Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    IK VOEL ME EVENTUEEL GEROEPEN OM DE LIJST OVER TE NEMEN.
    maar daar moet iedereen het wel mee eens zijn!!!!

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hai Sabrina,

was ik het helemaal mee eens, maar alsof Som vrouwelijke intuïtie heeft ;) heeft ze de lijst er weer opgezet hihi.SIM, geen commentaar naar jou hoor meid! Alleen het gaat nu gewoon wat harder en ik zou persoonlijk de lijst wat vaker voorbij willen zien komen, da's alles ;)

KROEPIE, whahaha,w at een droom, ohhh vreselijk moet dat zijn geweest (wel hilarisch voor ons ;))

En die oververmoeidheid, ja, is heel moeilijk, ik heb mijn mannetje in 4 jaar 10 jaar ouder zien worden :( We weten nu hoe we het aan moeten pakken en als het rustig is wil dat ook wel, alleen herstel gaat zo lastig en in dit vak is het hollen o stilstaan, plus het opzetten van de andere tak, tsja, het is niet anders, we hebben 4 bijna 5 kids en die moeten eten.......

3. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Hallo meiden

Hier een hele slechte nacht achter de rug l;iep van half 4 tot 4 op vervolgens om een uur of 7 weer wakker rond 8 uur eruit gegaan en rond 9 uur er weer in en nu er weer uit, hb zo vreselijk veel pijn onderin en in me rug dat het lijkt alsof alles zwaar gekneust is zo voelt het aan :( vannacht ook enkele pijn regelmatig gehad maar dat trok weer weg na een poosje uurtje ofzo heb me man nog wel verteld dat het heftiger werd, kan bijna niet lopen en kan me draai niet vinden ben hel dag ook alleen mannetje moet werken en vrijdag zaterdag is die ook heel de dag weg, begin in een dipje want vind dat vreselijke dagen maar ja tis neit anders laat anders het water maar breken weet ik dat die naa rhuis komt :) :)
    Nou eens later kijken of me buddy al in de weeen ligt heb nog geen sms dus ze zal zo wel te lezen zijn.

Groetjes Ria

4. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

zo, net een uur (!) met mijn broertje aan de telefoon gezeten. hij belt de laatste tijd vaker, vroeger praten we nooit zo veel! wel heel leuk, ws omdat zijn vriendin ook zwanger is, dus lekker over kids gepraat! hij was naar de vrijmarkt geweest en had allemaal leuke dingen gekocht. Ik ben jaloers, ben echt gek op rommelmarkten!!!!! Zijn jullie al geweest?

Zonstraal, je moet je man maar even meeslepen hoor!

Maaike, lekker dat ie meteen doormoet, dacht dat mijn man hard werkte maar jouwe is erger!

Marloes, spannend!!!!

Lijst, ik zag dat daar al mijn andere datum van 6 mei op staat, dat is prima. Goed als Sabrina het over wil nemen, alhoewel sim het prima doet. maar als die zo gaat bevallen...

5. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Leeker dan zeg is in apeldoorn iemand ingereden op de menigte ze denken dat die de bus wilde rammen van het koniklijke paar :confused: veel mensen liggen gewond en zwaar gewond op de weg en waarschijnlijk word alles afgelast daar, je zal er maar staan zeg moet er neit aan denken. zet je even d etv aan :( :( :( hoop dat er in ieder geval geen doden zullen vallen zal me benieuwen wat die man bezielde om met 80-90 op een menigte in te rijden.

6. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Meldplicht voldaan!

We zijn net terug van een rondje kleedjesmarkt, hebben nog wat leuke babyspullen gescoord voor weinig!

Hebben jullie het nieuws al gehoord/gezien over die auto in de koninginnedag-stoet in Apeldoorn? Heel apart om te zien :(

Marloes veel succes meid, misschien wordt jij wel de laatste aprilmama!

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Voel me echt even heel klote meiden :(
    iedereen is weg, leuk feest vieren met het gezin en ik zit helemaal alleen thuis zonder gezinnetje......kan wel janken.......

8. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Kan me voorstellen meis zo voel ik me namelijk ook hoor de hele dag zie je vrolijke mensen voorbij komen en kan zelf geen kant op :( :( denk maar gewoon volgend jaar dan lopen wij lekker achter de kinderwagen overal waar we maar willen, schrale troost voor nu maar wel een mooie. denk aan je meis.

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Jij voelt je dus ook al zo klote :( bah, niets aan......

Ik heb mezelf opgekrikt en ga toch even de stad in op de fiets, wie weet dat het wandelen ww opwekt. Vind er geen drol aan in mijn eentje, maar de hele dag thuiszitten niets doen word ik nog gekker van.....

10. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Nou ga de deur neit meer uit moet alleen vandaag d ehonden even doen en daar zie ik al tegen op maar doe het wel, hoop dat je toch een beetje plezier hebt en doe je wel voorzichtig op de fiets.

11. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    zit je dan hier helemaal alleen alle vrienden zijn de kroeg in!!! mannetje is net weg bah bah bah ik ben nu als een gek aan het schoonmaken je moet wat want wat als het nu komt aaaa wil wel me huis schoon en dat terwijl ik eigenlijk nog moe ben van gister!!!

@majkuh ja snap het helemaal per dag ff kijken wie er uitgerekend is!
    ja ik voel me dus hetzelfde bah bah bah!!!

nou ik ga maar weer schoonmaken!!!
    zo meteen komt een vriendin van me mij gezelschap houden gelukkig!!!

12. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ow kut zou bijna buddy nieuws vergeten!

SMS VAN MARLOES

hey meid heb net aan ctg gelegen.
    waren duidelijk weeen maar nog geen regelmaat wel al 2 cm ontsluiting.
    moet over 2 uur terug komen als het dan meer is gaan ze vliezen breken.

ow zo spannend zou ze nog een april mama worden of de eerste mei mama!!!

13. Hey meiden...

Ben weer effe thuis en kan jullie nu dus effe op de hoogte brengen...
    Heb 45t min. aan ctg gelegen en daar waren duidelijk weeen op te zien!
    Maar nog niet echt regelmaat!
    Ze hebben ook getoucheerd en bleek dat ik 2 cm ontsluiting had....

Advies was om effe lekker rond te gaan lopen en dan willen ze over 2 uurtjes weer gaan kijken!
    Wij vroegen meteen of ik dan thuis kon gaan ijsberen want in het ziekehuis 2 uur rond doen is ook niks.
    Dat was geen probleem....
    ben nu dus effe lekker thuis!

De weeen komen nu al korter op mekaar en zijn al vrij pijnlijk....
    Vooral de rug weeen die ik dus heb... Baal daar zo van want had dat met joey ook en dat doet zo pijn....
    nu zit er nog geen regelmaat in maar ze komen wel vrij kort op mekaar....

Straks gaan we terug dus dan zal ik mijn buddy Sabrina weer smsen als ik meer weet!
    Gaan jullie maar lekker van het weer genieten en van koninginnendag!

Knuffel!

14. thanks Sabrina!!! dikke knuffel!

15. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Marloes, heel veel succes! Hopelijk valt het mee met de rugweeen.. Wel fijn dat je al onsluiting hebt. Ik ben jaloers!!!

Ik zit ook alleen thuis te balen hoor. Ik zou lekker alleen even weg gaan, is toch ook best leuk? Als ik in Nederland was zou ik ook even een rondje gaan lopen.

16. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
  17. Cleo79

Cleo79 Actief lid

3 mrt 2009
    123
    0
    0
    Groningen
    MAMASAN, GEFELICITEERD MET ZOONTJE DUNCAN!!!

Marloes, sterkte straks!!!

Ik ga nu even lekker met de meiden de stad in, zus gaat mee met vriendin en vriendin van mij gaat ook mee, dus extra gezellig.

18. colin

colin Actief lid

11 sep 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Hoi,

Succes Marloes: zet m op!!!!!!

vanaf morgen heb ik ook meldplicht raar he gewoon al bijna 37 weken!!!!

Kleintje is erg aanwezig en duwt met z`n kontje zo hard dat het echt pijn doet verder is het duidelijk aan het zakken. Vanmorgen naar het stoepkrijten en ballonnen oplaten geweest met m`n zoontje en man zoontje slaapt nu en als hij wakker word even naar onze stamkroeg en daar staat ook een luchtkussen en erkomen nog meer kindje en vrienden van ons kijken wel hoe lang we het vol houden maar even weg vind ik niet erg

Groetjes Colin

19. laatste berichtje van mij zelf!
    tis niet meer te houden dus hebben gebeld dat schoonouders haastmoeten maken...
    Met klap op de vuurpijl ook nog de remschijven van de auto kapot dus mijn vader komt hun auto brengen want we mogen met deze niet meer rijden....

De rug weeen zijn erg pijnlijk en het gaat erg snel allemaal... hopelijk hebben we haar snel in onze armen!

20. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Spannend zeg Marloes.. ik denk aan je, duim dat alles goed verloopt en hopelijk hebben jullie je meisje snel in jullie armen.

Deel Deze Pagina