Mei 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Sheila82, Aug 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    En ja hoor.. ik loop er nog steeds.. :rolleyes:

haha.. ben het nog niet zat hoor!! (hoewel ik het idee heb dat ik de enige ben ondertussen... :oops: :rolleyes: ;) )

Ben verder niet bijgelezen, maar dacht dat jullie vast wel nieuwsgierig waren ondertussen :D hihi..

Liefs

2. MamaSuusjuh

MamaSuusjuh Actief lid

Jul 23, 2008
    142
    0
    0
    Huisvrouw, Moeder, Interieurverzorgster
    Eindhoven
    Hoi Dames,
    Kom even snel om de hoek kijken... Wat zijn er al weer heel wat dames bevallen...

Daggie1984 Gefeliciteerd met je zoontje Rivano.
    Marloes22 Gefeliciteerd met je dochtertje Jill
    Zogelukkig Gefeliciteerd met je zoontje!
    Mamalieske Gefeliciteerd met je zoontje Ties!

Ik ben weer even niet geweest, maar vind het erg leuk als ik dan kom om te zien hoeveel er alweer aan het bevallen zijn...
    Voor de dames die bezig zijn, succes zet 'm op!!

Hier is het nog rustig, vandaag de hele dag in de tuin gewerkt en flink gepoetst in huis waar ik normaal geen puf voor had, omdat ik zo'n last heb van harde buiken enz. Maar vandaag ging het lekker, ben blij dat ik wat heb kunnen doen hier in huis.

Maar, dan weten jullie dat hier nog steeds niks is.
    Hoe is het met iedereen??

Knuffel Suus

3. Ik ben 1.76 m en normaal dus rond de 77kg.
    Is op zich niet veel voor mij, maar zou nog wel wat lichter willen zijn... dan zit ik beter in mijn vel. Nu maar hopen dat al die kg's er straks makkelijk af gaan.

Sabrina, als je nog een buddy wilt... je kunt altijd op mij terugvallen... ik ben hier nog wel even haahaahahaha (laat maar weten, dan stuur ik je mijn 06 nummer)

Maaike, maayke en Kaatje K... jullie zijn echt slank zeg normaal! WAUW.
    Manootje, hoe groot ben jij dat je normaal iets van 50kg weegt? :confused:

Nou dat was 't voor mij weer even.
    Heb net gegeten en ik krijg dan altijd het gevoel dat er iets afklemt van boven. Alsof ik te weinig zuurstof krijg. Best een eng gevoel.
    Ook nog even de was gedaan op zolder, en nu dus kapot. Pffff....
    Ik wil mijn lijf weer terug!!!!

4. manootje

manootje Fanatiek lid

Nov 11, 2008
    1,098
    402
    83
    @ sabrina, fijne avond met je ventje!

@ Kaatje, hmm schiet echt niet op he.. Qua gewicht is het idd een groot verschil, 4 kg. Ben nu ook wel nieuwsgierig naar jouw kleintje na wat je ehbt gedroomd!

@ Oem, fijn dat het goed gaat!

@ Remmar, nog niet echt zat, maar wel flink nieuwsgierig ;) Ben wel benieuwd hoor wanneer het bij jou gaat beginnen!

@ Mamasuusjuh, fijn wat van je te horen!

@ Kroepie, ja ken dat benauwde gevoel wel, lucht wel op als ze echt goed indalen, heb je wat meer ruimte ;) Enne ben 1.68 cm. Maar ben helemaal gewoon slank, ook weinig boobies enzo haha Staat een foto van hoe ik was in m'n album. Dit was in griekenland en de kleine is daar verwekt, dus echt van heeeeeeeel vroeg in m'n zw schap ;)

5. MisssZ

MisssZ Bekend lid

Nov 20, 2008
    541
    0
    0
    't Gooi

Hihihihi ik ben nog aan het bijlezen maar vond dit echt te grappig. Nee Joki, gaat niet lukken vandaag denk ik. Anders ben je de eerste die het hoord :). Je bent de 2e die afgelopen nacht over me heeft gedroomd, mijn moeder ook al. Ze zei dat het een meisje was :confused: Uhm, dat kan echt niet :D

Balen dat je zo last van krampen en harde buiken hebt. Lijkt eerder dat er bij jou misschien wat gaande is.

6. MisssZ

MisssZ Bekend lid

Nov 20, 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @mamalieske; Gefeliciteerd met jullie knappe zoon Ties. En pfff heel heftig allemaal wat voor een bevalling je hebt gehad.

@Gewicht; 77 Makjuh, ehm ik ben ietsje zwaarder :) . Zit nu op 93... En dat vind ik al behoorlijk voor mezelf, zit nu op + 16 volgens mij. Dus ik begon met 77 hahaha.

(En gaat weer verder lezen ;) )

7. manootje

manootje Fanatiek lid

Nov 11, 2008
    1,098
    402
    83
    Wordt goed over jou gedroomd hihi. Hoop dan maar niet dat je mams gelijk heb...

8. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    1,754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    toch nog heel even kijken!

@kaatje k mmm ben benieuwd wat je dan krijgt een jongen of een meid donker of blond?

@oemhudaifa nee we gaan the game plan met the rock & pride glory met edward norton en collin farell kijken!

@remmar heb je niet zoiets van wil nu weten wat er in zit.

@kroepie je heb een pbtje!!!

@misssz de dag is nog niet voorbij he!

nou meiden nu ga ik er echt vandoor!

tot morgen!

9. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Sabrina: Zegt me helemaal niets hahahha maar veel (kijk)plezier

10. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    1,754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    zijn nieuwe films!
    dank je gaat wel lukken denk ik!

11. MisssZ

MisssZ Bekend lid

Nov 20, 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @manootje; jaloers hoor op je gewicht. Ik was vroeger altijd heel slank, lange benen etc. En toen ging ik samenwonen :D Maar was nog altijd redelijk slank. Woog 68 toen ik zwanger raakte van Gwen (1.74) en was op mijn top 95 kilo... En dat is nooooooooit meer goed gekomen. Heb na Gwen een periode gehad dat ik 73 woog maar lichter dan dat is me nooit gelukt. En ik woog 77 toen ik zwanger raakte. Hoop echt dat ik ooit weer onder die magische 70 grens kom.
    En ja, ik ben popi in dromenland :) geweldig!!!

@Sabrina; dat beurse gevoel ken ik wel een beetje, vooral echt je fluf zeg maar. Heel raar "vol" gevoel. Of bedoel je dat niet. En niet erin maar echt erop of hoe je dat moet zeggen. Veel plezier vanavond met je ventje. En nee, hier duurd het nog wel even hoor voor zoonlief komt. Dat word niet deze of volgende week.

@Kaatje; Ik moest ook wel erg lachen om je redenatie dat het dan een meisje is. Ik was er ook totaal van overtuigd dat we weer een meid zouden krijgen, moest toen ook zo lachen dat het een jongetje bleek te zijn. Als we het geslacht niet zouden weten dan had ik nog steeds geroepen dat het een meid zou zijn geweest :)

@Remmar; Heerlijk toch dat je het nog niet zat bent, ik was dat toen ook niet bij Gwen. Ik kon bij wijze van nog wel even doorlopen. Natuurlijk wel rete nieuwsgierig maar ik was de zwangerschap niet echt zat. En nu betrap ik me er wel op dat ik er toch een beetje klaar mee ben. Ik zeg dan snel tegen mezelf dat ik echt moet genieten omdat het wel de laatste keer is, maar het valt me allemaal best smerig tegen met nog zo'n kleine wup die rond loopt.
    Maar het is ook wel heel gezellig zo'n heerlijk kereltje in mijn buik.

@all, ik ga nu eerst even die kleine meid in bad doen (en ik ga erbij liggen haha, ik wil ook ontspannen). Daarna kom ik denk ik nog wel even gluren denk ik

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    Draadje: hahah, nou, dan word het neg ;) ik woon namelijk in Almelo !

Sabrina, Marooz is ziek, niet echt aanspreekbaar dus, je mag mij naders wel een PB sturen, word ik je buddy wel :)

@ALL groeten van Marooz, ze is nog steeds ziek, heeft veel buikpijn en moet maandag naar de dokter. gaat verder goed ook met Meese n jullie krijgen de groetjes en ze leeft erg mee!

13. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

Aug 11, 2008
    1,171
    0
    36
    België
    Hoi meiden,

Ben lekker aan het genieten van het weekend met m'n mannetje.
    Toch vlug even bijlezen

@Jomi: een dikke knuffel voor jou hoor, je hebt het niet gemakkelijk hé de laatste tijd.

@Daggie: wat is Rivano een knap kereltje :) . Toffe foto hoor!

Ben nog niet ver geraakt, maar kom straks terug hoor ;) . Nu vlug even Heroes kijken met m'n mannetje

14. Draadje

Draadje Bekend lid

Jun 1, 2008
    555
    0
    0
    Majkuh, haha dus ook nog woonachtig in het Oosten :) Misschien gaan we wel tegelijk bevallen!

Buikomtrek is trouwens 97 cm, heb net even gemeten.

Kaatje ik heb ook de afgelopen jaren in Deventer gewoond en woon nu net buiten Deventer. Ben nog steeds dol op de omgeving hier! Hoe vond jij Deventer?

15. Rian

Rian Actief lid

Nov 7, 2007
    443
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zag dat jullie mij hadden gemist....... Lief hoor!!!!

Ik heb het idee dat het een heeeeeel klein beetje is begonnen hier. Ik had gisteren die slijmprop verloren en vanaf vanmiddag verlies ik best wel wat bloed. Gewoon helder bloed. En zeer regelmatig harde buiken en ongesteldheidsgevoel.

Ik weet dat er zijn die dit al weken hebben, maar op een of andere manier denk ik dat het wel eens echt kan zijn. (of ik hoop het allen maar)

Maaruh..... ik kan dus nog steeds de eerste meimama zijn? Zou leuk zijn. En misschien wel op de uitgerekende dag. Ik hoop het. Net besefte ik dat het wel eens echt kan zijn en werd toch een beetje angstig voor de bevalling. Voor het eerst eigenlijk. Riep al die tijd stoer dat ik wel zag wat er gebeurde.

Nou meiden, ik hoop dat het misschien vannacht door mag zetten en anders hobbelen we nog een paar weekjes door......

Groetjes Rian

16. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Draadje, ik vond Deventer op zoch wel een leuke stad, maar ben er nooit echt geaard. Woonde er echt voor mijn werk... Moest een beetje wennen aan het 'oosten des lands', de mensen zijn toch wel wat anders, minder open. Ik vond het moeilijk vrienden maken. Maar wel een hele mooie stad, ik woonde in de binnenstad (Kleine Overstraat) en dat was super. Ook de boekenmarkt en Dickens festijn enzo was leuk! En het filmhuis, de IJsselkade bij mooi weer, ...En ik ben helemaal fan van de natuur daar, Holterberg enzo, dat mis je in het westen juist weer. Maar ik ben ook gewend dicht bij de zee te wonen, en die miste ik ook!

Wij gaan ook filmpje kijken, Gomorra, over de maffia in Napels. Ben benieuwd, kom daar veel voor mijn werk want we hebben daar een fabriek, dus lijkt me erg interessant.

17. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Rian, succes!!!

18. kippie75

kippie75 Bekend lid

Apr 8, 2008
    845
    0
    0
    Hallo allemaal,

@Majkuh: nog even lekker samen genoten las ik;) .. mijn man is niet meer zo enthousiast helaas.. Lees trouwens dat ik 10 kilo meer weeg als jij, hmmmpfff. Ik ben 1.76 en weeg normaal 68 en nu 19 kilo erbij. Voel me er ook echt niet meer lekker bij, maar ja.. heb me toch niet laten gaan ofzo.. maar heb echt wel meer trek, dus eet ook meer. Ach ja.. bij de eerste zijn de kilo's er ook afgegaan, dus nu gaan we er straks ook weer voor.
    @Misssz: fijn toch dat je een groeiecho krijgt om naar het gewicht te kijken. Ik twijfel nog steeds thuis/ziekenhuis bevallen. Bij ons ook een flinke beeb voorspeld, maar wanneer is het nou echt groot. Bij Joki is beeb zeker 8.5 pond geschat en haar vk vond dat geen reden om niet thuis te willen bevallen.. ondertussen twijfel ik nog even door.
    @Misspuma: hoe ist met de koi?
    @Mamalieske: gefeliciteerd met jullie zoon Ties. Wow wat een verhaal zeg. Ik weet nog wel dat je een tijdje geleden postte dat je ervan overtuigd was dat je eerder ging bevallen als dat ze wilden gaan inleiden.. ook daarbij was je voorgevoel dus goed. Ik ben blij dat alles goed afgelopen is, vooral na je niet zorgenloze zwangerschao. Maar wat een mooi mannetje is Ties, geniet ervan!!
    @Joki: voorwerk?? als het maar wat doet he.. dadelijk gaan we nog tegelijk bevallen.
    @Cleo:ben je al vertrokken richting Spanje? Ik wens je een hele goede reis en een hele fijne tijd in Spanje en we "zien" elkaar weer in het meimama's forum!
    @Jomi: lekker dagje gehad?
    @Sabrina: hier mag je alles kwijt. Het is niet gek dat je af en toe een baaldag hebt.. wij begrijpen dat als de beste.. die laatste loodjes zijn ook zwaar. Laat je lekker verwennen door je mannetje vanavond. Kruip dicht tegen m aan en morgen voel je je hopelijk weer helemaal ok! Dikke knuff
    @Manootje: wat gaat het snel he.. morgen je uitgerekende dag.. de mijne is 1 dag later. Wat betreft het voelen van de baby.. als jij je ongerust maakt, moet je gewoon even bellen.. daar zijn ze voor. Ik kan me voorstellen dat je je wat ongerust maakt als beeb normaal heel druk is en je beeb nu bijna niet voelt.
    @Kaatje: ben benieuwd wat er van je voorgevoel blijkt te kloppen. Bij de eerste dacht ik echt dat het een jongen zou zijn en het bleek een meid. Ik moest de eerste uren toch even wennen.. nu denk ik een meid.. ben benieuwd of ik ook zo'n slecht voorgevoel heb.. of deze keer niet.
    @Remmar: jouw voorgevoel was wel goed door je aan te melden bij de meimama's i.p.v. de aprilmama's ;)
    @Kroepie: ik herken je gevoel.. ik wil mijn lijf ook terug.. vanmorgen had ik ineens genoeg van mijn opgezwollen, logge lijf.. maar ging vervolgens vrolijk ontbijten met verse broodjes en heb me daar weer mee volgepropt.. zo serieus genoeg heb ik er blijkbaar ook niet van dat ik dat soort dingen laat staan.

Hier lekker dagje gehad. Mijn man is op zaterdag altijd de hele dag weg ivm voetbal (ben blij als het seizoen straks afgelopen is). Ik zag er vandaag wel een beetje tegenop om een hele dag alleen met onze dochter te zijn. Is toch best zwaar zo'n dag alleen met zo'n kleintje. Had ook geen idee wat ik moest gaan doen.. echt op pad gaan (verder dan hier uit het dorp) durf ik niet meer zo goed.. Gelukkig smste een vriendin of ik het leuk vond als zij langskwam.. Ja dus!! Vanmiddag is zij dus langsgeweest met haar dochtertje en ze zijn ook blijven eten. Die meiden lekker gespeeld, samen pannekoeken gegeten, toch nog een heerlijk dagje geweest!

Heb voor vanavond lekker filmpje gehuurd die gaat zo in de dvd, want er komt vanavond niks op tv.. Kom nog wel ff spieken hier hoor!

19. Kaatje, schijnt een goede film te zijn!
    Heb mijn vader het boek gegeven op zijn verjaardag... hij wil de film ook nog zien.
    Veel plezier!

@Rian
    SPANNEND!!

@Kippie
    Wat een gezellige middag heb je gehad :D
    Veel plezier met de film!

20. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Remmar: Ik ben het zwanger zijn ook nog niet zat. Alleen wordt ik nu wel heel nieuwsgierig naar de beeb. Of eigenlijk meer naar de bevalling. Stom he......

Mijn omvang is nu giga al ruim over de meter. Ik heb niet zulke lange meetlinten dus hoe lang exact blijft een vraag.

@Rian: Zul je de eerste zijn. Wow ben benieuwd

Aan het einde van de straat is een vrouw bevallen vandaag van een meid. Was eigenlijk de 14de uitgerekend. Dat is dan echt wel raar weer dat er zo veel weer voor je bevallen. HAHA was vorige keer ook zo. (Maar toen liep het heeeeeeeeeel extreem zelfs een din die 7 weken later was uitgerekend.... Maar ook meerdere die 4-5 weken na mij moesten bevallen.) Allemaal mei kindjes geworden.

Ik ben moe.... Hmmm val in de herhaling geloof ik

Kan ook geen eten meer verdragen. Help. Wat doe ik daartegen?

Share This Page