@majkuh kan je het hem niet verbieden? sorry hoor maar je gaat toch niet verweg als je vrouw hoog zwanger is en op het punt staat om te springen??? dit kan je er niet bij hebben is niet goed voor jouw en ook niet voor je kindje. sorry als het verkeerd overkomt maar moest het ff kwijt. @manny waarom is ie kwaad dan? sorry maar wat ben ik blij met die mega makkelijke man!!! of zijn jullie zo moeilijk???? hahaha
HARMLESS, meis ik las je post en voel echt met je mee Het straalt ervanaf dat je je klote voelt en ik begrijp waarom.... Wat ik net zo goed begrijp is waarom je niet ingeleid wil worden (misschien heb je dat eerder verteld sorry) want dan ben je toch jist van de zorgen van het overtijd lopen af?
@ Evy, jaaaa nog een dagje!!!! Echt lekker meid dat je dan verlof heb, laat je niet gek maken hoor! @ Sabrina, nee ben nog niet bezig.. Wel nog steeds harde buiken, nu echt al de hele dag door met niet meer dan 10-15 min ertussen... @ Joki, dansen! @ Manny, denk ook dat het de spanningen zijn.. Daar kun je ook echt kribbig van worden.. Hoop dat jullie er een beetje uitkomen.. @ Majkuh, ne zou er ook niet tegen kunnen hoor als ie weg zou gaan.. Bij m'n mannetje op het werk houden ze er continu rekening mee dat ie weg kan als het moet..
Haha nee durf niet meer te sexen laatste eer dat we dat deden dacht ik dat m'n vliezen waren gebroken haha
Hee meiden, Ben ik even.. allereerst natuurlijk buddy Joki thanks voor het plaatsen van buddynieuws. Ik hoop dat ik ook heeeeeeel snel voor jou zo'n berichtje mag posten. Daarnaast natuurlijk jullie allemaal bedankt voor de felicitaties, erg leuk om terug te lezen. Hier dus sinds vanmorgen 10.00 uur mama van een 2e meid! Ondanks dat we het niet wisten, had ik al wel heeeel sterk een voorgevoel dat wij weer een meid zouden krijgen (nergens op gebaseerd, maar goed).. Mijn verhaal (met vast hier & daar wat ontbrekende stukjes..) Gisteren heeft de vk mij dus gestript. Daarna rommelde het wel wat, maar dat was meer een wat ongiachtige pijn. Ik had wel verwacht dat het zou doorzetten tijdens/na mijn middagdutje, dus ik was gisteravond eigenlijk best teleurgesteld dat er verder niks gebeurde.. dacht dat het strippen geen zin gehad zou hebben. Ben gisteravond naar bed gegaan en werd tegen 1.30 uur wakker van wat krampen.. ben ze maar even gaan bijhouden en ontdekte dat ze om de 10 min kwamen (heb ik ook nog gepost). Kon niet meer slapen, dus achter de pc gekropen en later in bad gegaan. Eigenlijk de hele nacht in bad doorgebracht.. tegen half 5 werden de weeën heviger, maar heel snel ging het niet.. om de 5, 6,7 soms 8 min. Dat bleef zo tot kwart voor 7. Toen werd onze dochter wakker.. mijn man heb ik al die tijd laten slapen..ving liever alleen de weeën op. Heb toen wel aan mijn man gevraagd onze dochter te verzorgen en naar de creche te brengen, omdat ik alle zeilen moest bijzetten om de weeën op te vangen en me niet druk wilde maken om haar. Tegen half 8 heb ik de vk gebeld, zij was er een uurtje later en bij het toucheren bleek dat ik 5/6 cm ontsluiting had. Daarna werden de weeën al snel erg hevig en volgden elkaar snel op. In het uur daarna ben ik naar 10 cm gegaan en met 3 of 4 persweeën was ze er binnen 10 min persen. En wat is dat toch een heerlijk gevoel als zo'n kleintje bij je wordt gelegd.. ik kon alleen maar zeggen.. heftig zeg dat laatste stuk, maar ik ben zoooo blij dat ze er is! Voor het mooie heb ik 2 kleine hechtinkjes en even later ben ik lekker gaan douchen. Mila is wel wat misselijk en spuugt veel, waarschijnlijk door de snelheid van het laatste stuk van de bevalling. Ze ligt hier nu heerlijk naast me, heeft al een aantal keer aan de borst gedronken en ligt nu zo te smakken dat ik haar nog maar eens ga aanleggen. Daarna maar even wat proberen te slapen, want ik heb natuurlijk een nacht overgeslagen.. Hoop morgen weer lekker bij te kunnen lezen..
Manootje, mijn vriend moet de lasershow programmeren voor de IPL in Zuid-Afrika (Indian Premier League = cricket in India) daar kijken wereldwijd 370 miljoen mensen naar........dan kan je dus geen rekening houden met een bevallende vrouw, hoe lullig ook, the show must go on Zo gaat dat in die wereld........
Sabrina, haha als je het zo neerzet ziet het er wel heel plat uit! Heb wel mooi vk en zh voor de gek gehouden dachten allemaal dat m'n vliezen waren gebroken! Gelukkig bestaan er speciale testen voor Zou eigenlijk niet weten of mannetje nog durft...
@kippie75 mooi verhaal meid! geniet lekker van de kleine! @majkuh maar jullie hebben toch een eigen bedrijf??? mijn man zou niet gaan hoor pfff nee moet er niet aan denken. @manootje hahah ja idd ziet het er plat uit maar toch is het zo!! ach je zal vast niet de enige wezen die het denkt! en ja dan word het tijd om het te testen hahaha
Haha nou ja wie weet.. Moet ik nog wel opschieten, hij moet er weer vroeg uit dus moeten dan wel op tijd naar bed..
Yups, een eigen bedrijf wat momenteel niet zo goed loopt.....dus hij kan wel blijven, maar dan kunnen we de rekeningen niet betalen.......tsja....het is echt geen keuze, anders bleef hij echt wel!