Remmar gefeliciteerd emt je dochter ook een hele mooie naam en een heel mooi gewicht zo. geniet van je kraamtijd.
zo, nadat marooz ons die lekkere Mees heeft laten zien moet ik mijn mooie meisje ook wel even spammen:
Nou meiden, ik ga slapen. Hoop dat ik het een beetje vol kan houden. Tot morgen en welterusten allemaal. Liefs JoMi
Oh Kaatje wat een droppie! En wat een haar! hihi Mees is zo blond dat het lijkt alsof ie kaal is, prachtig zo'n dot zwart haar op dat koppie! ZWIJMEL! Meiden ook ik ga op bed, nog even Mees aan de boobies leggen en dan lekker slapen! Tot morgen meiden!
Hier nachtbraker.. heb krampen om de 10 min.. denk wel dat het weeën zijn, maar weet niet of het doorzet.. hoop natuurlijk van wel. Ik wacht het even af en als het minder wordt kruip ik mn bedje weer in.
Het zet wel door.. nu weeën om de 7-8 min, dus het gaat niet heel snel. Meer nieuws ongetwijfeld via mn buddy!
Ooooooh KIPPIE SPANNEND!!!!! Sterkte meid, zet 'm op Wij willen babynieuws vandaag Hier al weer vroeg wakker. Meissie moet vandaag naar school (vakantie is afgelopen) en mannetje is de hele dag de hort op... naar Utrecht en Amersfoort. Betekent dat ik aan huis gekluisterd ben. Bah. Denk dat ik eindelijk maar 's mijn tasje ga inpakken hahaha Laatste wasjes draaien enzo. Tot later
Ja natuurlijk meis ben helemaal hyper de pieper nu dit zijn de echte voortekenen en warschijnlijk de afgelopen 4 nachten gewoon met flink voorwerk gelopen, moet eigenlijk zo voor die controle naar het ziekenhuis toe maar zal me benieuwen wat ze nu zeggen hoop gewoon thuis te kunnen bevallen namelijk dus ziekenhuis wil ik nu eigenlijk niet in thuis is het voor mij veel rustiger. m,aar hou jullie op de hoogte n hoop echt dat het doorzet nu kan neit wachten tot die kleine er is.
KIPPIE: succes meis, hoop dat je ondertussen een mooie baby in je armen hebt! RIA: aaaahhhh, spannend, ben heeele benieuwd wat ze op het ziekenhuis zeggen, toi toi toi!! Nou, meteen voldaan aan mijn meldplicht vanmorgen Hier alles OK en rustig, nog steeds wat bruinverlies, maar goed, zegt wrs niets, we wachten rustig af, ga ervanuit dat ik zowieso eind volgende week een mooie baby in mijn armen heb *smelt* Mijn oudste dochter gaat vandaag weg op kamp voor 3 dagen, laatste x, want volgend jaar is het middelbare school, *slik* wat worden ze groot!! Voor iedereen vandaag een fijne dag gewenst!
Goedenmorgen meiden ben ik weer helaas nog steeds een gevulde buik! heb weer heerlijk geslapen vannacht. nu lekker wakker worden met een bakkie. ik weet dat er zowiezo 1 baby is geboren kreeg een sms van kroepie(tanks meid) @marooz hahah daar heb ik schijt aan ik post alles! en als een ander het niet wil weten ofzo dan lezen ze er maar overheen. wat lekker dat de kleine man het zo goed doet meid! leuke foto's meid! die met jullie drieen is leuk zit je daar met 2 slapende mannen. @ria32 nee geen rot pc en rot hormonen dat doet het forum hebben meerdere last van. spannend meid ik duim voor je! @wonders2 ja met zijn alle kunnen we ook niet meer jaloers zijn om al die mooie baby's @majkuh ppppppppp pok pok pok pok!!!! ja kleine meisjes worden nu eenmaal groot!! @remmar Van harte gefeliciteerd met jullie dochter NIKKI! @marloes22 meid wat lekker dat het zo goed gaat! en idd joey moet natuurlijk wennen. ik spam je hyves zo nu en dan voor prachtige foto's van jullie meid. @jomi appart dat je foto's heb gemaakt in het ziekenhuis doen niet veel mensen. @kaatje k wat een mooie meid! ook lekker veel haar. hebben wij ook veel kans op ik had gif zwart haar bij me geboorte. @kippie75 ow wat spannend! ik zal eens even de lijst erbij gaan pakken en gaan wijzigen. hier vandaag weer een poets ochtend hahaha mannetje is werken dus kan ie niet zeuren dat ik niks mag doen. verder is het binnen zitten wat het is hier k weer!
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar óf Sabrina1984 en dan zorgen wij dat het erop komt.. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80 ~ BEVALLEN 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan * Sim80~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar ~ BEVALLEN * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh ~ BEVALLEN 3 mei * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny ~ BEVALLEN * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : ~ Buddy: Ria32 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN 5 mei * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje ~ BEVALLEN * Cleo ~ Tweeling ~ BV ~ PHZ ~ 2 Meisjes ~ BEVALLEN 6 mei * KaatjeK ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ BEVALLEN * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# Buddy: Sabrina84 ~ BEVALLEN 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie * ZonStraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ (med ind) ~ Jongetje 10 mei * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz en MissPuma * Draadje ~ 1e kindje ~ TB ~ BV ~ :-# 11 mei * Manny~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian 12 mei *Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75 13 mei * Sistabigbones ~ 3de kindje ~ PHZ ~ FV 15 mei * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje *Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Marloes22 * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: majkuh 16 mei * Zogelukkig ~ TB ~ BV BEVALLEN 18 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie en Mamasan 19 mei *MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje 20 mei * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV ~ BEVALLEN 21 mei * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje * Tinke ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~Meisje 29 mei * Kroepie ~ 2e kindje ~ bV ~ PHZ ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig * Fairy01 ~ 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85 2 juni * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN Er zijn op dit moment 30mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, Geslacht: 5 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten) Afspraken: * 7 mei:MisszZ, controle vk 17.30 uur * 7 mei:JoMi, ctg urine en bloedrukcontrole, 12.30 uur * 7 mei:JoMi, controle gyn, 13.20 uur * 8 mei:Misspuma, controle vk, 15.45 uur * 8 mei:MisssZ, Groeiecho, 12.15 uur * 11 mei:Sabrina1984, controle vk, 10.30 uur * 13 mei:Kroepie, controle vk, 15.50 uur * 15 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur * 29 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur De aanpassingen zijn: KINDJE GEBOREN!!! BEVALLEN Mama - Geb d.d - Kindje(s)- Duur zwschap - Tijd - Gewicht - Lengte [*] Cleo - 28 maart - Chiara & Charissa - 34 weken - 01.42 & 01.45 uur - 2300 gram - ??[/*:m:2g7pnauw] [*] Daggie1984 - 20 april- Rivano - 38 weken 11.20 uur 3585 gram - ??[/*:m:2g7pnauw] [*] Marooz - 21 April -Mees Tygo 38,3 weken 16.31 uur 5310 gram 51 cm[/*:m:2g7pnauw] [*] Zogelukkig - 26 april- -Zoon- 37 weken - ?? - 3700 gram - ??[/*:m:2g7pnauw] [*] Webmiertje - 29 april - Roan- ?? - ??- 5100 gram - 51 cm[/*:m:2g7pnauw] [*] Mamasan - 29 april - Duncun - 35,1 weken- 19.02 uur- 2770 gram - ?? [/*:m:2g7pnauw] [*] Mamalieske - 29 april - Ties- 37 weken - 5.42 uur- 2720 gram - 47 cm[/*:m:2g7pnauw] [*] Marloes22 - 30 april - Jill- 39,1 weken - ?? - 3320 gram- 50 cm[/*:m:2g7pnauw] [*] Rian - 3 mei - Tatum - 40 weken - 12.45 uur - 3655 gram - 51 cm[/*:m:2g7pnauw] [*] Kaatjek - 3 mei - Dochter - 40,2 weken- 22.00 uur 3560 gram 52 cm[/*:m:2g7pnauw] [*] Sim80 4 mei Pip 40,3 weken 07.56 uur - ?? - ??[/*:m:2g7pnauw] [*] Remmar - 5 mei - Nikki - 41 weken - 18.05 uur - 4000 - 52 cm[/*:m:2g7pnauw] Tussenstand: 7 meisjes - 6 jongens[/quote]
Lieverd.... wees gerust.... ook op de middelbare school gaan ze meerdere dagen op kamp Het wordt steeds spannender hahahhahhahah Hou je taai wijffie!
Goede morgen meiden, @ Kroepie: Fijn dat alles goed was bij de tandarts! @ Laura: Heel veel succes met zwanger worden, jou tijd komt zeker ook! @ Cleo: Fijn dat je goed aanfgekomen bent in het warme Zuiden, lijkt me inderdaad moeilijk om je kindjes in de armen van "vreemden" te zien! Geniet er nog van. @ Draadje: Ik begin nu ook wel nieuwschierig te worden naar de naam...haha! @ JoMi: En gezellig samen gegeten gisterenavond? @ Kaatje K: Gefeliciteerd met jullie trouwdag! En geen kado, je hebt hem inderdaad het mooiste kado al gegeven! Wat een mooi meisje hebben jullie toch, geniet er maar goed van. @ Marooz: Wauw wat een heerlijk mannetje, en wat een mooie foto van jullie 3-en! @ Makjuh: Spannend, ik hoop zo dat het doorzet voor jou! @ Remmar: Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Nikki! Geniet ervan. @ Marloes: Ow, dat was inderdaad wel even heftig gisteren dan, als je een nieuwe kraamverzorgster krijgt en je man weer aan het werken gaat! Fijn dat met Jill alles goed gaat. @ Kippie: Spannend, heeft het doorgezet vannacht? @ Kroepie: Was draaise, en geniet van de rust. ***MELDPLICHT*** Hier ben ik ook nog steeds met een gevulde baby-buik. De Yoga-les heeft dus niks opgeleverd, maar het was wel super gezellig! Vreemd idee dat je die vrouwen pas weer ziet als we allemaal bevallen zijn, dan houden we nog een baby-ochtend. De lange auto-rit was niet prettig heb heel de nacht rugpijn gehad, kruikje op mijn rug gelegd maar dit hielp helaas niet. Ben wel in slaap gevallen en werd vanmorgen om 07.00u wakker. Mijn man is nu aan het werken, dus ik ben helemaal alleen met Keano vandaag...even bedenken hoe ik de dag door moet komen... . Fijne dag allemaal, en hopelijk meer baby-nieuws! De jongens lopen ineens achter haha! Liefs, misspuma