Lees net op REMMAR d'r hyves dat ze bevallen is van een MEISJE!!! Hoe en wat weet ik niet, dus nog even wachten op buddy nieuws.... Zou 't bevallingsdansje dan toch geholpen hebben?
Jeetje, stelletje melige kippen hiero!! Heb alles wel bijgelezen hoor RIA, meis, enorm vervelend dat je je zo voelt, kan me zoooo goed voorstellen dat je er dan helemaal genoeg van hebt, het lijf is gewoon een keer op! MAROOZ, die baby van jouw is echt TE schattig *smelt* niet normaal! JOMI, hoest nu met jou? KROEPIE, still going strong?? OEM: leef je nog? Dancevally, ik heb je gezien, jij bent er ook nog! KAATJE: geniet van je kleine meid, geweldig man! Zogelukkig, wat super dat alles naar wens gaat met de bv, ik vond het ook helemaal geweldig! EGO, ging net naar de wc en had bloedverlies, wel bruin, dus wrs van het strippen, maar toch even de vk gebeld. Kan van het strippen zijn, is het meest waarschijnlijke, of toch een voorzichtig beginnende bevalling, omdat ik lichte ongikrampjes heb sinds een paar uur. (niet noemenswaardig eigenlijk hoor, ging ervanuit dat het ook van het strippen komt) Dus tsja, we zien het wel, ik vin het serieus waar allemaal OK ben nog steeds relaxed
Jippie Remmar gefeliciteerd met jullie dochter!!! Ben benieuwd naar je verhaal! Marooz wat een prachtig mannetje, volgens mij heeft hij jouw mond Ria veel sterkte meid, hopelijk kunnen ze in het zh iets voor je betekenen. Ik moet morgen weer aan de ctg bij de gyn, kom daarna weer uppen hoe het is gegaan. Alvast welterusten voor vanavond dames!
**********************************************BUDDYNIEUWS********************************************* Via Sim naar mij: He lieve meiden! Ons meissie is vanavond geboren om 18.05 uur!!!! Ze heet Nikki, weegt ruim 8 pond en is 52 cm lang. Wat een bevrijding hè? Dikke kus *****************************************einde BUDDYNIEUWS***************************************** Remmar: !!!GEFELICITEERD met jullie dochter NIKKI!!! Wat heerlijk dat ze er eindelijk is Nu lekker genieten. Liefs Zo... nu wordt 't tijd voor weer wat jongens hoor!!
=D> =D> REMMAR GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER!!! Ja ik zag idd dat ik VIP member ben geworden! Jeetje 1000 berichtjes! hahaha Maar er zijn er nog een heleboel die nog meer kletsen en ja wonders2 we zijn hier echt een stel kippen! Maaike; oeh hoop toch dat het niet alleen van het strippen komt meis, ik duim nog steeds hoor! hihi pijnlijke duimen ervan! Dank jullie wel voor de complimenten... Ik vind Mees ook zo mooi! hahah Maar ja ik ben de mama heh?... Is zo leuk om te horen dat anderen dat ook vinden...
Nog maar een berichtje BUDDYNIEUWS Van Sim zelf: Alles gaat goed, maar Sim heeft veel last van naweeën. Ze is zo trots op haar meissie dat het niet uitmaakt Groetjes aan iedereen! EINDE BUDDYNIEUWS Doegie!!
Remmar van harte gefeliciteerd met je dochtertje Nikki ! Geniet ervan Weeendansje.... Laatste keer dat ik hem hier deed heeft het mij geholpen... Ging namelijk zelf aan de gang Maar doe hem nu graga mee voor jullie! Komt ie! \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ Voor de rest.... Ik lees alles maar heb weinig tijd om te reageren... Jill doet het super goed! Tis een tevreden meisje.... Joey is ook helemaal weg van haar Vandaag een moeilijke dag gehad! Joey is erg dwars en mopperig... Niks is goed en ik mag hem niet troosten! Heel moeilijk om dat dan te zien en niks te kunnen... Had al gehoord dat dat soort reacties heel normaal zijn. Er veranderd zoveel voor ze! Vandaag is ook nog eens de nieuwe kraamhulp begonnen en manlief aan het werk gegaan dus ook dat was effe pittig. hopelijk gaat het morgen beter. Verder hier ook last van stuwing.... tip : Kraamverband door midden knippen en nat maken in een boterhamzakje doen en dan de diepvries in.... Als ze goed bevroren zijn in een hydrofiel washandje doen en koelen die (.)(.) Helpt goed Verder gaat het iedere dag een stukje beter! Heb 2 dagen hulp erbij gekregen ... Nou meiden.... De babyboom is begonnen! Hopelijk blijft dat zo en lees ik morgen meer nieuws! =D>
@Majkuh: Zou mooi zijn als het bij jou nu door zou zetten, maar is goed dat je nu zoiets hebt, zie wel wanneer het begint. Hoe meer je je kan ontspannen, hoe beter het is. Met mij gaat het redelijk, ik ben zo ontzettend moe. Moest vanavond onder het eten ook gewoon huilen van moeheid. Ik ken mijzelf zo niet eens. Heb echt nergens puf voor en voel mij gewoon een wrak. Ik wil zo graag gewoon een nachtje lekker slapen zonder pijn. Ik ga donderdag wel zeggen dat ik het zo niet lang ga trekken. Ook hou ik telkens meer vocht vast in mijn handen en benen, dus is ook al niet zo lekker. Ik heb ook de hele dag alweer veel harde buiken en sommige pijnlijk, maar lijkt nog steeds niet door te zetten. Maar ik ga rustig aan door en weet dat het niet zo heel lang meer kan duren.
Meiden.. ik heb de hele avond al problemen om op zwpagina te komen.. site is heeeeel traag en sommige van mijn berichten worden niet geplaatst, grrrrr. Ik hou het voor vandaag voor gezien.. ga zo lekker douchen en hoop morgen of babynieuws te lezen of het zelf (of via mn buddy) te kunnen brengen!
Remmar: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Nikki. Wat fijn dat het alsnog snel heeft doorgezet. Geniet van je kraamtijd en ik ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal!
Even toch spieken in de reclame, en wat zie ik babynieuws..!! @Remmar, gefeliciteerd met jullie dochter Nikki..!! @marloes, fijn dat het zo goed gaat. Lekker genieten. Mooie foto's op je hyves.!! Tja schijnt wel normaal te zijn de reactie van Joey. Hopelijk gaat het morgen beter. @kippie, ik dacht dat het aan mijn pc lag, maar de site is idd super traag. Slaap lekker en stuur me morgen een babynieuws sms..!! @Majkuh, hopelijk zet het door. Nu ga ik echt ermee stoppen. Tot morgen.!!
Remmar: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nikki. Mooie naam hoor. Geniet lekker van je kraamtijd.
Ik heb hetzelfde probleem hoor, hier is de pagina ook erg traag. Dus het zal niet aan ons liggen. Lekker slapen en hoop dat het nu bij jou door gaat zetten.
@Marloes22: Fijn dat alles goed gaat, heb de foto's al even op hyves gezien. Leuk hoor en met Joey zal het ook wel goed komen. Is natuurlijk een hele verandering.
Even een foto van mijn verjaardag in ziekenhuis. Hier kreeg ik een tekening van mijn tantezegger Maike van 3,5 jaar. Die staat er natuurlijk op de neus bij.