*** Buddynieuws Joki *** De scan van gisteren was niet goed, hartslag was ruim 180. Joki heeft een slechte en onrustige nacht gehad, maar voelt zich nu wel wat beter. Vanmorgen heeft ze opnieuw een scan gehad en deze was gelukkig wel goed. Ze mag misschien vandaag of anders morgen naar huis. *** einde buddynieuws ***
****meldplicht voldaan ***** Marloes jaaaaaaa, jullie meisje komt eraan!!! En die rugweeën, damn die doen zeer. Hopelijk krijg je er geen beenweeën bij want die doen ook zeer (ik had het geluk dat ik van alle soorten mocht proeven de vorige keer hahaha) Ben benieuwd of ze vandaag nog komt! Balen Makjuh en Ria dat jullie je zo rot voelen. Dikke knuffel voor jullie En Sabrina, rustig aan, niet zo poetserig doen met dit belachelijke warme weer. Ik heb echt worstevingertjes nu hoor, kan niet eens een lappie vast houden denk ik. Ik ga mijn bedje even in en dan zien we wel weer verder. Van dat gestruin door de stad ben ik er niet beter op geworden. Liefs
**************MELDPLICHT******************* HOERA, IK BEN NET EEN UURTJE THUIS. MIJN MOEDER EN HAAR MAN ZIJN ER NOG, ALS IK EIND VAN DE MIDDAG OF VANAVOND DE PUF EN TIJD EVEN HEB, ZAL IK HIER EVEN EEN BERICHTJE PLAATSEN. OOK EVEN PROBEREN DE REACTIES EN JULLIE BERICHTJES TE LEZEN. LIEFS JOMI. *********************EINDE MELDPLICHT********************
@marloes: sterkte meid, klinkt pijnlijk die rugweeën. @joki: dikke knuffel, hopelijk gaat het snel beter @Jomi: ben blij dat je terug thuis bent
BUDDYNIEUWS MARLOES: vliezen zijn gebroken en heb 4cm ontsluiting.... gaat dus echt gebeuren!!! EIND BUDDYNIEUWS
Gefeliciteerd mamasan!!!! En succes Marloes. Echt super! Ben zo benieuwd weer. Oh ja, hier nog steeds niets hoor. Nu mag het echt echt wel komen. Al is het maar dat er niet zoveel verjaardagen op een rij zijn. Verder weinig gedaan vandaag, had een beetje vrijgehouden om te bevallen haha. Gister nog een bigmac op. Had ergens gelezen dat dat kon helpen! Niet dus... Nou ga ik nog maar even in de tuin zitten en af en toe naar de comp lopen of er babynieuws is. Groetjes Rian
Oohhhh spannend zet em op Marloes!!!! Jomi meis, wat een verhaal, hopelijk gata het vanaf nu beter! EGO: kom net terug uit de stad, ff wat spulletjes gehaald om het huis op te vrolijken, kan me wel ongans kopen, maar ja, is beter van niet. Maar weer cornflakes gegeten (ik besta uit die dingen ondertussen.....) en ga aan de slag! Enne, ik wil ook wel de eerste meimama worden hoor haha, maar dat wisten jullie al ;p
O, o, o al die babies!!! Ik ben zoooo jaloers. Ik krijg net ook een mailtje van een kennis van me, ook al bevalln gisteren. Ik wil wel de eerste mei mama worden, ik ben er klaar voor!
Ow spannend allemaal met Marloes! Ik hou het even kort hier, vriendinnetje is aan het koken en zusje en vriendin zijn nog in de stad blijven steken op een terras, we zien wel of die zo nog komen, we hadden geluk dat er nog wat plek was. Trouwens, wie heeft de foto's op Webmiertje haar hyves gezien? Wat een enorme kanjer van een zoon heeft ze
Zat even op hyves en lees dat Bianca is bevallen van een meisje, Fardau Amarins heet ze. Zal even kijken wat haar nickname was. Ze is al even niet meer hier geweest volgens mij. Bianca84 heet ze. Weet niet of ze nog in lijst staat.
hey meiden wat een afschuw he wat er in apeldoorn is gebeurt echt belachelijk! bianca prate idd hier in het begin mee is al een tijd niet geweest en staat ook niet meer op de lijst! @eerste meimama jullie mogen van mij eerst hoor maar moet niet te lang duren hoor! dus opschieten dan!!! heb niks nog van marloes vernomen als ik wat weet dan kom ik het gelijk melden! liefs sabrina
buddy nieuws marloes!!!! krijg dit smsje net van der: Hey meid.... nou ik ben bevallen hoor! het is heel snel gegaan! twee en half uur in totaal. wel heel heftig en nu veel last van na weeen.. haar naam is jill ze weegt 3320gram en is 50 cm. we maken het allebei goed en mag morgen naar huis!!! einde buddynieuws
Sabrina1984 - 15 mei - 17 mei Joki - 12 mei - 20 mei Rian - 3 mei - 29 april Mama-Suusjuh - 19 mei - 9 mei MissPuma - 15 mei - 8 mei Majkuh - 10 mei - 13 mei Daggie1984 - 4 mei - 20 april - 20 April Rivano Marloes22 - 6 mei - 2 mei - 30 april Jill Kroepie - 29 mei - 4 juni Zogelukkig - 16 mei - 2 mei Manny - 11 mei - 8 mei Cleo79 - 5 mei - 21 april - 28 maart Chiara & Charissa Misss_Z - 21 mei - 15 mei JoMi - 18 mei - 12 mei Evy77 - 31 mei - 22 mei Sim80- 1 mei- 4 mei Marooz- 1 mei- 26 april - 21 April Mees Tygo Harmless- 8 mei- is bang voor 27 april...... hoopt 7 mei! Ria32- 15 mei- denkt 24 april...... hoopt 15 mei! Colin - 22 mei - 23 mei Kaatje k - 6 mei - 1 mei Kippie75 - 4 mei - 5 mei Manootje - 3 mei - 28 april Mamalieske - 20 mei - 1 mei (11mei ks) Draadje - 10 mei - 11 mei HET WORD EEN DRUK WEEKEND!!!!
Wauw, een nieuwe prinsesje en nog wel geboren op koninginnedag. Marloes en man, gefeliciteerd met Jill!!! Het gaat nu wel in een rap tempo en eindelijk weer een meid erbij hahaha, mooie naam ook trouwens! Ik ga gauw weer...
Marloes en man, gefeliciteerd met jullie dochter Jill!!! Waanzinnig wat gaaf, het gaat hard nu! Ik mag nu ook wel, mannetje is thuis!!!! Ben nog even crea bea geweest vandaag en godzijdank vind manlief het leuk, want ik heb onze slaapkamer veranderd in een soort van PIP-kamer, heeeeeeel veel kleur dus hahaha, je moet ervan houden