Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @laure: Knap dat je er zo mee omgaat, ik wens je ook snel een fantastische zwangerschap toe.

kraamhulp: hier in België niet verplicht, maar heb het toch aangevraagd. M'n vriend spaart z'n vaderschapsverlof liever op voor iets later.

2. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/

hier is ie dan!!!!

3. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Jomi, wat vervelend dat je je zo voelt. Ik hoop ook echt voor je dat het snel opknapt. Nog even volhouden meissie. Het geeft helemaal niet dat je niet reageert. Ik vind het leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat. Ik ben zelf niet zo'n schrijver als het over mezelf gaat. Ben nogal snel klaar. Lekker blijven komen hoor met je updates over jezelf.!!

@Kippie, hoe gaat het nu.? merk je al wat van het strippen.? Ik wil vandaag nog een sms..!!!

@Patrieske, welkom op de wachtbank.

@Sabrina, nee doet dat maar niet. Rustig aan hoor meis.!! Volgens mij kun je bij jou van de vloer eten.!
    Nog wat leuks gezien in het prenatal krantje.?

@Wonders, welkom en klets gezellig mee.

@Harmless, op een gegeven moment is alles klaar en schoon hè.? Ik had vanmorgen ook zoiets van, ja en nu.? Ben er klaar voor.

@Evy, ik vind het ook vreemd dat de vk's elkaar soms tegen spreken. Die van mij laat me gewoon lopen tot 42 weken en dan nog een week ziekenhuis. Met een beetje pech kan het nog juni worden voor mij.!! Dat mag ik toch hopen van niet.
    Fijn dat het nu wat beter gaat. Ik had het gisteren ook zo erg. Indalen.??

@Lana, welkom terug. Voor jou ook spannend meid. Nog heel eventjes.

@Manootje, dank je voor je felicitatie.

@Laura, balen dat het nog niet gelukt is. Soms is het zo raar hoe het kan lopen. Ik hoop echt heel erg voor je dat het snel raak is. Ik ben ook 2x in 1x zwanger geraakt en allebeide keren ging het mis. Van mn meisje en nu duurde het ruim een jaar. Heel stom is dat.
    Heb vertrouwen meid.

@Ria, fijn dat je iig serieus wordt genomen en dat je binnenkort een afspraak hebt. Hopelijk wordt de pijn snel beter. Knuffel.

@Kaatje, ook fijn dat je mannetje je kraamhulp is. Lekker hoor. Hier krijgen ze maar 2 dagen vrij. Dus heb de hulp hard nodig.
    Hopelijk kun je snel weer goed slapen.

@Zogelukkig, fijn dat je toch nog een goede kraamhulp hebt gehad. Heerlijk dat de bv goed loopt nu. Lekker genieten van je mannetje.!!

@Misspuma, de dag is idd nog niet om, maar ik moet nu dan wel op gaan schieten..!!
    Morgen zal wel loslopen. Ik doe mn best en vraag of , mn man wat eerder thuis komt. Einde van de dag ben ik helemaal munt.
    Fijn dat je zus wel goed in de gaten wordt gehouden. Zijn er nog consequenties aan dat er maar 2 bloedvaten inzitten, of kan het ook gewoon allemaal goed gaan.?

@Manootje, klaag maar even lekker meid. Ik weet nog dat ik de vorige keer overtijd liep. Nou daar is echt niks aan. Je houdt je op de een of andere manier toch echt vast aan die datum. Het kan iig niet lang meer duren meid..!! Knuffel..

4. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    haha sabrina, zit hier gewoon keihard te lachen...

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Kaatje K: Fijn dat de borstvoeding zo goed gaat!

@ Manootje: Dikke knuffel voor jou meisje, en klaag maar even lekker hoor!

@ Sabrina: Jij vrolijkt de boel hier ook altijd op hé! In je broek plassen van het lachen, heerlijk haha!

Nou meiden vanavond de laatste Yoga-Les...heb er wel zin in! Ben benieuwd of de rust van de yoga iets op gang brengt bij mij...zal wel niet maar je weet het nooit.
    Moet alleen wel 3 kwartier in de auto zitten...daar zie ik dan weer wel tegenop.
    Fijne avond allemaal!

Liefs, misspuma

6. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hahha ja zon lol dat ik heb! ik lig er nog steeds dubbel om!
    hoe kan je nou als een volwassen iemand in je broek staan te piesen!

@joki nee kon niks leuks vinden(wel heel veel maar anders krijg ik straks heel veel dubbel)

@misspuma ja je moet wat he!

7. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Misspuma, veel plezier vanavond. Die auto reis is idd wel erg lang nu.
    Ben benieuwd of het wat oplevert.!!!

8. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Sabrina, ik koop ook niks meer, eerst maar eens even afwachten wat we allemaal gaan krijgen. Wel leuk om altijd even te neuzen voor nieuwe dingetjes.

9. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

10. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Nou heb gister ook in m'n broek gepiest en dan denken dat je vliezen gebroken zijn haha

Misspuma, is idd wel lang zo'n autorit, maar succes!

11. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hhahaha ow ja dat is waar ben dus niet de enige broekenpieser hier!!!!!!:)

12. Ik zie dat onze lolbroek ook weer langs ik gekomen ;)

Heb verder alles bijgelezen, maar ben d'r ff klaar mee voor vandaag.
    Niet dat ik een rothumeur heb of zo, maar ... nou ja ... kan 't niet echt uitleggen.
    Hier dus even geen reactie op iedereen.

Bij de tandarts was alles goed, alleen een beetje tandsteen... dus meneer was trots op me :D
    Heb al mijn hele leven dezelfde tandarts, dus dat is wel leuk.

Lieverds, fijne middag/avond!
    X

13. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @kroepie ja dat kan dus gewoon ff niet he!!!!
    dus de bekkentrekker was weer je vriend! hjahaha
    mmm jij die niet reageerd niet gewend van je hoor!

ik ga er ook ff van tussen!
    kom vanavond vast nog wel ff langs wippen!!!!

14. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedenk me nu ineens dat morgen een mooie datum is... Schrijf maar eens op....
    6-5-9.... Als je het vierkant schrijft zeg maar. (Zoals op een digi klok en dan omdraaid.....) Cool....

15. hhaaahahahhaahhahhha

16. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    dames, bedankt voor de steun.

@kaatje, ja idd drukke avond! ach we zullen zien en anders gaan we vrolijk verder. ik mag eventueel testen op de verjaardag van mijn beste vriendin dus zou toch leuk zijn als er dan een 2e streepje staat toch?

enne ik vind het voor iedereen even leuk dat ze zwanger zijn of een kindje hebben, mijn tijd komt vast nog wel, ik heb nog even in ieder geval.

gr laura

17. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    tja je moet ergens mee bezig zijn he.....

18. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Nou dan gaan we met zn alen voor morgen..!!

19. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Is goed we gaan allemaal voor morgen. Vanwege de cijfer truc ;)

20. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmmmm en dan allemaal kroepie sms-en.... Want die moet wel vrijdag afwachten anders is het zo sneu voor haar man....

Deel Deze Pagina