Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    @Daggie: Ik weet het goed gemaakt, als het zover is mogen mamasan en jij allebeide het buddynieuws hier neerzetten. Dan maar lekker 2 x, kan ook niemand erover heen lezen. Beter 2x dan niet 1x. Kijken wie het eerst is, jullie kunnen er wel een wedstrijdje van maken. Ook hoop ik dat het niet al te lang meer duurt, vooral hoe ik mij gisteravond voelde. Maar voor mijn energie zou het nog wel even goed zijn dat het nog even op zich liet wachten. Ik heb natuurlijk nu helemaal geen energie meer over, ik ben echt helemaal op op dit moment. Nu kan ik ook wel slapen, maar ik slaap al zo slecht 's nachts, dus ik lig maar wat op de bank op dit moment en lees hier wat mee.

@Joki: Ik probeer mij zo rustig mogelijk te houden, ik mag eigenlijk ook niets meer doen. Maar ja, als je vanaf 7.00 's ochtends tot een uur of 22.00 's avonds alleen bent zul je in ieder geval je eten en drinken al moeten pakken en natuurlijk nog wat andere kleine dingetjes. Heb ook even het ziekenhuiswasje gedraait, de was ophangen was al heel vermoeiend. Maar ik wil morgen mijn tas weer vluchtklaar hebben. Voor de rest heb ik echt helemaal geen energie en puf. Ik probeer zoveel mogelijk als ik ergens ben, daar rustig ook wat bezig te zijn, toen was draaide heb ik in die tijd de schone was die schoonmoeders had gewassen opgeruimd en de ziekenhuistas weer zover uitgeruimd en klaar gezet.

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    @MissPuma: Wat een leuke foto zeg, wat is je zoontje een scheetje. ;)

3. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @jomi... dikke knuffel voor jou!

kan je op het forum nog foto's verkleinen?

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    @Daggie: Ik zou het niet weten, ik heb ook wel foto's die ik hier niet kan plaatsen omdat ze veel te groot zijn. Wie weet, er zal vast 1 zijn die hier het antwoord op weet.

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    @Daggie: Hoe gaat het met Rivano?

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Jomi: Bedankt!

Liefs, misspuma

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Maar ik ga er nu voor vandaag wel mee stoppen.

Morgen kom ik hier weer, heb natuurlijk vanaf afgelopen maandag hier ook dagelijkse meldplicht. Dus dat zullen jullie weten ook.

Welterusten iedereen en tot morgen.

Liefs JoMi

8. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    weltrusten jomi!

@misspuma, leuke foto!! hoe heb je die kleiner gekregen?

9. Foto kleiner maken...
    Ik doe het met paint. Hier op het forum kan 't volgens mij niet meer...

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Nee hoor kroepie, niet te verliefd ;) vanmiddag in de zon gezeten en mijn ouders waren op visite, daarna met mannetje op bed gelegen lekker tv kijken en knuffelen, daarna gewandeld en nu xmen aan het kijken. En vanavond wil ik een beurt whahahah! Deze mama heeft zin en dat hen ik hem verteld ook hihi, dus hij moe aan de bak vanavond ;)

Geen babies vandaag zie ik. Pfff ik doe mijn uiterse best me erbij neer te leggen dat het nog evenduurt, gewoon wachten, komt vanzelf..... Als ik dan die verhalen lees over misselijk en hoge bloeddruk voel ik NR best schuldig, ik heb echt niets te klagen, ben alleen maar ongeduldig *bloos* maar ja voel het gewoon zo maar ja misschien is he morgen weer beter, het isselt nogal ;) terug naar de film nu!

11. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    ******************************meldplicht********************

Ben stuk :(

Maar feestdag voorbij. Mama's 60ste gevierd. Dushmmm ik ben er klaar voor HAHA met mijn 39 weken ook alweer inmiddels :oops:

Ik hoop nogsteeds de 7de.... Mooie dag en datum.. Wie hoopt er mee ;)

Enneh Majkuh. Van mij mag je hoor meid. Alleen dat voelen vind ik zo eng... Echt niet doen hoor lieverd... Vind het echt te eng. (Waarom ook geen idee maar dat idee heb ik erbij) Maar je bent inderdaad blijkbaar niet de enige... Stelletje nieuwsgierige aagjes

Niemand bevallen denk ik??? Nouja. DAMES het is MEI... Kom op met die mei-baby's!

******************************einde meldplicht********************

12. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    Op mijn shirt staat: Queen of the day, bij me mannetje King of the day, en bij Rivano Prince of the day!

www.fotoverkleinen.nl :)

13. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    beetje wazig geworden.. zie ik.. bah.. afschuwelijk!! hahaha.. op hyves staat ie beter! hahaha

14. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Leuke foto daggie! Je ziet er goed uit!

Lijkt me ook weer heerlijk gewone kleding aan te kunnen. Ben alleen bang dat mijn buik er na de bavalling nog steeds zwanger uitziet. Bij jou is dat helemaal niet volgens mij. Lekker hoor!

Rian

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ JoMi: Trusten, en morgen zien we je weer voor je meldplicht hihi!

@ Makjuh: HaHa, een mama met zin...nou daar zal je man vast geen nee tegen durven zeggen...haha!
    Veel plezier vanavond...maar dat wel lukken.

@ Harmless: Jij ook nog steeds zwanger aan het rondhobbelen...gefeliciteerd met je 39 weken! Gefeliciteerd met je ma!

@ Daggie: Wat een leuke foto! Wel een beetje wazig maar o zo lief allemaal in het oranje!
    Keano had hetzelfde shirtje aan als Rivano!

Liefs, misspuma

16. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Rian: Dat heb ik ook, bij Keano was na 5 maanden mijn zwangere buik pas echt weg...dus ik vrees hier ook het ergste...

liefs, misspuma

17. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Hai meiden,

Lekker dagje gehad, we hebben nog wat laatste klusjes in en om het huis gedaan en vanmiddag heb ik even lekker geslapen.

@Joki/buddy: zo fijn dat je weer thuis bent, in je eigen bedje en bij je eigen man & dochter. Was wel ff schrikken inderdaad, maar gelukkig dat alles weer goed is. Buddynieuws is graag gedaan, dikke knuff terug! Wat vreselijk dat het drama zich zo dicht bij jou heeft afgespeeld, dan voel je je er nog meer door geraakt denk ik zo. En wat je allemaal hebt gezien, pff verschrikkelijk.
    @Majkuh: je mag toch een baaldag hebben, kom hier lekker mopperen en klagen. Dikke knuff, hoe gaat het nu met je?
    @Rian: veel bevallingen beginnen inderdaad 's nachts, maar dat is geen garantie. Toch denk ook ik iedere morgen "weer een dag met beeb in de buik", slaat ook nergens op, kijk maar naar marloes hoe snel het kan gaan, maarwij moeten gewoon afwachten...
    @Jomi: wat is het allemaal heftig voor je geweest meis,
    @Ria: wat fijn dat het bij de vk goed was. Lekker genoten van je gebakje? Ik vier alle mijlpalen met gebak (vandaar waarschijnlijk die 18 kilo ;))
    @Sabrina: wauw wat een buik!! Mooi hoor. Ik heb afgelopen zondag foto's gemaakt.. toen dacht ik ook "misschien wel de laatste x".. we zullen zien!

Ohhh even telefoon.. kom later terug!

18. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    thanks dames!

@rian.. ben nu pas ongeveer 10kilo kwijt... maar kan nog niet me eigen broeken aan.. heb een zwangerschaps broek aan.. kan wel me topjes en zo aan.. maar me ringen nog niet.. ik heb maar 2 maanden me trouwring om gehad!

ik moet nog 6 kilo.. hoop gauw dat ik in mijn oude broeken pas!

19. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Kippie: Fijn dat je nog wat laatste kleine dingetjes hebt kunnen doen vandaag! En vanmiddag lekker geslapen goed zo!

@ Daggie: Hoop ook dat je snel weer in je eigen broeken past! Op den duur ben die zwangerschapsbroeken wel beu hé!

Liefs, misspuma

20. wat een SCHATTIGE foto :D
    Heerlijk zeg...

Majkuh
    Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.
    Iedereen beleeft 't anders, daarmee is jouw ongeduld jouw 'probleem' deze keer ;)
    Kan ook heel vervelend zijn, zeker voor je zelf!
    Ik zeg VEEL PLEZIER vanavond hahahahahahha
    !!YOU GO GIRL!!

Hier is beeb weer druk druk druk.
    Doet zeer door de blaasontsteking... bah.
    Vanochtend bij de vk lag 't ruggetje links (mijn links) en nu ligt 't ruggetje weer rechts.
    Hoofdje ligt dus wel stevig in het bekken, maar 't draait nog met 't kontje.
    EN IK BEN ER KLAAR MEE... GRMPF.

Ik ga weer verder X-factor kijken :D

Deel Deze Pagina