Marloes gefeliciteerd met je dochter Jill! Dat is inderdaad snel gegaan! Hopelijk gaat alles goed, ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal en foto's
Sorry, ben even van slag door het hele Apeldoorn gebeuren. Kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand dat zo maar doet... in wat voor situatie je ook privé zit Marloes: GEFELICITEERD met je mooie meid! Leuke stoere naam zeg! En wat ging 't SNEL zeg!!! Bianca is een onderwijzeres bij mijn dochter op school. Leuk om te horen dat ze bevallen is ... en mooie naam, Fardau. Majkuh en uhm... er was nog iemand ...voelen jullie je al weer wat beter? Hoop dat 't zonnetje de boel ietwat vrolijker gemaakt heeft. Majkuh, is je mannetje al thuis? Ik ben de stad in geweest met mannetjelief en paps en mams. Was leuk, maar ben nu kapot!! Kom vanavond nog wel ff buurten. X
Marloes wat snel gegaan zeg ... Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Jill!! Toch nog een Q-day baby geboren vandaag. Wat is de hyves van webmiertje?? IK ben geen lid van hyves maar ik zou graag haar zoontje willen zien. Omdat de meeste 5 kilo groot vonden Q-day: Het is echt afschuwelijk wat er is gebeurd in Apeldoorn. Ben er best van geschrokken dat iemand tot zoiets in staat kan zijn, wat moet je dan wel niet bezielen! En dan dat meisje die erbij betrokken was geraakt, ik heb de foto's gezien op geenstijl.nl en het is echt verschrikkelijk Vraagje knak geluid: Ik heb soms dat ik een knak geluid hoor in mijn buik. Alsof je een klein takje ombreekt ofzo. Herkent iemand dit en weet wat dit kan zijn? Heb op internet een beetje gekeken maar daar kon ik niet echt veel over vinden.
@Zonstraal http://webmiertje.hyves.nl/ Dat is haar pagina, maar ik zie geen foto's... Dat knakgeluidje ken ik niet... sorry. Hoe is het met je? Ben je er nog uit geweest?
oh... ik heb de foto's gevonden! Ze staan in haar krabbels, 2e pagina. Ik weet niet of haar profiel toegankelijk is voor iedereen, maar ik zal 's kijken of ik je een foto kan mailen anders. Het is inderdaad echt een GROTE baby!! Echt Hollands Welvaren hahahahha
He meiden, hou het even kort ben in de stad geweest en echt helemaal op nu.. Was wel erg leuk en marissa wilde zo graag dat ik me maar opgeofferd heb.. Nu lekker rust, ze is met m'n mams mee. @ Marloes, jee wat snel, heerlijk zeg! Gefeliciteerd!! @ Inleiden, nou mijn vk had het er over dat het ook wel eens over 1,5 week kon komen, ben dan toch echt over de 41 weken heen. Nou ja we wachten wel af...
@zonstraal Je hebt mail! @Manootje lekker rustig aan doen jij! Ik weet ook niet of ze het protocol overal al toepassen... ik heb mijn ervaring opgeschreven. Hoop dat je niet meer zo lang hoeft te wachten hoor.
Hey Kroepie, Dank je voor de foto meid, ik was idd niet bevoegd om in haar hyves te kijken. Wat een schattig kereltje is het! Ik hoorde het knakgeluidje net weer in mijn buik, dat heb ik alleen maar als die druk aan het spelen is daar binnen. Ik zal het morgen even vragen bij de gyn of hij weet wat het is. Nee, ben niet meer weggeweest. Nadat ik het nieuws had gehoord vanmiddag om 12.00 uur was ik eigenlijk te aangeslagen om naar buiten te gaan. Ik zal echt vast gekluisterd aan de tv in de hoop meer van de dader en het motief te horen. Maar moest wachten tot 15.45 uur voor de persconferentie. Ondertussen waren op internet al foto's gelekt van de slachtoffers en de dader achter het stuur, echt bizar gewoon voor woorden. Het klinkt misschien echt bizar, maar ik was zo bang dat het een allochtoon zou zijn die dit gedaan had. Het blijft erg begrijp me niet verkeerd aub! Ik heb echt met de nabestaande te doen
@zonstraal Ik was er eigenlijk ook wel blij om hoor... hoef je je niet voor te verontschuldigen! Vond 't al raar dat er in alle berichten niet gesproken werd over een autochtone nederlander, terwijl dat wel gedaan zou zijn als het allochtoon zou zijn geweest. Kan ik me altijd zo aan ergeren... ik ben erg voor gelijke behandeling.
Marloes, wat fijn om te lezen dat je bevallen bent van jullie dochter Jill. Fijn dat alles goed gaat, leuke naam & gefeliciteerd!!
************************************Meldplicht************************************ En 2 dames erbij lees ik! Marloes: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jill! Bianca: Gefeliciteerd met jullie dochter Fardau! Ik ben moe dus kwam dat alleen zeggen sorry dames..... Oh lees dat er wat gebeurd is in Apeldoorn. Ben echt van de wereld. Ga dat dan ff opzoeken en dan mijn mand in. DOEI! ************************************Einde Meldplicht************************************
Marloes gefeliciteerd met jullie dochter Jill. En zoooo snel zeg! Hopelijk heb je niet al te veel last van je naweeën. Ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal En jeetje zeg, wat een rare dag vandaag. Hoe kan iemand zoiets nou bedenken? Hoe ziek kan je zijn. Ik heb er echt geen woorden voor en ik hoop enigzins ook dat die man een gruwelijk dood gaat sterven daar in het ziekenhuis. Niet laten leven en voor de rest in de gevangenis want dan kost hij alleen maar klauwen met geld hier in nederland. (snap dat niet iedereen het hier mee eens is hoor, hij kan beter zijn leven lang in de gevangenis van Italië zitten, of in thailand, dan heb je het pas echt slecht). Ik heb een paar beelden gezien, ook van het meisje dat mee werd gesleurd... Gadverdamme, echt gewoon sprakeloos. Ik las ook dat er een zwangere vrouw is overleden door die imbiciel. Zo dat was het, ik ga een bakkie doen. Het was zo'n mooie dag vandaag en dan dat. Arme nabestaande, ooggetuige en natuurlijk de slachttoffers zelf.
Lieverds, IK BEN BEVALLEN! Ben vandaag thuis gekomen na bijna 2 weken ziekenhuis waar ik zaterdag 18 april gehouden werd vanwege pre-eclampsie. Omdat mijn situatie verslechterde zijn ze 3 dagen later begonnen met inleiden met gel dat 5 dagen duurde omdat de baarmoedermond nog niet rijp en vestreken was; een heel zware periode. Zaterdagnacht braken dan eindelijk mijn vliezen en zondagavond na ruim 16 uur is mijn kerngezonde zoon geboren. Wel met een keizersnede want toen hij niet verder indaalde bleek met een echo dat hij een sterrekijkertje was. Hij was dus 3 weken te vroeg maar woog ruim 7 pond. Met hem is alles uitstekend! Ik moet nog even bijkomen van de hele rit, maar dat komt goed. Het is dus allemaal anders gegaan dan ik had gehoopt, maar het is waar: het is het allemaal waard! Ik kijk nu over mijn schouder naar mijn knappe kindje en ben echt zielsgelukkig! Tot gauw, ga nu weer snel op bed!
@Jomi: fijn dat je weer thuis bent. Hoe gaat het nu met je? @Sabrina: thanks voor je buddynieuws & aanpassen van de lijst (super dat jij e.e.a. wil overnemen). @Majkuh: wat fijn dat mannetje weer thuis is, zal heerlijk zijn. @Zonstraal: knakgeluidje? Geen idee.. volgens mij had mamasan het vd week over een knal en het breken van de buitenste vliezen.. Zelf heb ik als ik diep ademhaal wel eens wat lucht dat rommelt en een gek geluid maakt. Morgen maar ff aan de gyn vragen idd. *** Buddynieuws Joki *** Heb net nog smsje gehad van Joki dat haar laatste scan goed was en dat ze zo naar huis mag. Morgen komt ze haar verhaal doen. *** einde buddynieuws *** Wat een drama inderdaad daar in Apeldoorn, die beelden ook.. echt verschrikkelijk. Met mij gaat het verder goed. Vandaag 2x het dorp hier ingeweest en tussen de middag even lekker geslapen. Ik voel me verder goed, alles voelt erg rustig, baby heeft momenteel alleen de hik..
@Zogelukkig: wat ontzettend fijn om van je te horen. We zijn zooooo ongerust geweest en hebben het ontzettend vaak over je gehad. GEFELICITEERD met jullie gezonde zoon. Wat is het heftig voor je geweest, ik hoop dat je snel opknapt. Geniet van je zoon en van jullie kraamtijd samen.
@Zogelukkig: Wauw van harte meid met je zoon! Geniet ervan! Je had het forum aardig ongerust achtergelaten. Fijn dat alles goed is en dat je geniet!
Wat fijn om wat van je te horen!!! En heerlijk dat je mannetje is geboren maar wel met een behoorlijke aanloop zeg. Geniet lekker van je zoontje!!! en 7 pond met 3 weken te vroeg, phoe dat is al een beste knul zeg. Liefs