Harmless: Inleiden is idd geen pretje. Ik heb dit tijdens mijn 1ste bevalling meegemaakt en kan er geen goed woord over zeggen. Maar zoals het er nu uitziet voor me zal ik er dit keer ook weer aan moeten geloven . Ze willen me in het ZH gelijk inleiden zodra ik ontsluiting heb. Maar dit komt ivm grootte van de baby en ze willen niet na de 40 weken afwachten. Vorige week vrijdag tijdens de controle zag ik het even niet meer zitten en heb toen echt gewild dat de kleine zichzelf zou aandienen in die week. Maar de week is morgen alweer voorbij en nog steeds niets. Dus als ik morgen ontsluiting heb willen ze afspraak maken om te gaan inleiden. Maar als ik morgen ook niks heb moet ik maandag terugkomen en willen ze gaan praten om de bevalling op te wekken. Terwijl ik dit typ haal ik me verschillende scenario's in het hoofd, dus ik begrijp je volkomen. Succes meid!
Goedmiddag dames, net weer 10 pagina`s bijgelezen en in die 10 pagina`s zijn geen nieuwe babytjes geboren meldplicht!!!! merk goed dat het einde in zicht is kan bijna niks meer ben zo brak!!! Nog naar de zaak geweest maar daar kan ik niks doen loop me alleen maar druk te maken of ze het wel aankunnen en dan kan ik het maar beter niet zien!!!! morgen 38 weken. As dinsdag weer vk en naar de voetreflex misschien kan die iets opwekken??!! Ik blijf braaf wachten op de kleine maar eerlijk gezegd begin ik het een beetje beu te raken eigenlijk niet eerlijk want ik moet blij zijn dat ik uberhaupt zwanger ben en zo maar gisteren heb ik heerlijk een potje zitten janken omdat ik met eigen geen kant opkon en mijn man wist helemaal niet waar hij het zoeken moest. de lieverd doet zo`n z`n best begint ik nog moeilijk te doen. Vanmiddag alleen thuis en vanavond naar de yoga Groetjes Colin
Goede middag meiden, @ Joki: Ja, ik ben ook heel blij met zo een schoonmoeder echt een super mens! @ MisssZ: Ik vindt het ook ontzettend jammer dat ik in de buurt geen vriendinnen heb met kinderen... @ Harmless: Lief wat je zegt, bedankt! @ JoMi: Succes bij de kraamafdeling, laat je even weten hoe het was! @ MaMaSan: Heerlijk dat Duncan op tijd komt voor zijn flesjes, zelfs in de nacht! Lief dat Damian zo een goede grote broer is voor Duncan. @ Sabrina: Jammer dat het niet heeft doorgezet, en WAUW jij en de stofzuiger laten staan... =D>! Film kijkse! En die schoonmoeders/moeders heerlijk hoor die voelen dat gewoon aan ofzo. @ Daggie: Bedankt voor je knuffel meisje! @ MaMaSuusjuh: Veel plezier bij de vk, laat je even weten hoe het was! Was vanmorgen wel lekker dat mijn schoonmams er was, ze heeft ook nog even een poepbroek van Keano kunnen verschonen dat scheelt mij weer een hoop til en trek werk haha. Keano was erg moe (dacht ik?!), maar toen ik hem op bed had gelegd bleef hij maar huilen dus een middagdutje zit er vandaag ook al niet meer in...pfff en ben zo moe! Liefs, misspuma
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mag de weeendans maken ben bij verloskundige geweest en binnen nu en een week worden wij papa en mama en waarschijnlijk misschien vandaag of morgen wel ze heeft inwendig onderzoek gedaan en ze kwam erachter dat eht al flink bezig was allemaal ze schrok van het bloed wat ik verloor en ik was al toegankelijk zei ze ze kan er met een toppie in voor dat we gingen heb ik een megahuilbui gehad en alles er weer uitgegooit en daar ook weer een mega jankbui gehad ben het gewoon zo zat toen kwam ze gelijk van nou we gaan je zowiezo niet overtijd laten lopen we gaan regelen dat je maandag naar de gyn kan en dan word je gewoon ingeleid, nou daarn boeddruk gemeten die was flink hoog door de emotie en was maar 3 ons aangekomen toen moest ik op de bank voor inwendig onderzoek me ma was mee. ze voelde en zag aan me onderbroek aan het maandverband dat er al wel iets van bloed inzat toen zei ze je bent al wel week maar kan je nog niet strippen toen haalde ze haar hand weg en kwam er veel bloed en slijm mee hier schrok ze van en toen was het ineens allemaal heel anders ze zei gelijk kan je vandaag nog naar het ziekenhuis? zei nou me man die krijgt nu geen vrij meer morgen kan wel dit wilde ze gelijk hebben dus morgenvroeg half 9 word er gebeld en dan krijgen we te horen wanneer we moeten komen en dan word ik waarschijnlijk gelijk ingeleid, weet nu weer hoe het voelt om ongesteld te zijn verlies aardig wat mocht dit veel worden of mocht ik echt gaan vloeien moet ik gelijk bellen, en als me water breekt moet ik de maandverband in een zakje doen en dan bewaren en gelijk plat en bellen, kleine ligt dus niet volledig ingedaalt nog dus dat is best jammer van buiten wel maar van binnen nog neit zo. nou dames het kna nu allemaal door gaan zetten en zij acht d ekans groot want afspraak voor volgende week heeft ze neit gemaakt want ze zei tegen de receptioniste dat gaat ze neit halen Ben blijjjjjjjjjjjjjjjjjjj eindelijk word er naa rje geluistert na 2 weken veel pijn.
@strippen Misschien ligt het aan mij hoor... maar zo heftig is het toch niet om te strippen? Als dat nou de bevalling op gang brengt, waar iedereen zo naar verlangd, wat is het dan het probleem? Het blijft verder nog steeds een natuurlijke bevalling. Ik vind het wat anders als het gaat over inleiden. Dat is mega heftig (weet ik uit ervaring) en hoef ik ook niet meer mee te maken. @sabrina BAlen dat het niet doorzet... @Ria *maakt vreugdedansje voor jou!!* Nu eerst boodschapjes doen. Tot later!
Ik wel hoor, hihi, allez, toch wanneer ik thuis ben, om te gaan werken niet. Maar vanaf morgen kan het mij niet meer bommen, gewoon dat aandoen wat echt lekker voelt @majkuh: hoop dat jullie meid er tegen dan ook al is hoor. Spijtig dat je ventje weer weg moet. @sabrina: bij ons is moederdag op de 10e @sab85: hey buddy, leuk dat je nog even langskomt, dus jij ook nog niet bevallen. Hou me maar op de hoogte hoor dan post ik het hier onmiddelijk @MisssZ: proficiat met je 38 weken! @mamasan: leuk om te horen dat alles goed loopt en wat lief dat Damian zo voor z'n broertje zorgt. @Ria: ben zo blij voor je, ik duim voor je! EGO: Bezig aan m'n laatste werkdag en heb al van m'n baas een cadeautje gekregen, een knuffel en van m'n collega's ook, fruit en snoep, omdat ik niet anders dan dat gegeten heb sinds ik zwanger ben Voor de rest voel ik me echt wel goed, onze meid beweegt lekker veel en voel haar elke dag wel wat beter indalen (pijn ). Maar ik geniet ten volle
hey meiden ben ik weer. heb steeds meer krampen die op ongi krampen lijken lopen gaat zowaar niet en lig krom van de krampen! ik wist al een tijd niet meer hoe dat voelde maar pfff kan vandaag alleen maar op de bank liggen. het liefst me ongikramp medicijnen in en met een kruik me bed in. @manootje nou ik had hetgeweten ik had me laten strippen. @zonstraal ow dus je leest iig wel braaf mee dan is het goed. succes bij de gyn morgen! meissie het gaat helemaal goedkomen hoor! Knuffel voor jouw. @zogelukkig hahah nou het lukt me iig kan niet eens normaal rechtop staan zulke krampen ik heb. @manny meid wat lekker dat het weer goed is. @colin dikke knuff meid @misspuma ja ja had ook niet gedacht dat ik dat zou kunnen! @ria32 lekker dat er nu eindelijk schot in de zaak is meid! @evy77 ja bij ons is moederdag ook op de 10de hoezo???? nog ff en je heb verlof!!!! jippie!!!
was echt een eitje lieverd, gewoon doen meis maar ja, de een vind het vreselijk en doet onwijs zeer, ik had echt zo ites van :huh, was dat het??
Dancevalley, waarom wil je vriend er liever niet bij zijn? RIA, geweldig meid, ik ben ENORM blij voor je! Zonstraal/harmless, kan me voorstellen dat je tegen inleiden opziet, je ziet idd bij veel dames dat het langer duurt dan de bevalling, en dat het pijnlijker schijnt te zijn, maar ja, het alternatief vind ik ook waardeloos. EGO, vanmorgen voetreflex gehad en zij denk dat dametje ook deze week nog wel blijft zitten....zucht...niet wat ik wilde horen maar ja, had me er al op voor bereid
SAPPIE, zijn die krampen ook regelmatig en met en opbouw? Anders zou ik toch even de VK bellen hoor......
soms komen ze wel heel hevig maar ik denk niet dat het weeen zijn! ik ga nu ff een warme douche pakken heb erg last van me rug ook!
@Manootje, ik zou denk ik ook voor het strippen gaan hoor. Misschien is dat net dat ene zetje om de bevalling op gang te laten helpen. Je hebt in ieder geval een vlos die er vrijgevig in is, ik weet niet of ze dat hier ook zijn. En hier zijn ze juist mega aanhankelijk. De hond ligt het liefst in me (en het zielige is, ik kan hem nu niet uitstaan...) en de kat is ook al zo hangerig bij me. En ook die moet ik nu even niet. Maar hier krijgen ze ook vlieglessen als ze in de gordijnen zouden hangen hoor baaaah zijn ze mal! @Zogelukkig; Gelukkig maar dat ze er redelijk normaal op reageren. Is ook wel een omschakeling voor ze, vrouwtje is nu niet zo mobiel (gelukkig, nou ja gelukkig, was je dat ook tijdens de zwangerschap en waren ze het al iets gewend). En dan ook nog zo'n klein ruikend baby'tje hihi. Ik ben benieuwd hoe Billie de baby gaat vinden, hij is Gwen natuurlijk gewend vanaf dat ze 10 maanden was en dus al behoorlijk actief op de grond was. Nu komt er een hopelijk hummeltje bij die ontzettend babyachtig gaat huilen, en mijn ervaring daarmee is is dat dieren daar dus wel enorm op kunnen reageren. Maar idd, goed dat je zo allert blijft, had ik ook wel van jou verwacht hoor. @Sabrina; Zit er regelmaat in de krampen? Begint het rustig tot een piek en neemt het dan weer af? En houd de kramp een minuut aan (ongeveer?). Want dan denk ik dat het toch wel serieus is geworden bij je hoor. @Zonstraal; o die zuurbranden... blegh breek me de bek niet open. Ik heb het gelukkig niet de hele dag maar wel altijd 's avonds en word er 's nachts standaard wakker van. En dat doet idd zo'n zeer! Neem rennies, wist niet dat je graviscon ook mocht. Rennies helpt wel iets maar vind dat zoooo smerig hahaha. Ben benieuwd hoe de gyn je morgen behandeld. Je mannetje gaat morgen toch ook mee. @Evy; hahah een knuffel, gul kado (sorry, is natuurlijk wel lief). En snoep en fruit, dat is dan wel weer lekker. Ben jij zo'n zoetekauw dan. Nu heerlijk verlof @Ria; Oe spannend, bij jou is er dus al heel wat gaande. Ik ben benieuwd of je vlos gelijk heeft en het nog spontaan door zet @Dancevalley; huh, wilt hij er niet bij zijn??? Dat vind ik eigenlijk niet helemaal kunnen maar goed ben blij dat jij dat wel snapt Hopelijk bedenkt hij zich nog wel, het is toch het mooiste wat er is dat jij jullie kindje te wereld zet. En hopelijk komt hij dan iets eerder en is je vriendinnetje er wel bij. @Misspuma; ahhh nee ook dat nog is. Is Keano uiteindelijk wel gaan slapen? Heb nu wel erg met je te doen meid. Hopelijk is hij de rest van de dag een engeltje voor je. @All; ik heb wel heerlijk geslapen (sorry misspuma...) en schrok wakker van een blaffende billie. Ze kwamen een pakketje afgeven voor ons, en de voordeurbel is eruit (ik word gek van die bel haha). Dus ik heb heerlijk met een badjas en een slaaphoofd het pakket aangegeven. En nu heb ik een grafbek, blegh (sorry voor mijn taalgebruik ) dus ga nu eerst even iets te drinken scoren. Ook kan ik mijn mobiel nergens vinden. Toestraks had ik hem nog??? En aangezien die op stil staat kan ik hem nu ook niet vinden lekker handig weer. Gwen ligt nog heerlijk te slapen, die is kapot denk ik. Hopelijk blijft ze nog even liggen en kan ik ook even rustig wakker worden, zit namelijk nog steeds een beetje te trillen haha. Liefs
@Makjuh, wilde je dat niet horen Dametje heeft het helemaal naar de zin bij je Nee hoor meid, ik hoop werkelijk dat het bij jou ook snel gaat beginnen. Jij zit er ook behoorlijk doorheen. Hoe werkt dat voetreflex eigenlijk?
@ Sabrina, helpt een douche of wordt het er erger van? Zit er regelmaat in of pieken? @ Majkuh, heb gebeld, ze komt zo.. Ben wel benieuwd want maandag had het niet gekunt, te weinig ontsluiting.. Kan me voorstellen dat je dat niet wilde horen, je zit er al zo lang doorheen, dat elke dag eigenlijk te veel is.. @ Missz, ze is onderweg de vk.. Heerlijk hoor dat je lekker heb geslapen! Haha ja da's moeilijk zoeken zo naar je mobiel! Ik had het vorige keer met de droger die bezorgd werd, moest ik ook in ontvangst nemen in m'n pyama haha @ Kroepie, ook al van die lastige dieren, arrgg. Ze kunnen ook wel heel lief zijn hoor lekker bij je liggen enzo, maar ze zijn ook zoooo vervelend, pff. Ach arme beestjes snappen er natuurlijk ook niets van.. En ik heb er nogal wat dus als er 1 van slag is dan is het einde zoek.. @ Ria, lieverd ben echt blij voor je! *danst de ww dans voor je* Nog steeds een kans dat we samen gaan Vind het zo fijn dat ze je serieus nemen, want je hebt niet nogal wat mee gemaakt meid en je hebt je zo groot gehouden, nou petje af hoor! @ Evy, ja je laatste werkdag! *maakt ook een dansje voor jou*