@ Kroepie, fijn dat alles goed was bij de tandarts, goed hoor! @ Draadje, naam technisch?? Je maakt het idd spannend! @ Cleo, fijn dat alles zo goed gaat!! @ Remmar, zet hem op meis!! @ Kaatje, ja weet het ook wel van die voorww, maar heb ze al weken eigenlijk alleen moet ik zeggen dat ze vandaag echt flink vervelend waren/zijn. Ach voel me al iets beter, hoop dat de bevalling iig sneller gaat deze keer, 40 uur vind ik echt telang @ Sabrina, ik doe mee met het ww dansje!! \/ \/ \/ \/
meiden ik ga jullie voor vandaag verlaten! ik ga ff lekker bankhangen koffiedrinken en dan lekker slapen! tot morgen !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sabrina, geniet van je koffie en slaap lekker voor strakkies.!! Tot morgen..!! Met babynieuws..??????
Hey dames, Remmar is dus bezig? Spannend hoor. Voor de rest nog geen andere meimama's dus...Wie weet morgen.. Hier ook nog steeds rond en gezond Groetjes
Meiden wat is het hier toch ongelofelijk gezellig!!!! Sabrina even voor jou Melig mens!!! En broekpieser las ik! Nou ik heb ook al in mijn broek gepiest toen ik zwanger was hoor! hihi Durfde dat alleen niet te posten! Alle meiden met rommel de bommel buiken, ik hoop dat het door gaat zetten voor jullie. Niets vervelende dan voorww en dat je maar zit te wachten, net als kaatje spreek ik ook uit ervaring! Riá; ik hoop dat ze wat voor je gaan betekenen, en inleiden doen ze vanaf 38 weken hoor meid, dus dat is niet te vroeg... ik herinner me dat jij ook veel pijn gehad hebt deze zwangerschap en ziekenhuis opnames ivm verdenking nierstenen toch?... geef maar gewoon duidelijk aan dat je lichaam op raakt op deze manier... je moet ook nog bevallen! Dikke knuff Ik zag ook nog een paar oudgedienden vorbij komen, welkom en klets lekker mee... laura wat lief dat je hier nog komt kijken! Ook las ik dat Remmar bezig is! Kom op Remmaar we willen wel weer nieuws!!! Ik las dat we een turbopoeper in ons miden hebben! en ik heel trots dat ik mees er binnen 19 minuten uitgewerkt heb! hahah het kan dus nog veel sneller! Oh ja en mamasan... wat een droppie is duncan!! lekker naar huis!!! en genieten! zogelukkig super dat de borstvoeding u goed gaat! Mees dronk gelijk heel goed dus ik heb echt mazzel gehad, en wat betreft kraamzorg... ik weet precies wat je bedoeld, soms mis ik haar nu nog! hahaha Ik zal zo weer even mees spammen!!! We zijn vandaag met hem naar de stad geweest, en hij is zo zoet, hij huilt bijna nooit, en is heel relaxed... ik sta er versteld van, maar ben ook wel blij omdat ik toch wel heel onzeker was, maar dat wordt steeds beter...leer hem nu echt kennen.. Meiden dikke knuff en zal weer even een leuke foto opzoeken!!
***meldplicht*** Ik even snel, ga zo in bad liggen. Heb een giga zeur buik... Erg vervelend. Remmar, hopelijk heb jij je kleintje nu in je armen. Hahaha Sabrina, jij bent echt gek! Slaap lekker meis De rest, hele fijne avond. Hopelijk komen er snel weer een paar mei beebjes bij. Dikke kus
Hey Marooz Ja klopt met 25 weken al in ziekenhuis gelegen idd met veel pijn hele zwangerschap zit alles al tegen hier is het net over begin je te genieten dan komt er weer wat, ben het echt zat en vanmiddag de paracetamool ingenomen en dan is het dragelijk maar wil gewoon geen medicatie meer slikken heb dit al zoveel gedaan ben het gewoon zat ze gaan nu maar eens verder kijken en of iets doen dan weet je hoe of wat loop nu al 3 dagen en nachten met veel pijn en als ik dit nog anderhalve week vol moet houden dan kan ik niet eens op een normale manier bevallen want dan ben ik op, me armen en handen slapen al de hele dag door dat ik afgeknelt in bed op me armen lig en dan kan je ook nog eens geen kant op omdat je neit kan draaien nee wil morgen dat ze verder gaan kijken en dan maar zien waar het schip strand hoop eigenlijk dat die vanavond of vannacht zelf begint. Hou jullie op d ehoogte sorry voor dit grote ego maar neem een bak koffie en dan ga ik zo weer liggen en hopelijk slapen ga er van uit dat ik om 5 uur weer op ben is het neit door pijn dan wel door het zuur.
Hey Marooz Ja klopt met 25 weken al in ziekenhuis gelegen idd met veel pijn hele zwangerschap zit alles al tegen hier is het net over begin je te genieten dan komt er weer wat, ben het echt zat en vanmiddag de paracetamool ingenomen en dan is het dragelijk maar wil gewoon geen medicatie meer slikken heb dit al zoveel gedaan ben het gewoon zat ze gaan nu maar eens verder kijken en of iets doen dan weet je hoe of wat loop nu al 3 dagen en nachten met veel pijn en als ik dit nog anderhalve week vol moet houden dan kan ik niet eens op een normale manier bevallen want dan ben ik op, me armen en handen slapen al de hele dag door dat ik afgeknelt in bed op me armen lig en dan kan je ook nog eens geen kant op omdat je neit kan draaien nee wil morgen dat ze verder gaan kijken en dan maar zien waar het schip strand hoop eigenlijk dat die vanavond of vannacht zelf begint. Hou jullie op d ehoogte sorry voor dit grote ego maar neem een bak koffie en dan ga ik zo weer liggen en hopelijk slapen ga er van uit dat ik om 5 uur weer op ben is het neit door pijn dan wel door het zuur.
je kan het natuurlijk ook overdrijven 3x hetzelfde plaatsen rotpc wil niks plaatsen en dna doet die het 3x zijn de hormonen dnek ik
Lekkere kerel heh? Ria; meid ik snap helemaal wat je bedoeld, en je lichaam kan ook niet alles trekken hoor, geef dat goed aan, en ik duim en denk aan je meid,,... dikke knuff
Ok nu laat ik jullie weer met rust... maar vind dit zelf een mooie foto van ons gezinnetje... hihi...
Haha Marooz, je bent nu vipmember. 1000 berichtjes geplaatst. Maar meid, wat mooie foto's van jullie en jullie mannetje. Ben blij dat het goed met jullie gaat.
' wat een super super super super mooie foto zeg, ik voel gewoon zoveel liefde erbij. En krigj er helemaal tranen van stomme hormonen En wat klets de rest hier snel zeg, ga eens even bijlezen en vragen of ... even zoeken me ook nog even op de mei lijst erbij wilt zetten erg leuk nu even lezen
@Marooz, wat een mooi kereltje.!! leuk die foto van jullie drietjes. Heerlijk dat Mees zo rustig is. Lekker genieten.! @Ria, dikke knuff meid. @Misssz, hopelijk helpt het bad een beetje. Ik heb de hele avond al een strak gespannen buik. Vervelend gewoon. De kleine is ook nog steeds erg rustig. Ik voel haar wel, maar veel minder. Ga zo mijn tent is top kijken en dan lekker mn bedje in. Slaap lekker meiden en tot morgen.!!
GO RENMAR GO heerlijk aan het bevallen zeg ik wil ook verder nog niet veel bevallen hier dus ladies kom op we kunnen het we gaan met zijn alle (die willen ) vandaag nog even bevallen hele babyboom in 1 keer lijkt me wel leuk
Marooz Wat een prachtige foto van je mannetje en ook die van jullie 3tjes! Heerlijk zeg, de liefde straalt er vanaf Ben benieuwd hoe 't met Remmar is! Nu nog ff tv kijken, wachten op mannetjelief en dan duik ik er ook in. Ria Sterkte meid. Volhouden dat je niet langer KUNT... dat is anders dan dat je niet langer wilt. Doegie!