Hey meiden, @ Ria: Ow dat zijn goede berichten, ik hoop niet dat je té veel bloed gaat verliezen hoor! Sterkte! @ Kroepie: Strippen kan volgens mij ook niet veel kwaad, want het helpt ook echt alleen als je baarmoeder er aan toe is. Inleiden is inderdaad een ander verhaal... @ Evy: Ow heerlijk meissie je laatste werkdag en dan mag jou verlof ook beginnen joepie!!! Ow wat lief van je collega's en baas! @ Sabrina: Het lijkt er toch op dat het aan het beginnen is meisje! Spannend, maar je zou toch op mij wachten ...haha! @ Makjuh/Buddy: Dus ze wil echt nog niet uit Mama's buik zo te lezen...hopelijk heeft de voetreflex-vrouw het fout en komt ze wel deze week! @ MisssZ: Nee, hij is niet meer gaan slapen... , gelukkig komt mijn man zo thuis. Fijn dat jij wel lekker hebt geslapen, en heb je je mobiel nog kunnen vinden...? Liefs, misspuma
@Ria: Wow! Zet hem op meid. Nog heel eventjes! @Sabrina: Ooooi lekker aan het rommelen. Hoop dat het doorzet. Egoistische/zelfmedelij modus........: Ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ mIsspuma, balen meid dat ie niet meer is gaan slapen, hoop dat je vanavond je rust nog kan pakken! @ Harmless, geef je groot gelijk meis, jij mag ook!! Duim voor je!!
Nou meiden vk is net weg en het is zeker bezig daar. Heel verschil met maandag zei ze. Hoofdje is nu wel goed naar beneden en bm mond bijna helemaal verstreken. Als de ww vanavond sterker worden zal ze m'n vliezen breken en zet het zeker door. Ze durfde het nog net niet aan om dat nu te doen. Maar ze noemde ze toch wel al ww... Nu moeten ze nog wat sterker worden. Nou ik ben allang blij dat tenminste iets doen. En jullie hebben gelijk had er niet zo lang over na moeten denken, maar ja hoopte elke keer dat het vanzelf zou door zetten. In elk geval is de kans nu heeeel groot dat we binnen morgenavond ons meisje hebben! Bedankt voor jullie reacties, jullie zijn de enige die mijn beklag echt begrijpen..
@manootje Las ik nou dat de vk zo komt??? Oh ze is al geweest!!! JIPPIE!!! Dat zijn goede berichten En ach, soms heb je even een zetje nodig joh. Liefs @Harmless Jij mag ook!!!!!! KOM OP KLEINTJE! Heb je de gyn nog gebeld? Knuf @Majkuh Oh... nog een week? hmmm... hoop dat ze 't mis heeft! @ria Hoe gaat 't??? @Evy GENIET VAN JE VERLOF!!!! @dancevalley Wil hij er echt niet bij zijn? Die van mij roept dat ook steeds, maar dat is meer omdat ie er wat tegenop ziet. Hij gaat er ECHT WEL bij zijn!!! Tssssss Maar goed, als jij er ok mee bent, wie ben ik om daar iets van te vinden. Dat was wat ik kon onthouden... hihhhihiiihi x
@misssz nog niet echt opgelet ik ga er nu maar eens opletten. hahaha koffie moet er in die grafbek!!! @misspuma ja sorry!!! @all jullie stellen allemaal dezelfde vragen dus beantwoord het ff in het algemeen. heb dus net onder de douche gestaan. het heeft heel even geholpen maar dat ik er onder vandaan kwam was het er weer!!! ik ga zo maar even in de gaten houden of er regelmaat in zit. ik weet wel dat het fucking zeer doet en dat het door moet gaan zetten en anders nu gewoon moet stoppen!
Antwoord via msn Durf het bijna niet te hopen dat het echt gaat doorzetten.. Weet wel ze moet er ooit een keer uit, maar heb al zo vaak gedacht dat het was begonnen.. Mijn mams vroeg al of ze maris moest komen halen, nou leek me nog niet zo verstandig. Eerst maar eten en rustig aan doen, al lijken ze wel wat krachtiger te worden dus wie weet.. Hou jullie op de hoogte al wordt het lastig nu het toch echt lijkt dat buddy ria en ik samen bezig zijn, hihi
@Manootje; wat heerlijk dat het effect heeft!!! En ga je nu tegelijk met je buddy bevallen hahaha, handig!!! @Sabrina; Koffie... vanavond weer, ik ben echt een mutsie hoor ik wil toch zo beperkt mogelijk mijn koffie drinken. Rare vogel ben ik. Dus het werd een heerlijk glaasje water... @Kroepie; hahaha jij bent masterlijk in dingen onthouden geintje, ik heb denk ik een redelijke dag wat geheugen betreft. Anders waag ik me er niet eens aan en dan krijg je van die heerlijke ego berichten whahaha Ik ga de tas van die muppet even bij elkaar rapen. We gaan zo (nou ja over een uur..) naar de vlos en daarna gaan we fijn poffertjes eten!!! Jammie liefs
majkuh, de 18de is nog zo lang, dan ie die druif van jou er echt wel!! oemhudaifa, wat fijn dat de operatie goed was! zonstraal, ook hier nog geen ontsluiting met ruim 39 weken, ook al was het de tweede en is ze een paar dagen erna geboren... kippie, mooi verhaal, fijn dat het zo goed ging manootje, lastig, ik ben nooit gestript dus kan je nier helpen,... manny, wij hadden ook veel ruzie en gekibbel, jouw hormonen spelen op en zij hebben natuurlijk ook stress...fijn dat het weer goed is! o ria, bijna aan de beurt! succes morgen!! even poepbroek doen, zo verder...
Manootje: Wat een fijn nieuws ben echt blij voor je en hopelijk zet het snel door meid! Dikke knuffel voor je! Sabrina: Je houdt het spannend hier voor ons. Ik hoop ook voor jouw dat het vanavond mag doorzetten, is je man al thuis? Majkuh: Kan me wel voorstellen dat je dat niet wilde horen tijdens voetreflex . Ik hoop dat het bij jouw ook snel door zal gaan zetten meid, jij hebt ook wat mindere tijden gekend en nu is het wel tijd voor goed nieuws Missz: Ik zie nu pas dat jij uit 't Gooi komt. Dat is toch die plaats waar die meiden vandaan komen, ze hebben nu een eigen serie op zondagavond over dat ze de bijstand in gaan. Ooh ja, Gooische meiden in de bijstand .. haha duhh! Het schijnt duur wonen te zijn in 't Gooi, klopt dat? EGO: Ik ga zometeen maar eens beginnen met het avondeten en dan lekker douchen en plat liggen op bed lekker filmpje kijken ofzo. Ik baal enorm dat ik absoluut niet meer mobiel ben, ik wilde zo graag even zelf boodschapjes halen (lees: lekkere dingetjes in huis halen). Maar wil manlief dat niet aandoen om na werktijd even langs de winkel te rijden. Hij is namelijk altijd zo blij als hij eindelijk thuis is van een lange dag werken. Ik weet dat hij het dan wel voor me doet, maar dan voel ik me te schuldig. Morgen gaat hij gelukkig met me mee naar de gyn, ik zit er echt tegenop om die man weer te zien. Ik had namelijk met 3 mnd een ongelooflijk kramp in mijn buik en alles deed pijn, het leken wel weeen zo pijnlijk was het. Ik mocht met spoed langs komen die dag en hij was de dienstdoende gyn die er was. Mijn man was natuurlijk meegegaan en toen we daar zaten vroeg hij me mijn verhaal te doen, en hij keek me helemaal niet aan of reageerde ook niet op mijn verhaal. Toen moest ik liggen om een echo te maken en we zagen het hartje kloppen en ik kreeg een giga huilbui zo blij was ik, en toen zei hij heel droog 'ik weet niet waar die pijn vandaan komt maar het vruchtje is nog te klein om te redden als er wat is'. Nou lekker zeg, de grond zakte onder mijn schoenen vandaan toen! :x Hij is in ieder geval niet empatisch daarom ben ik ook bang dat hij me morgen niet serieus neemt of dat hij de adviezen niet opvolgt van de gyn die me vorige keer had geholpen. Maar goed * diepe zucht* ik zal niet op zaken vooruit lopen. Misschien heeft hij morgen wel een goede bui
vervolg: evy geniet lekker van je verlof meid, eindelijk jij ook! manootje, lees net je volgende berichtje, klinkt goed!!! succes!! sabrina, klinkt toch wel spannend wat jij hebt! beetje kort want typ met 1 hand (ligt een meisje aan mijn tiet, vandaar...) alles goed hier. heel gezellig met mijn ouders. mijn meisje wordt echt met de dag knapper!!! eerst had ze nog zo'n gerimpeld en een beetje scheef hoodfje, maar het begint heel mooi op te vullen en recht te trekken. en dat schattige haar! aan alle wachtende dames, ik heb zo met jullie te doen!!! het enige wat ik kan zeggen is houd vol, je wachten wordt beloond!!! en het is het waard!
@manootje ik durf het ook niet te hopen! @misssz ow hahah muts ja idd een rare vogel! nou ik drink wat koffie op een dag hoor! ow lekker poffertjes! @kaatje k lekker he die geur!!! @zonstraal ja gelukkig is ie alwel thuis! heb het net geklokt en er blijkt toch echt wel regelmaat in te zitten van 11minuten! loop het net me man te vertellen en die zit trots op de bank! en zegt:IK WORD BIJNA PAPA!!! hahah lieverd is het niet. sorry misspuma maar denk niet dat we samen gaan bevallen of je moet ook snel beginne! dan ben jij de enige nog die op de 15de staat als het hier allemaal door gaat zetten!
zonstraal, wat een eikel die gyn. fijn dat je man erbij is om je te steunen. laat je niet gekmaken door die man he morgen. en laat je man lekker wat lekkere dingen halen, hij doet het vast met liefde voor je!
Goedemiddag dames, Nu alleen even een update van mijn controle in het ziekenhuis. Om 12.30 ben ik aan het ctg gekomen tot 13.15. Dat was heel erg goed, mannetje was eerst wel weer in slaap gedommeld, maar later was hij weer lekker actief. Toen kwam de verloskundige met de uitslag van de urine. Ze vroeg: heb jij ook last met plassen? Ik zeg tegen haar: Ik heb nergens last van . En ja hoor, deze dame heeft weer blaasontsteking. K*TZOOI, sorry dat ik het zo zeg. Ik had al gezien dat het iets troebeler was dan afgelopen maandag. Verloskundige dacht dat ik waarschijnlijk weer antibioticakuur zou krijgen. Mijn bloeddruk was 130/92, dus die was gelukkig voor mijn doen nog steeds goed. Verloskundige was dezelfde die ik 2 weken geleden had met mijn opname in het ziekenhuis. Daarna gelijk door voor mijn afspraak voor de gynaecoloog. Deze had ik alleen vorige week een keer gehad aan mijn ziekenhuisbed, dus kende hem verder eigenlijk nog niet echt. Hij heeft een echo gemaakt en ik heb gelukkig nog genoeg vruchtwater. Maar omdat ik nu ook zoveel vocht vasthoud en slecht slaap en ook geen energie meer heb moet ik volgende week donderdag naar mijn gynaecoloog die ik het vaakst heb gehad. Met hem overleggen hoe verder, want hij zei: het moet wel vol te houden zijn en op deze manier gaat dat moeilijk. Ik heb nog geen antibioticakuur gekregen. Ik moet aankomende zondag om 10.00 weer naar de kraamafdeling voor ctg, urine en bloeddrukcontrole. Volgende week donderdag moet ik om 10.15 weer voor controle naar de gynaecoloog. Maar zodra ik meer klachten krijg, zoals nog meer vocht, pijn, hoofdpijn of wat dan ook moet ik gelijk aan de bel trekken. Voor de rest alleen maar rust, rust en nog een rust. Dus is achterna wel logisch dat mijn energie 0,0 blijft, als mijn lichaam nu alweer moet vechten om een blaasontsteking weg te krijgen. Waarschijnlijk betekent dit, dat volgende week ook wordt besloten om mij eerder te gaan inleiden. Omdat ik het zo echt niet nog 3,5 weken ga volhouden. Dus is afwachten geblazen. Nu ga ik eten koken, macaroni a la JoMi. Misschien tot vanavond, maar ik ben net half uurtje thuis. Dus heb ook nog niet geslapen en ben alweer helemaal op. Liefs JoMi
@jomi meid wat een gedoe! balen zeg die blaasontsteking! heb je nu een kuur gehad of niet? meiden ik ga ook het eten opzetten! hoop dat ik het ff vol hou in de keuken anders moet manlief het overnemen. tot straks