Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Harmless, van dat eten heb ik al twee maanden ;) mijn oplossing is cornflakes! Veel fruit(shakes) van die flesjes (aldi) brinta alles wat maa lciht verteerbaar is. Of wel aardappels eten maar niet met vlees en groenten, dus vooral niet teveel door elkaar :)

2. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    hmmmmm ben nogal een eet-o-holic. En dan aan de cornflakes... HAHA ga het gewoon proberen. Bedankt voor de tip!

3. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Draadje, ook een klein buikje in cm!

@ Rian, klinkt idd serieus meid, succes!!

@ Missz, het is niet altijd alles om slank te zijn, heb nml normaal 70a in bh maat en kan erg vervelend zijn, geloof me! Mensen denken ook vaak dat het niet goed met me gaat enzo.. Hoop voor je dat je na de zw schap weer onder de 70 kom, duim voor je ;)

@ Kippie, tof dat je toch nog een leuke dag heb gehad! Altijd leuk die onverwachte bezoekjes!

@ Harmless, succes met de cornflakes, hoop dat het gaat

4. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Yeah! Hebben vandaag het laatste opgehangen in de babykamer. Eindelijk is ie nu echt af! Beetje vreemd natuurlijk met 40 weken, maar ja dat heb je als je op 't laatst gaat verhuizen ;) Foto's onder babyspullen in m'n album!

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ DanceValley: Wow heerlijk tot 10.00u geslapen, dat doet een hoogzwangere vrouw goed!

@ Kaatje K: Je bent nu ook officieel overtijd... :cry:, dat had ik echt niet verwacht bij jou.

@ Sim: Jij ook officieel overtijd...ik hoop dat de beeb snel komt! En succes met je annanas...haha!

@ MaMaLieske: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ties, geniet ervan!
    Maar wat een verhaal zeg...je hebt het niet makkelijk gehad zo te lezen.
    Ow wat een heerlijk mannetje, geniet ervan hoor!

@ Joki: En je meisje weer een beetje bij zinnen geworden vandaag...of bleef ze vervelend?

@ JoMi: Ja, je hebt er 3 verjaardagvierders bij op je verjaardag! Fijn dat het gezellig op de boerderij was vanmorgen.

@ Cleo: De meisjes zitten nog gezellig bij Mama in de buik haha!

@ Colin: Spannend, ben benieuwd wanneer je gaat bevallen! Vervelend gevoel hé onderin...het is inderdaad niet prettig.

@ Tinke: Hoe is het nu met je? Nog last van de krampen...?

@ Sabrina: Hier nog niks gaande bij jou...? Ik denk niet dat onze meisjes zich aan de afspraak van vandaag gaan houden... ;).
    Morgen opnieuw proberen... =D>!
    Hoe is je humeur nu...hopelijk wat beter, knuffel maar lekker met je mannetje hoor!

@ Kroepie: Ik weeg nu 82 kilo, voor de zwangerschap was dit 61...dus er moet bij mij ook héél wat af na de bevalling.

@ Makjuh: Mijn buikomvang is 108cm...dan heb jij inderdaad maar een kleine omvang.
    Je bent inderdaad niet de enige die babykriebels krijgt...ik denk ondertussen alle mei-mama's maar goed nog eventjes meisje en dan heb je je kleine beebje ook in je armen!
    Leuke foto van je buik!

@ Manootje: De vis is niet meer...er was niks ernstigs aan de hand maar het bleek stress te zijn en daar kunnen koi's nou eenmaal niet tegen...
    Mijn rug doet nog steeds erg veel pijn...maar ja.
    Wauw maar 68 kilo...ikkuh wil dat ook!
    Tjee...morgen ben je 40 weken ook een hele prestatie hoor, maar snap dat je niet overtijd wilt lopen.
    En het voelen van de kleine ik weet ook nooit precies wat ze daar mee bedoelen, want wat is nu veel of weinig...

@ Remmar: Ben je het echt nog niet beu...jeetje wat een doorzettingsvermogen je bent 4 dagen overtijd...knap hoor!

@ Evy: Geniet van je weekend samen met je mannetje!

@ Rian: Ow spannend...dan zou je misschien wel de 1e "echte" Mei-Mama worden! Ik hoop dat het doorzet vannacht, succes!

@ Kippie: De Koi is niet meer... :cry:. Ik vindt het ook erg zwaar om een hele dag alleen met Keano te zijn, weet dan op den duur ook niet meer wat ik moet gaan doen.
    En echt op pad gaan doe ik nu ook niet meer hoor, fijn dat je vriendin langs kwam!

@ Harmless: Ow dat is dan wel jammer als er vrouwen die later uitgerekend zijn eerder bevallen...ik hoop dat jij ook snel aan de beurt bent!

Nou meiden de koi is niet meer... :cry:, hij was niet ziek maar had stress en daar kunnen koi's niet tegen dus hij is niet meer...wel jammer hoor want dat was de eerste koi die we gekocht hebben.

Vanmiddag net toen ik op bed wilde gaan liggen kwam er onverwachts nog bezoek langs, wel leuk maar had weer mijn middag-dutje gemist...nu al 3 dagen zonder moeten doen.

Mijn jongste zusje (20jr) die woont in Rotterdam, die is helemaal in de zenuwen haha ze stuur heel de tijd sms-jes of de beeb er al is. Dus die is er ook flink mee bezig.
    Mijn moeder ook, iedere keer als ik bel is het eerste wat ze vraagt: Hoe is het? HaHa.

Het gaat hier allemaal wel goed hoor, wel last van mijn rug maar ja dat heb ik ook al weken.
    De rugpijn gaat nu wel lager zitten...dus wie weet.
    Maar ik denk zelf dat de beeb nog een tijdje bij Mama blijft hoor, en ach ik vindt het ook nog wel gezellig zo.

Fijne avond allemaal, en hopelijk morgen de eerste mei-baby geboren!

Liefs, misspuma

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Manootje: Wauw wat een prachtig kamertje, echt super mooi! En tja het is toch af en de beeb is er nog niet dus alles is goed gekomen!

Liefs, misspuma

7. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ahh jammer van de vis joh. Hoop dat je rugpijn minder gaat worden. Hier ook elke dag controle, soms wordt ik wel een beetje moe van. Gelukkig bellen/sms en ook veel mensen naar onze ouders hebben we die mensen iig niet haha

8. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Dank je, ja echt bizar dat we het gewoon helemaal af hebben gekregen, zelfs het ophangen van dingen.. Nu nog 2 dorpels boven bij de deuren en dan wat crea dingetjes, maar het huis is gewoon ook af... Zelfs het meeste opgehangen, had dat niet kunnen denken hoor ;)

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Manootje: Lekker gevoel moet dat zijn dat alles klaar is, nu kunnen jullie heerlijk genieten van jullie nieuwe huisje en straks met de beeb erbij!
    Ja, ik wordt soms ook niet goed van al die controle, het is wel lief hoor maar wordt er zo moe van...

Liefs, misspuma

10. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Meiden ik ga mijn bedje opzoeken!
    Allemaal een fijne nacht toegewenst, en hopelijk morgen weer baby-nieuws!
    Knuffel voor jullie allemaal!

Liefs, misspuma

11. @Manootje
    wat een prachtig en schattig kamertje zeg!!
    Goed gedaan hoor :D

Hier gaat 't lichtje ook uit.
    Ga nog vlug even een was ophangen en dan op bed.
    Morgenochtend gaan we zwemmen en dan wil ik de rest van de dag alleen nog maar plat liggen (niet op mijn rug dus) Ben nu al 3 dagen veels te veel bezig... merk 't aan alles.

Trusten en ik hoop morgen babynieuws.
    Dikke tût,
    X

12. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Manootje, wat een ontzettend lief en zoet kamertje zeg. Heerlijk al dat roze hahaha.

Misspuma, wat naar dat de koi is overleden, waar had hij stress van dan?

Liefs en weltrusten allemaal

13. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Dank jullie wel en welterusten!

Kroepie, denk je 'n beetje aan jezelf?

Ben echt wakker.. Mannetje zit film te kijken, vind er niets aan. Zit 'n beetje rond te hupsen op het forum..

14. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Evy, zat even in je fotoalbum te kijken, wauw wat een mooie buik heb je!

15. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Tweede deel begonnen :p

@marloes: wat een mooi meisje!

@kroepie: wat lief van je mannetje, mmmmm croissants.

@mamalieske: PROFICIAT MET DE GEBOORTE VAN TIES. Knappe kerel hoor :)

@manootje: dank je wel, lief van je :)

M'n buikje groeit snel nu hoor, zit nu op 99cm en 69kg, 15kg erbij (tja, ben een kleine belg hé :D 1.66m), pfff! En ik heb nog te gaan tot 31/5 :(

Nu nog even serietjes kijken met m'n mannetje, slaap lekker aan iedereen en tot morgen :D

16. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Zijn er nog mensen wakker?

Volgens mij is het echt serieus. Heb zeer pijnlijke harde buiken. Ik denk weeen, maar ja hoe weet ik dat zeker?

Heb net een tijdje in bad gezeten en weer even op bed. Kan niet echt mijn draai vinden. Ik baal ervan dat dat bed zo hoog is, kan er niet eens fatsoenlijk instappen, moet echt klimmen. En dan lig ik er net in en dan wil ik er weer uit.

Bad is nu aan het leeglopen, maar denk toch dat ik m zo weer ga vullen. Was toch wel lekker, kreeg het alleen erg warm en benauwd in dat bad, maar leek of pijn minder was.

Nou ik ga nog even op internet rondsnuiven en dan maar weer naar boven.

Manlief weet eigenlijk ook niet dat het volgens mij serieus is. Laat m maar lekker slapen, word nog een drukke nacht voor hem als het doorzet en dan morgen ook druk enz. En hij was er vanmorgen heel vroeg uit.

Nou meiden groetjes en als het nodig is hoop ik dat mijn Buddy paraat staat.

Rian

17. @Rian
    EN EN EN EN EN EN EN?????
    Heeft 't doorgezet?? Ik ben zoooooo nieuwsgierig!

@Manootje
    Ik doe mijn best ;)
    Heb al tegen manlief gezegd dat ik de komende dagen even helemaal niets meer doe.
    Alleen maar pootjes omhoog en uitrusten. (Nu maar hopen dat ik mezelf daar aan kan houden)

Hier een best goede nacht gedraaid.
    1x er uit om te plassen, 1x wakker toen manlief thuiskwam en wakker van de wekker voor mijn pil. Voor mijn doen best goed :)
    Ik zit nu aan mijn ontbijtje en we gaan straks zwemmen. Meissie is nog bij d'r paps, dus die gaat deze keer niet mee. Kijken of ik het nog trek, anders is dit ws. de laatste keer.

Fijne dag allemaal,
    Liefs

18. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Oh was zo nieuwsgierig hoe het met Rian was.. klinkt goed & serieus. Ben benieuwd hoe het nu met je gaat, misschien is de 1e officiele meibeeb al wel geboren!

@Kroepie: goedemorgen & lekker dat je best een goede nacht hebt gehad.

Ik heb niet zo'n beste nacht gehad.. veel wakker, continu in de clinch met mn mannetje over dekbed, ruimte, snurken etc etc.. Beetje gerommel gehad in mn buik (maar kan het ook gedroomd hebben). Nu wakker met een zwaar hoofd.. vanmiddag maar ff liggen.

Ga ff ontbijtje maken!

19. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Goeie morgen meiden,

Hier een goede nacht gehad. Wel weer lekker om half 6 gewekt.!!! :confused:
    Mn meisje is een beetje bij getrokken van haar bui van gisteren. De hele dag was het drama. Pfff, dat kun je er echt niet bij hebben nu. Hopelijk duurt het niet lang meer.
    Alles weer rustig in mn buik, gewoon veel te veel gedaan gisteren.

@Misssz, ja grappig hè dat ik over je droomde. Ondertussen nog niet bevallen.??

@Kippie, jij gaat gewoon eerst en een paar dagen later ik, ok.?
    Pfff, klinkt niet lekker zo'n nacht. Doe maar lekker rustig aan vandaag.

@Sabrina, hoe voel je je vandaag.? Hopelijk beter.

@Rian, en en en ...., ben zo nieuwsgierig.!!!

@Kroepie, heerlijk dat je zo'n goede nacht hebt gehad.

@de rest, ik zal er niet veel zijn vandaag.
    We gaan straks naar de intratuin, plantjes halen voor de voortuin. Die is eindelijk (bijna) klaar. Heb er zin in.
    Iedereen en fijne dag.

20. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Goedenmorgen meiden

hier ben ik dan weer en nog zwanger en wel!
    gister avond wel www gehad maar om de 11 min en in bed stopte het.
    dus helaas!

@misssz ben je al bevallen????? ben benieuwd of de dromen uit gekomen zijn?
    idd dat beursegevoel heel erg irritant is het!

@majkuh heb nu kroepie als buddy die moet ook nog wat langer dan ons en anders zitten we ook dat jij bevallen bent en geen tijd en puf hebt.
    maar bedankt voor het aanbod.

@rian zet hem op meid! er zijn een hoop meiden die al een tijd met een ongigevoel lopen maar geen bloedverlies hebben zoals jij en met bloedverlies lijkt het toch echt dat het begonnen is.
    ow spannend!
    en en en heeft het doorgezet????

@kippie75 voel me vandaag weer een stuk beter!
    hahah jij ook al film gehuurd ik dus ook word gek van die tv.

@manootje leuke babykamer hoor!
    en gefeliciteerd met je 40 weken!!!!

@misspuma vandaag is me humeur een stuk beter.gister avond wel www gehad maar heeft niet doorgezet.
    hier ook als ik zusje bel dan zegt ze is ze er al??? hahaha zo grappig!
    balen van de vis!

ik voel me vandaag een stuk beter! heb nu zoiets kan de hele wereld weer aan en ja het kan nog 4 weken duren maar dat intereseerd me niet.
    gister een heerlijk avondje met me man gehad heerlijk met zijn 2en op de bank gehangen.
    hij heeft me op een gegeven moment naar boven geschopt omdat ik zat te knikkenbollen op de bank maar wilde blijven zitten en dat mocht niet.

verder een goeie nacht gehad ben alleen gebroken en ga nu dus weer ff me bedje nog in.

Deel Deze Pagina