Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    ff onze kerel showen aan jullie

2. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Hallo dames,

Hier even mijn meldplicht. Hier alles nog steeds goed. Heb wel regelmatiger harde buiken en vaak onderin mijn buik pijn. Ik neem aan dat het allemaal wat voorbereiding is.
    Mijn kindje is ook nog een echte draaikont. Wel al ingedaald, maar het ruggetje wisselt nogal eens wat van kant. Kan wel merken dat ze een voorkeurshouding heeft.
    Heb inderdaad ook meer slijm nu, maar nog niks gemerkt van een eventuele slijmprop.
    Wel een raar gevoel dat de bevalling elk moment zou kunnen gaan beginnen.
    Mamalieske gefeliciteerd met je zoontje.
    Maar, waar blijven de meisjes??

3. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

heb net ff heerlijk 2 uurtjes geslapen! was er aan toe alleen nu nog moe.

@harmless kan altijd vandaag nog!

@majkuh blij dat je je zo vermaakt heb gister! hier vanavond is ie aan de beurt!!! ;)
    weeg je met je zwangerschap 77 tering dan ben ik een koe tegen over jouw! wat weeg je normaal dan???

@misssz kan me voorstellen dat je het voor de zekerheid wilt weten.

@misspuma hier ook wolken bah is niet leuk en voorlopig blijft het slecht! moeten we nu maar gaan bevallen en dan lekker met slecht weer binnen zitten.
    zal zeker wel geen goedkoop geintje zijn voor de vis.

@kaatje k als je op je hand blaast kan je kijken of je vliezen echt gebroken zijn.
    hoop dat de tens werkt!

@kroepie ik weet niet wat het is hoop dat het nog meer pijn gaat doen en dat ik weeen ga krijgen maar dat zal toch wel niet.

@sim80 ow bah lijkt me helemaal niks!

@mamalieske allereerstvan harte met jullie zoon ties!
    wat een heftig verhaal kan me voorstellen dat je geschrokken bent. geniet lekker van de kleine man en jullie gezin.
    wat een mooi ventje!!!!

@cleo79 ik heb een meid in me buik is 4 keer bewezen bij de echo maar ze wil er niet uitkomen!!!

@beursgevoel ik heb het niet in me vagina maar buiten alof ik 4uur lang heb liggen sexen heel raar maar is al wel minder dan vanmorgen.

heb de heledag al een rot gevoel.
    heb nergens last van de hele zwangerschap niet maar ik ben het toch zo zat vandaag! het kan nog wel 4 weken duren :confused:
    maar ik wil niet meer zwanger zijn ben het gewoon helemaal zat echt spuug en spuug zat.
    sorry meiden weet het van me peptalk maar moest het ff kwijt!

vanavond gaan me mannetje en ik lekker bank hangen en knuffelen.
    we hebben al een tijd geen avond met zijn 2tjes gehad en daar is het nu wel weer eens tijd voor. elke avond kan de laatste met zijn 2 zijn.

fijne dag verder en tot morgen
    hoop dat ik dan een beter humeur heb.

4. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Sabrina1984 - 15 mei - 17 mei
    Joki - 12 mei - 20 mei
    Rian - 3 mei - 29 april
    Mama-Suusjuh - 19 mei - 9 mei
    MissPuma - 15 mei - 8 mei
    Majkuh - 10 mei - 13 mei
    Daggie1984 - 4 mei - 20 april - 20 April Rivano
    Marloes22 - 6 mei - 2 mei - 30 april Jill
    Kroepie - 29 mei - 4 juni
    Zogelukkig - 16 mei - 2 mei - bevallen van een zoon
    Manny - 11 mei - 8 mei
    Cleo79 - 5 mei - 21 april - 28 maart Chiara & Charissa
    Misss_Z - 21 mei - 15 mei
    JoMi - 18 mei - 12 mei
    Evy77 - 31 mei - 22 mei
    Sim80- 1 mei- 4 mei
    Marooz- 1 mei- 26 april - 21 April Mees Tygo
    Harmless- 8 mei- is bang voor 27 april...... hoopt 7 mei! :)
    Ria32- 15 mei- denkt 24 april...... hoopt 15 mei!
    Colin - 22 mei - 23 mei
    Kaatje k - 6 mei - 1 mei
    Kippie75 - 4 mei - 5 mei
    Manootje - 3 mei - 28 april
    Mamalieske - 20 mei - 1 mei (11mei ks)29 april Ties
    Draadje - 10 mei - 11 mei

5. @Mamalieske
    Allereerst: GEFELICITEERD MET TIES!!!
    Wat een schatje! :D
    En wat een heftig verhaal zeg... blij dat alles goed is gegaan en dat er ook nog artsen zijn die gevoelens/intuïtie van een vrouw serieus nemen.
    Nu lekker gaan genieten hoor!
    Ennuh... we hadden je afwezigheid wel opgemerkt hoor :D (Je kunt niet zomaar stiekem verdwijnen)

@sabrina
    Kop op meid.
    Je hoeft nog maar heel even!
    Je krijgt een prachtige meid die jullie gezinnetje compleet gaat maken. Nog meer liefde om uit te delen en te ontvangen. Nog heel eventjes geduld en dan ben je er!!
    (helpt 't een beetje?)
    En ook jij mag best af en toe een dagje hebben dat je het allemaal even niet meer trekt.
    Denk dat je je morgen vast een stuk beter voelt.
    Dikke knuf!

@Gewicht
    Ik had ook al een scheef bekkie toen ik zag dat Majkuh nu 77kg weegt... dat doe ik normaal zonder zwangerschap :( En ik was 85kg toen ik zwanger werd, dus idd al te zwaar... en zag vanochtend tot mijn schrik dat ik al op 101 kg zit :confused:
    Ik had me zo voorgenomen om onder de 100kg te blijven *snik*
    Nou ja... nu maar hopen dat 't er snel af gaat!!!

Dat was 't even voor nu.
    Ben bekaf, alles doet zeer. Ga lekker met de voetjes omhoog...
    Liefs

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Gefeliciteerd mamalieske met Ties!!

SABRINA: Ik ben 1,76 en weeg normaal tussen de 60 en 64 kilo, weet niet hoe zwaar jij nu bent? Mijn buikomtrek is ook maar 103 cm, ben echt heel bescheiden zwanger.

Verder ben ik alles vergeten, ben net wakker, heb 2 uur op de bank gelegen. Moest er vannacht 4x uit om te drinken en te plassen en ben nu ook nog niet echt wakker.

Word wel steeds ongeduldiger hoe meer babynieuws ik lees...... #-o maar volgens mij krijgen meer er last van ;)

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Deze kreeg ik net van mijn vriendin binnen, wel leuk ;) Is dus genomen met 30 weken, en zo heel veel meer ben ik echt niet gegroeid als ik het zo bekijk.
    Weet je nog dat we een paar weken geleden de buikomvang hadden gemeten allemaal? In die paar weken is er maar 3cm bijgekomen, is dat niet erg weinig vraag ik me af??

8. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mamalieske: Van harte gefeliciteerd met je zoon TIES! WOW wat een mooi manneke!

Maaarhummm nogsteeds geen offi mei baby's????? Hoe staat het met Remmar?

@Majkuh: Mooi hoor vind ik hem nogsteeds.

En Jill ook al zo'n prachtige meid. Het zijn wel mooie baby's zeg. Begin nu toch wel wat nieuwsgierig te worden ineens :)

9. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Kroepie, ja kan me voorstellen dat zo'n stagire je irriteerd. Erbij ok, maar niet de hele afspraak idd. Enz e ker niet de bevalling!

@ Missz, fijn dat je urine goed was. Spannend de echo!

@ Sabrina, Kom op meid je kan het! Denk aan alle leuke dingen van het zwanger zijn, voor je het weet is het voorbij ;)

@ Jomi, Fijn dat het leuk was op de boerderij en nu lekker rusten

@ Zonstraal, hoe is het nu? Wel fijn dat deze gyn aardig was, maar echt rot van die andere, hmm mss een andere gyn vragen? Hoop echt dat 't voor je door zet meid!

@ Misspuma, hoe is het met de koi? Hoop dat je rug iets beter voelt?

@ Majkuh, denk idd dat het beter is om je er gewoon bij neer te leggen dat ze komt wanneer ze wil.. ;) Enne sex is hier ook geen aanleiding om door te zetten.. :( Echt mooie foto van je buikkie! En mijn buikomvang zit nu op 98 cm, was even meer, maar nu weer eraf.. Denk dat 103 gewoon heel mooi is! En als je al smal ben van jezelf, scheelt het ook al...

@ Dancevalley, fijn zeg dat je zo goed heb geslapen!

@ Kaatje, ook al zo aan het voorwerk, echt rot! Hoop voor jou ook dat het nou eens doorzet!

@ Sim, haha ook geen idee wat je van de ananas moet eten.. Haha 8 stuks, nou succes hihi

@ Cleo, hier een klein eigenwijs meisje in het buikje ;) Geloof niet dat ze zich al klaar voelt om te laten bewonderen... Geloof dat er best wat meiden aan moeten komen.. Hmm moeten we ze nu al toe spreken haha.

@ Colin, ben benieuwd..

@ Tinke, fijn dat het goed gaat, nog gefeli met je meldplicht ;)

@ Mamalieske, nou heb zeker aan je gedacht.. Jeetje wat een verhaal meid! Echt rot voor je, maar wel fijn dat de gyn naar je heb geluisterd en gefeliciteerd met Ties!! Mooi kereltje hoor!

@ Gewicht, hmm durf het bijna niet te zeggen en vraag me dan ook altijd af of het wel goed gaat hier. Maar weeg nu 68 kilo op morgen 40 wk zwschap :confused: :confused: :oops: ... Er zit 16 kilo bij, vond ik al best veel.. Moet wel zeggen dat ik er al 4 ben afgevallen in de laatste 3 wk.. :oops:

En wederom heeft het niet door gezet... Morgen 40 weken!! Dat vind ik dan ook wel weer cool. Maar dan mag ze echt morgen komen hoor ;) Ben het niet zat maar gewoon zo nieuwsgierig.. Het meetse ben ik eigenlijk bang om echt overtijd te lopen, omdat mijn vk het helemaal niet raar vind om over de 41 wk heen te gaan.. En als je dan sommige verhalen lees..

Vraagje, wanneer voel je de baby TE weinig? Vk vraagt wel of ik haar meer dan 3x per dag voel, voel haar eigenlijk heel de dag door alleen nu al 2 dagen bijna niet. Af en toe een voetje en een draai maar niet meer dan dat en het is normaal een hele drukke baby. Wanneer moet je je nou zorgen maken?

10. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Oja heb er wel een paar niet gezien vandaag.. Buddy?? Sheila/silvia?? Remmar?? Rian??

11. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Mamalieske gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Ties! Wat een leuke naam!

Je zat er heel dichtbij met je gevoel, wat een goede intuïtie heb je dan zeg.

Wel eng dat het zo spannend is geweest voor jullie beide, maar je hebt er een heel mooi mannetje voor gekregen. Hoe groot was hij bij de geboorte?

12. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Manootje als je het niet vertouwd zou ik gewoon even bellen. Ik heb ook wel eens getfwijfeld om te bellen, maar net op dat moment begon de kleine dan te bewegen of te hikken gelukkig!

Majkuh, wij lopen echt op bijna alle fronten gelijk op zeg. Bijna dezelfde voornaam, zelfde uitgerekende datum, ik ben nu 75 kg t.o. 68 voor zwangerschap bij 1.80 m haha! Alleen mijn buikomtrek weet ik niet, zal hem eens opmeten. Woon je ook toevallig nog in omgeving Deventer? Dan zou het wel eng worden!

13. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Hey dames,

Mamalieske: Heb je toch gelijk gehad. Van harte met jullie zoon Ties.

Kaatje K: Wat vervelend dat je zo slecht hebt kunnen slapen. Je bent van je zoontje met 38 weken bevallen toch? Toch wel een nieuwe ervaring dan: Overtijd lopen. Spannend hoor, het kan echt elk moment beginnen.

Voor de rest geen baby's of serieus gerommel...

Hmmm,..Ik ben benieuwd naar de volgende.

Groetjes

14. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Draadje, ja voel haar wel af en toe, maar dan maar echt een voetje oid. Niet zo veel als normaal, dacht eerst van nou zal ze vannacht wel geboren worden, maar nee.. Wat grappig die vergelijkenis mat majkuh!

15. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Oem, alles goed meid?

16. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

was ik toch nog heel even.

meiden bedankt voor de peptalk ga idd nog even genieten.
    kreeg net een vet raar gevoel! moest ineens douchen wil er schoon bij liggen tijdens het bevallen dacht ik.
    filmpjes gehuurd want kan onze laatste avond met zijn 2en zijn.
    schoonmaken want kan geen visite ontvangen in een vies huis(maak elke dag schoon en 1 keer niet stofzuigen kan geen kwaad) maar ik moest en zou het schoon hebben.
    aaaaaaaaaaa denk dat me nesteldrang begonnen is.
    moet er wel om lachen en me man verklaard me voor gek.

@gewicht ik was voor de zwangerschap 70 kilo en 176cm ik zit nu op de 92kilo pffff en als ik dan majkuh lees ben ik jaloers!

@manootje dat de baby nu minder beweegt komt omdat het minder ruimte heeft en net voor de bevalling heb ik ook al gelezen dat het een teken is. maar als je het niet vertrouwd bellen he!

nou meiden ik ga jullie verlaten!
    lekker eten maken en dan film kijken met me kerel!
    we hebben 2 films gehuurd want zoals altijd komt er weer niks op tv.
    tot morgen meiden hoop met babynieuws!

bedenk me net nu ook dat als ik nu beval ik marloes wel kan smsen maar die het druk heeft met jill natuurlijk! dan heb ik marooz ook nog achter de hand zou zij in staat zijn het te kunnen plaatsen of moet ik nog een buddy????

liefs sabrina

17. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

hoi dames, ik rommel lekker door. het zonnetje was er weer vandaag, het is echt veel lekker weer de laatste tijd. ben wel erg grumpy, en mijn man is voor de gezelligheid ook vervelend....

oem ,het is inderdaad een andere ervaring dan bij mijn zoontje zo! Bij hem was ik ervan overtuigd ruim over tijd te gaan, nu juist niet. dus tot zover voorgevoelens...

draadje, minder bewegen hoeft niet erg te zijn, als je maar wel wat voelt! en niet heel extreem anders met wat je gewend bent... Waar woon je eigenlijk, heb hiervoor 4 jaar in Deventer gewoond namelijk!

gewicht, ben 1.82 en normaal ruim 65 kg. Nu hoop ik onder de 80 te blijven. Ik vond dat er een extreem verschil zit tussen 's ochtends en 's avonds. 's ochtends ben ik 77 en 's avonds 81.... mijn buikomtrek is flink trouwens, 114.

18. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik heb trouwens vannacht gedroomd van de baby, het was een jongetje met donker haar. Zal me benieuwen, maar mijn man en ik zijn allebei vrij blond met blauwe ogen dus lijkt me niet al te waarschijnlijk... heb wel opeens sterk het gevoel dat het een jongen is, terwijl ik eerst dacht meisje. Dus dan wordt het vast een blonde dame, aangezien mijn voorgevoelens altijd prut zijn, haha.

19. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Kaatje K: hahah moest even lachen om je laatste zin.

Manootje: BEdankt voor je belangstelling! Het gaat goed hoor. Al heb ik het gevoel alsof mijn benen eraf willen vallen hihi. Ik zie dat je morgen bent uitgerekend...Spannend!!!!

20. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Sabrina: Weer film kijken : P...F&F deel 6??

Deel Deze Pagina