Mei 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Sheila82, Aug 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    KaatjeK, mag ik even smelten bij je dochter?! wat een dotje!!!

2. dancevalley

dancevalley Actief lid

Jan 9, 2008
    238
    0
    0
    Ben trots om te vertellen dat ik binnen een uur alles heb bijgelezen. pppffff :confused:

@Remmar: gefeliciteerd met je dochter, je was ook echt aan de beurt nu.
    @Harmless: Haha dat gevoel ZOO herkenbaar..

Was draadje nu aan het rommelen? God ik weet t niet meer.

Broekplassen, fijn te lezen dat ik niet de enige ben. Had het eergister, lag nog lekker in bed en kreeg een hoestbui. Kon nooit zo snel bij de toilet komen. Wel verrekte lastig hoor dat je je plas gewoon niet op kan houden.
    Vervelen, ik verveel me ook zo! Ga zo meteen ook maar weer even schoonmaken. Bleh wat een saai leven. Altijd naar of met mijn vriendinnen kletsen heb ik ook geen zin in. Op een gegeven moment ben je ook weleens uitgeluld..

Nou genoeg gezeurd. hihi. Vanmiddag weer op controle naar de VK, zal wel weinig nieuws uit voortkomen.

Laterz...

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    ***Meldplicht***

Goedemorgen allemaal,

Hier nog steeds tonnetje rond, maar nog steeds met veel harde buiken. Ook weer een slechte nacht achter de rug.
    Ik heb vanochtend echt helemaal niks gedaan, gewoon nergens zin in. Is ook wel eens een keer lekker.
    Ik ga me nu zo eerst aankleden, want mannetje komt om 12.15 thuis om een broodje te eten en dan breng ik hem naar de boerderij. Wij hebben op dit moment maar 1 auto, want zijn broertjes auto is kapot en die werkt in Apeldoorn. Dus die heeft onze Outlander mee en nu heeft mannetje mijn Peugeot mee. Dus ik zit ook lekker aan huis gekluisterd. Maar omdat ik morgen voor controle moet, neemt mijn mannetje vanavond de auto van zijn ouders mee.
    Als ik dan weer thuis ben, ga ik dan nog wel even weer proberen te slapen. Ook zal ik vanmiddag weer een wasje draaien en een schone opvouwen.

Kippie75: Zet hem op meid, ben benieuwd of de kleine er al is.

Ria32: Hoe gaat het bij jou?

Meiden, tot vanmiddag.

Liefs JoMi

***Einde meldplicht***

4. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    1,754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    meiden wat is het rustig hier :evil:

is iedereen aan het bevallen ofzo :(: :(: :(: :(: :(:

@dancevalley haha nog een broekerpieser! leuk dat ik niet de enige ben. het is idd lastig je moet er rekening mee houden en veel plassen want anders laat je het zo weer lopen.

@jomi pfff ik durf niet eens meer auto te rijden! zit ook niet lekker meer
    knap van je dat je dat nog doet.

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    @Sabrina: Ik denk dat het ook komt omdat ik altijd taxichauffeur ben geweest. Heb heel veel kilometers gereden en natuurlijk tot 20 maart gewerkt. Normaal zit ik nu het liefst wel in de outlander, is een mooie hoge auto, zit dus ook wat prettiger. Ik hoef vanmiddag maar ongeveer 8 km te rijden hoor. Dus dat is niet zo ver en ik heb natuurlijk altijd nog mijn gsm bij de hand, mocht er wat zijn. Mijn mannetje is ook maar 8 km bij mij vandaan, dus die is desnoods met een trekker ook zo bij mij. Zie je het al voor je (met de trekker) :) ;)

6. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Hoi Lieve dames,

Wat leuk weer een meisje erbij ... Gefeliciteerd Remmar met jullie dochter!!

Oké dames, who's next?!

Hier rommelt het nog steeds niet en net als de meeste dames begin ik me ontzettend te vervelen thuis. Ik heb de laatste paar dagen ontzettend veel last van mijn liezen en kan me amper fatsoenlijk meer bewegen :( ... verder gaat het hier nog steeds zijn gangetje.

Ik las dat Joki serieus bezig was, dus ik kom zo nu en dan even om het hoekje kijken :D

PS: Zag ook hele mooie foto's voorbij komen van Mees en een heel mooi poppetje van Kaatje! Echt prachtig om te zien :baby:

7. Draadje

Draadje Bekend lid

Jun 1, 2008
    555
    0
    0
    Ik kom net uit het ziekenhuis en mijn bloeddruk is nog stabiel en de baby doet het prima. Op de CTG was goed te zien dat ik regelmatige, lichte weeën heb, dus er gebeurd iig iets vanbinnen :D

Vrijdag moet ik weer op controle, krijg dan weer een echo, een CTG en een inwendig onderzoek om te kijken of ik al inleidbaar ben. Mocht dat zo zijn dan maken ze dan een afspraak om me in te leiden. Mocht ik nog potdicht zitten hoor ik dan hoe verder...

Dus we houden het nog even spannend ;)

Ik ben heel erg benieuwd hoe het met Kippie en Ria is zou er weer een baby'tje bij zijn inmiddels?

Harmless, gemeen van mij he dat ik je zo nieuwsgierig maak over de naam! Wat fijn dat je heel 2010 kunt relaxen hihi!

Dancevalley, hier rommelt het al twee dagen, maar zet helaas niet door.

Dames die zich vervelen en last hebben van poetsdrang kom hier maar even langs hoor ;) Ik mag niets meer, maar hier doen mijn moeder en manlief het gelukkig voor me want het moet allemaal wel netjes zijn natuurlijk :)

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wil ik net even bijlezen en misschien kletsen, meldt mijn zoon zich weer!
    Tsja, dat heb je nu he? :)

9. colin

colin Actief lid

Sep 11, 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Goedemiddag hier mijn meldplicht

Gisteren vanwege verjaardag man niet geweest maar ik zag al dat niemand dat gemerkt heeft.

Gisteren ook naar vk geweest en daar word je ook niks wijzer. Bloeddruk wees uit dat het rommelen toch wel iets doet dus vroeg kun je kijken of het daar beneden al effect heeft doen ze dat niet want bij een 2e kun je drie weken met 2cm ontsluiting lopen. Balen

verder alles ok alleen het vocht weeg nu 93 kg van 75 naar 93 en ik heb eeb paar weken nog heel trots vertelt dat ik 12 a 13 kg was aangekomen en zit in 3 weken tijd op 18kg echt balen en ik ben bijna 38 weken dus ik ben er nog niet. ga er maar gewoon van uit dat het 40 weken gaat duren

maar ik kan niet veel meer en mijn zoontje van bijna 2 maakt het me niet makkelijker al is het een schat van een mannetje en mijn man helpt me ook maar ik heb nu geen controle meer over de hele situatie en daar kan ik niet zo goed tegen.

Vannacht wel goed geslapen en ben nu bekaf dus ga direct weer naar bed zoontje ligt er alweer een half uurtje in

REMMAR: GEFELICITEERD MET NIKKI!!!!!

TOT morgen einde emo bericht

Colin

10. Joki

Joki Bekend lid

Nov 5, 2007
    978
    0
    0
    *********BUDDYNIEUWS***********

Kippie is vanmorgen om 10:00 thuis bevallen van een gezonde dochter. Ze heet Mila en weegt 3950 gram en is 52 cm lang. Alles gaat goed met ze.!!

*********EINDE BUDDYNIEUWS***************

11. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,435
    0
    0
    limburg
    PROFICAT kippie!!! wat super.. leuke naam!!!

12. Manny

Manny Bekend lid

Mar 20, 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    doee maar even rustig aan, en dan komt het allemaal goed :thumup:

13. Manny

Manny Bekend lid

Mar 20, 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    @ REMMAR GEFELICITEERD, HEERLIJK VOOR JULLIE, GENIETEN MAAR... =D>
    @ KIPPIE GEFELICITEEEEEERD OOK MET MILA... =D>
    @ MAROOZ, PRACHTIGE FOTO VAN JULLIE GEZINNETJE
    @KAATJEK WAT EEN HEEERLIJK MEISJE ZEG

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

14. Joki

Joki Bekend lid

Nov 5, 2007
    978
    0
    0
    Ben weer terug van de stad. Pfff, dat valt ook niet meer mee hoor. Waggelde als een eend door de straat. haha... Gelukkig heb ik nog een buggy waar ik houvast aan heb. Ik had zo'n drang om iets voor de kleine te kopen, maar zag echt niks leuks. Zul je altijd zien.

@Kaatje, fijn dat je iig weer een beetje hebt geslapen. Rust heb je zo hard nodig. Wat schattig zeg van je zoontje dat ie zo enthousiast is.

@Majkuh, idd die stomme adviezen heb je niks aan. Dat wil je helemaal niet horen.
    Hoe gaat het nu met je.?

@Sabrina, dat denk ik helemaaaaaaaaaaaal niet....
    Fijn dat alles weer schoon is. Ben jezelf ondertussen ook weer schoon en fris..??

@Wonders, mijn dochter was ook bijna 9 pond. Deze schatten ze ook iets erboven. Heb vorige week nog een echo gehad en daaruit bleek dat ze nu al 8 pond is.
    Mijn vk laat me gerust to 43 weken lopen. Daar ga ik dus wel een stokje voor steken. Ben benieuwd wat ze bij jou zeggen.

@Harmless, dat is nog eens goed nieuws.

@tinke, succes met de schoonmaak.
    Ik heb ook dat de tijd nu zo langzaam gaat. begin me gewoon te vervelen. Bah..

@Dancevalley, ik heb ook geen zin om altijd maar gezellig te kletsen. het is een keer klaar.
    Succes bij de vk vanmiddag.

@Jomi, ook wel eens lekker om helemaal niks te doen.

@Zonstraal, helaas ben ik niet bezig. Was dat maar waar..!!!

@Daraadje, dat is wel positief, ze doen iig iets. Ben erg benieuwd vrijdag.

@Colin, rust maar lekker uit. Knuffel..

15. Draadje

Draadje Bekend lid

Jun 1, 2008
    555
    0
    0
    Kippie gefeliciteerd met jullie dochter Mila, wat een mooie naam!

Uhhhmmm, wordt wel weer tijd voor een jongetje :D ;)

16. marooz

marooz Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    1,444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    KIPPIE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN MILA!!!!!

Wat een meiden invasie ineens! hihi

Ria meid ik hoop heel erg dat het bij jou aan het doorzetten is!

Ik wou even uitgebreid reageren maar Mees heeft honger dus aan het werk! en daarna even samen op bed! hihi heeeerlijk!

Meiden dikke knuff en hou vol! ;)

17. Kippie:
    !!!GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER MILA!!!
    Wat een superleuke naam zeg... fijn dat alles goed is gegaan.
    En nu genieten :D

18. zo... die meiden gaan echt als een speer!
    Beauty-uurtje is afgelopen zeker?? ;)

Waar blijven de jongens?? :confused:

Ben benieuwd hoe het met Ria is.... op haar hyves is nog niets te lezen.
    Spannend!

@Colin
    Hou je taai wijffie... *knuf*
    @Jomi
    Jij ook een dikke knuf.. *knuf*

*** EGO ***
    Ben nog steeds niet in mijn hum.
    Niet dat ik sjachrijnig ben of zo... maar voel me niet fijn.
    Ben moe, kan de hele dag wel slapen, word een beetje frustie van al die 'rommel'berichten hier... aangezien ik nog minstens 3 weken 'moet'. Zucht.
    Om mij heen worden ook allemaal baby's geboren, dus dat maakt 't er niet veel beter op.
    Zit dus een beetje in een dippie, komt wel weer goed, maar even niet zoveel zin om te reageren, het spijt me.

Ik duik zo nog weer even mijn bedje in.
    liefs

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    @Kroepie: Jij ook een hele dikke knuffel terug. KNUFFEL. En ik geloof dat er hier een heleboel even een dippie zitten. Dus jij mag ook gerust.

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Kippie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Mila. Geniet er lekker van.

Share This Page