Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Vanmiddag heerlijk met z'n 3en naar het park geweest, echt fijn loop dan wel niet zo ver maar gewoon om m'n meissie en mannetje samen te zien.. Voel me dan zo trots op m'n gezinnetje..

2. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Hoop ook dat ze morgen lekker naar huis mag, duim voor d'r!

3. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Mamasan gefeliciteerd met je zoon en nu maa rlekker genieten laat je maa rlekker verwennen :D :D :D

Voor nu weltrusten allemaal

4. ohhh sorry haal idd wat door mekaar heen....
    Joki en jomi jullie namen lijken ook zo op mekaar!
    Bedankt dat je me verbeterd hebt kippie ;)

Nou ik ga ook plat!
    Tot morgen allemaal....

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Oei, dat is inderdaad niet goed, was je misschien toch gewoon langer zwanger dan ze dachten ofzo..?

Enne blauw mormel? ;) hihi, dat klinkt wel grappig ;)

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Die van mij is mooi zat nou, HOP eruit nu doos! ;) (ijdele wijven)

Als ze ook maar enigzins op haar zusjes lijkt is het een plaatje, dus kom maar gewoon Sterretje! ;)

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Voel me mmenteel niet zo lekker, heb rijst met ratatouille gegeten en gisteren en eergisteren viel het redelijk, vandaag verteert het niet :( heb dus echt zo'n blok op de maag liggen en best veel dorst, maar ja, past er niet bij.....

Verder verveel ik me, heb de meiden om 7 uur naar papa gebracht, vriendje komt dus morgen pa en ik verveel me rot, vind er niets aan zonder hem en vind dat ik het tot nu toe wel heel goed heb volgehouden, ben best trots op mezelf! =D>

net nog maar een x onder de zonnebank geweest, lig ik tenminste aantrekkelijk in mijn kraambed ;)

8. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    @MAMASAN GEFELICITEERD MET DE KLEINE DUNCAN, HEERLIJK GENIETEN MAAR
    @MaKjuh krijg je geen last van zwangerschapsmasker onder die zonnebank? ik zelf heb er behoorlijk last van zie foto in album..balen dat je eten niet verteert
    @ Jomi en Joki SUC6
    @ harmless jeeeetje, hoe kunnen ze zoiets nou niet weten, en weet je nu al hoe het kon?
    Marooz beterschap

9. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Mamasan gefeliciteerd!!! Wat een stoere naam!

Ik ga mijn bedje in. Iedereen een hele fijne qday

Kus

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hoi Manny, niet van de zonnebank, daar ga ik de hele zwangerschap al onder (met handdoek over buik en toch kleurt mijn buik mee, rara hoe kan dat?? Maar met mijn verjaardag was het zuperlekker weer en hebben we de hele middag in de zon gezeten. Ik dacht dat er niets zou gebeuren omdat ik onder de zonnebank ook nergens last van heb.

Fout gedacht ;) heb op allebei mijn jukbeenderen mooie pigmentvlekken ;) Ik vind het niet erg want het is net rouge godzijdank en ik vind het niet lelijk, maar als dit halverwege mijn wang of neus had gezetenw as ik minder blij geweest!

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ja, ik zie het , jeetje dat is inderdaad flink! Ik heb echt alleen op mijn jukbeenderen op exact dezelfde 2 plekjes.

12. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    vervelend maar heb ook poeder, alleen tekent het toch heel erg bij me...maar...ben ook half indo...en me pa heeft er ook last van, ik heb het al 3 jaar, door de prikpil ontstaan..maar nu dus eindelijk"een echte reden voor zo masker"

13. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @Harmless: heftig hoor. Schrik daar wel van, van dat soort verhalen. Fijn dat ze het deze keer extra in de gaten houden. Deze keer gewoon voor een roze babietje gaan hoor ;)
    @Majkuh.. nog 1 nachtje.. je hebt je er echt kranig doorheen geslagen..

Ik duik mn bedje in.. Truste allemaal!

14. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    Weltrusten, ik ben gaaaaar ...morgen nog ff wANdelen ook hier in lelystad...iedereen tot snel...einde**meldplicht**

15. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Oooooh meiden, krijg ineens schrik, wat als deze doos beslist om 2 weken overtijd te gaan aaargh! Oooohhh ik wil bevallen ! ( ongedldig standje, ik weet het ;))

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Boehoe, nog steeds wakker..........

17. hier ook boehoe nog steeds wakker.... tis nu 04.54 uur!
    Ben maar naar beneden gegaan want van dat gedraai in bed is ook niks!
    hopelijk kan ik zo meteen nog effe slapen...

Heb vaker van die verhalen gehoord over baby's die te lang zijn blijven zitten...
    Dat is ook een rede dat ik niet graga overtijd wil lopen en al helemaal niet over de 41 weken!
    Mijn schoonzus werkt in het ziekenhuis en die zei tegen mij toen zij zwanger was van de 1ste dat ze niet overtijd wou lopen...
    Als ze dat wel ging zou ze meteen een gesprel aan gaan met haar vk dat ze voor de 41 weken gestript ofzo wilde worden.
    zij had te vaak gezien dat er iets niet goed is gegaan of er iets was bij die baby's die overtijd waren...
    Te vroeg is niet goed maar te laat ook zeker niet zei ze...
    Ze zeggen niet voor niks een zwangerschap duurd 40 weken ... En nu weet je nooit helemaal zeker of je wel idd 4o weken bent maar 41 weken is toch anders!

Haar 1ste kwam 2 dagen na uitgerekende datum en de 2de 5 dagen nadat ze erop stond gestript te worden...

18. Gaan jullie vandaag iets doen met koninginnendag ?
    En wat ???

Pfff weet zo niks... hier in het dorp is nie veel te doen en buiten het dorp wel maar overal mega druk en dan wordt het echt slenteren!
    Weet niet of ik dat nog zo goed kan want de wandelingetjes zijn hier erg kort laatste weken...
    ppfff wil ook iets doen

19. ppff ga zo maar weer proberen wat te slapen!
    Tot later!

20. Ik was ook wakker zo rond 4 uur... maar ben er maar in gebleven.
    Anders was 't helemaal een gezellig boel geworden hier hahahhhaha

@plannen vandaag
    Eventjes de stad in... kijken hoe lang ik het volhoud?
    Werd wakker met zere buik, dus ik ga er zo nog maar ff in. Moest m'n pil hebben om 7 uur, dus moest er toch even uit net.

@Manootje
    Die 41 weken is nieuw protocol idd.
    Denk dat ze dat nu aanhouden omdat je nooit helemaal zeker weet hoe ver je nu bent. Met 42 weken kun je wel al 43 weken zijn! Dus ik denk dat ze nu een veiligheidsmarge hebben ingebouwd. Ik vind 't wel prima.

@nachtbrakers...
    Hebben jullie nog wat geslapen?
    Dikke knuf voor jullie.

tot later

Deel Deze Pagina