Goede avond meiden, @ Sim: Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Pip! @ Manootje: Ow spannend, succes meisje! @ Marooz: Jeetje je bent flink ziek geweest in je kraambed! Fijn dat Mees het zo super doet. @ Kroepie: Het heeft helaas niet doorgezet... @ Patricia: Welkom bij de Mei-Mama's hopelijk ben je snel mama! @ MaMaSuusjuh: Ik heb dat ook ik zit ook te wachten totdat mijn vliezen breken...dit had ik namelijk bij Keano, maar misschien begint het nu wel totaal anders. @ Makjuh: Ik hoop dat het strippen helpt! Succes! Hier alles weer rustig, het heeft niet doorgezet en is zelfs gestopt...helaas. Vanmiddag nog wat DVD's gehaald om samen met mijn man gezellig op de bank te kijken straks. Daarna nog wat boodschapjes gehaald, dus die zijn ook weer binnen. Ik sluit gelijk af voor vandaag, ga zo DVD kijken met mijn man. Fijne avond/nacht allemaal! Liefs, misspuma
Goedeavond meiden! Nog geen nieuwe mama's zie ik hahaha ben benieuwd hoe het manootje vergaat! Rammar; meid er is een nieuw protocol, dat je met 41 weken al serotien (overtijd) bent. Als je zelf aan geeft dat je er zat van bent, dan moeten ze hier wat mee doen. Ze mogen je dan niet meer tot 42 weken laten lopen! Het is echt nieuw protocol maar ze moeten zich er wel aan houden! Dus misschien kan je daar wat mee? Zogelukkig; ze meten idd zoals kaatje als zei globaal, zowel de thuis als in het ziekenhuis mag de baby niet meer uitgestrekt worden als er gemeten wordt, dus doen ze een schatting! Kaatje: Mooie naam! Stond ook op onze meiden lijst! hiihi Maaike; hoop zo dat het wat gaat doen meis... ik duim echt heel erg voor je! Verder alle zwangere dames, succes! Meiden die het zat zijn "hoop dat het snel door zet..." Dames die bevallen zijn "doe lekker rustig aan! Die kraamweken gaan echt veel te snel! Mees is morgen al 2 weken!!!!! Hele dikke knuff!
@Sim, gefeliciteerd met je dochter Pip @Manootje, zet hem op meid. Ik hoop dat alles goed gaat. Ben benieuwd.!! @Kaatje, fijn dat alles zo goed gaat. Heerlijk genieten dus. Mooie naam.!! @Misspuma, lekker genieten van je film avondje. Jammer dat het niet heeft doorgezet. Misschien vannacht.. @Majkuh, wat fijn dat je je een stuk beter voelt. Heerlijk dat je serieus genomen wordt.!! @Sabrina, wat heerlijk dat het zo goed ging vanmorgen. Je gaat toch je kind daar achter laten, dus het moet wel goed voelen. Super zeg. @Remmar, dikke knuffel meid. Kan me voorstellen dat dit even raar over komt. Stom dat ze niet eerder hierover gesproken heeft. Hier alles goed. Wel erg moe. Heb nu alles gedaan wat ik wilde. Alle troep is weg. Het huis is ook aan kant. Nou ik zou zeggen, laat maar komen vannacht..
@Marooz Jemig... al 2 weken!!! Oh my god. Ik wist wel dat er nog iemand was die wist van 't nieuwe protocol (en die er sowieso meer verstand van had dan ik hahahaaha) en dat was jij! @Remmar Gewoon voet bij stuk houden meid. Ik ga lekker bankhangen. Jullie nog plannen voor morgen? Stad in voor alle festivals of .... ? Liefs
Heerlijk Kaatje dat het zo gaat, genieten toch. En inderdaad als het bezoek straks gaat lopen zal het wel erg druk zijn. Krijgen jullie ook logees of logeert de familie ergens anders? @Remmar: he gets dat is inderdaad niet leuk. Ik vind ook dat ze je moeten vertellen hoe en wat, want je moet je daar toch op kunnen voorbereiden voor het geval beeb echt niet uit zichzelf komt. Misschien is het een idee om te vragen of ze je vrijdag willen strippen als dat kan. Ik wil je trouwens geen valse hoop geven, maar een stijgende bloeddruk betekende bij mijn eerste bevalling dat beeb zich binnen 3 dagen meldde. Hopelijk is dat bij jou ook zo. En het heeft niks te maken met geen geduld hebben, maar gewoon willen weten waar je aan toe bent, want naast nieuwsgierigheid heb jij volgens mij voldoende geduld. En daarnaast.. je bent bijna 41 weken, duh het is wel genoeg geweest! Knuffel meid.. @Joki: ik teken ook voor vannacht @Misssz: hier zei de vk ook dat de wijze waarop een bevalling loopt niet erfelijk is.. nou heeft mijn moeder 2 goede bevallingen gehad waarvan de 2e een hele vlotte, dus ik zou het niet erg vinden als het toch zo zou zijn. @Kroepie: niet meer origineel, maar ik heb ook ingetekend voor een bevalling.. Ik moet morgen weer naar de vk en heb begrepen dat ze dan waarschijnlijk wel gaan strippen als ik dat wil. Ook heb ik begrepen dat ik als ik in het ziekenhuis wil bevallen al doorgestuurd kan worden voor inleiding. Dat lijkt misschien vroeg, maar uitgaande van de eerste dag van mn laatste menstruatie was mijn uitgerekende datum 29 april, dus bij de vk ben ik morgen al bijna 41 weken. Zelf weet ik dat mijn cyclus altijd langer was en ben ik uitgegaan van mijn normale cyclus en dan zou mijn uitgerekende datum vandaag zijn.. Ok.. ga ff tv kijken en 2 min stil zijn..
Kippie, lijkt me leuk samen. Slepen we elkaar er wel doorheen. Ben benieuwd morgen bij de vk. Wil je je laten strippen.?
@makjuh ik hoop dat het doorzet voor je...ik wou dat ze het bij mij ook deden.. @ remmar jeetje wat vervelend meid, dat ze zo doen als of je maar een nummer bent.. ik heb ook dat gevoel van me vk..maar ik zou ook met stomheid geslagen zijn als het zo op me over kwam @kippie, succes meid, hoop dat het nu snel mag gebeuren bij jou @kaatjek, heerlijk dat je meisje het zo goed doet...balen van die na weeen..lijkt me echt niet leuk @colin fijne verjaardag, niet teveel doen hoooooor @sabrina blij dat het weer goed was bij de vk
GEZOCHT BUDDY, MIJN BUDDY RIAN IS NET BEVALLEN EN HELAAS KAN ZIJ NIET DEZE WEEK KLAAR STAAN VOOR MIJ ALS IK ZOU MOETEN BEVALLEN...
hey meiden was ik weer even we hebben heerlijke broodjes vis gegeten net! we hebben vorige week ontdekt dat er bij de vk een heerlijke visboer zit. zo lekkere vissalades dat die hebben en ook gewoon vis heerlijk!!!! @remmar wat een kut zeg dat mens snap niet dat ze je niet ff hadden kunnen inlichten en doen. leef met je mee en hoop dat de kleine snel komt! hebben ze je ook niet gestript ofzo? of doen ze dat niet? HEY KLEINTJE KOM ER EENS UIT!!!! @oemhudaifa ja ik ben ook benieuwd wie morgen nieuws heeft ze komen nu achter elkaar! @kaatje k ow zo aha ja als je het niet wilt moet je het idd niet doen meid! gaat het een beetje? lees dat je nu 75 kilo weegt wat was je de laatste keer??? sorry ben nieuwschierig ik weet het maar ik wil ook van me kilo's af! ow ja die heb je ook nog naweeen pffff wat een gedoe allemaal! @misssz nee ga er ook niet vanuit ik laat het allemaal lekker op me afkomen en zie het wel. @misspuma veel kijk plezier meid! @joki ja wij zijn ook heel blij dat het goed ging idd je laat je kind achter en het moet klikken! we zijn zo blij echt heerlijk een pak van ons hart. @kroepie nee geen plannen voor morgen alleen de boven verdieping schoonmaken en bed verschonen enz meer niet. ik wil ook wel net als joki bevallen! zo ik ga maar weer eens ff lekker mijn bedje opzoeken! ben weer goed moe dus slapen zal wel weer geen probleem zijn voor me! slaap lekker alvast allemaal! morgen bevrijdingsdag zullen we ons dat laten bevrijden van die mega buiken!!!!!! liefs sabrina
He meiden, hier nog steeds niets hoor. Vk is vanmiddag geweest en had bijna geen ontsluiting. Was wel schrikken want kleintje d'r hartslag ging van de 200 naar onder de 120, dus beetje paniek. Gebeld met zh en moest meteen voor de ctg. Daar aangekomen blijkt het om een foetusrun te gaan. Dan maken ze van die hoge pieken, die verder geen kwaad kunnen. Maar nu iets geks, m'n vliezen zijn wrs helemaal niet gebroken, met toucheren kwam er nml helemaal niets en ben verder ook niets meer verloren. Dus tsja heb dan toch gewoon urineverlies gehad.. Wel heel vreemd hoor want hield m'n plasbuis nog dicht en tocj kwam het.. Nou ja gelukkig maar anders hadden ze me morgen gaan inleiden en da's ook geen pretje. Dus zit weer op het wachtbankje.. Wel heel de dag harde buiken en flinke druk van onder, ben echt erg moe van alle spanningen enzo, dus verder geen reactie.. Slaap lekker meiden en ik hoop morgen op ander nieuws
Ik wil wel hoor... ben hier toch nog heeeeeeeeeeeeel lang PB me je nummer maar, dan PB ik even terug! Ennuh... ik vind bevallen voor een aantal van jullie morgen goede plannen Trusten (vooor straks)
Manootje wat jammer dat het toch niet je vliezen waren, maar nu is de kans gelukkig wel groter dat ze je niet hoeven in te leiden! Succes ermee! Hier rommelt het weer sinds vanmiddag, maar durf er niet in te geloven dat het nu door zou zetten... We wachten weer af!
Hoi allemaal! Hier een zwangere die heeeeeeel veel beter te pas is, ondanks dat het tsrippen niets heeft uitgehaald had in het begin wat harde buiken en een zere baamoedermond van het wroeten, maar verder niets en het is ok Vanavond voetreflexmassage gehad en zei zij da beebje klaar is maar last heeft van spanning, mijn spanning welteverstaan! Nie zo gek ook *bloos* beebje komt als mama relaxed is Voel me ook al echt zoveel beter, wad een verstandig plan om het tegen de vk te zeggen en te bellen voor een exra massage, kan er voor mijn gevoel weer tegenaan. Wee ook dat mijn lijf al bezig is, dat stippen kan, want daar maakte ik me ook een beetje druk over, al die spanning §d weg ! REMMAR wat vreselijk naar dat ze zo tegen je deden, schandalig eigenlijk vind ik het. Hadden ze je veel eerder moeten vertellen en dan ook nog zo hooghartg doen, vreselijk! Ik heb in totaal 4 vk s allemaal stuk voor stuk even aardig en meelevend, kun jij niet wisselen met een ander?
@Joki: deal .. we gaan er samen voor! Ja, ik sta wel positief tegenover strippen, ik zie dat als de natuur een handje helpen.. nu bitter lemon niet schijnt te helpen wil ik dat wel eens proberen. @Sabrina: ja hoor morgen op bevrijdingsdag wil ik me wel laten bevrijden van mn zwangere buik! Weltrusten meid. @Manootje: hmm tegenvaller.. maar goed inleiden morgen zou dan ook geen pretje zijn geweest inderdaad. Nou.. wie weet wat de nacht brengt. @Majkuh: fijn dat je je zoveel beter voelt en net als bij Manootje.. wie weet wat de nacht brengt.. Hier ook benieuwd wat de nacht brengt (waarschijnlijk slaap, maar goed..) Truste alvast allemaal!
Hey meiden, Nu de plannen om vanmiddag te kleppen zijndus lekker in het water gevallen Komen ze natuurlijk uitgerekend dan voor ontslaggesprekken en was even vergeten wat voor waslijst je krijgt met een prematuur. Morgen is het in ieder geval voor ons om 10 uur echt klaar en gaan we naar huis. Ik heb ver bijgelezen, maar reageer even uit mijn hoofd. @kaatje, mooie naam en fijn dat je meisje het al meteen zo goed doet! @majkuh, doe maar eens goed relaxen jij de komende dagen, want spanning heeft ook hier waarschijnlijk aldie weken de bevalling tegen gehouden. @manootje, balen van de valse start, hopelijk ebeurd het nu snel. @remmar, fraai zeg van je vk :x @jomi, ik reageer even zo, het is nu echt te laat om terug te smsen. Fijn dat alles goed was meid, maaruh ook jij mag nu wel eens he!! ik wil beebnieuws brengen @de rest, ga ook eens bevallen Ik zal ook maar het bevallingsverhaal neerpennen, kan toch niet slapen en van de verpleging mag ik nog even blijven. Net zoals de vorige keer was het alles behalve standaard. dinsdag op woensdag nacht werd ik wakker van wat kramp, waarbij ik alleen verlichting kreeg als ik wat meedrukte. Ik zocht er niks achter, ik liep tenslotte al weken en ben ook na een tijd weer in slaap gevallen. Toen ik uit bed kwam was het weer weg, maar manlief zei dat er wat met mij was en ging voor de zekerheid met de auto naar zijn werk ipv de trein. Na de eerste bak koffie ging mijn buik raar doen en ik dacht aan buikgriep,want ik moest ineens rennen naar de wc. Rond 10 uur begon ineens mijn buik naar beneden te trekken met de krampen en ging er pas een lampje branden. Ik het ziekenhuis gebeld en ik moest komen, want het was menens. Eerst manlief naar huis gebeld, die was net op zijn werk en toen ging het snel met de weeen. Ze kwamen ineens om de 3 min en ik heb zo'n beetje over ieder meubelstuk heengehangen om ze op te vangen. helaas was Damian thuis, die compleet in paniek raakte,want hij snapte maar niet wat er met mama was gelukkig was mijn man snel thuis en was oma al paraat om hem op te vangen. In het ziekenhuis bleek ik 3 cm ontsluiting te hebben en werden meteen de vliezen gebroken. de weeen werden even sterker en kwamen sneller en toen zakte het af 2 uur later had ik nog steeds 3cm en kreeg ik een infuus om het weer goed op gang te krijgen. De ween kwamen terug en helaas rug en beenweeen, maar weer 2 uur later zat ik nog steeds op 3cm toen het infuus omhoog en gestript, want ik raakte zwaar uitgeput en het wordt voorspelbaar, maar 2 uur later nog steeds die 3 cm rond 18.30 trok ik het niet meer door de rug en beenweeen, mijn dystrofie kwam in opstand en ik had de ene na de andere spasme en spierkramp. Manlief piepte de arts op voor medicatie om de spanning van mijn spieren te halen en die wilde nog even kijken voordat ze me iets kon geven....en verrek ineens 6 cm. Dus ik kreeg niks meer,want het kon nu snel gaan en daar kreeg ze gelijk in. Manlief wilde nog even snel naar de wc voor het echte werk begon, maar ver kwam hij niet. Hij was net weg toen er een wee kwam opzetten, maar tot de schrik van iedereen was het een perswee en kwam het koppie van Duncan al meteen mee De verpleegster rende de kamer uit om mijn manvan de wc te halen en hij was nog net op tijd om te zien dat Duncan na de 2e keer persen werd geboren. Zelfs de arts was perplex hoe bizar snel dat het gebeurd was. behalve een behoorlijk gekneusd gezicht heeft Duncan er gelukkig niks aan over gehouden, alleen mama heeft een paar dagen verschrikkelijke naweeen gehad Zijn gezicht wordt nu gelukkig minder blauw en gezwollen en kan hij sinds vandaag eindelijk zijn oogjes open doen. Op de kraam sta ik nu bekend als de turbopoeper Ik zal zo een poging wagen tot eenfoto plaatsen, maar het scherm verspringt steeds, dus doe ik even een nieuwe reactie maken.
Goeiemorgen! Ik voldoe vroeg in de ochtend aan mijn meldplcht haha Op tijd opstaan vandaag want we gaan naar oma. Niets gebeurd hier dus vannacht Mamasan, jeetje Zeg wat een verhaal, maar hoezo was zijn gezichtje zo opgezwollen? En wat een onwijs lekker ding!!