; twee paar slippers (zilver en aqua) en een wrapper voor de baby van Snoozebaby, heel mooi met van die labeltjes eraan!! Dus ik ben weer helemaal blij!
Lieve schatten hou op met dat gedans!!! Het wiebelt voor mijn ogen hahhaahhaah Jullie zijn gek! @Draadje Ik heb ook zo'n wrapper... leuk zijn ze hè? Ik wil ook nog zo'n verschoningskleed (waar je luiers in kunt doen enzo) Nog nieuws van mamasan?? Hier doet mijn buik erg pijn. Heb net meisjelief naar d'r vader gebracht en zou nog even langs de winkel, maar dat kon echt niet meer. Een harde buik van zo'n 10 minuten of zo... en steken overal Hoop dat 't snel overgaat... Als 't zo blijft, dan duik ik straks mijn bedje in met een kruik en hoop ik dat ik lekker kan slapen. Dansze allemaal en ik lees het morgen wel
Buddy nieuws mamasan!!!! sms via jomi: Hey meid je kado is om 19.02geboren en heet Duncan en weegt 2770gr. Proficiat mamasan!!! Einde Buddy nieuws Jomi ligt nog in het ziekenhuis, mag misschien morgen naar huis!
Wow!!! Mamasan gefeliciteerd! Hij is inderdaad al mooi op gewicht zeg, hopelijk gaat alles goed met jullie!