Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Daggie
    Ik heb ff de foto's bekeken op je hyves... maar wat een SCHATJE!!!!!! is Rivano
    Goed gedaan hoor =D>

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

@ Kaatje K: Gelukkig dat alles goed was bij de vk!

@ JoMi: Hopelijk kan je vandaag terug naar huis meisje!

@ Evy: Ik hoop ook dat ik snel mijn figuur terug heb...maar bij Keano duurde dit ook een half jaar...dus ik vrees hetzelfde bij deze ben in deze zwangerschap ook 7 kilo meer aangekomen...

@ Kroepie: Sterkte met je blaasonsteking, ik hoop dat het snel weg is! Hoe is het nu met je dochter?

@ Webmiertje: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Roan! Nu lekker genieten, je hebt het verdiend!
    Flinke knul met zijn 10 pond, heerlijk Hollands Welvaren =D>.

@ Marloes: Fijn dat alles oké was bij de gyn!

@ Tinke: Fijn dat je een ander kraamzorgsbureau hebt gevonden, en ook fijn dat deze niet moeilijk deden.
    Toen Keano geboren was, heb ik bijna direct mijn ouders gebeld en mijn man zijn ouders.
    De enige die bij de bevalling is, is mijn man meer hoef ik er niet bij kwa schoonmoeder/moeder etc.

@ Marooz: Beterschap meisje, dit kan je er nu net even niet bijhebben! *knuffel voor jou*!

@ MaMaSan: Gefeliciteerd met jullie zoontje Duncan! Geniet ervan, je hebt het verdiend!

Zo meiden even wat reacties, sorry al ik iemand vergeten ben...maar heb de puf niet om op alle 12 de pagina's te reageren...

De Babyboom is losgebarsten bij de Mei-Mama's mag ook wel hé het is immers morgen 1 Mei!
    Hier alles rustig hoor, de kleine meid is soms erg druk aanwezig en dan lijkt het net of ze mijn schaambod door 2-en wil breken :rolleyes:.
    Vandaag heerlijk op stap met mijn schoonmoeder en Keano, mijn man houd niet van koninginnedag...
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

3. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Goedenmorgen dames

hier een brakke sabrina! ben helemaal gebroken beetje rot geslapen veel wakker geweest vannacht manlief was weer heerlijk aan het draaien en dat dan bovenop me buik!

nu maar ff reageren met een bakkie erbij!

@harmless wow dat moet niet makkelijk zijn geweest met de geboorte van toon.

@evy77 wat lekker dat de kleine gedraaid is super!!!

@kippie75 hahah nog een oplettende zwangere hier!!!

@manootje pfff 1 week overtijd lopen moet er niet aan denken!

@majkuh nee die van jouw was nog niet klaar met tutten ze wacht nog ff op papa!

ik zie dat er meerdere dames niet geslapen hebben!!! pfff had wel gezellig op het forum kunnen zitten.

zullen we nog een april mama krijgen vandaag of niet????
    we zullen zien.
    meiden ik duik nog ff terug me bed in! tot later!

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Sabrina: Wat vervelend dat je zo een rotnacht hebt gehad! Kruip jij nog maar lekker je bedje in, hopelijk kan je nog wat slaap pakken.
    Wie weet krijgen we vandaag nog een april-mama spannend hoor!

Liefs, misspuma

5. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

goedemorgen!!!

Babynieuws, jeeh!! Mamasan van harte!!!! Gewicht ook niet slecht voor te vroeg.
    De helft van die van webmiertje, haha!

Hier veel gerommel vannacht, dus slecht geslapen. Ik vind vandaag niet zo'n mooie dag om te bevallen, is de sterfdag van mijn schoonmoeder 3 jaar geleden.. Ik ga dus voor morgen, ben ik toch nog een echte mei-mama!

6. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Hier goede nacht gehad, kleine smurf was om kwart voor 7 wakker, dus al wel een tijdje wakker. Wij gaan vanmiddag even het dorp in, het is hier kermis en we gaan wat drinken met vrienden. Ik kijk wel ff hoe lang ik het volhou..

@Kaatje: nee.. dat zou niet fijn zijn om vandaag te bevallen. Dan liever morgen.

Mocht er nieuws zijn van Joki, dan kom ik dat plaatsen.

Tot later!!

7. snelle reactie van mij!
    Veel last van onderrug en krampen... Wordt vandaag weinig doen als het zo blijft!
    Dadelijk effe een warme douche en hopelijk trekt het dan weg...
    Van ondervoelt het ook helemala beurs...

Enne meiden als jullie vannacht wel uit bedje waren gekomen had de rest wel erg veel bij te lezen denk ik hahahaha
    Was om 06.00 uur met krampende pijn terug men bed in gegaan.
    niet veel meer geslapen!

8. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    overtijd: als alles blijft gaan zoals nu denk ik niet dat ik overtijd ga gaan :p . De gyn zei dat ze wel sterk gegroeid was op deze laatste maand. M'n mannetjes was al ongerust qua werken, maar de gyn zei, "mocht ze nu op +-36w of op 37w geboren worden, dan is er geen probleem". Dus doe ik volgende week nog lekker m'n weekje uit.
    Hoop alleen dat ik nog even ga kunnen genieten van enkele weekjes voor de bevalling :oops: , dus van mij mag ze nog even blijven zitten hoor :D

@sabrina: spijtig dat je zo'n brakke nacht hebt gehad.

@marloes: hopelijk geeft de douche je enige verlichting

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    **********MALDPLICHT voldaan********

*GAAAAAP* goeiemorgen ;) Zo, ik kom er net uit, dus toch nog wat bijgetankt gelukkig ;)

Marloes, jij ook al wakker vannacht en Kroepie ook al, hihi, zwangere vrouwen op het eind! Zelfs Sabrina die slecht heeft geslapen, zijn we van jou niet gewend meis.

Ik weet ook niet of ik nou weg moet gaan of niet, aan de ene kant heb ik wel zin, maar ja, ga je over de markt en koop je allerlei prut terwijl we juist aan het opruimen zijn haha aan de andere kant, ik wil ook iets leuks doen! Maar ja, ben helemaal alleen :( (nou ja, half dan ;))

Maar wat is dat nieuwe protocol wat ik hoor over iets met 41 weken? Weet ik niets van, f gaat dat over strippen, want inleiden is gewoon nog steeds met 42 weken hoor.....voor zover ik weet teninste/

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Misschien een ideetje, mar sinds Sim en Remmaar zoveel afwezig zijn (wat niet erg is dames!) is het misschien wel handig als een van ons de lijst overneemt en bijhoudt........vind het wel leuk om te zien wie er nu officieel aan de beurt is enzo en wie er al zijn bevalllen maar heb geen idee op welke pagina ik het kan vinden......

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Oh gedver, jullie zijn ook allemaal weg :(

12. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Goodmorning Ladies,

Op deze mooie zonnige Q-day!

Hier ook eentje die rot heeft geslapen, ik was erg moe maar manlief naast me die was zo attent om de hele nacht (ja jullie lezen het goed, echt de hélé nacht) een snurkconcert te houden. Aangezien onze logeerkamer op zolder ligt en ik geen zin had om die trappen te beklimmen (gevaarlijk ook nog) ben ik maar in bed blijven liggen. Resultaat: om het half uur wakker en loop nu met een fraai gezicht erbij. Dus manlief bedankt voor je bijdrage =D>

Heb net een bakkie gedaan in de tuin en het is echt lekker weer. Beloofd nog wat voor vandaag. Het is een mooie dag om te bevallen lijkt me :D

Maar, ik wil ook even zeggen dat we het maar mooi met z'n allen hebben kunnen 'rekken' tot mei. Want wat is de kans dat de helft vandaag al gaat bevallen van ons haha!

Plannen: Voor ons vrij weinig. Mannetje is vrij maar hij is niet iemand die de drukte vrijwillig opzoekt. Ik had wel zin om in het centrum wat weg te slenteren, maar daar moet ik niet mee aankomen bij hem haha! Dus ik denk dat we maar thuis blijven ... erg saai de gedachte alleen al :|

Ik wens jullie allen een fijne dag vandaag!

13. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Ik ben er nog heel even :D ... ik duik zo de douche even in en dan lekker aankleden!

Wat leuk dat je mannetje vandaag weer thuis komt :D ... misschien kun je heel lekker uitgebreid voor hem gaan koken en je helemaal mooi maken en optutten *zwijmel, zwijmel* :D

Oow, over dat strippen met 42 weken ken ik niet. Ik weet wel over nieuwe protocol over 41 weken. Had ik in een boek gelezen of tijdschrijft laatst, ben even vergeten waar :( Misschien dat er andere dames zijn die er meer verstand van hebben :oops:

14. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    BUDDYNIEUWS VAN MARLOES!!!

wij vertrekken zo richting ziekenhuis.
    de pijn in de rug lijkt te veel op rug weeen en heb echt pijn van onder.
    we worden zo verwacht als mijn vader er voor joey is.
    hou je op de hoogte.

EINDE BUDDYNIEUWS

15. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    HEY MEIDEN

zo dus nog ff lekker me bed in gekropen en nog een uurtje slaap kunnen pakken!

@ buddy marloes kom zet hem op meid!!!

@misspuma misschien marloes????

@kaajte k nee doe dan maar morgen!

@kippie75 hier misschien ook ff weg en kijken hoe lang ik het vol hou.

@majkuh nee erg he manlief was heel erg vervelend vannacht alle kanten opdraaien naar mij toe. pffff ach heeft ie af en toe een keer.
    ik weet ook niks van de 41 weken.
    heeft je vriendin geen zin om wat te doen vandaag?

@lijst is idd een idee van majkuh ik bied me aan om dat te doen.

@zonstraal leuk he die mannen!

zo ik ga ff lekker ontbijten met me mannetje!

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Whaaaaa, spannend!!!!!!! =D>

17. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    ***********************MELDPLICHT***************************

Sorry voor de late meldplicht, maar hier nog een gevulde mama ;) .
    Ik zie dat mijn banner op 40 wkn staat. MMmmm toch even ergens iets misgegaan want ben officieel 1 mei uitgerekend. Maar ik wil het vandaag nog echt even binnen houden. Lijkt me ook niet zo leuk om vandaag jarig te zijn. Maar ja als ze komt, komt ze.
    Verder gaat het wel redelijk. Nog erg veel rommelen en slecht slapen, maat voel me toch nog wel oke.

Ooh en ik zie nog babynieuws, wauw helemaal gewleldig.

@MAMASAN EN MAN PROFICIAT MET JULLIE ZOON DUNCUN, SUPER

@wEBMIERTJE, HEHE MEID EINDELIJK IS JULLIE LIEVE MANNETJE ROAN ER OOK, VAN HARTE VOOR JOUW EN JE MAN

@Marloes, veel succes meid, ik duim voor je.

@Joki, ik hoop dat het vandaag weer wat beter met je gaat en lekker naar huis mag, sterkte.

@JoMi, een verlate proficiat met je verjaardag, ben benieuwd hoe het met je is.

Sorry ben het voor de rest even kwijt, nog 1 dag en dan is het onze maand meiden. Iedereeen zet hem op en een dikke kus van mij.

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hoi Zonstraal,

was een leuk plan, maar hij komt zo rond 1800 thuis en moet zich dan douchen, scheren en omkleden en kan dan even zitten voor hij om 20.45 weer weg moet om te goochelen... :| sneue is dat hij zoooo moe is dat hij MIJ gevraagd heeft wat make-up bij hem op te doen vanavond (om zijn wallen en rode ogen weg te werken) Normaal ziet hij het zelf niet, dus het is echt erg :(

manlief is al heel lang ernstig overwerkt, zijn er al vor naar de dokter geweest etc, maar ja, iets wat in jaren zo is gekomen duurt ook jaren voor het weer weg is en zoals het e nu naar uitziet gaat dat voorlopig niet gebeuren, wel jamer want ik mis het inderdaad behoorlijk, mooi maken, optutten, uren vrijen, maar hij kan het niet meer, klinkt heel heftig, maar zo is het ook............ :(

19. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het erop komt.. Liever niet naar allebei PB’en want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt!
    Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even!

DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

28 april
    * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80
    1 mei
    * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan
    * Sim80~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar
    * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh ~ BEVALLEN
    3 mei
    * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny
    * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ :(: ~ Buddy: Ria32
    4 mei
    * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki
    * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN
    5 mei
    * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje
    * Cleo ~ Tweeling ~ BV ~ PHZ ~ 2 Meisjes ~ BEVALLEN
    6 mei
    * KaatjeK ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# Buddy: Sabrina84
    8 mei
    * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie
    * ZonStraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ (med ind) ~ Jongetje
    10 mei
    * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz en MissPuma
    * Draadje ~ 1e kindje ~ TB ~ BV ~ :-#
    11 mei
    * Manny~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian
    12 mei
    *Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75
    13 mei
    * Sistabigbones ~ 3de kindje ~ PHZ ~ FV
    15 mei
    * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje
    *Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ MeisjeBuddy: Marloes22
    * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ MeisjeBuddy: majkuh
    16 mei
    * Zogelukkig ~ TB ~ BV
    18 mei
    * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie en Mamasan
    19 mei
    *MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje
    20 mei
    * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV
    21 mei
    * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje
    22 mei
    * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje
    * Tinke ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~Meisje
    29 mei
    * Kroepie ~ 2e kindje ~ bV ~ PHZ ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig
    * Fairy ~ PHZ ~ Jongetje
    31 mei
    * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85
    2 juni
    * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: JoMi

Er zijn op dit moment 30mei Mama´s
    Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB

PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling
    FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding

Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, Geslacht: 5 :(: (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten)

Afspraken:

* 1 mei:MissZ, afspraak Vk ~ MissPuma, afspraak vk, 16.15 uur ~ Kroepie, afspraak vk 9.30 uur.
    * 15 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur
    * 29 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur

De aanpassingen zijn:

BEVALLEN :baby: :D
    • Mama - Geb d.d - Kindje(s)- Duur zwschap - Tijd - Gewicht - Lengte

[*] Cleo - 28 maart - Chiara & Charissa - 34 weken - 01.42 & 01.45 uur - 2300 gram - ??[/*:m:r6xgmn6t]
      [*] Daggie1984 - 20 april- Rivano - 38 weken – 11.20 uur - 3585 - ??[/*:m:r6xgmn6t]
      [*] Marooz - 21 April -Mees Tygo - ?? – 16.31 uur - ?? - ??[/*:m:r6xgmn6t]
      [*] Webmiertje - 29 april - Roan- ?? - ??- 5100 gram- 51 cm[/*:m:r6xgmn6t]
      [*] Mamasan - 29 april - Duncun - 35,1 weken- 19.02 uur- 2770 gram- ??[/*:m:r6xgmn6t]

Tussenstand:
    2 meisjes - 4 jongens

20. @41 weken
    'Vroeger' was het zo dat ze je tot 42 weken lieten lopen, want dat was officieel 'overtijd'.
    Pas daarna werd je door de vk doorgestuurd naar de gyn om te kijken of je inleidbaar was.
    Nu is het zo dat je officieel met 41 weken al overtijd bent... en dus doorgestuurd kan worden naar de gyn om te kijken of je inleidbaar bent.

Ik weet dit toevallig omdat ik de vorige afspraak bij de vk gevraagd heb of ze me nu weer tot 42 weken laten lopen... omdat ik dat gewoon niet ga trekken.
    Toen werd me bovenstaande verteld... dus bij 41 weken word ik sowieso doorgestuurd naar de gyn om te kijken of ik inleidbaar ben.

@majkuh
    Niets aan als je mannetje zo oververmoeid is...
    Maar ja, rustig aan doen is bij jullie ook geen optie volgens mij, als je net probeert je eigen toko op te zetten. Dilemma... ik weet wel dat je gezondheid belangerijker is dan je eigen zaak!! Hoop dat het snel beter wordt meid!

@Marloes
    SPANNEND!!!!
    Misschien de laatste april-mama???

Ik ben er nog even in gedoken vanochtend. Heb nog even heerlijk liggen knuffelen met mijn mannetje, die was ook al wakker en verhuisd naar ons eigen bed :D
    Nu is ie de hort op om croissantjes, maar het duurt al ff, dus ben bang dat het gewoon brood wordt hahahhaah. (Je merkt wel, wij zijn niet van die planners hahahah)

Ik ga morgen maar 's even mijn ziekenhuistas inpakken.
    Heb vannacht weer gedroomd... dat ik vandaag op de vrijmarkt liep, mijn vliezen braken en dat mijn mannetje ergens anders was een broodje eten met weet-ik-veel-wie. Hem gezegd dat de ambulance bijna kwam en dat hij op moest schieten, maar hij wilde wachten op zijn broodje. En ik daar maar in mijn eentje liggen voor de C&A (want ja, kleintje nog niet helemaal ingedaald) helemaal in paniek omdat ik alleen was. EN geen ziekenhuistas klaar had staan wahhahahhaah

Moraal van het verhaal.
    Als ik bel moet hij gelijk komen!!
    En ik moet mijn tas klaarmaken... ;)

@zonstraal
    Kun je je man niet overhalen? Je zit door de week toch al zoveel thuis in je eentje. Zou leuk zijn als je nu ff weg kunt met je mannetje... ik duim voor je!

@Sabrina
    Balen van je slechte nacht... oh, ik lees dat je nog een uurtje hebt gepakt. goed zo!
    Lekker ontbijten!!

@ de lijst
    Vind 't wel een goed plan... dat iemand het overneemt.
    Wie voelt zich geroepen?

Oh... de batterij van mijn lap is leeg... ik ga hangen!
    Fijne middag allemaal.
    X

Deel Deze Pagina