Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Zonstraal, duim voor je meid..

@ Draadje, fijn dat alles goed is!

2. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Remmar vind het ook echht knap van je en kan me goed voorstellen dat jij nu ook wil!

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

RIAN & KAATJE & SIM: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERS!!!

Hier gaat alles steeds een stukje beter.
    Met mijn zoon gaat alles goed en hij drinkt steeds beter aan de borst. Heb nog wel steeds veel last van mijn buik, zowel van binnen als van buiten (er kwamen gsiteren grote stolsels los, de baarmoeder krampt samen door de bv, dat is wat minder met hechtingen erin!) maar goed; het is ook nog maar een week geleden dat ik bevallen ben!
    Hij was 7% afgevallen en zit nu alweer 100 gram boven zijn geboortegewicht. Hij is een knap en stevig ventje voor zijn leeftijd; we genieten iedere minuut van hem!
    Zwanger zijn was geweldig, maar moeder zijn is nu het mooiste dat me ooit is overkomen!
    's Ochtends liggen we met z'n drieeen ontbloot in bed te kroelen; er is niks lekkerders dan zo'n warme zachte heerlijk ruikende baby op je borst! Ook mijn man geniet daar zienderogen van; hij is een superpapa!

Voor de meiden die al bevallen zijn: geniet ervan, neem je tijd en doe rustig aan!

Voor de meiden die nog moeten: sterkte met de laatste loodjes! ;)

4. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Je doet me zo verlangen naar bevallen.
    Ik kijk er echt al naar uit om hetzelfde te mogen voelen.
    :D

5. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    hoi dames zooooo ben een aantal dagen niet geweest en er is een ware babyboom uitgebroken hihihihihih

IEDEREEN DIE EEN BABY RIJKER IS GEFELICITEERD

en voor de dames die aan het bevallen zijn SUCCES

hier is nog niks aan de hand heb wel een paar dagen echte weeen gehad maar het stopt de hele tijd weer helaas maar ja het komt goed want ze moet er toch ooit uit haha

ik kom later weer met jullie kletsen want mijn vriendinnetje is uit het buitenland gekomen dus ze komt langs

groetjes

6. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Zo hier net even een schoonmaak aanval en opruim woede gehad :D :D Alles weer schoon, lekker hoor.

7. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @Majkuh, dikke, dikke, dikke knuff..
    @Harmless: ja.. ineens is het allemaal zo ECHT..en komt het ene beebje na het andere.. en dat is zo gek.. zo dichtbij ook. En je leeft al zo'n tijd met elkaar mee, deelt pijntjes en kwaaltjes en dan zo'n mooi bevallingsverhaal.. ja daar word ik wel emo van!
    @Manootje: wat knap dat je nog zo uitgebreid kan posten.. die zenuwachtigheid kan ook een teken van de naderende bevalling zijn. Ik zou trouwens ook heeeeeel zenuwachtig zijn. Ik duim voor je... en neu.. die 2 minuten stilte hoeft vandaag voor jou dan niet..
    @Evy: die klachten kunnen inderdaad veroorzaakt worden door het indalen.
    @Zonstraal: ja er wordt momenteel flink gekletst.. he niet lekker die korte nachten, daar word je inderdaad chagarijnig van. Gewoon lekker je eigen plan trekken en doen waar je zin in hebt (en vooral niet doen waar je geen zin in hebt).
    @Draadje: fijn dat alles goed gaat.
    @Zogelukkig: smelt.. bij je verhaal (daar gaan we weer, snif, snif) ;)
    @Remmar: ik ben echt zoooo nieuwsgierig, is het een jongetje of een meid, lijkt hij/zij op zijn of haar zus.. hoe zou de bevalling gaan. En toch vind ik dat gedraai en getrappen in mn buik ook zo lekker en jammer als dat weer voorbij is.. Nou.. heel erg lang gaat het voor ons in ieder geval niet meer duren, want dan wordt er wel ingegrepen...

Ladies.. ik ga ff lekker liggen met een boekje! Tot later..

8. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    kaatje k
    van harte gefeliciteerd met jullie meisje! geniet er van

9. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    SIM jij ook van harte super de top

10. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    *******BUDDY NIEUWS****

RIAN EN TATUM MAKEN HET GOED
    ZIJ HEEFT OP RIANNE-BOUWMEESTER.HYVES.NL WAT FOTO'S STAAN VOOR DE LIEFHEBBERS, ZE ZAL LATER DEZE WEEK WEER OP DE PAGINA PROBEREN TE REAGEREN

***EINDE BERICHT****

11. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Kippie, haha gelukkig maar dat ik vrijstelling heb ;) Voel me net alsof ik een groot examen moet doen ofzo, zo'n zenuwachtigheid onrustig.. Maar ja komt denk ook omdat je weet dat het niet lang meer kan duren.. Al gaat het zoals het nu is wel lang duren, nog steeds wel harde buiken, maar verder ook niet. Buikje is wel een stuk kleiner echt gek, ook minder gespannen lijkt het wel. Oja kleintje was toch zo rustig 2 dagen? Nou nu is ze ineens heel druk, hmm gek kind ;)

12. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    update
    ik heb gisteren zo pijn gehad..kon het niet echt plaatsen..trok weer weg...vanmorgen werd ik om 05.00uur weer wakker met die pijn in me buik..maar nu is het ook weeer weg...
    zou het niet gewoon kunnen doorzetten denk ik dan..of daalt t in?

13. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Kan allebei meid, pas als ze regelmatig gaan komen en pijnlijker worden is het serieuzer...

14. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Kaatje K: VAN HARTE en toch een dochter!!!

Sim: jij ook van Harte met je dochter pip!!!!

Manootje: Dus jou mogen we binnenkort ook feliciteren : P. Spannend hoor...

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hier eerst even een korte update van ziekenhuis.

Het heeft een mooi tijdje geduurd in het ziekenhuis. Ik had dus de controle op de afdeling en daar hadden ze het lekker druk. Dus 10.00 werd 10.15 en ik kwam gelijk aan de ctg. Kleine was in het begin wakker er bewoog er nog lekker op los. Maar na goed 20 min. vond meneertje het welletjes en dacht nu eerst lekker even een tukkie doen. Dus met als gevolg na bijna een uur ctg moest ik nog langer aan ctg liggen. Maar nu alleen op mijn zij en toen werd meneertje weer wakker. Ctg zag er goed uit, urine zat nog steeds spoortje eiwit in en de bloeddruk was 128/92. Dus ze waren zeer tevreden, vooral na wat ik vorige week allemaal heb mee gemaakt. Was pas om 11.45 klaar en kon ik weer naar huis.
    Dus advies is, veel rust en weinig doen en als vliezen breken nog steeds gelijk plat en gelijk bellen. Hoofdje niet vast in bekken, ligt er wel goed voor.
    Donderdag moet ik weer voor controle, om 12.30 weer naar afdeling voor ctg, urine en bloeddruk en daarna om 13.20 afspraak bij de gynaecoloog.
    Nu ga ik eerst dutje doen, ben nu weer helemaal op.

Sim80: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Pip. Geniet er maar lekker van en rust maar goed uit.

Manootje: Wens jou heel veel succes en ik wacht het buddynieuws wel af. Knuffel van mij.

Liefs JoMi

16. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    ik ga er op letten, hoop dat het voor jou nu ook opschiet

17. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Sim gefeliciteerd met jullie dochter!!! Wat een gave naam

Manootje, wauw jij ook al aan de gang! Het gaat rap nu

*en gaat weer verder lezen*

18. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

hier was ik weer heel even.
    heb vanmorgen een gesprek gehad bij de gastouder.
    het ging super goed het is mega dichtbij 5min lopen en ze heeft meerdere kinderen waarvan 3 baby's dus dat is leuk dan heb de kleine ook wat om mee te spelen.
    leuke vrouw en we gaan het dan ook doen bij haar.

@sim80 van harte met jullie meid pip!

@manootje zet hem op meid!

heb even vlugtig bijgelezen maar verder niks aan de hand lees ik.
    ik ga zo naar de vk.
    als ik terug kom doe ik weer verslag en zal ik gelijk de lijst ff bijwerken met afspraken.
    tot straks meiden

19. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden

Kwam even snel spieken of kaatje was bevallen voordat ik moet voeden, zie ik alweer 2 mama's bij :D

Kaatje en Sim gefeliciteerd met jullie dochters!!1

@manootje zet hem op!

als het goed is heb ik vanmiddag eens geen bezoek en tijd om bij te beppen.
    Dan zal ik eens kijken of het lukt mijn kanjer te showen, die nu toch echt wakker wordt en wil eten :)
    Dus ik ga rennen voordat de hele afdeling weer meegeniet :D

20. colin

colin Actief lid

11 sep 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Goedmiddag Dames,

KAATJE EN SIM GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERS!!!!!

MANOOTJE SUCCES MET WAT KOMEN GAAT!!!!!!!

Hier wel war onrustig veel oefenweeeen die aanhouden en dan opeens weer verdwijnen wel heeeeel veel druk op de onderkant. maar het doet niet echt zeer dus gewoon voorwerk en dat kan weken duren. Morgen naar de vk ben benieuwd wat ze zegt.

Vandaag veel gepoetst taart gebakken en was gedaan en boodschappen gedaan en nu moe natuurlijk gek he!! :) :) noemen ze opruimdrang maar morgen is mijn man jarig en moet alles piko bello zijn ga weer even rusten mijn zoontje is naar het kinderdagverblijf dus geen druktemaker om me heen

Groetjes en bij deze heb ik me weer gemeld

Colin

Deel Deze Pagina