@sabrina..door een opmerking van mij over boodschappen doen, die viel niet in goede aarde, hij vat het op alsof ik vond dat hij niks deed..en toen schold ie me verrot..en dat pikte ik niet en nu is ie kwaad weg gegaan..ik weet het ook even niet meer
Haha was wel van plan te gaan, maar ben bang dat het daar niet meer van komt! Nou dames slaap lekker en morgen buddy nieuws ze moet gewoon komen vannacht!
kut met een grote k laten we hopen dat je heel snel bevalt meid en dat het goedkomt!!!! ik duim voor je! @manny ow wat klote meid!!! kom op lekker praten en ik duim dat het goed komt. @manootje hahahah nou slaap lekker ene als het goed is komt ze vannacht wel @all ik ga ook stoppen en me bedje opzoeken tot morgen meiden!
Manny, meis,waarom ga je niet naar hem toe en zeg je gewoon dat het je spijt......dat je behoorlijk gestresst bent, last hebt van j hormonen, dat je weet dat je jezelf op hem afreageert en dat hij er niets aan kan doen. Bied gewoon je excuses aan, zeg dat je het niet zo bedoeld en het ook niet OK is, maar je er even niets aan kan doen, gewoon hem vertellen dat je van hem houd en helemaal geen ruzie wil met hem en laat hem daarna lekker met rust.....ga slapen en maak morgen een lekkere kop koffie voor hem, of koop een gebakje bij de koffie, kijk hem aan met je liefste lach en zeg nogmaals dat het je spijt succes lieverd.
IK ga nog even yoga doen, kijken of ik wat kan relaxen, godzijdank morgen weer voetreflex Slaap lekker meiden en dat er maar veel mogen bevallen vannacht!
Hallo meiden, ik schreef hier aan het begin ook mee, tot ik het niet meer kon bijhouden ik sta ook niet meer op de lijst maar ik lees nog wel veel met jullie mee hoor! wil even iedereen die al bevallen is feliciteren! geloof dat het nu echt is losgebarsten he Jullie ook allemaal al zo ongeduldig? ik kan niet wachten om mijn meisje te ontmoeten! heb wel steeds meer het gevoel dat ik de 42 weken weer ga halen, maar dat hoop ik natuurlijk niet heb ook gezellig meegedaan met de weeendans hier, ook al zagen jullie me niet alleen nog zonder succes helaas hoop dat we allemaal snel aan de beurt zijn!
Zo... ik ben een avondje naar yoga en jullie kletsen gelijk tig pagina's vol JEMIG!! @Majkuh Balen... maar de 18 is nog best ver weg... en je bent al 39,3 week! Komt vast goed, al zou ik 't ook niet leuk vinden als mijn mannetje weg moest om te draaien voor een week terwijl ik net bevallen ben. Maar ja, eigen bedrijf is eigen bedrijf... LASTIG! Hou je taai wijffie en blijven ONTSPANNEN!! @Manny Oh bah meis, wat vervelend!! Ik denk even laten bezinken en als de rust weer wat terug is, dan maar goed uitpraten. En dat gebakje met een lieve glimlach is wel een goeie! Sterkte!! Hier telefoonproblemen. Ik hoor niets als er iemand belt BALEN!! Hopen dat het morgen goed is... Trusten allemaal!
@Kippie, graag gedaan lieve buddy.!! Ik hoop ook dat je snel babynieuws van mij mag posten. Wat en verhaal zeg. Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht. Lekker genieten van je meisjes. Meiden ik duik mn bed in. Heb net telefoon gehad van mn moeder en weer veel te lang gekletst. Heb gewoon een zeer oor. haha.... Morgen komt ze de hele dag. Gezellig. Ze gaat voor me de ramen doen van binnen en buiten. Echt een schat. Verder gaan we er een leuke dag van maken. Zal er niet veel zijn morgen. Slaap lekker allemaal en ik hoop weer babynieuws te lezen morgen.!!
Hallo allemaal, Hier even een kort berichtje. Ik heb alles wel gelezen en ik wil gewoon iedereen even een hele dikke knuffel geven. Voor de lieve berichtjes en steun die ik van jullie krijg. Ook geef ik iedereen een knuffel die het gewoon even nodig hebben. Hè, even klef doen hoor. Wij gaan nu op bedje en morgenochtend ben ik hier wel weer voor mijn meldplicht. Morgen ga ik hier rond 11.30 van huis, moet om 12.30 in ziekenhuis zijn voor ctg, urine en bloeddrukcontrole. Daarna heb ik om 13.20 afspraak met de gynaecoloog. Dus ik weet niet hoe laat ik er dan weer ben. Zal dan vast een kleine update neerzetten en dan heb kijken of ik nog een dutje kan doen. Lieverds, allemaal lekker slapen en droom maar fijn van onze kleintjes. Liefs JoMi
@jomi/buddy, succes morgen meis!! @sab.. blijf lekker mee kletsen! @kippie, wat een verhaal!! foto's!!!!!
Goedemorgen meiden nou hier nog niks verder alleen brakke nacht kan bijna niet meer omkeren of van bed af komen veel eruit geweest moet om 13.10 naar verloskundige toe voor controle dus wie weet kijken ze het allemaal even na. geen nieuws van buddy nog jullie zien me later weer en mocht buddy manootje bevallen zijn vannacht dan meld ik dit eventjes gelijk aan jullie natuurlijk. dus we gaan maar weer wachten
jeeje ria, dat is ook nitr leukmeer zeg, kunnen ze niets voor je doen?? Hier dus ook nog gen actie, eerst maar ene wakker worden n vanmorgen voetreflex zaaalig! Later meiden
*gaap* Hier weer eens een vreselijk onrustige nacht gehad. @Ria Ik hoop dat ze snel wat voor je kunnen doen. Voel met je mee, begin ook steeds meer last te krijgen van mijn heupen 's nachts. Maar jij loopt er al zoooo lang mee! Succes vanmiddag! @majkuh Ooooh ben echt jaloers op je hoor. Ga je naar een vriendinnetje die dat doet of echt naar een voetreflex massage therapeut? Nou,ik duik er zo nog even in. Meissie is bijna naar school. Vanochtend ga ik even bij mijn werk langs en daar even lunchen. Dan vanmiddag even met mannetjelief boodschapjes doen ivm zijn operatie. Dus dat wordt ijsjes inslaan!!! hahhahha Tot later, liefs
Naar een therapeut Kroepie, ik krijg per jaar E500,- alt.geneeswijze vergoed, speciaal hiervoor geregeld en toen ik bij mijn vriend op de verzekering kwam scheelde het per maand qua geld niet zoveel met mijn oude, maar kreeg wel veeeeel meer vergoed Hier ook een HELE slechte nacht, slipe pas om half 3 en moest er daarna nog 3x uit.......pfffff, dan die kleine trut van me vanmorgen grrrr, ben echt even heel boos geworden. Ze lijkt zoveel op hara vader en geloof me, qua karakter is dat niet echt OK......als ze wat gedaan wil hebben is ze de liefste van de wereld, maar als madam niets hoeft is het een arrogante trut. Zegt Peter haar vanmorgen goedemorgen, krijgt ie zo'n koppige kortaffe: hoi. En ze kijk hem niet eens aan. Ben heel boos geworden, want gisteren toen ze naar de KFC wilde kon ze WEL heel erg lief doen, zo schandalig, als madam wat wil kan alles, maar anders, vind dat zoooooo'n nare eigenschap en het ereg is dat ik zoooo slecht boos op haar kan zijn. Vind het echt zielig als die oogjes zich met traantjes vullen, maar als ik hara niet hard aanpak gebeurt er niets. Het is een ind met een moeilijk karakter, gaat er altijd vanuit dat iedereen het op haar gemunt heeft, iedereen doet altijd alles express, issnel boos en sjacherijnig of verontwaardigd, echt precies papa, zoooo moeilijk...grrrrr, ben echt pislink!
goedenmorgen meiden lekker met een bakkie koffie ff reageren. @majkuh heb je je nog een beetje kunnen relaxen meid? @sab85 hey meid was je er ook weer weet idd nog wel dat je ook mee geschreven hebt hier. hoe is het met je? hoe is je zwangerschap verlopen? @kroepie wel lekker rustig als je niemand hoort! ijsmonster! @joki heel veel plezier met je moeder vandaag! @jomi heel veel succes in het ziekenhuis vandaag. @ria32 kunnen ze helemaal niks voor je doen meid? je heb een hoop geduld volgens mij dikke knuffel meid. hier een goeie nacht gehad! ja alweer schaam me soms om het neer te zetten iedereen slaapt zo slecht hier. alleen net als gisteravond last van me rug. heel erg vervelend. ben benieuwd wie er vandaag allemaal gaan bevallen!!!
Goedemorgen allemaal, Nou Sabrina, heerlijk toch dat je zo lekker hebt geslapen. Wil idd wel even met je ruilen hahhaa. Hier echt een rot nacht. Ik werd om 1 uur wakker van het maagzuur, na 2 rennies en een uur later ging het wel weer. Om 4 uur wakker omdat ik mijn draai niet kon vinden. Ben wel weer in slaap gevallen en om kwart voor 6 was ik weer wakker om te plassen, gelijk maar in een potje gedaan omdat ik vanmiddag naar de vlos moet. En om kwart over 6 (ik was nog wakker) werd madame ook wakker???!!! Dit is echt nieuw hoor. Die sliep altijd zo goed en sinds anderhalve/2 weken is het echt drama. Ze is ook nog eens laat gaan slapen gisteren dus die zal wel weer lekker gezellig zijn vanmiddag. Nu is het nog wel te doen maar zodra ik haar een nee moet verkopen dan zijn de rapen gaar... Heb er nu al zin in Kippie, mooi verhaal hoor. Ging nog redelijk snel op het eind dus. Ik ben zo benieuwd hoe het hier zal gaan. Alleen al met Gwendolyn, als die dan nog steeds zo onrustig slaapt dan ben ik bang dat ze snel wakker wordt als het 's nachts gebeurd. Ik ben sowieso wel benieuwd wanneer het hier gaat gebeuren. Ik ga even snel mijn kleine meid verschonen want die heeft even lekker zitten stinken ruik ik. Liefs
meiden VRAAG: krijg net vette kramp of ik mega ongi moet worden en nu is ie weg! moest het ff wegpuffen. zijn dat weeen???