hey dames, Heerlijk gegeten bij mijn schoonouders. Hebben alvast het moederdagkado gegeven want ik weet niet wat we zondag allemaal gaan doen. Ze was er zoooo blij mee. Echt leuk, hij (eh zij) hangt nu mooi aan de muur. Ik vind de ego berichtjes altijd wel leuk om te lezen, vooral nu iedereen zo op het eind loopt en bepaalde kwaaltjes heeft die je dan mooi met elkaar kan vergelijken. En iedereen is het nu ook zat aan het worden. Logisch ook wel, je wacht al zo lang en de welbekende laatste loodjes komen nu de bocht om. Ik ga even mijn joggingsbroek aantrekken, die zwangerschapsspijkerbroeken zijn errug leuk maar niet als je zit en die rand alsnog in je onderbuik steekt Ik ben er vanavond ook hoor, dus misschien dat ik de rest ook even kom pesten Liefs
Misssz, kan me voorstellen dat je schoonouders er heel blij mee zijn. Het is ook een heel gaaf kado. Ja die spijkerbroeken zitten echt niet meer lekker nu, maar ik ga ook echt niet in mn joggingbroek over straat. haha... Zijn er vast zat die het wel doen.
@misssz hahaha kom maar lekker blijven pesten! zwangerschapsbroek krijg ik al niet eens meer aan! en heb geen zin om nog een nieuwe te kopen dus oplossing legging met jurkje en ook zodra ik thuis kom joggingbroek aan. en als ik de deur niet uit hoef dan leef ik in die dingen op het moment.
@joki je moet harder trekken! of het gat is nog niet ruim genoeg! hahaha ik ga dus wel in joggingbroek over straat maar dat ligt eraan waarheen.
@ harmless, jeetje meis, wat een gedoe he? ik denk aan je @ sabrina, ik "dans" de hele dag hahahaha @ stimulatie van de man- werkt niet echt...ananas ook niet... @ ego, heb al 3 dagen steeds geknor met me vriend..om niks..het zijn de spanningen dat weet ik..maar het ligt volgens hem aan mij, en volgens mij aan hem..discussie om niks dus..ik voel me erg rot erbij..hij blijft maar katten of negeren..en dat is het ergste..negeren...hij heeft 9 maanden zo lief gedaan en nu..is ie niet te genieten..ik ben eerlijk dat ook ik wel schuld heb aan bepaalde uitspraken..nu is ie naar boven "gevlucht"naar het op de kamer tv en zijn voetjebal..ik baal en weet af en toe niet wat ik er mee aan moet..maandag woorden, dinsdag woorden, woensdag de bom...lijkt of het te spannend word allemaal voor beiden..
Het is ook echt zonde om nu nieuwe dingen te kopen. Ik heb nog 1 broek en 2 jurkjes die ik nog wel aan kan. Dus de wasmachine draait op volle toeren. Het is alleen niet leuk dat je bijna elke dag in hetzelfde loopt.
@Sabrina, ik denk dat het nog opgerekt moet worden, ik trek al zo hard.. Welke chips eten we.? @manny, ik denk echt dat het voor hem nu ook heel spannend gaat worden. Probeer wel erover te praten samen. Je hebt elkaar echt hard nodig nu. Knuffel.
@joki, ja ik denk het ook, alleen lijkt het nu alsof hij te kwaad is op me...ik ga er wel wat van proberen te maken als het rust is bij de voetbal...nu ziet hij toch niet echt me goede bedoeling denk ik als ik kom...
@joki, ja ik denk het ook, alleen lijkt het nu alsof hij te kwaad is op me...ik ga er wel wat van proberen te maken als het rust is bij de voetbal...nu ziet hij toch niet echt me goede bedoeling denk ik als ik kom...
Haaaaaallooooooooo....... Hier STRESS!!! waarschijnlijk de 18e (give or take a day...) gaat vriendje weg, als die druif er dan nog niet is.......aaaahhhhhh, wil er niet aan denken!
@manny meid lekker uitpraten want zo een bevalling ingaan is ook geen optie. @joki zie je het gat is nog niet groot genoeg! zit lekker aan de paprika chips! heb trouwens last van me rug nu pfff niet lekker! heb ook opgezocht wanneer het volle maan is!!!! 9mei dames dan gaan we schieten met zijn alle
Haaaaaallooooooooo....... Hier STRESS!!! waarschijnlijk de 18e (give or take a day...) gaat vriendje weg, als die druif er dan nog niet is.......aaaahhhhhh, wil er niet aan denken!
@sabrina..ik wil dit ook niet..die stress van het gezeik maar probeer het ...hij is echt kwaad..zal vast wel goed komen/ balen van je rug..warme douche is misschien een optie @ makjuh..ik kan me voorstellen dat je in de stress schiet, maar ik denk dat jou druif er wel komt dit weekend al..
Majkuh, wat balen zeg. Het zit je ook niet mee hè.? Knuffel.. Manny, probeer het echt goed te maken meid. Jullie hebben elkaar echt nodig nu. Sabrina, oh lekker paprika chips. Heb ik ook wel zin in, maar ja die heb ik niet in huis. Alleen cheese onion. Daar heb ik geen zin in. haha. Ben ook wel misselijk van de chocoladekoekjes. heb net bij de thee de hele zak leeg gegeten. Ok we gaan dan met zn allen voor de 9e...