Kroepie vervelend die buikpijn, duik maar lekker met kuik in bed. Hopelijk voel je je morgen wat beter!
Mamasan van harte gefelicteerd met jullie zoon Duncan!!! Super mooie naam !!! @Kroepie : He bah wat vervelend ? Idd een warme kruik of bad/douche!
Majkuh jij wil ook wel heel erg graag he.... jij doet het weeen dansje gewoon voor meerdere dagen whahaha
@Kroepie.. niet fijn die buik. Duik maar lekker je bedje in (er is toch niks op tv, althans volgens mij niet.. hier staat voetbal op). @Mamasan: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon DUNCAN!
Tis stil hier vandaag... Wat is iedereen toch aan het doen ??? Ben heel benieuwd of dit het begin van de babyboom is ... Spannend joh!
Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Duncan! En wat een mooie naam! (stond ook op mijn lijstje
Ik wil inderdaad heeeeeeeel erg graag Marloes haha, maar jij volgens mij ook wel, ik denk wij allemaal wel ik ben van nature een heel ongeduldig iemand, dus moet zeggen dat ik me best redelijk hout Bij de meiden was ik het vanaf 7 maanden al poepzat en ik wil graag dat ze komt, maar hou het ook nog wel even vol hoor
Ja van mij mag de kleine komen! Maar idd denk dat wij niet de enige zijn... Helaas is het niet aan ons en moeten we geduld hebben al is dat idd soms moeilijk... Normaal kan ik dat wel maar door die wekenlang gebroken nachten... Geen rust overdag en al een hele tijd gerommel vind ik het wel genoeg nu! Hopelijk werken de dansjes he haha
hoi meiden pfff wat hebben jullie een hoop gekletst! sorry ben normaal altijd iemand die op iedereen reageerd maar nu ff geen puf voor! het shoppen is een beetje uit de hand gelopen en lees dus vanaf nu weer mee! is er nog wat gebeurd? babynieuws???? hier heb ik leuke dingen uitgezocht. ik moest wat uitzoeken van onze oma alvast voor kraamkado! heb een leuke nijntje ketting voor aan de kinderwagen en een super mega gave tas! een grote handtas maar gebruik ik dus als handtas/verzorgingstas want ik heb geen zin om met 2 tassen te gaan lopen. dus heb hem nog niet maar weet dat ik hem krijg en heb hem zelf uitgezocht. verder een super gezellige dag gehad maar ben helemaal kapot zit nu met me pootjes omhoog want ik heb een paar olifanten pootjes! liefs sabrina
O je hebt echt een paar dingen gemist.... -Jomi ligt in het ziekehuis.... Ze had koorts en hartslag van de kleine was te hoog... als alles goed gaat mag ze morgen misschien weer naar huis! -Mamasan heeft een zoontje jaaaaaaaa ze is bevallen!!!! hij heet Duncan... Vanmorgen waren haar vliezen gebroken en had ze al 3 cm ontsluiting -We zijn volop weeendansjes aan het doen voor de gene die het willen en eraan toe zijn! verder weet ik het effe nie zo uit het hoofd! Fijn dat je het leuk heb gehad maar nu idd effe die pootjes omhoog! Wel goed geshopt dus ?
Sim weet ik niet... niks meer van gehoord .... Ohhh zou het : [-o< Remmar was vanmorgen nog hier met bolle buik maarja wie weet he... kan zo veranderen Kaatje is ook nog hier geweest vandaag meen ik #-o
GEFELICITEERD MAMASAN, MET JULLIE ZOONTJE DUNCAN. IS INDERDAAD GOED OP GEWICHT VOOR Z`N TIJD geniet ervan en we horen wel hoe het precies is gegaan Ik ga slapen tot morgen misschien of vrijdag ga morgen lekker terrasje pakken met m`n mannen het word lekker weer en dat met koninginnendag meestal niet zo denderend weer Groetjes Colin
pppfff ik weet niet wat we morgen gaan doen... wil niet te ver van huis af zijn en volgens mij is er hier in de buurt ook niks bijzonders te doen ... Ja terrasje zitten is heel leuk maar daar zal joey anders over denken haha
@marloes tanks voor het op de hoogte brengen meid! ja idd helemaal goed geshopt we waren ook bijde helemaal gesloopt maar o zo gezellig gehad! ow dan doe ik mee met de weeen dans! misschien beval ik morgen iedereen zegt jij gaat op koninginnendag bevallen! heeft webmiertje al een kleine??? @Mamasan van harte met jullie zoontje! @jomi meid heel veel sterkte! @ de rest die het kan gebruiken een hele dikke knuffel! en tot morgen want ik ben helemaal op!
Haha, webmiertje heeft zeker een 'kleine' van 55 cm en 5100 gram Niet zo klein dus een lekkere tienponder
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW 2 jongens erbij!! @MAMASAN: Van harte met je manneke DUNCAN! @Webmiertje: Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemig logisch dat het zo'n gevecht was, ruim 10 pond en 55cm. Ik hoop niet dat julie veel 50 pakjes hebben. En die newborn luiers kunnen ook ongebruikt weg geloof ik. Maar wel een heerlijke start zo! Van harte gefeliciteerd! Maar mamasan dus geen mei baby.... Oei wie zal het dan zijn...... Spannend! Kaatje? Remmar? Sim?? Jullie kletsen echt te veel sorry. Heb de dans wel gezien!