ja, tuurlijk mag je vragen hoe het gaat. het gaat prima met mij,ondanks dat ik nog niet weer zwanger ben, heb na de MA wel hele lange cyclussen gekregen helaas. ach het zal wel goed komen toch? ik volg jullie allemaal en leef ook aan alle kanten met jullie mee op mijn eigen manier. op een of andere manier voelt het heel erg vertrouwd met jullie. bedankt in ieder geval voor de vraag, leuk dat je er aan gedacht hebt! gr laura
@lana81 hey meid welkom terug!! @wonders2 onder mijn banner staat een link naar de lijst mei 2009. als je er zelf weer op wilt stuur me dan even een pbtje met je info. dan zet ik je er weer op.
Nou verloskundige heeft gyn geprobeert te bellen maar d eafdeling zit dicht omdat ze 5 mei hebben dus word toch afwachten tot morgne helaas, ze vroeg wat ik zelf wilde zei nou als ik dit nog anderhalve week trekken moet ben ik doodop tegen de tijd dat ik bevallen moet dus toen heeft ze overlegt met iemand en besloten toch een afspraak bij gyn te maken voor me papieren liggen al klaar daar en dan morgen krijg ik een telefoontje wanneer ikmoet komen, en dan gaan ze kijken hoe of wat maar ze zegt zelf al hou er rekening mee dat ze niks doen want ze kunnen nu eigenlijk nog niet inleiden daar is het nog te vroeg voor.
@laura28 meid wat balen dat het nog niet gelukt is! ben je allang bezig?? hoop dat het snel goed komt en dat je snel een kleintje in je armen mag nemen. maar idd dat komt vast wel goed heb er vertrouwen in meid. @kaatje k lekker dat hij zo goed voor je zorgt! ik heb ook liever geen kraamhulp maar helaas is het verplicht in nederland. meiden ik ga jullie weer even verlaten. ik ga ff naar oma toe samen met me mannetje.
@ Kaatje hoop dat je wat beter gaat slapen meid, is idd erg zonde. Wel fijn dat de kleine het zo goed doet! En heerlijk dat je mannetje jullie zo goed verzorgd, daar kan geen kraamhulp tegenop @ Laura, hoop echt dat je ook snel kan mee kletsen over een zw schap meid! Je naam kwam me bekend voor en durfde het elke keer niet te vragen, bang om je te kwetsen. Maar wilde het ook niet zo laten gaan.. Vind het wel heel knap hoe je ermee om gaat, knuffel en duim voor je! @ Ria, he spannend zeg! Knuf voor m'n lieve buddy! @ Sabrina, veel plezier bij je oma!
@manootje en sabrina: ik ben vanaf vorig jaar februari gestopt met de pil, niet echt gericht bezig geweest met "klussen" zeg maar. toen in ene zwanger en nog een paar weken later de MA, tja jammer natuurlijk maar geen drama. heb me er redelijk makkelijk over heen gezet. betekend natuurlijk wel dat een volgende zwangerschap minder makkelijk gaat worden, zeker de eerste tijd. tja ben dus nu al wel weer een tijdje bezig, maar heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken, zeker als je hier op de pagina leest dat er nog steeds meiden zijn die ondanks/dankzij de MMM toch spontaan zwanger worden. dat geeft hele goede hoop! jullie trouwens nog sterkte met de laatste loodjes, ik zal duimen dat het niet te lang meer gaat duren! gr laura
@ Laura, heb alle hoop voor je meid, gaat helemaal goed komen! En idd hier genoeg meiden geweest die veel moeilijkheden hebben gekend.. Succes en duim voor je
De stuwing is weg, ole-ole! Heb nu gewoon grote tieten en geen megagrote tieten meer! En ze lekken gelukkig ook al stukken minder! Zoon is een goeie drinker, eindelijk loopt de bv goed. We hebben best wel wat ijzers in het vuur moeten gooien, want het is een feit dat het na een ks gewoon niet makkelijk is, maar de aanhouder wint! Ik wou perse geen fles en geen kunstvoeding, dus werd het kolven, cuppen en fingerfeeden. Het is echt super om bv te geven, kan het iedereen aanraden! Kraamzorg? Ik zag het ook niet zitten en kreeg de eerste dagen thuis een hele beroerde, maar de lieve schat die daarna kwam, zal ik m'n leven niet meer vergeten; zij heeft echt veel voor me betekend en dan heb ik het niet over het huishouden doen en dat boterhammetje smeren! Zij heeft mijn zoon aan de borst gekregen, in 1x! Kijk, iemand met 30 jaar ervaring weet soms meer dan een "lactatiedeskundige". Heb haar net uitgezwaaid, was wel even slikken hoor! Ga nu slapen, moet echt nog bijtanken. Vandaag twee weken geleden begonnen we met inleiden, de tijd is omgevlogen. Nu komt het herstel en de rust. Ik kan m'n ogen niet van m'n kanjer afhouden, het is echt een geweldig ventje!
Goede middag meiden, @ Harmless: Dus nog rond en gezond...! @ Sabrina: Vervelend dat je telkens zo een last hebt van voorween en dat het niet doorzet...! Ow je hebt heerlijk geslapen zo te lezen, dan had je het zeker nodig. @ Kaatje K: Probeer toch je rust te nemen hoor! Tja een kraamverzorgster doet bij ons ook het huishouden, jou en de baby controleren/verzorgen, overige kinderen verzorgen. Geniet maar lekker van je meisje. @ Surf: Alvast van harte gefeliciteerd met je zoontje, en ik zie dat je opnieuw zwanger bent ook gefeliciteerd daarmee! @ Joki: Fijn dat je man je zoontje even over kan nemen, ik heb dat ook echt nodig hoor! De dag is nog niet om hoor...misschien beval je straks wel! Ik zie er ook tegenop als ik een dag alleen met Keano ben, normaal heb ik daar nooit geen moeite mee maar nu lijkt het wel alsof er een hele berg op mijn rug ligt... @ Ria: Balen dat je weer zo een pijn hebt, sterkte! @ Sim: Wat vervelend dat je zo een last hebt van je bekken, sterkte. Fijn dat Pip het zo goed doet, en zeker ook fijn dat de borstvoeding goed gaat! @ Makjuh: Ze heeft vandaag uitstelsel gehad, er zitten inderdaad 2 bloedvaten ze moet extra gecontroleerd worden maar het hoeft allemaal niks ernstigs te zijn. En hoe is het in Wassenaar heb je het naar je zin! @ Kippie: Ik hoop dat het strippen wat opleverd, succes meisje! @ Wonders: Welkom bij de Mei-Mama's, en welkom op het wachtbankje! Jij ook heel veel succes met bevallen straks! Nog een weekje en dan ben je uitgerekend zie ik! @ Lana: Jij ook heel veel succes als het zover is! Morgen ben je uitgerekend zie ik spannend. @ Zogelukkig: Moeilijk is dat hé als de kraamzorg weggaat...dan moet je het ineens alleen doen...! Geniet maar lekker van je zoontje hoor! Keano is op pad met zijn Tante, dus heerlijk even rust. Mijn man is de hond aan het uit-laten die heeft ook geen rust in zijn kont haha! Mijn zus is in Rotterdam geweest, er zitten inderdaad 2 bloedvaten in de navelstreng ze wordt nu wat meer in de gaten gehouden en ze zal wat meer echo's krijgen als normaal om te kijken of alles goed blijft ontwikkelen. Liefs, misspuma
zogelukkig, wat heerlijk zo'n kraamzorg die je helpt met de BV. bij mijn zoontje was het eerst ook een drama, maar mijn dochter lag een half uur na de geboorte te drinken alsof ze nooit iets anders gedaan had. Heel erg bizar, gewoon in en keer hap de tepel en zuigen maar! O o die stuwing, het is bij mij nog niet begonnen... Ik was het eerlijk gezegd vergeten. Ik had nog het voeden in mijn hoofd van later, met relaxde borsten. Precies zoals nu eigenlijk. Het zal vandaag of morgen wel gaan beginnen, heerlijk lekken en de melk die eruit spuit. is ook lastig drinken voor de kleine. mijn zoontje stikte er vaak zowat in, zoveel druk zat erop. ik moest dan eerst wat eraf kolven voor ik hem kon aanleggen. misspuma, wat een stress voor je zus. ik hoop dat alles goed komt! laura, dapper om te blijven meelezen hoor, terwijl wij allemaal op onze roze wolk zitten... Maar jouw tijd komt vast ook. ik zie aan je banner dat je het druk krijgt vandaag, hihi!
@ Zogelukkig, wat heerlijk meid! En kan me voorstellen dat je even moet slikken, knuf! @ Misspuma, heerlijk even een middagje voor jezelf. Echt sneu voor je zusje, duim voor haar dat alles goed komt!
*Wil even klagen* Eigenlijk heb ik nooit echt geklaagd, zelfs met de verhuizing hobbelde ik door. Maar ben het nu effe zat meiden. Voel me echt emo, de hele dag alweer voorww. Pijn in m'n rug... Wil van alles doen maar ben te moe en stil zitten is ook niet lekker met die harde buiken. Weet gewoon effe niet wat ik met mezelf aan moet, effe digi gillen ahhhhhhhh... Iemand nog tips? *Einde beklag* He vandaag niets van Remmar gehoord...
Dank je, moet dan ook weer lachen, je maakt er altijd manooNtje van en moet altijd aan danoontje denken
hahaha.. ja ik zie het nou! sorry meis! ik hoop dat je een beetje beter voelt~! wat is het rustig hier.. zijn jullie aan het bevallen???
Ik zit de hele tijd op remmar haar hyves te kijken. Ze is hier nog niet geweest toch?? Ik hoop zo voor d'r dat het raak is! @Manootje: Klaag maar hoor, jij bent inmiddels ook overtijd. Vreselijk is dat he, ineens 'moeten' optellen. Jouw dag voorbij zien komen. En al die frummels om je heen. Dikke knuffel meid. 1 troost het kan echt niet lang meer duren! Probeer te ontspannen!
Zo kom net mn bed uitgerold. Heb heerlijk 3 uur geslapen. Zal het wel nodig hebben gehad. Misschien alvast voorslapen..??? haha... Ik wil te graag, dus zal nog wel zeker 2 weken duren... Ik zie dat er weer een hoop is gekletst in die paar uurtjes. Ik ga even een scherm erbij pakken en reageren, als mn meisje geen roet in het eten gooit. Anders wordt het vanavond weer.
@ Daggie, het zijn vooral die voorww waar ik zo gek van wordt. Sommige doen best pijn en ik weet wel het echte werk is veel heftiger, maar dan doe je het ergens voor. En heb nu al dagen veel voorww, maar gisteren bleek dat ie bijna niets hebben gedaan. Vooral vandaag zijn ze erg vervelend met rugpijn erbij, wordt er moe van. Gelukkig komt m'n mannetje zo heb ik ook weer afleiding Meisje is nog steeds bij m'n mams, die heeft 't wel naar d'r zin bij oma. Hoe is het met jou en die kleine? @ Harmless, vooral na gisteren is het wel effe slikken.. En dan met die voorww, pff.. *pruillip* Normaal zit het echt niet in me om echt te klagen, maar vandaag... Ach zal straks wel beter gaan En idd Remmar is nog niet geweest, ach hoop het zo voor d'r na al die toestanden met de vk! @ Joki, heerlijk meid dat je goed heb geslapen!
haaaaaaaalllllllllllllllloooooooooooooooo hier was ik weer!!! melig en wel heb net in me broek gepiest mannetje werd in de auto op de terug weg melig en ja zoals meerdere misschien herkennen kan je niet makkelijk je plas op houden dus stond net bij de voordeur in me broek te piesen!!! als ik er aan terug denk gebeurd het zowat weer!!! @laura28 gaat helemaal goed komen meid! blijf hoop houden! en het is misschien al heel vaak gezegd maar probeer er niet te veel bij na te denken! je kan ook weekje center parcs de hutteheugte boeken huisje 147 is een vruchtbaar huisje! kan ik je mededelen @zogelukkig lekker dat je zon fijne kraamzorg heb gehad! en dat de bv ook lukt! @misspuma Knuffel voor je zus!!! @manootje hier een digi knuffel voor je en de duimen draaien dat je maar snel mag gaan bevallen! @joki succes met reageren! laten we hopen dat je moest voorslapen! remmar is nog niet bevallen denk ik want ze was vanmorgen ook nog op msn. en op hyves staat ook niks! OPROEP: GAAT ER VANDAAG NOU NOG EENS IEMAND BEVALLEN!!!! HET IS BEVRIJDINGSDAG DUS LATEN WE ONS BEVRIJDEN VAN DIE BOLLE BUIKEN EN ROT WEEEN!!!!