Ja heh syl zo spannend! hadden we allemaal die eerste echo maar alvast gehad! Ik ben idd ook moe, moet s'middags echt even slapen haha... maar vind ik rpima hoor! Ben niet misselijk gelukkig, maar heb wel pijnlijke tepels... mijn boobs zijn met tijd en wijlen ook erg gevoelig, maar de tepels slaan alles! lol! Ik krijg dnek ik ook eerder een echo hihi... maar niet vanwege mk's... gewoon omdat mijn collega niet kan wachte n me te echoën ... erg heh?
Spannend die echo's, ik durf nog niet te bellen, bang dat het mis is gegaan vanwege die lichte test. Heb nu de digitale en 2 kruidvat testen. Ik vloei nog niet, en nog steeds misselijk en doodmoe, dus dat zal wel goed zitten, is alleen mijn eigen onzekerheid.. Maar zodra ik zometeen een dikke streep heb (nod 22-8, 26e testen moet toch al donkerder zijn dan) ga ik morgenochtend gelijk bellen!
Hier nog nauwelijks klachtjes, wel wat meer moe, maar heb de afgelopen dagen ook bar slecht geslapen omdat ik het niet kon geloven. Duidelijke uitleg Marooz, fijn! @Sylvia: kan me voorstellen dat het druk is met zo'n jullie kleine meid erbij. Die van mij is een echte peuterpuber, kan al een heleboel zelf, maar ook een heleboel niet. @Sim: thanks dat je me op de lijst hebt gezet.
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Meisje87, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje 2 mei * Amy25, 2de kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984 5 mei * Merel69, 2e kindje Eventuele afspraken * 11 september Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
@daggie je staat erbij hoor, welkom en gefeliciteerd. Verder ben ik nu nog alleen s'ochtend misselijk. In mijn andere zwschappen ben ik ook echt 12 weken misselijk en moe geweest. We wachten af.
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Meisje87, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje 2 mei * Amy25, 2de kindje 5 mei * Merel69, 2e kindje Eventuele afspraken * 11 september Sylvia, 1ste echo, 19.00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
Hoi meiden, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik kom voorzichtig om het hoekje spieken. Vanmorgen en vanmiddag een positieve getest Ben onwijs blij, maar ook erg onzeker. Zit nog voor nod en heb al eens eerder positief getest en toch ongi geworden, dus het is nog erg spannend.
Hier nog een meimamma..... vandaag voor de tweede keer een test gedaan en er staan echt twee streepjes (en dat voor een test op de middag).... ik kan het nog niet geloven maar ons meisje wordt gewoon grote zus! volgens mijn berekeningen zou ik 2 mei uitgerekend zijn
Welkom nieuwe meiden! Marooz: wel leuk dat je dat soort werk doet! Leuk dat je collega's de echo doen! Brigitte: ik ken je nog van een hele tijd terug van dit forum! Volgens mij was dat bij de tempkaarten of nod forum... ERg leuk dat je zwanger bent van je 2e kindje, gefeliciteerd! Liefs Syl oja, vanaaf naar schoonmoeders verjaardag...we gaan daar chinees eten..we blijven niet zo heel lang ivm Demi die heel erg moe is na het weekendje ardennen...dus die moet op tijd weer naar bed....maar ben bang dta ik straks weer zo misselijk ben .....zeg anders gewoon dat ik beetje ziek ben.....na 11 september vertellen we het toch wel denk ik
Ik merk eigenlijk nog niets, moet mezelf er af en toe aan herinneren. Als ik niet had getest had ik het ook echt niet geweten. Ik denk dat ik het ook wel eerder dan 12 weken vertel hoor. Ik woon vanwege verbouwing bij mn ouders, dus ze komen er anders op een andere manier wel achter. Ook werk ik bij mijn ouders, das 24 uur per dag mijn ouders om me heen.
ja jij komt mij ook bekend voor maar wist niet zeker of jij het was. Zat toen inderdaad op het tempforum en kwam ook bij de nods. Was jij niet ook een september 2007 mamma? En toen een MK?
*breekt in* Wow de mei zwnageren zijn er alweer! Allemaal super gefeliciteerd, dat er over een aantal maandjes heel veel mooie en gezonde kindjes mogen komen! Zit zelf bij de april 2009 zwangeren! *breekt uit*
net eigenwijs geweest en met cb digital getest: niet zwanger Dus toch een vroege miskraam. Voel me zo klote.. Helemaal omdat mijn cyclus nu door de war loopt, ik was zo regelmatig, geen idee wat ik nu moet tellen. 22 augustus was dag 28 (1 dag overtijd en positief getest) Is dit nu cyclusdag 32 of hoe moet ik dat zien (of is er nog hoop?) Gadverdegadver
He Meiden, Hoe is het hier? Welkom Brigitte, Kippie, daggie en mama van tessa! Het wordt al een gezellig clubje zo! Hier heb ik heel fijn een schimmelinfectie te pakken. Schijnt ook veel voor te komen als je zwanger bent. gelukkig kan het geen kwaad voor de bubbe! Ik krijg met 7 weken een echo omdat ik onder behandeling bij de gyn ben. Vandaag weer gewerkt. Sta voor de klas, maar het is toch wel erg moeilijk om mn koppie erbij te houden . Ben zoooo happy Liefs
Jakkes meisje... maar geen bloed geeft moed... even afwachten meis, misschien is de concentratie nog wat aan de lage kant... wachten en over twee dagen opnieuw testen... blijf duimen meis... Ik zal ook de lijst even updaten!
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Meisje87, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje 2 mei * Brigitte 22 * Amy25, 2de kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984 5 mei * Merel69, 2e kindje Eventuele afspraken * 11 september Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de