Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hyves ligt eruit... :S

2. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @harmless en misspuma.. dikke knuffel voor jullie!!!

maar ook aan de andere dames natuurlijk :)

@jomi/buddy, succes meis!

@sabrina, nooit een wee gehad.. maar wat ik hoor.. kan het best!!!! spannend!!!

3. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    @Kippie: Gefeliciteerd

Bereid je voor op een heel verhaal
    Momenteel is er volgens mij een feestje gaande in mijn buik. HIHI.. De kleine doet mijn naam eer aan. Ongelovelijk dat zo'n kleine zo tekeer kan gaan zeg.

Nou gisteren op controle geweest, mijn bloeddruk (onderdruk) laat een lichte stijging zien met andere woorden, rust en nog eens rust maar ja daar wordt ik zo rusteloos van. HMM.. Volgende week moet ik me urine even inleveren, controle op eiwitten! Wacht het maar rustig af.

Steken onderin: Gisteravond had ik regelmatig behoorlijke steken, alsof iemand met een mes in mijn doos zit :oops: Is dat normaal :(:

Bevallen: Ik heb het er gisteren met mijn vriend over gehad en hij kijkt er heel erg tegenop en het liefst is hij er niet bij. Zou het heel erg jammer vinden maar begrijp het aan een kant ook wel.
    Dus heb ik vanmorgen mijn beste vriendin gevraagd, die vind het helemaal super erbij te mogen zijn, maar die onnozele gaat 25 mei op vakantie! Je raad het al dat is mijn officieel uitgerekekende datum.
    Ik heb er een hard hoofd in af en toe dat deze dame eerder gaat komen, want zoiets als harde buiken zegt mij helemaal niks, heb ik gewoon nog nooit gehad.

Nou dat was even mijn zeur/hart lucht momentje. Oh zo fijn dat dat gewoon even kan hier.

4. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Zal me eerste even melden ;) Buikkie is nog steeds gevuld.. En hoe gevuld tsjonge er is echt geen plek meer hoor! Vannacht zo'n beroerde nacht weer gehad dat ik voor het allereerst het zwanger zijn zelf echt zat ben, niet alleen de harde buiken maar het hele gebeuren. Was er zo van overtuigd dat ze vannacht ging komen, het enige wat kwam waren harde buiken. Ga straks de vk effe bellen vragen of ze nog tips heb want dit ga ik echt niet volhouden. Vanaf gisterochtend 7/8 harde buiken in een uur, pff.. Zo dat ben ik effe kwijt, ga nu bijlezen en reageren..

5. MamaSuusjuh

MamaSuusjuh Actief lid

23 jul 2008
    142
    0
    0
    Huisvrouw, Moeder, Interieurverzorgster
    Eindhoven
    *Meldplicht* Even een snelle...

Niks aan de hand hier, gisteren wat ongemak, vannacht en vanmorgen ook even. Maar nog echt geen regelmaat.
    Ik ga zo naar mijn opa en oma want die wilde de pretecho nog zien, en vanmiddag hebben we een optiegesprek voor ons nieuwbouwhuisje. En vanavond naar de verloskundige om 18:10 uur. ben benieuwd allemaal.
    Druk dagje!

Rustig aan dames...

Knuffel!!

6. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Ria/buddy hmm ook nog niets, succes bij de vk meid!

@ Majkuh, veel plezier bij voetreflex!

@ Kroepie, noh een beetje geslapen? Klagen mag hoor meid, ik snap je gevoel! En dan weet ik dat het zeker niet langer als 1,5 wk gaat duren. En dan idd om je heen al die baby's.. Knuf!

@ Sab85, kom gewoon gezellig bij ons wachtbankje meid!

@ sabrina, ik wil ik wil ik wil!!! ;) Fijn dat je goed heb geslapen meid, heerlijk toch! Oh ww?? Spannend!! Onee toch niet, pff..

@ Missz, ook al een slechte nacht, bah.. Succes vanmiddag met je kleine meid! Gefeli met je 38 wk!

@ Misspuma, weer een dagje alleen met keano? Sterkte!

@ Joki, ook al een slechte nacht, balen meid. Ook sterkte vandaag!

@ Harmless, krijg gewoon tranen in m'n ogen van je meid! Denk dat het voor jullie ook zeker verstandiger is om de gyn te bellen, sterkte!

@ Jomi, succes in het zh!

@ Draadje, succes met het huishouden meid, fijn dat je zo lekker slaap

@ Mamasan, heerlijk meid dat het zo goed gaat! En hoe is het met damian verder, met z'n gedrag enzo?

@ Dancevalley, zeker jammer als je man er niet bij wilt zijn, ik persoonlijk had dat niet gewild. Ik bedoel we willen samen een kindje en ik moet het zware werk doen, vind dat hij op z'n minst mij kan steunen en zo elkaar steunen.. Vind het knap dat je het kan begrijpen van zijn kant. En snap ook wel dat het voor jou ook moeilijk moet zijn aangezien jullie al zo veel problemen hebben gehad.. Knuf voor je!

@ Mamasuusjuh, tjsee wat een drukke dag, succes!

7. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Vraagje zijn julle huisdieren ook zo onhandelbaar? Ik wordt er echt gek van. Katten liggen in de wagen ondanks vlieglessen blijven ze het doen, waardoor we aanpassingen hebben gedaan zodat ze er niet meer in kunnen. Gisteren nieuwe gordijnen op gehangen, vanmorgen allemaal halen er in! Gordijnen van bij elkaar 600 euro, nou wordt er niet goed van! Heb daarom ook alle nagels van de katten geknipt, ze hebben dit nog nooit gedaan. Lijkt wel alsof ze steeds vervelender gaan worden.. Hebben ze dat bij jullie ook?

8. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

@majkuh me too!!! lekker toch lekker gek!!!

@daggie1984 ow ja jij heb een keizersnee gehad. nou ik wacht het af ik hoop het eigenlijk wel.

@dancevalley die steken onderin is van het indalen. is het hoofdje wat heen en weer gaat.
    ow je vriend niet bij de bevalling! die van mij wil juist wel die is bang dat ie niet optijd is door zijn werk.

@manootje meid idd lekker bellen en laat ze maar met tips komen. boek je ze dan wel ff door naar me. ;)
    nee de katten zijn hier juist mega aanhankelijk en niet weg te slaan bij me.

@mamasuusjuh veel plezier vandaag!

net met een vriendin van me aan de telefoon gezeten.
    haar zoontje is vandaag 1 jaar geworden. en ze vertelde me hoe haar bevalling was begonnen nou als ik het mag vergelijken dan gaat het hier niet lang meer duren.

nou ik ga film kijken doegie

9. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Kijk ze meid en doe lekker rustig aan

10. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Hoi Lieverds,

Sabrina: Dat klopt ik ben een dagje niet geweest, ik lees wel elke dag braaf mee! Maar heb de laatste dagen gewoon de puf en energie niet meer om op iedereen te reageren :D

Oem: Alhemdoelah dat alles goed is gegaan met de operatie van je schoonvader, laat de kleine zich nu maar aandienen :D

EGO
    Hier nog steeds alles rustig, ik merk wel aan mezelf dat ik het elke avond enorm spannend vind om te gaan slapen :) ... want ik vraag me dan elke keer af 'zou het vanavond zijn'. En dat is puur alleen omdat ik in mijn zwangerschapsboek heb gelezen dat de meeste bevallingen in de avond gebeuren.
    Overdag heb ik nog steeds last van harde buiken maar in de avond meer. Verder totaal geen gevoel alsof het zou doorzetten want ze komen en gaan zonder regelmaat en heb er totaal geen pijn of steken bij.

Ik vraag me wel af aangezien de kleine zich nog niet heeft aangediend en ik geen ontsluiting heb (ondanks dat dit mijn 2e zwangerschap is, want dat zeggen ze dan ook in het zw. boek dat bij een 2e zwangerschap er eerder ontsluiting ontstaat) of het niet gewoon kan komen, omdat hij niet kan indalen? De baby ligt immers wel met het hoofdje naar beneden maar nog niet 'vast' in de bekken.

11. ZonStraal

Hoi Meid,

Ik wilde nog even reageren op je verhaal over het 'breken van je vliezen'. Ik heb me echt vermaakt achter m'n pc-tje toen je vertelde dat het gewoon broekplassen was :) ... erg herkenbaar!

Oeww, dat lijkt me pijnlijk heb je net nieuwe gordijnen zitten er meteen halen in :( ... hoe gaat het verder met je?

12. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Zonstraal, maandag was ik 40+ en had ook bijna geen ontsluiting. Hoofdje was wel ingedaald maar lag zeker nog niet vast ze kon het er zo uit duwen. En voor mij is het ook de 2e ;) Wanneer moet je weer naar de gyn?

13. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ja joh schaamde me dood, zeker in het zh! En die zuster nog zeggen van die test is alleen maar fomaliteit bla bla.. Nou lekker dan. Gelukkig reageert iedereen vrij nuchter en lees ik hier dat het vaker gebeurt, hihi. Maar het was echt zo vreemd dat gewoon echt dat ze gebroken waren.. Maar goed gelukkig niet. Ben het sinds vandaag echt zat buik doet zo zeer van de harde buiken, maag blaas alles doet zeer.. Wil niet echt klagen, maar op een gegeven moment.. Lief dat je het vraagt ;)

14. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Klinkt als een droombevalling; GEFELICITEERD!!! ;)

15. zogelukkig

Ja, maar ze vinden het nog wel wat vreemd, beetje spanend. Ik doe gewoon normaal, geef ze hun normale portie aandacht, maar ben wel op mijn hoede; ALTIJD!
    Het is hier dus niet een feest van herkenning en gekwispel en aflebberij, maar ook geen agressiviteit ofzo, gewoon kwestie van wennen denken wij.

16. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Nou meiden heb net de vk gesproken en behalve een warme kruik, rust en ontspanning is er niets wat je kan doen.. Ze begrijpt gelukkig wel hoe vervelend het is, maar zegt ook dat het niets over de bevalling zegt en het nog wel dagen kan aanhouden. Het enige wat ze voor me kan doen is strippen en mag dan bellen als ik het wil. Ahh wat moet ik nou? Ben het zo zat die harde buiken, maar strippen tsja hoe beslis je daartoe?

17. zogelukkig

Daar heb je helemaal gelijk in, ik kan het weten!!!

Ik wens je sterkte meissie!!! ;)

18. ZonStraal

Ik mag morgen weer naar de gyn, maar dat is niet mijn eigen maar een vervanger. En ik heb helemaal niks met die gyn, hij heeft me al een keer geholpen en was toen alles behalve aardig, dus ik baal echt dat ik morgen weer naar hem toe moet :( maar hij was de enige die nog een plekje vrij had om me te zien.

Het is mij ook één keer overkomen dat broekplassen, gelukkig was ik thuis toen het gebeurde :). Ik geloof je best dat je het even zat bent, nu je het zegt ik heb ook aardig wat last van mijn maag (echt zuurbranden bij alles wat ik drink en eet, zelfs water :( ) door die harde buiken.
    Ik leef echt op de gaviscon, overdag geef ik niet eraan toe en puf het zuur en de pijn die erbij komt gewoon weg (met tranen in mijn ogen van de pijn) en in de avond moet ik gaviscon hebben, anders kan ik geen oog dicht doen van de pijn.

Ik ben dus ook benieuwd wat de gyn me gaat vertellen morgen, maar ik hoop er niet op.

19. zogelukkig

Dat denk ik ook! Als je nog kan ramenlappen en stofzuigen, dan is je bevalling niet vandaag of morgen hoor! Ga eens relaxen jij; voetjes omhoog, filmpjes kijken idd! Je moet je lichaam wel de kans geven zich voor te bereiden op de bevalling! Ik denk dat jij over de 40 weken heen gaat, wijffie! ;)

20. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ik ben ook benieuwd meid, hoop het beste voor je! En dat hoog slapen ben je op een gegeven moment ook zat je wilt gewoon plat slapen zonder zuur.. Snap hoe het voelt. Ik wist eigenlijk nooit wat brandend maagzuur was.. Wel maagzuur zelf oprispingen maar niet brandend maagzuur, nou geloof dat ik het nu wel weet.. ;)

Deel Deze Pagina