Dank je voor je antwoord, ik ben ook een beetje zenuwachtig en het is op me humeur af en toe iets te erg chago/borsten na en de steekjes af en toe bijna niet te merken dat er iets is
@ meisje0123: ik heb 1tje met een maantje en dan de tekst "mini donkie" (achternaam van de DONK snap je ) en 1tje met sterretjes en dan de tekst "famous donkie" Die had ik mn vriend cadeau gedaan toen ik de vorige keer positief testte. Was helaas miskraam maar ze komen nu alsnog goed van pas En vandaar dat ik ook al veel in huis had enzo. We waren toch van plan net zo lang door te gaan tot het was gelukt en dan heb je die spullen toch nodig
Jammie: De ene test reageert anders dan de andere. Daarnaast zit er ook verschil in de urine (sterkte) Voorl als je nog zo pril zwanger bent. Ik hoop dta het gewoon goed blijft gaan hoor! Het zal vast niks ergs zijn meid
Dan is dit alleen maar weer een super goedteken toch! En ik weet heel goed dat de steekjes best venijnig kunnen zijn hoor meis! Iedereen wacht op de echo, dan heb je pas echt een bevestiging, dus meis we bergijpen allemaal hoe jij je voelt
naobi is mijn collega en dan ben ik bang dat het mij ook zal gebeuren...vandaar dat ik positieve bevestiging zoek
Bedankt voor jullie snelle antwoorden... Ben toch erg bang dat ik alsnog ongi ga worden heb ook een beetje krampjes, maar m'n bmm voelt nog hard Heb steeds met ochtendurine getest, dus daar zit geen verschil in. Zit eraan te denken om even bloed te laten prikken (werk in het ziekenhuis en moet vanavond werken...) Weet alleen niet hoe hoog de HCG waarden moet zijn, iemand van jullie een idee? En ik wil eigelijk ook niet dat m'n collega's het weten dus moet dan wel even een goede smoes hebben... Sorry voor het alleen over mezelf hebben, maar ben echt onzeker hierover!
@jammie ik snap je wel hoor, maar waarom test je niet met zo goedkoop huismerk van de supermarkt, overdag! heb ik ook gedaan, geeft misschien wat meer zekerheid, bij mij wel hoor
manny snap ik helemaal meis... helaas moeten we gewoon allemaal wachten... en das wel irri... jammie, niet vanuit gaan meissie! krampjes steekjes alles kan gewoon bij de zwangerschap horen. Ik weet dat je HCG op je NOD 50 of hoger moet zijn, en daarna verdubbeld het ongeveer met de dag... dus reken maar uit... maar als het lager is zegt het nog steeds niets... ik ben bang dat je het beste gewoon af kan wachten, net als iedereen.... :-S
ik ben DOM.. ik moest net plassen en had al vanaf vanmorgen niet geplast dacht doe een ovutest had ik nog liggen en had ik 1 dag voor me nod ok gedaan en was toen helemaal positief. Dus net weer gedaan en is die niet meer positief :s is wel een 2e streepje maar niet zo donker als de controle streep. Vriend gaat nu in zijn pauze ZWtesten kopen... stomme ik dat ik me ovutes ging gebruiken pfff
Meis Ovutesten reageren niet op HCG hormoon, maar op LH....dus de zwangerschapstesten zullen vast en zeker gewoon hartstikke posi zijn!
jahwel ovutesten reageren ook op HCg.. Heb 1 dag voor me nod zelfs een super posi ovutest gehad en voor me ZWtest was die nog donkerder.. maar voor de zekerheid dan maar een ZWtest morrgen!
Dat komt omdat LH en HCG heel erg op elkaar lijken, hij herkent idd wel dat er HCG (wat voor de test op LH lijkt) aanwezig is, maar aan de dikte van een streep kan je echt niets aflezen meis... echt
geloof me je kan hem vanmiddag ook doen ( effe 3 uur niet plassen) als je zwanger bent HOEFT T niet met ochtendurine! ik heb het alleen maar overdag gedaan en allen donkere strepen verschillende merken, duur en goedkoop
manny heb alleen geen testen in huis en kan zelf niet we want regen en heb geen rijbewijs en alysia gaat zo naar bed... enkan niet naar de winkel alleen lopen ivm duizeligheid :s dus vandaar dat ik even afwacht... of vanavond een test doen kan natuurlij ook
Ik hoop dat ik je wat gerust gesteld heb?.. haha bedoel het niet betweterig hoor! Maar ik heb zelf ooit ene hele domme fout gemaakt met een test dus heb me daarna even ingelezen haha... komt wel goed meis... en eigenlijk zouden we gewoon allemaal die digitale moeten doen, daar stata gewoon zwanger en dat is het! geen stomme lijntje... :-D
meis als je dat graag wil moet je dat gewoon doen, alleen hou er ook hier weer rekening mee, de ene test is de andere niet, de ene is gevoeliger dan de andere, en ook de concentratie HcG in je urine verschilt gedurende de dag.... eigenlijk zeggen streepjes gewoon zo weinig... Bv.. ik had een super positest bij mvm, maar de dag ervoor had ik een minder positive test van de etos, dag daarvoor super positieve test van cb... snap je?... haha zegt echt niets!
ja ik ga dezelfde test doen als een zaterdag dan... expres van hetzelfde merk.. denk trouwens dat ik dan misschien maar geen test doet.. ohh wat ben ik een twijfelaar